Aktualności
Wygląda na to, że chyba jednak tak.
Redakcja portalu o grach - www.DigitalBattle.com otrzymała na maila trzy stronicowy dokument PDF przygotowany dla inwestorów a docelowo mający ujrzeć światło dzienne w grudniu. Zawiera on podstawowe informacje na temat "nowego" BF'a.
* Zostanie wydany pod koniec 2008
* Napędzany przez(?) “Frostbite DX”
* Rozgrywka będzie się toczyć w czasach nam najbliższych( jak w BF2)
* Dostaniemy 8 map, na których będzie mogło walczyć po 40 graczach na drużynę
* Dwie frakcje, NATO i MEC (Middle Eastern Coalition)
* Takie same style gry jak poprzednie
* Większość map to mapy miejskie znajdujące się na Bliskim Wschodzie
* Drużyny i komandorzy pozostaną. Wprowadzone zostaną "Bataliony" składające się z 3 do 4 ekip.
* 5 klas Sniper, Assault, Engineer, Medic i Support
* 48 pojazdów po 24 na frakcję.
* 35 bronie po 17 na frakcje oraz 22 unlocki
* Inne unlocki takie jak różne rodzaje amunicji, kamizelki kuloodporne, hełmy, "kamuflaże" oraz "akcesoria.
* Możliwa publiczna beta latem 2008
* Sieciowy system śledzenia statystyk, nagród i "rangi jak w prawdziwym świecie".
* Opcja "Soldier", wyglądająca jak znane z MMO tworzenie kierowanej przez gracza postaci(avatary, umiejętności)
* Rankingowe serwery będą działały jeszcze przed premierą(na potrzeby testów)
* Możliwość nagrywania i oglądania dem z gier.
* VoIP, lista znajomych, możliwość wysyłania wiadomości w grze i wsparcie klanów.”
* Wbudowany aut-fix(żadnych patchy więcej!)
* Widows Vista lub OS X (a gdzie XP?!, red.)
* Zapowiedzi i teaser w styczniu 2008
Wspomina się także o mapie - “Baghdad Burning” wygląda to na dużą mapę miejską podobną do “Strike at Karkand". Silnik gry to “Frotbite DX” użyty w Battlefiled: Bad Company na PS3 i Xbox 360.
EA jak można było sie spodziewać milczy...
Dziękuje Jim'owi za informację.
Redakcja portalu o grach - www.DigitalBattle.com otrzymała na maila trzy stronicowy dokument PDF przygotowany dla inwestorów a docelowo mający ujrzeć światło dzienne w grudniu. Zawiera on podstawowe informacje na temat "nowego" BF'a.
* Zostanie wydany pod koniec 2008
* Napędzany przez(?) “Frostbite DX”
* Rozgrywka będzie się toczyć w czasach nam najbliższych( jak w BF2)
* Dostaniemy 8 map, na których będzie mogło walczyć po 40 graczach na drużynę
* Dwie frakcje, NATO i MEC (Middle Eastern Coalition)
* Takie same style gry jak poprzednie
* Większość map to mapy miejskie znajdujące się na Bliskim Wschodzie
* Drużyny i komandorzy pozostaną. Wprowadzone zostaną "Bataliony" składające się z 3 do 4 ekip.
* 5 klas Sniper, Assault, Engineer, Medic i Support
* 48 pojazdów po 24 na frakcję.
* 35 bronie po 17 na frakcje oraz 22 unlocki
* Inne unlocki takie jak różne rodzaje amunicji, kamizelki kuloodporne, hełmy, "kamuflaże" oraz "akcesoria.
* Możliwa publiczna beta latem 2008
* Sieciowy system śledzenia statystyk, nagród i "rangi jak w prawdziwym świecie".
* Opcja "Soldier", wyglądająca jak znane z MMO tworzenie kierowanej przez gracza postaci(avatary, umiejętności)
* Rankingowe serwery będą działały jeszcze przed premierą(na potrzeby testów)
* Możliwość nagrywania i oglądania dem z gier.
* VoIP, lista znajomych, możliwość wysyłania wiadomości w grze i wsparcie klanów.”
* Wbudowany aut-fix(żadnych patchy więcej!)
* Widows Vista lub OS X (a gdzie XP?!, red.)
* Zapowiedzi i teaser w styczniu 2008
Wspomina się także o mapie - “Baghdad Burning” wygląda to na dużą mapę miejską podobną do “Strike at Karkand". Silnik gry to “Frotbite DX” użyty w Battlefiled: Bad Company na PS3 i Xbox 360.
EA jak można było sie spodziewać milczy...
Dziękuje Jim'owi za informację.
Komentarze
Jak tylko dodadza mozliwosc niszczenia srodowiska itd. ta gra zmiecie crysisa/inne gry.Jesli oczywiscie jej nie skopia
a już nie prościej byłoby wykorzystać właśnie CryEngine2, czy będzie on już wtedy "przestarzały"
Coś mi się zdaje, że i tak zrezygnują z połowy tego co tu jest wymienione I pozostanie tylko taki odgrzewany kotlet z MEC...
PS. Staty i unlocki - będzie przynajmniej na co ponarzekać
PS. Staty i unlocki - będzie przynajmniej na co ponarzekać
hmm ciekawe czy wyjdzie gra czy tylko płatny mod...
Mam nadzieje że wprowadzą jakieś większe zmiany (na poziom squadów i commandera w 2), bo inaczej będzie gra typu BF2142.
Mam nadzieje że wprowadzą jakieś większe zmiany (na poziom squadów i commandera w 2), bo inaczej będzie gra typu BF2142.
Zapowiada sie ciekawie ale czy na XP bedzie? lol nic nie ma na temat xp tylko vista...
#6: dlaczego bliski wschod ? bo gra przedstawia wspolczesne realia, a wlasnie na bw trwa wojna w tej chwili
ale nie uważasz że tematyka iraqu jest ****owa?
Zobacz jak by zrobili IIwś na tym silniku - miodzio
Zobacz jak by zrobili IIwś na tym silniku - miodzio
szymon08 dobrze żeby nie zrobili bo była by kupa oklepany temat aż rzygać się chce Wszystko inne tylko nie II wojna światowa
Pfff a skad ty mozesz to wiedziec skoro te info nie jest potwierdzone nawet....Kocham takie narzekanie.Gra nie nie jest nawet zapowiedziana a juz narzekaja
ale popatrz co to jest ! , rozbudowany BF2 , narzekam dlatego ze nie ma nic o niszczeniu otoczenia , śmiać sie będę jak sie okaże ze PC nie są na tyle silne by to uciągnąć - hahaha
narzekać mi nie wolno ? pewnie jak wyjdzie okaże sie - dobra gra - i nigdy nie dowiemy sie jakie innowacje miały być wprowadzone które by zmieniły i poprawiły rozgrywkę , miejmy nadzieje ze EA tego nie zepsuje
narzekać mi nie wolno ? pewnie jak wyjdzie okaże sie - dobra gra - i nigdy nie dowiemy sie jakie innowacje miały być wprowadzone które by zmieniły i poprawiły rozgrywkę , miejmy nadzieje ze EA tego nie zepsuje
Max- jeśli nie grałeś w dziadka to dobra rada- zagraj sobie. Dzięki właśnie niemu powstały kolejne edycje BF. Więc nie mów że bf1942 to temat do puszczania bełta w kiblu...
Fear - grałem podobało mi się ale w ostatnich latach był taki wysyp gier o tej tematyce że to jest po prostu nuda oklepane z każdej strony.
Nie wierzę
Opcja awatara i umiejętności - brzmi smakowicie. Szkoda tylko że znowu wracamy do MECa ...
Opcja awatara i umiejętności - brzmi smakowicie. Szkoda tylko że znowu wracamy do MECa ...
a ja chce pierwsze czołgi, samoloty, u-booty i gaz musztardowy I czemu nie wpadli na pomysł wykorzystania Cry2Engine, przecież Crytek należy do EA
To jest zapowiedź BF2 tak? Bo ja jakoś różnic nie widze..... no a sorry, takie że teraz zamiast 64 osób na serwerze będzie biegać 80... albo jakieś nowe unlocki będą... albo że VoIP czy Buddylist.. .... przeciez to juz jest... :-/
Drobna korekta ..."Drużyny i komandorzy pozostaną"... Commander to nie komandor tylko dowódca lub ko****nt, Komandor to ranga Marynarce Wojennej (odpowiednik pułkownika)...
Ale zwała, nie można napisać słowa "k o m e n d a n t" bo system cenzuruje go automatycznie.
* Dostaniemy 8 map, na których będzie mogło walczyć po 40 graczach na drużynę
tia tylko po co .. jak każda liga ustali składy np 6 osobowe do klanówek. W BF1942 grało się po 10, w BF:V już tylko po 8, w BF2 na początku też a teraz jeszcze zminimalizowali to do samego infantry. No chyba, że zamierzeniem EA jest produkcja kolejnego CS podobnego produktu.
tia tylko po co .. jak każda liga ustali składy np 6 osobowe do klanówek. W BF1942 grało się po 10, w BF:V już tylko po 8, w BF2 na początku też a teraz jeszcze zminimalizowali to do samego infantry. No chyba, że zamierzeniem EA jest produkcja kolejnego CS podobnego produktu.
to już wina graczy że nie lubią takich większych starć, w ArmA np. wygląda to całkiem inaczej
Jeśli o mnie chodzi to im więcej graczy tym lepiej. Czasami 64 graczy na mapie (po 32 na stronę) to za mało, np. na mapie Kashan Desert (Project Reality, mod do BF2) często jest sytuacja gdzie brakuje piechoty na mapie, większość graczy kisi się w pojazdach (takie mam wrażenie). Osobiście chciałbym zobaczyć w PR nawet więcej niż 64 graczy na naprawdę dużych mapach.
Już się nie mogę doczekać - tylko żeby nie rozwalili tego tak jak w BF2142 (2142 = zero infantry i trzeba było strzelać 5 min. żeby kogoś zabić)
i znow bedzie wysyp cziterów i configowców i innego typu lam co zawsze musza cos w plikach podłubac
Jakby to wszystko było to by dopiero fajowo sie grało. A jeśli nie to żeby grafa dobra była.
Max bo każdy może zorganizować kal 6 osobowy .
W9iększ ilość to praca do kwadratu]
a poza tym im mniej graczym tym dopalacze więcej znaczą
W9iększ ilość to praca do kwadratu]
a poza tym im mniej graczym tym dopalacze więcej znaczą
no oby silnik byl dobry, ale i tak pewnie to bedzie ten bf z żabkami itd... wole raczej arma, i poczekam na ofp2 i arma 2
Ludzie nie lubią dużej ilości graczy bo wtedy całą zabawę psują te flagi, na które zaraz po wybieleniu lecą granaty ...
Moim zdaniem rozgrywka 64+ graczy miałaby sens gdyby np. tak jak w wic trzeba było obstawić kilka kółek żeby przejąć flagę - wtedy byłaby prawdziwa symulacja linii frontu a nie jakieś flagi-nie-wiadomo-co ...
Moim zdaniem rozgrywka 64+ graczy miałaby sens gdyby np. tak jak w wic trzeba było obstawić kilka kółek żeby przejąć flagę - wtedy byłaby prawdziwa symulacja linii frontu a nie jakieś flagi-nie-wiadomo-co ...
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!