|
Zasięg skuteczny broni - powyżej niego broń zaczyna zadawać mniejsze obrażenia, aż do momentu gdy osiągnie minialną wartość. Stanie się to w momencie gdy cel jest oddalony o podwójny zasięg skuteczny. Zasięg maksymalny broni - powyżej tej odległości broń nie działa. Pociski na minute - Ta statystyka nie bierze pod uwagę czasu przeładowania, a jedynie częstotliwość wystrzeliwywania pocisków przy pełnej serii. |
|
|
Maksymalny zasięg: 2 Na wyposażeniu klas: Wszystkich
|
Siła: |
|
Nóż to ostateczność. Używaj go jedynie gdy wróg nie ma gdzie uciec, lub gdy chcesz efektownie zabić przeciwnika.
|
|
|
Skuteczny zasięg: 20 Pojemność magazynka: 8 Pocisków na minute: 229 Na wyposażeniu klas: Wszystkich
|
Siła: |
|
Dobra broń na krótki dystans. Posiada mały magazynek. Celność szybko spada w miarę strzelania. Pierwszy strzał z nieruchomej pozycji ma prawie 100% celność. Niezastąpiona gdy skończy sie amunicja z Bar'a lub SG44.
|
|
|
Maksymalny zasięg: 50 Na wyposażeniu klas: Assault, Medic, Anti-tank, Sniper
|
Jedyna broń klas assault, medic, sniper przeciwko czołgom i apc. Skuteczna przeciwko piechocie. "Alterantive fire" pozwala na rzucenie granatu z wybraną siła (zwykły fire rzuca granat z największą siłą).
|
|
|
Pojemność magazynka: 20 Pocisków na minute: 480 Na wyposażeniu klas: Assault Występuje w krajach: Rosja, Wielka Brytania, Ameryka
|
Siła: |
|
Podstawowy karabin maszynowy aliantów. Nieskuteczny jedynie na bardzo daleki dystans. Wymaga strzelania krótkimi seriami, ponieważ ogień ciągły może okazać się niewystarczająco celny.
|
|
|
Pojemność magazynka: 30 Pocisków na minute: 461 Na wyposażeniu klas: Assault Występuje w krajach: Niemcy, Japonia
|
Siła: |
|
Niemiecki odpowiednik Bara. Ma wiekszy magazynek, ale zadaje mniejsze obrażenia, oraz wolniej strzela. Wydaje się być odrobine celniejszy.
|
|
|
Pojemność magazynka: 1 Pocisków na minute: 11 Na wyposażeniu klas: Anti-Tank
|
Siła: |
|
Bardzo skuteczna broń na wszelkiej maści pojazdy opancerzone. Jeden strzał w czołg (od tyłu) niszczy go doszczętnie. Mimo, że jedno bezpośrednie trafienie w żołnierza zabija go, nie nadaje sie do walki z piechotą z powodu długiego czasu przeładowania.
|
|
|
Skuteczny zasięg: 40 Pojemność magazynka: 32 Pocisków na minute: 457 Na wyposażeniu klas: Medic Występuje w krajach: Japonia, Rosja, Niemcy
|
Siła: |
|
Bron medyka, jedynie na bliski dystans może konkurować z SG44 i Barem. Posiada stosunkowo duży magazynek
|
|
|
Skuteczny zasięg: 40 Pojemność magazynka: 30 Pocisków na minute: 600 Na wyposażeniu klas: Medic Występuje w krajach: Ameryka, Wielka Brytania
|
Siła: |
|
Amerykańscy i brytyjscy medycy używają thompsona, który rózni się od MP 18/MP 40 tym, że ma mniejszy magazynek i znacznie większą szybkostrzelność.
|
|
|
Maksymalny zasięg: 10 Na wyposażeniu klas: Medic
|
Sluży do leczenia zarówno posiadacza jak i jego sprzymierzeńców. Stosunkowo duży zasięgo pozwala leczyć walczących sprzymierzeńców samemu będąc w ukryciu.
|
|
|
Pojemność magazynka: 5 Pocisków na minute: 17 Na wyposażeniu klas: Engineer
|
Siła: |
|
Główna broń inżynierów dobra na średni dystans. Wymaga celowania (i trafiania) w głowe, ponieważ często nie ma sie czasu na drugi strzał. Na krótkie dystanse skuteczniejszy jest pistolet.
|
|
|
Na wyposażeniu klas: Engineer
|
Działa tylko na pojazdy. Dobrze położona mina niszczy pojazd który na nią najedzie. Niestety, jeżeli pojazd jedzie wolno mina może się nie zdetonować. Inżynier może podnosić miny przy pomocy "klucza".
|
|
|
Na wyposażeniu klas: Engineer
|
Dzięki ładunkom wybuchowym można zrobić pułapkę na atakujące wojsko wroga. Bardzo dobrze niszczą piechotę jak i pojazdy opancerzone. Inżynier może podnosić ładunki przy pomocy "klucza".
|
|
|
Maksymalny zasięg: 7 Na wyposażeniu klas: Engineer
|
Służy do naprawianie pojazdów oraz do rozbrajania min i dynamitów. Najlepszy przyjaciel czołgisty, pozwala na znaczne zwielokrotnienie żywotności czołgu.
|
|
|
Pojemność magazynka: 5 Pocisków na minute: 17 Na wyposażeniu klas: Sniper
|
Siła: |
|
Jest to karabin inżyniera z dołączoną lunetką, co daje znacznie większą skuteczność tej broni na dalekie dystanse. Ukryty sniper, bardzo daleko od centrum walki, potrafi skutecznie osłabić wroga.
|
|
|
Na wyposażeniu klas: Sniper
|
Można przy jej pomocy obejrzeć jakiś obiekt z bliska, oraz namierzyć cel do ognia artyleryjskiego.
|