Broń w Battlefield: 2
|
||
Ilość naboi w magazynku: 15 Opis: Pistolety w BF2 służą przede wszystkim do walk 1 vs 1, kiedy podczas pojedynku wyczerpie się magazynek do podstawowej broni. Niskie obrażenia. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Największą zaletą tej broni jest bardzo dobra celność i nieduży rozrzut. Sprawia to, że jest to zabójcze narzędzie na średnie odległości. Pozwala na łatwe wyłuskiwanie przeciwników z większego dystansu. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 10 Opis: Ma takie same statystyki jak SvD, jednak posiada bardziej czytelny celownik, który ułatwia celowanie w głowę. Najlepsza snajperka dla kogoś kto preferuje tryb półautomatyczny nad bolt-action. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Wszystkie podstawowe karabiny szturmowców są nieco bardziej celne od ich odpowiedników u sanitariuszy. Bardzo dobra siła ognia, zadowalający rozrzut i celność sprawia że jest to jedna z lepszych pukawek w całej grze. Dodatkowo skuteczny granatnik zwiększa nasze możliwości ofensywne. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 100 Opis: Bardzo dobra celność i obrażenia, jednak stosunkowo niewielka ilość naboi w magazynku. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 7
Potężna siła ognia sprawia, że jest to świetna strzelba na bliskie odległości. Dzięki niej można brać klasę inżyniera nie tylko aby naprawiać pojazdy, ale by też skutecznie walczyć. Staraj się zabić przeciwnika za pierwszym strzałem, bo na drugi może Ci nie starczyć czasu. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Bardzo dobra broń o dużej sile ognia i dobrej szybkostrzelności. Jest bardzo podobna broń w działaniu do AK-101. W porównaniu do niej ma minimalnie większe obrażenia i rozrzut, co wystarcza do zmniejszenia o 1 (4 w porównaniu do 5) liczby trafień potrzebnej do zabicia gracza klasy ciężko opancerzonej (żołnierz wsparcia, grenadier i szturmowiec). |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Niska siła ognia i celność. Na pocieszenie dostajemy 45 naboi na magazynek, dużą szybkostrzelność i szybki czas przeładowania. |
||
|
||
Ilość pocisków: 5 Opis: W porównaniu ze SRAWem odpalane rakiety z Eryxa są mniej sterowne, jednak dalej jest to bardzo dobre rozwiązanie do niszczenia pojazdów wroga, a nawet zdejmowania snajperów ze sporej odległości. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 15 Opis: Pistolety w BF2 służą przede wszystkim do walk 1 vs 1, kiedy podczas pojedynku wyczerpie się magazynek do podstawowej broni. Niskie obrażenia. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Najmniej celna ze wszystkich broni komandosów w grze, głównie z powodu bardzo dużego rozrzutu, który zmusza do strzelania krótkimi seriami i sprawia, że jest to tylko przeciętna "pukawka". |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 10 Opis: Snajperka-bliźniak broni Typ-88, jednak jej celownik jest nieco mniej czytelny. Spora ilość naboi w magazynku sprawia że jest to świetne rozwiązanie dla snajperów walczących na miejskich mapach. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Zdecydowanie lepszy karabin w porównaniu do jego odpowiednika po stronie USMC, dobra celność i obrażenia w połączeniu z granatnikiem daje potężne możliwości ofensywne. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 130 Tryb prowadzenia ognia: ciągły Opis: Dla wielu najlepszy lkm w grze, głównie z powodu świetnej celności i małego rozrzutu, co umożliwia zdejmowanie przeciwników ze sporej odległości bez poświęcania na to zbyt wiele czasu i amunicji. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 7 Opis: Pół-automatyczna strzelba dla inżyniera MEC. Niestety jej stosunkowo nieduża siła ognia sprawia, że trudno jest zabić 2 osoby na jednym magazynku. Na szczęście w tej broni można go zmienić w krótkim czasie. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Potężna broń która sprawia, że medyk MEC służy nie tylko do leczenia i reanimacji, ale jest to także świetna klasa do niszczenia wrogiej piechoty. Bardzo dobry stosunek obrażenia / celność. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 45 Opis: 45 naboi na magazynek, zadowalający rozrzut i celność sprawiają że grając grenadierem po stronie Środkowego Wschodu możemy skutecznie atakować nie tylko pojazdy wroga ale też piechotę. |
||
|
||
Ilość pocisków: 5 Opis: w porównaniu z SRAWem odpalane rakiety z Eryxa są mniej sterowne, jednak dalej jest to bardzo dobre rozwiązanie do niszczenia pojazdów wroga, a nawet zdejmowania snajperów ze sporej odległości. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 15 Opis: Pistolety w BF2 służą przede wszystkim do walk 1 vs 1, kiedy podczas pojedynku wyczerpie się magazynek do podstawowej broni. Niskie obrażenia. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Świetna celność, niski rorzut i optyczny celownik sprawiają, że M4 świetnie nadaje się do usuwania przyczajonych snajperów, żołnierzy wsparcia itp. Tylko dostateczna siła ognia. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 5 Opis: Snajperka o takiej samej celność jak L96A1, czyli znakomitej. Nie licząc bardzo dużych odległości, gdzie trzeba pamiętać o tym, że pocisk opada, można być pewnym, że trafimy dokładnie tam gdzie celowaliśmy. Świetne rozwiązanie jeśli Twój sposób snajpienia to przyczajenie się i celowanie w głowy. Podczas gorącej akcji może przeszkadzać długi czas przeładowania. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Z powodu braku trybu automatycznego i słabej siły ognia M16 to bardzo słaba broń w porównaniu z odpowiednikami w każdej innej armii BF2. Na pocieszenie dostajemy aż 7 magazynków, ale bardzo wątpliwe żebyś wystrzelał je wszystkie zanim zginiesz. Na pocieszenie dostajemy granatnik M203, którego lepiej się trzymać. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 200 Opis: Aż 200 naboi na magazynek kosztem bardzo długiego czasu przeładowania. Niska celność i duży rozrzut sprawia, że jest to skuteczna broń co najwyżej na krótkie dystanse, a przecież nie oto chodzi w LKMach. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 7 Tryb prowadzenia ognia: pojedynczy
Świetna broń do walki w ciasnych zakamarkach. Z powodu swojego specyficznego sposobu strzelania, można zastrzelić przeciwnika nawet z ogległości kilkunastu metrów, jednak potrzeba do tego szcześcia. Zawsze staraj się załatwić wroga za pierwszym strzałem. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Po prostu broń, której nie można ufać. Brak trybu automatycznego, niska siła ognia (headshot nie zabija) i stosunkowo duży rozrzut to poważne wady, których nie zmieniono w patchach mimo próśb graczy. Nie ma szans z kałasznikowami po stronie armii wschodnich lub z FAMASem po stronie UE. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Dobra celność jak na pistolet maszynowy i krótki czas "wyciągania" robią z tej broni jedną z lepszych w swojej kategorii. Czas przeładowania i szybkostrzelność również na dobrym poziomie. |
||
|
||
Ilość pocisków: 5 Opis: W porównaniu z Eryxem rakiety z tej wyrzutni są bardziej sterowne, co może okazać się kluczowe przy próbie strącania helikopteru za pomocą tej broni. Zasłania też mniej ekranu niż jej odpowiednik po stronie wschodu. |
||
|
||
Obrażenia: duże Opis: Zazwyczaj używany do wbijania go snajperom w plecy, nóż zawsze zabija za jednym trafieniem, nie ważne gdzie "dziabniemy". W niektórych sytuacjach może być bardziej przydatny od broni podstawowej, jednak umiejętne posługiwanie się nim wymaga dużego doświadczenia. |
||
|
||
Ilość granatów: 4 Opis: Używane często i gęsto zwłaszcza na mapach miejskich, granaty mają dość duży promień rażenia. Każda klasa oprócz Anti-tanka ma ich aż 4 co nie każdemu się podoba. |
||
|
||
Ilość ładunków: 5
Bardzo uniwersalna i zabójcza broń. Służy do niszczenia wszelkiego rodzaju pujazdów, zabezpieczania flag i przejść przed wrogiem, wysadzania mostów czy niszczenia urządzeń wrogiego komendanta. 2 Ładunki wystarczą do zniszczenia czołgu i APC, jeśli tylko uda się nam do niego podbiec. Do zniszczenia mostu potrzeba 5 ładunków na 1 jego fragment (ale nie każdy można zniszczyć, szukaj na mapie symboli mostu), do zniszczenia wrogiego urządzenia komendanta potrzeba 2 ładunków, ale trzeba je dokładnie umieszczać, inaczej potrzebne będą 3. |
||
|
||
Ilość ładunków: 2 Opis: Bardzo nielubiane u dużej części graczy, miny Claymore służą snajperom do zabezpieczania swoich tyłów, ale też do ochrony flag i ważnych przejść. Zagrożenie nawet dla pasażerów łazików i ciężkich dżipów. Od patcha 1.5 mina nie wybuchnie, jeśli będziemy koło niej się czołgać, jednak pamiętaj, że broń ta ma kilkumetrowy promień działania. |
||
|
||
Ilość ładunków: 5 Opis: Broń, której umiejętne użycie może być kluczowe na wielu mapach. Jakikolwiek pojazd wroga, który wjedzie na minę od razu wybucha. Służy do zabezpieczania ważnych przejazdów, mostów i bram, ale także do usuwania opancerzonych pojazdów próbujących przejąć flagę. Mina uaktywnia się ok 2 sekundy po jej położeniu. |
||
|
||
Opis: Służy do reanimacji. Ma większy zasięg od noża, lecz mimo wszystko lepiej reanimować na leżąco lub podczas kucania. Można nim także zabić przeciwnika. |
||
|
||
W BF:2 autorzy po raz pierwszy wprowadzili szereg broni, które należy odblokować. Aby tego dokonać, musisz grać na specjalnych rankingowych serwerach. Kolejne unlocki zyskujemy wraz z awansem naszej rangi na polu walki. Więcej o rangach w specjalnym dziale - odznaczenia. | ||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Znakomity stosunek celność / obrażenia, co sprawia, że bardzo wielu graczy używa wyłącznie tej broni podczas gry jako komandos. Z wad można dopatrzeć się jedynie brak optycznego celownika. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 5 Obrażenia: bardzo duże Broń, która ma unikatową cechę w całej grze: jej pociski przebijają pancerne szkło, co umożliwia zabijanie pilotów i kierowców ciężkich dżipów. Ma potężną siłę ognia, jeden strzał nie-w-głowę zawsze zabiera ok 95% życia. Można nią niszczyć uszkodzone helikoptery i samoloty, czy nieopancerzone pojazdy lądowe.Tryb prowadzenia ognia: pojedynczy. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 20 Tryb prowadzenia ognia: pojedynczy / ciągły Opis: Przeciętna celność (mimo tego co jest napisane w BFHQ), stosunkowo niska szybkostrzelność i tylko 20 naboi na magazynek rekompensowane są poteżną siłą ognia, która potrafi szybko położyć przeciwników, nawet gdy nie celujemy w ich głowę. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 100 Opis: Zadowalająca celność i rozrzut w połączeniu z wielką siłą ognia sprawia że możemy skutecznie atakować nie tylko piechotę, ale także (ciężko) uszkodzone łaziki, dżipy i helikoptery. Z wad należy wymienić 100 naboi na magazynek i długi czas ładowania. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 7 Opis: Jedyna strzelba w grze z automatycznym trybem ognia, co daje jej stosunkowo dużą szybkostrzelność. Niestety oznacza to też szybkie wyczerpanie się magazynka, a jego zmiana trwa bardzo długo. Bardzo wysokie obrażenia na bliskie odległości. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 30 Opis: Podstawową zaletą tej broni jest mocno przybliżający, optyczny celownik. Niestety służy on raczej do spotowania przeciwników z większej odległości niż do próby grania jako alternatywny snajper, gdyż L85A1 w trybie pojedyńczym nie jest nawet celniejsze od M16A2. Dobra alternatywa dla broni wspomnianej w poprzednim zdaniu. |
||
|
||
Ilość naboi w magazynku: 12 Opis: Jedyna słuszna broń-strzelba dla wielu podczas grania grenadierem, jedyny też alternatywny rodzaj broni w porównaniu ze wszystkimi innymi pistoletami automatycznymi. Aż 12 naboi w komorze sprawia, że na 1 "magazynku" możemy utłuc sporą grupę przeciwników, jednak napełnianie całej komory trwa niemiłosiernie długo. |