
Aktualności
Dosłownie przed kilkunastoma minutami zakończyło się spotkanie, którego stawką był awans do finału koszyka przegranych w turnieju ESL Infantry Opening Cup rozgrywanego na platformie Battlefield 2142. W meczu tym zmierzyły się dwa polskie zespoły, jedyne które pozostały w pucharze - Team Delta oraz
Fear Factory X-Fi. Spotkanie zostało rozegrane na mapie Tunis Harbor w systemie 4 na 4.


Tunis Harbor
Skład Team Delta:




Skład Fear Factory X-Fi:




Mecz był wyrównany tylko w pierwszej rundzie, gdzie Delta grając po stronie



Tym samym FF X-Fi odpada z pucharu, a Delta zmierzy się w finale koszyka przegranych z przegranym meczu pomiędzy



Znamy już datę wydania wersji 0.5 - 08.02.2007r. Trwają ostatnie testy i aby nie opóźniać premiery elementy, których nie uda się dopracować do tego czasu zostaną odłożone do wydania 0.6. Twórcy zachęcają do odwiedzania encyklopedii Project Reality i zapoznawania się ze zmianami w rozgrywce jakie niesie ze sobą 0.5. Największą nowością jest bez wątpienia system zniszczeń w pojazdach. Możliwe stanie się uszkodzenie np. gąsienic bądź wieżyczki czołgu i tym sposobem wyeliminowanie go z walki.






Ostatnimi czasy niemalże codziennie słyszymy o negatywnym wpływie gier komputerowych na umysły graczy. Powstają komisje, organizacje i grupy próbujące rozwiązać problem przemocy. Zastanawiam się tylko jak tego dokonać. Jasne można wprowadzić zakaz sprzedaży i produkcji gier zawierających elementy przemocy. Tylko co to da? Co więcej, dlaczego zakaz ma dotyczyć wszystkich i wszędzie? Zgadzam się, że młodzi gracze nie powinni bawić się tytułami typu Soldier of Fortune gdzie przeciwników rozrywa się na strzępy. Dlaczego jednak mocniejsze gry zakazane mają by całkowicie? Skoro pełnoletniemu obywatelowi wolno pić alkohol, palić papierosy i robić inne „złe” rzeczy, zakazane dla młodszych to, dlaczego gry mają być wyjątkiem? Czy nie będzie lepszym pomysłem narzucenie systemu oznaczeń gier wydawcom? Zresztą znaczki „18+” można znaleźć na opakowaniach od dość dawna, problem tylko w tym, że sprzedawcy ich nie przestrzegają. Może właśnie na tym powinni skupić swe działania ludzie chcący poprawić sytuację? Oczywiście pisząc to zakładam, że przeciwnicy gier mają rację. Bo co jeśli nie mają?
W związku z ogromną ilością komentarzy, prosimy o przeniesienie dyskusji na forum Hyde Park, gdzie został utworzony odpowiedni temat. Możliwość dodawania komentarzy do tego newsa, została zablokowana, a same komentarze przeniesione do tematu.

Tym razem aktualizacja zawiera zdjęcia dodatkowego ekwipunku gracza. Możemy również zobaczyć artylerię w akcji - a przynajmniej efekt ostrzału










Za nami pierwsza i druga kolejka polskiego turnieju, który przyjął jakże piękną nazwę "Puchar Weteranów 2007".
Rozgrywki toczą się w dwóch trybach: Conquest (czyli zwykły BF 1.61b, 8-10 graczy w drużynie) i Infantry (mod "Infantry", 4vs4). Bez wielkich nagród, chodzi o dobrą zabawę na długie zimowe wieczory. Dla niewtajemniczonych podam system punktacji. Jest on dokładnie taki sam jak podczas Ligi Polskiej 2005. Za wygranie rundy drużyna otrzymuje 1 punkt oraz 3 za wygranie całego meczu (zliczając tickety). Łącznie do zdobycia jest zatem maksymalnie 7 punktów.
Udział w turnieju zapowiadały stare klany, a dokładnie UKF. Długa przerwa w grze jest jednak widoczna i weteranom nie idzie zbyt dobrze. Między innymi o tym w rozwinięciu news'a, gdzie znajdziecie także wyniki, aktualne tabele, komentarze. Zapraszam do lektury.
Bardzo dawno nie było już żadnych wieści z ligi ESL. Czas nadrobić te zaległości... W ESL został zorganizowany puchar infantry - BF:2142 Infantry 4on4 Opening Cup. Oczywiście nie zabrakło w tym pucharze polskich zespołów. W rozgrywkach wciąż grają drużyny Fear Factory X-Fi oraz
Team Delta. Z pucharem pożegnał się natomiast zespół
Team Wilda II, który na swojej drodze spotkał Team Delta i uległ 116:347.
Turniej odbywa się na zasadzie double elimination. Niestety zarówno Delta i FF X-Fi grają w koszyku przegranych co oznacza, że gdy przegrają odpadają z turnieju. Następne mecze wyglądają tak:




Zwycięzcy tych spotkań zagrają ze sobą w kolejnej rundzie, a zwycięzca tego spotkania zagra w finale koszyka przegranych.

Po bardzo długiej przerwie, wraca na antenę radia HeadShot, podsumowanie tygodnia ze sceny Battlefield'a.

"Zapraszam wszystkich na dzisiejsze radiowe podsumowanie tygodnia. Wracamy po dłuższej przerwie, mam nadzieje ze audcyje wciąż beda cieszyć się zainteresowaniem. Docelowo ma je prowadzić

Audycja rozpocznie się o godz. 21.00 na kanale pierwszym.

To nie był dobry tydzień dla naszych zespołów. Zdecydowanie częściej przegrywały niż odnosiły zwycięstwa. Oby były to tylko przejściowe problemy. Wszyscy wolelibyśmy czytać o zwycięstwach biało-czerwonych, prawda? ;] Powodzenia następnym razem!













W tym tygodniu doszło do bratobójczej walki pomiędzy




W rozgrywkach ligowych wciąż nie dzieje się wiele, średnio 1 mecz dziennie to nie najlepsza średnia, niestety. Jednak na szczęście wciąż znajdują się drużyny, które "coś" grają. W drabince CB Infantry miniony tydzień przyniósł 3 mecze, w tym jeden polski. Team Vendetta rozegrał jedno spotkanie przeciwko
Team-eXavs.bf, a dziś wieczorem podejmie rywala z Holandii
Fatal Assault Special Team. Mecz przeciwko eXavs odbył się na mapach Fall of Berlin / Camp Gibraltar i do samego końca miał bardzo wyrównany przebieg. Ostatecznie jednak zespół vA przechylił szalę zwycięstwa na swoją stronę i wygrał 461:342. Jedno spotkanie rozegrał także zespół
Polish 4 Fun Clan 2142 Division, który podejmował
Time 2 Kill. Holendrzy jednak okazali się wymagającym i zbyt silnym przeciwnikiem dla PL4FC i wygrali spotkanie 446:201.
Dziś wieczorem odbędzie się jedyny w tym tygodniu mecz w drabince Conquest. Drużyna Final Squad of Senatus PopulusQue Romanus (4 miejsce) zmierzy się z silnym francuskim klanem
Veni Vidi Vici (2 miejsce). Obydwie drużyny są w formie, ponieważ FSPQR do tej pory wygrało wszystkie 4 spotkania w drabince, a Francuzi na 9 rozegranych spotkań ponieśli tylko jedną porażkę, a 6 ostatnich spotkań wygrali. Mecz zostanie rozegrany na mapach Camp Gibraltar / Belgrade. Powodzenia!


Camp Gibraltar / Belgrade


Fall of Berlin / Tunis Harbor


Camp Gibraltar / Fall of Berlin


Camp Girbaltar / Cerbere Landing

Kilkadziesiąt minut temu (ach ta kochana sesja

Tryb Conquest to mapa Verdun, która została wybrana przez klanowiczów. Można powiedzieć, że to ich homemapa i w zasadzie przebieg spotkania w tej części wskazywał właśnie na to, dlaczego wybrano właśnie Verdun. W tym momencie zespoły były mocno "nierówne" ponieważ po stronie klanów grało "tylko" 20 graczy, a przeciw nim walczyło aż 30 graczy freeplayowych (ich drużyna była oczywiście wspomagana przez graczy klanu 4 fun - PL4FC). Pierwsza runda zakończyła się zdecydowanym zwycięstwem klanowców 163:0, a druga runda przyniosła już bardziej wyrównany wynik, bo tylko 90:75.
Z kolei mapa w trybie Tytan trochę rozczarowała. Drużyny zagrały w składach 23 vs 21 na mapie Sidi Power Plant. Spotkanie w tej części miało bardzo zacięty i wyrównany przebieg, co ostatecznie doprowadziło do zakończenia rundy... bliżej nieokreślonym wynikiem na korzyść zespołu Bezklanowców! Druga runda niestety nie doszła do skutku z powodu... wysypania się serwera oraz przedłużającej się "próby naprawy"

Może następnym razem...
