Aktualności
W nocy z 27-go na 28-go Kwietnia, w momencie gdy cała nasza redakcja spała sobie w najlepsze, odbyły się pierwsze mecze turnieju Battlefield 2 8vs8. Na nasze szczęście nic ciekawego się nie działo i nawet sami organizatorzy nie są w stanie określić dokładnych wyników meczy pierwszej rundy. Cała rozgrywka toczy się w systemie pucharowym, więc przegrany niestety odpada (trochę szybko). Jednak biorąc pod uwagę to, że nasi ostro trenowali przez cały wczorajszy dzień mamy powody, by oczekiwać dobrych rezultatów.
Klasyfikacja końcowa turnieju Battlefield 2 8vs8:
1. Dignitas.de
2. Daredevils
3. Team Wilda
...
9 - 16. VooDoo Multigaming
9 - 16. FearFactory ATI
Finał: - Dalian Plant
Daredevils 0 - 322 Dignitas.de
Mecz o 3 miejsce: - Dalian Plant
Team Wilda 320 - 0 High FiDelity
Pozostałe wieści z BFCON06:
- Przed chwilką rozpoczął się lanowy Wilda Infantry Cup BF2 5vs5. Zgłosiło się 16 zespołów, m.in. FF.ATI (2 teamy), Team Wilda (2 teamy), Dignitas.de (2 teamy), VooDoo, Polish Press (zespół polskich redaktorów: Tom@s, Yacub, Mar, Noe, Keyser) i kilka innych zespołów.
- Odbył się ekskluzywny pokaz Battlefield 2142, jednak ekskluzywny był on tylko z nazwy, a dla wielu okazał się kompletnym nie wypałem.
- Pokaz drugiego Booster Packa Armored Fury oraz prezentacja patcha 1.3 tylko dla VIPów (byłem, widziałem, chce ktoś kupić BF2?).
- Rozgrywki Battlefield 1942 8vs8 dobiegają końca. W finale znalazła się drużyna keyboard.Tactix. Prawdopodobnie drugim finalistą zostanie zespół ins4ne.bf, ale do rozegrania ma jeszcze jeden mecz.
- Rozpoczął się także turniej Battlefield 2: Operation Pacekeeper. Udział bierze 16 zespołów...
BATTLEFIELD 2 8vs8
1 runda - Daqing Oilfields
Team Wilda 388 - 0 The HellMaster
Wilda st3f4n powiedział: "Przeciwnik nie był zbyt wymagający. Wykonaliśmy w 100 procentach naszą taktykę i zakończyliśmy obie rundy bardzo wysokim zwycięstwem."
FearFactory ATI 143 - 0 Crude Bastards
FF.ATI Kaspar powiedział: Graliśmy z jedynym szwajcarskim klanem, który przyjechał zagrać typowo 4fun. Bardzo mili ludzie, z bardzo miłą koleżanką. Na pewno zyskaliśmy nowych znajomych do gry w BF. Co do samego meczu to było wystarczająco łatwo, aby spokojnie wygrać, czyli łatwo szybko i przyjemnie.
VooDoo Multigaming 388 - 0 Thüringer FanaTiX
VooDoo Stan powiedział: "Mecz był bardzo szybki, trwał niecałe 3 minuty. Obie rundy zakończyły się wynikiem 194-0. Przeciwnik nie powalił nas na kolana, typowy klan 4fun. Teraz czeka nas ciekawy mecz z Daredevils, który na pewno będzie bardzo ciekawym spotkaniem."
2 runda - Gulf of Oman
Team Wilda 345 - 0 Devil Backbones
Wilda Luki powiedział: "Mecz z Devils Backbones przebiegł w bardzo miłej atmosferze, pomimo że w czasie pierwszej rundy na Gulf of Oman padł nasz klanowy serwer. Na szczęście przeciwnik był bardzo wyrozumiały i zaczęliśmy mecz od nowa na oficjalnym serwerze turniejowym. W samym meczu dość łatwo zrealizowaliśmy nasze założenia taktyczne i po ponad 10 minutach było po wszystkim. "
FearFactory ATI 2-185 Gamepoint Online
Mecz rozegrany na mapie Mashtuur City
FF.ATI Soup powiedział: "Pierwsza runda była całkiem dobra, jednak w środku meczu straciliśmy inicjatywę i do końca staraliśmy się zniwelować przewagę Gampoint. Drugą rundę po stronie US zaczęliśmy wspaniale, szybko przejęte flagi i założyliśmy draina przeciwnikowi. Niestety Niemcy pokazali, że są bardzo zgranym teamem i szybko przejęli inicjatywę. Na sam koniec zlockowali nas w bazie i w końcu ją przejęli... Fajnie było, ale się skończyło..."
VooDoo Multigaming 0 - 108 DareDevils.DevilsChoice
VooDoo Koki powiedział: "Graliśmy dobrze od samego początku, w pewnym momencie nawet prowadziliśmy (flagi 3:1). Niestety DareDevils okazali się mocniejsi skillowo, szczególnie ich granatniki nam przeszkadzały. Trochę szkoda, że odpadliśmy. System, jakim gramy to nie to czego się spodziewaliśmy, 3 dniowe rozgrywki powinny być przynajmniej w systemie double elimination. Szkoda..."
3 runda - Mashtuur City
Team Wilda 350-0 ins4ne.bf
Wilda Ethan powiedział: "Mecz z ins4ne był dla nas kolejną konfrontacją na BFCON06. Przeciwnik nie był zbyt wymagający i mecz zakończył się zwycięstwiem Team Wilda odpowiednio 176:0 oraz 175:0. Teraz pozostaje nam już tylko konfrontacja z Team dignitas, jęsli uda się ich pokonać to z całą pewnością będziemy liczyć się w walce o najwyższe miejsce podczas BFCON06, mozna powiedzieć, że mecz z Dignitasem to taki przedwczesny finał"
Półfinały - Sharqi Peninsula
Team Wilda 120-189 Dignitas.de
Wilda Luki powiedział: "Pierwsze wrażenia są następujące. Strasznie niewiele nam zabrakło, abyśmy pokonali jedną z najlepszych drużyn na świecie. Sharqi Peninsula to tzw. mapa jednego błędu. Dignitas ten błąd popełnił w środku rundy, a my praktycznie na samym początku. Nie wykrycie lub szybkie niewyeliminowanie osoby zbliżającej się do TV Station owocuje praktycznie bardzo szybką stratą najważniejszej flagi na tej mapie. Po pierwszej wygranej rundzie byliśmy bardzo pozytywnie nastawieni do postawienia kropki nad "i". Pierwszy atak Dignitasu został rozbity. Odbiliśmy nawet zajętą przez Niemców Construction Site. Niestety pozostaliśmy w tyle za akcją, która przeniosła się do TV Station przez Office Building. Za późno postawilismy obronę zakładaną w naszej taktyce i stało się. No cóż, niewiele zabrakło, tak zapewne chciał los. Nie załamujemy się, jesteśmy przecież w małym finale największego LAN Party w Europie. Czeka nas pojedynek z DareDevils albo HiFidelity o trzecie miejsce. Trzymajcie kciuki!"
Daredevils 2-0 High FiDelity
Mecz o 3 miejsce - Dalian Plan
Team Wilda 320 - 0 High FiDelity
Wilda Benny powiedział: "Jesteśmy zadowoleni z wyniku w meczu o 3 miejsce, aczkolwiek czujemy niedosyt po meczu półfinałowym z Team Dignitas. Generalnie team, który zajął drugie miejsce (Daredevils) jest od nas znacznie słabszym zespołem i zasada single eliminations, na lanie na który przyjeżdżają zespoły z innych krajów jest złym pomysłem. Sam mecz o 3 miejsce zaczęliśmy po stronie US i nie był to najlepszy start, ale mimo to nasza załoga heli dała radę. Runda po chińskiej stronie była jedną z lepszych jakie zagraliśmy w ostatnich kilku miesiącach. HFD zdecydowało się zlockować naszą bazę, której nie broniliśmy zbyt zdecydowanie ponieważ wiedzieliśmy, że nasze heli jest w powietrzu, dobra gra naszej załogi heli plus wypełnienie zadań taktycznych przez piechotę dało wynik w postaci 320-0."
Finał - Dalian Plant
Daredevils 0 - 322 Dignitas.de
BATTLEFIELD 1942 8vs8
Do turnieju BF'42 wciąż trwają zapisy, aktualnie zapisanych jest 12 zespołów (na 16 przewidzianych). Wśród nich znajdziemy takie klany jak: ins4ne.bf, keyboard.Tactix, Küblböcktöter, The HellMaster, deFrag-Gaming, Bravo-Allianz, pinacolada, ZwoEinsZwo, The Ameland Rockers, Appetite for Destruction, Crude Bastards, Project-K². Turniej teoretycznie ma się rozpocząć o godzinie 11:00.
Przewidywany start turnieju BF'42 planowany jest między godziną 12:00, a 13:30... przynajmniej takie są godziny rozegrania pierwszych meczów...
PREZENTACJA BOOSTER PACKA ARMORED FURY oraz PATCHA 1.3
To co zobaczyliśmy na całym BFCON06 zobaczyło nie wielu, a z całą pewnością nikt nie zrobił żadnego zdjęcia, ponieważ przed wejściem trzeba było zostawić wszelkie aparaty, kamery, telefony. Mieliśmy do dyspozycji 15 minut, aby zapoznać się z nowym dodatkiem do Battlefield 2. Temat jest bardzo długi i budzi dużo kontrowersji, więc napiszę tutaj tylko duży skrót tego co zobaczyłem.
Mapy Armored Fury - bardzo fajne, zrobione z pomysłem i rozmachem, kolorystyka i osadzenie wręcz cukierkowe. Grywalność będzie równie duża co w poprzednim dodatku - Euro Force.
Nowe pojazdy i bronie - nie miałem zbyt dużo okazji, aby się tym pobawić, ale jest ciekawie. Zobaczymy znany z Battlefield Vietnam helikopter Loach, jednak w lekko przerobionej wersji. Dodatkowo kilka innych podobnych pojazdów, ale to niech pozostanie niespodzianką...
Tryb Co-op - wreszcie możemy zagrać w trybie multi z botami. Bardzo fajna sprawa, szkoda że nie było tego od początku.
Patch 1.3 - ...i tutaj zaczyna się zabawa. Jedyne czego zapomniałem sprawdzić to tzw. Squad Jumpingu, jednak na szczęście nie zapomniałem o sprawdzeniu nowego rodzaju zrzutu dostępnego w trybie Commandera. Otóż możemy zrzucać Jeepy, 2 sztuki co 15 sekund. Następny pojazd możemy zrzucić dopiero, gdy zniszczony zostanie jeden z poprzednich. Tak czy tak "zrzutem" możemy zniszczyć np. startujący helikopter, a na pewno znacznie to wpłynie na sposób gry klanów. To by było na tyle... reszta później... :D
Komentarze
To jakaś nędza. Chłopaki jechali kilkaset kilometró, na 3 dni i po pierwszej przegranej koniec??? Bzdura jakaś. Przynajmniej bedą mieli kiedy pozwiedzać.
nie chce być wścibski, ale czy wyniki ATI, Voodoo i Wildy na bfcon świadczą o stracie dofinansowania ze strony sponsorów PC06, czy uzależnione to było tylko od miejsca w PC06 ?
Nie, wyniki ATI, VooDoo i Wilda świadczą tylko o tym ile niektórzy gracze dają tym klanom, a którzy zarazem są nieobecni (impra od 18 lat).
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!