Gadżety w Battlefield: Bad Company 2

NÓŻ BOJOWY

Na wyposażeniu klas: wszystkie
Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: nie dotyczy

Doskonały w bliskim kontakcie, gdy walka w zwarciu jest nieodzowna. Najlepsze efekty powoduje wbicie ostrego końca w żywotne obszary ciała wroga. W razie potrzebny operację należy powtórzyć.

GRANAT RĘCZNY

Na wyposażeniu klas: wszystkie
Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: nie dotyczy

Granat odłamkowy o dużym promieniu rażenia, idealny do walki miejskiej i na mały dystans. Pozwala piechocie prowadzić ogień niebezpośredni.

SKRZYNKA Z AMUNICJĄ

Na wyposażeniu klasy: Szturm
Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: nie dotyczy

Ta skrzynka pełna amunicji rozmaitego kalibru, używana jest jako punkt pozwalający żołnierzom przeładować broń i odnowić zapasy nabojów.

GRANAT 40 MM

Na wyposażeniu klasy: Szturm

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: nie dotyczy

Podwieszany granatnik kalibru 40 mm, wystrzeliwujący granaty odłamkowe na odległość 15-400 metrów. Idealna broń przeciwpiechotna, skuteczny przeciwko nieopancerzonym pojazdom. Zwiększa siłę bojową.

MIOTACZ DYMU 40 MM

Na wyposażeniu klasy: Szturm

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: ?

Używany do tworzenia zasłon dymnych podczas przemieszczania się po terenie pod ostrzałem wroga. Maksymalna osłona zapewniana jest w punkcie upadku granatu. Używa się go też do oznaczania celów, jeśli identyfikacja pozycji wroga jest trudna.

STRZELBA 40 MM

Na wyposażeniu klasy: Szturm

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: ?

Nabój do strzelby kalibru 40 mm. składający się z 12 wolframowych strzałek. Zabójczy na krótki zasięg. Uważany za amunicję wszechstronną, ale najskuteczniejszy na krótkie dystanse, podczas działań miejskich.

ELEKTRONARZĘDZIE

Na wyposażeniu klasy: Mechanik

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: nie dotyczy

To narzędzie zostało zaprojektowane przez siły zbrojne jako swego rodzaju zabezpieczenie, które pozwala mechanikom dokonywać szybkich, skutecznych napraw pojazdów na polu walki, nie ryzykując wysyłania ich na tyły

RPG-7 PPANC

Na wyposażeniu klasy: Mechanik

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: nie dotyczy

Rosyjski granatnik przeciwpancerny kal. 85 mm. używany przeciwko czołgom, umocnieniom i piechocie. Kompatybilny ze strzałkami naprowadzającymi zapewniającymi lepszą celność pierwszego strzału.

M2 CARL GUSTAV PPANC

Na wyposażeniu klasy: Mechanik

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: ?

Szwedzkie przenośne działko bezodrzutowe kal. 84 mm. zwane też "Carl G", idealne przeciwko bunkrom oraz jako broń przeciwpiechotna. Jest mniej skuteczne od nowszych broni podobnego typu przeciwko pojazdom opancerzonym. Strzałki naprowadzające pozwalają zwiększyć celność pocisku.

M136 AT4

Na wyposażeniu klasy: Mechanik

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: ?

Pocisk przeciwpancerny kal. 84 mm szwedzkiego wyrobu, dobry do neutralizowania pojazdów opancerzonych i umocnień. Został wyposażony w system pozyskiwania celu, który ułatwia namierzenie celu przez głowicę. Nie jest kompatybilny ze strzałkami naprowadzającymi.

MINA PRZECIWPANCERNA

Na wyposażeniu klasy: Mechanik

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: ?

Jak sama nazwa wskazuje, mina ta służy do zwalczania pojazdów opancerzonych.

APTECZKA

Na wyposażeniu klasy: Medyk

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: nie dotyczy

Ta przenośna torba sanitariusza, pełna najnowszych osiągnięć współczesnej medycyny, używana jest do pomocy ciężko rannym żołnierzom w trudnych warunkach. Ma ograniczoną pojemność, ale jej zawartość działa bardzo szybko.

DEFIBRYLATOR

Na wyposażeniu klasy: Medyk

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: ?

Automatyczny defibrylator zewnętrzny - zdolny do resuscytacji osób z zatrzymaną akcją serca, jeśli zastosuje się go w kilka sekund od chwili zgonu. Nie zaleca się używać go na osobach zdrowych lub w celach "rozrywkowych".

WYKRYWACZ RUCHU

Na wyposażeniu klasy: Zwiad

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: nie dotyczy

Nieodzowne narzędzie zwiadu i zbierania informacji. Przenośne urządzenie zaprojektowane tak, by wykrywać nawet najdrobniejsze ruchy i ostrzegać użytkownika, kiedy wróg zbliża się pieszo lub w pojeździe.

ŁADUNEK C4

Na wyposażeniu klasy: Zwiad

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: ?

Plastyczne ładunki wybuchowe DTN-4, bezpieczne i łatwe w transporcie, ale podatne na detonację po uzbrojeniu. Dają się przymocować do większości powierzchni. Istnieje też możliwość detonacji zdalnej przez operatora.

OSTRZAŁ MOŹDZIERZOWY

Na wyposażeniu klasy: Zwiad

Ilość punktów potrzebnych do odblokowania: ?

W pełni zautomatyzowany system kierowania ogniem niebezpośrednim. Potrafi obrać cel i naprowadzić pocisk z moździerza kal. 120 mm. Instrument zwielokrotnienia sił dla małych jednostek bez wsparcia ciężkiego sprzętu.