Aktualności
Na oficjalnej stronie mode Forgotten Hope pojawiła się taka oto informacja od autorów całego projektu:
Pierwsza odsłona Forgotten Hope 26 września okazała sie wielkim sukcesem. Naliczyliśmy dziesiątki tysięcy ściągnieć moda z największych stron, cały czas mieliśmy setki gości na forum, a tysiące graczy gra w tej chwili on-line. Wszystko to spowodowało, że w ciągu weekendu staliśmy się drugim najpopularniejszym modem do Battlefielda. I wszystko to zawdzięczamy Wam!
Reakcja na moda była pozytywna i pomimo paru widocznych bugów oraz wysokich oczekiwań graczy pierwsza beta FH została bardzo dobrze przyjęta na całej scenie BF. Błędy w wersji 0.5b Beta zostaną niedługo usunięte za pomocą niewielkiego patcha. Kolejne patche będą zawierać kilka nowych map, dopracowane pojazdy i bronie ręczne. Na podstawie komentarzy graczy zostanie poprawiona też równowaga jednostek. Będa też oczywiście niespodzianki !
Chcielibysmy podziękować Electronic Arts za wsparcie oraz Digital Illusions CE za stworzenie najlepszej gry wszechczasów - Battlefielda 1942.
Będziemy się teraz posuwać do przodu w pracach nad modem dużo szybciej ponieważ sami gracze dokonują betatestów na szeroką skalę. Zaglądajcie na strony poświęcone FH ponieważ niedługo pojawią sie kolejne update'y oraz nowości.
Strona projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
Dzięki dla Holman'a za tłumaczenie.
Pierwsza odsłona Forgotten Hope 26 września okazała sie wielkim sukcesem. Naliczyliśmy dziesiątki tysięcy ściągnieć moda z największych stron, cały czas mieliśmy setki gości na forum, a tysiące graczy gra w tej chwili on-line. Wszystko to spowodowało, że w ciągu weekendu staliśmy się drugim najpopularniejszym modem do Battlefielda. I wszystko to zawdzięczamy Wam!
Reakcja na moda była pozytywna i pomimo paru widocznych bugów oraz wysokich oczekiwań graczy pierwsza beta FH została bardzo dobrze przyjęta na całej scenie BF. Błędy w wersji 0.5b Beta zostaną niedługo usunięte za pomocą niewielkiego patcha. Kolejne patche będą zawierać kilka nowych map, dopracowane pojazdy i bronie ręczne. Na podstawie komentarzy graczy zostanie poprawiona też równowaga jednostek. Będa też oczywiście niespodzianki !
Chcielibysmy podziękować Electronic Arts za wsparcie oraz Digital Illusions CE za stworzenie najlepszej gry wszechczasów - Battlefielda 1942.
Będziemy się teraz posuwać do przodu w pracach nad modem dużo szybciej ponieważ sami gracze dokonują betatestów na szeroką skalę. Zaglądajcie na strony poświęcone FH ponieważ niedługo pojawią sie kolejne update'y oraz nowości.
Strona projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
Dzięki dla Holman'a za tłumaczenie.
Dzięki koledze Mol' owi mamy następny serwerek do Forgotten Hope. Jego adresik to:
- 32 sloty dla graczy
Mapcycle:
- Crete
- Zielona Gora
- Battle of Valirisk
- Battle of Orel
- Karelia
- Kharkov Winter
- Bocage
- Battle of the Bulge
- Wake
- Market Garden (Brytyjczycy vs. Niemcy)
W mapcyclu znalazło się kilka standardowych map na których znajdziecie nowe jednostki, przykładowo na Bocage - niemiecki odrzutowiec.
Sprzęt na którym stoi serwer to:
- P4 2,6 Gh HT i 512 MB dual DDR 400
- Łącze 3 mbit.
Serwer dzisiejszego dnia przechodzi testy, wynikłe błędy zosatną naprawione jutro. Zapraszamy do gry.
213.134.130.184:14567 -Poligon 2 - Forgotten Hope - PL
Dane techniczne:- 32 sloty dla graczy
Mapcycle:
- Crete
- Zielona Gora
- Battle of Valirisk
- Battle of Orel
- Karelia
- Kharkov Winter
- Bocage
- Battle of the Bulge
- Wake
- Market Garden (Brytyjczycy vs. Niemcy)
W mapcyclu znalazło się kilka standardowych map na których znajdziecie nowe jednostki, przykładowo na Bocage - niemiecki odrzutowiec.
Sprzęt na którym stoi serwer to:
- P4 2,6 Gh HT i 512 MB dual DDR 400
- Łącze 3 mbit.
Serwer dzisiejszego dnia przechodzi testy, wynikłe błędy zosatną naprawione jutro. Zapraszamy do gry.
Jako admin servera klanu Final Squad pozwoliłem sobie uruchomic, narazie na weekend mod Forgotten Hope.
Wszystkich zapalonych graczy zapraszam!
ip servera: 212.191.204.200:14567
A teraz sam lecę grac!!
Wszystkich zapalonych graczy zapraszam!
ip servera: 212.191.204.200:14567
A teraz sam lecę grac!!
Na październik został zapowiedziany patch 1.5. Będzie on głównie dotyczył działań na Pacyfiku, między innymi: nowe skiny – US Marine, Garand dla inżyniera, nowa strzelba będzie dostępna także dla Japońskiego inżyniera, Scout Car - Type 95 "Black Medal".
To co jednak bardziej zaciekawi nas graczy to nowa mapa - Invasion of the Philippines.
Zniknie problem z żonglerką płytami z dodatkami – RTR, SW a zwykłym Battlefieldem.
Oryginalny tekst:
----- 1.5 Patch Content -----
This patch is primarily a content upgrade which modifies the Japanese and US forces in the Pacific Theater. It also introduces a new map for the Pacific. This patch also includes a fix for the CD-Swapping issue introduced with 1.45.
Pacific Theater Update
New US Marine Skin New Engineer Rifles - M1 Garand/Type 5 New Japanese APC - Type 1 "Ho-Ha" New Japanese Scout Car - Type 95 "Black Medal"
New Map
Invasion of the Philippines
In this new conquest map for Battlefield 1942, naval warfare and infantry island invasions take center stage in a raging firefight for the Philippines Islands. The shallow water between the islands act as a barrier to the invading Japanese Destroyer, but is no problem for the fast patrol craft used by either side. In some cases, islands are so close together that infantry can wade between them.
The Invasion of the Philippines map introduces two new vehicles: the Elco 80 PT Boat for the US Marines and the Type 38 coastal craft for the Japanese. These fast patrol craft are the most heavily armed for their size in either navy packing torpedoes, machineguns and sea mines into one pint-sized warcraft. With their size, speed and manueverability they bring naval warfare into knife-fighting range. From fast naval action to beach invasions to fierce jungle combat, Invasion of the Philippines brings a new intensity to the battlefield.
Bug Fix
CD-Swapping
Impact on MODS
Following is a list of changes which might impact mods currently in development:
New Animation State - ClipEject. Allows proper reload animation for M1 Garand (which cannot be reloaded until it's empty).
New Projectile Material - Both M1 Garand and Type 5 rifle use a new material in the damage system.
New Army Skin - US Pacific Theater Army changed to US Marine.
New Armour Material - PT Boats and dinghys.
----- End of 1.5 Patch Content -----
Signup For the Battlefield Newsletter Our monthly newsletter promises the latest news in the Battlefield franchise and exclusive content you can't get anywhere else. If you signup for the newsletter, you'll be the first to get the Philippine Islands Map coming in October!
No tak I na koniec… Pod tym adresem możecie się zapisać do Newslettera, dzięki czemu będziecie mogli ściągnąc nową mape jako pierwsi!
Źródło: www.battlefield1942.com
To co jednak bardziej zaciekawi nas graczy to nowa mapa - Invasion of the Philippines.
Zniknie problem z żonglerką płytami z dodatkami – RTR, SW a zwykłym Battlefieldem.
Oryginalny tekst:
----- 1.5 Patch Content -----
This patch is primarily a content upgrade which modifies the Japanese and US forces in the Pacific Theater. It also introduces a new map for the Pacific. This patch also includes a fix for the CD-Swapping issue introduced with 1.45.
Pacific Theater Update
New US Marine Skin New Engineer Rifles - M1 Garand/Type 5 New Japanese APC - Type 1 "Ho-Ha" New Japanese Scout Car - Type 95 "Black Medal"
New Map
Invasion of the Philippines
In this new conquest map for Battlefield 1942, naval warfare and infantry island invasions take center stage in a raging firefight for the Philippines Islands. The shallow water between the islands act as a barrier to the invading Japanese Destroyer, but is no problem for the fast patrol craft used by either side. In some cases, islands are so close together that infantry can wade between them.
The Invasion of the Philippines map introduces two new vehicles: the Elco 80 PT Boat for the US Marines and the Type 38 coastal craft for the Japanese. These fast patrol craft are the most heavily armed for their size in either navy packing torpedoes, machineguns and sea mines into one pint-sized warcraft. With their size, speed and manueverability they bring naval warfare into knife-fighting range. From fast naval action to beach invasions to fierce jungle combat, Invasion of the Philippines brings a new intensity to the battlefield.
Bug Fix
CD-Swapping
Impact on MODS
Following is a list of changes which might impact mods currently in development:
New Animation State - ClipEject. Allows proper reload animation for M1 Garand (which cannot be reloaded until it's empty).
New Projectile Material - Both M1 Garand and Type 5 rifle use a new material in the damage system.
New Army Skin - US Pacific Theater Army changed to US Marine.
New Armour Material - PT Boats and dinghys.
----- End of 1.5 Patch Content -----
Signup For the Battlefield Newsletter Our monthly newsletter promises the latest news in the Battlefield franchise and exclusive content you can't get anywhere else. If you signup for the newsletter, you'll be the first to get the Philippine Islands Map coming in October!
No tak I na koniec… Pod tym adresem możecie się zapisać do Newslettera, dzięki czemu będziecie mogli ściągnąc nową mape jako pierwsi!
Źródło: www.battlefield1942.com
1. Przygotowanie
Na początek musimy ściągnąć klienta mIrc wersja 603 (nie jest to najnowsza ale kolejne sprawiają problemy), oraz skrypt NoNameScript, również nie najnowszy bo w wersji 365 np z tego downloadu. Po ściągnięciu oby programów robimy im na dysku odpowiednie warunki tzn. kasujemy wszystkie pliki związane z mIrcem i skryptami, które mieliśmy zainstalowane wcześniej. Gdy mamy już czysty od irca komputer możemy przystąpić do prostej instalacji. Na pierwszy ogień idzie mirc603 który instalujemy do katalogu w Program Files lub inny przez was wskazany. Następnie NoNameScript koniecznie do katalogu mIrca czyli np: \Program Files\mIrc\. To wszystko co wiąże się z instalacją, czas na konfiguracje...
2. Konfiguracja
Po zainstalowaniu całości klikamy na standartowy mIrc.exe. Program załaduje się już wraz ze skryptem a naszym oczom ukaże się okienko informujące o dziewiczym starcie programu. Dostaniemy również szereg informacji nt. NNS tj komendy itp ale to możemy sobie na razie odpuścić. Od razu klikamy przycisk "OK". Okienko się zamknie a my klikamy na błyskawicę na górnym pasku oznaczającą połączenie. Jako, że jest to nasz pierwszy kontakt z programem, zapyta on o pare informacji, które uzupełniamy tj na skrinie 1, oczywiście według własnego profilu. Następnie klikamy dwa razy na Connect po lewej co zaowocuje ukazaniem się rozwijanego menu. Wybieramy Perform tj na skrinie 2. Wpisujemy tam kanały, z którymi chcemy być połączeni na starcie przy połączeniu zaczynając np: /j battlefield1942.pl
Dusimy OK i ponownie błyskawice dzięki czemu połączymy się z quakenetem. Pierwszy kontakt z programem zapewne nie będzie zbyt okazały, a wyglądać będzie to plus minus tj na skrinie 3. Możemy temu jednak szybko zaradzić. Wybieramy menu NoNameScript na górze, następnie Themes i Change Sheme. Do wyboru dostaniemy pare typów, wybierzmy np BlackWhite. Po załadowaniu się menu klikamy na kwadracik przy opcji "File" po lewej a następnie "Font". Tam wybieramy czcionke, np Comics Sans, rozmiar np 14, pogrubiony tekst (Screen 4). Koniecznie zaznaczamy opcje Set as Defult channel font. Efekt? Screen 5. Mamy już ładnie wyglądającego i czytelnego irca. Teraz możemy zapoznać się z budową kanału, co przedstawiłem na zdjęciu numer 6.
3. Autoryzacja
Ostatnim krokiem jest zarejestrowanie się w sieci quakenet. Nie jest ono wymagane do przebywania na kanałach ale dzięki niemu operatorzy waszych klanowych kanałów będą was mogli dodać do list, dzięki czemu podczas wejścia na kanał otrzymacie tzw opa @ czyli operatora. Dzięki temu można zmieniać temat kanału, kikowąć gości itp. Oto jak powinna przebiegać rejestracja:
będąc na jakimś kanale piszemy:
/msg Q HELLO user@mymailhost.xx user@mymailhost.xx
podając oczywiście własny mail, tylko bez fake!
2. czekamy na mail
3. autoryzujemy sie piszemy:
/MSG Q@CServe.quakenet.org AUTH (username) (password)
jako (username) wlasny nick bez nawiasow a jako (password) podajemy pass z maila tez bez nawiasow
4. ułatwiamy sobie życie
w przypadku korzystania z klienta mirc:
opcje -> connections -> perform
zaznaczamy enable, wybieramy sieć qnet [albo ta liste serwerow gdzie mamy serwer qnetu], poniżej należy wpisać ciąg do autoryzacji:
/MSG Q@CServe.quakenet.org AUTH (username) (password)
jako (username) wlasny nick bez nawiasow a jako (password) podajemy pass z maila tez bez nawiasow
Następnie prosimy operatora naszego kanału o dodanie nas do listy co może on uczynić następującą komendą:
/msg L chanlev #aristocracy arcy`coug +ao
Dzięki temu bot na kanale będzie cie rozpoznawał i nagradzał operatorem.
Irc i nns posiada wiele mniejszych "bajerów" jak odtwarzacz mp3 z wyświetlaniem info o piosence na kanale, program do łączenia z grą wraz z informacją na kanale tj: arcy`coug gra na 123.434.545.234:1467 na mapie Market Garden z pingiem 47 itp.
Polskie kanały, które warto dodać:
#bf.pl - domyślny kanał sceny, będzie to miejsce to wspólnego oglondania meczy za pomocą scorebota itp.
Klanowe kanały:
#aristocracy
#prgk-42
#wa.bf
#spqr.bf
#nextlevel.bf
Oferuje wszelką pomoc związaną z rejestracją i zakładaniem kont na qnecie. Moje GG: 3376803
Używajcie Irca tj Gadu-Gadu. To nic nie kosztuje, nie zżera łącza ani procesora
Na początek musimy ściągnąć klienta mIrc wersja 603 (nie jest to najnowsza ale kolejne sprawiają problemy), oraz skrypt NoNameScript, również nie najnowszy bo w wersji 365 np z tego downloadu. Po ściągnięciu oby programów robimy im na dysku odpowiednie warunki tzn. kasujemy wszystkie pliki związane z mIrcem i skryptami, które mieliśmy zainstalowane wcześniej. Gdy mamy już czysty od irca komputer możemy przystąpić do prostej instalacji. Na pierwszy ogień idzie mirc603 który instalujemy do katalogu w Program Files lub inny przez was wskazany. Następnie NoNameScript koniecznie do katalogu mIrca czyli np: \Program Files\mIrc\. To wszystko co wiąże się z instalacją, czas na konfiguracje...
2. Konfiguracja
Po zainstalowaniu całości klikamy na standartowy mIrc.exe. Program załaduje się już wraz ze skryptem a naszym oczom ukaże się okienko informujące o dziewiczym starcie programu. Dostaniemy również szereg informacji nt. NNS tj komendy itp ale to możemy sobie na razie odpuścić. Od razu klikamy przycisk "OK". Okienko się zamknie a my klikamy na błyskawicę na górnym pasku oznaczającą połączenie. Jako, że jest to nasz pierwszy kontakt z programem, zapyta on o pare informacji, które uzupełniamy tj na skrinie 1, oczywiście według własnego profilu. Następnie klikamy dwa razy na Connect po lewej co zaowocuje ukazaniem się rozwijanego menu. Wybieramy Perform tj na skrinie 2. Wpisujemy tam kanały, z którymi chcemy być połączeni na starcie przy połączeniu zaczynając np: /j battlefield1942.pl
Dusimy OK i ponownie błyskawice dzięki czemu połączymy się z quakenetem. Pierwszy kontakt z programem zapewne nie będzie zbyt okazały, a wyglądać będzie to plus minus tj na skrinie 3. Możemy temu jednak szybko zaradzić. Wybieramy menu NoNameScript na górze, następnie Themes i Change Sheme. Do wyboru dostaniemy pare typów, wybierzmy np BlackWhite. Po załadowaniu się menu klikamy na kwadracik przy opcji "File" po lewej a następnie "Font". Tam wybieramy czcionke, np Comics Sans, rozmiar np 14, pogrubiony tekst (Screen 4). Koniecznie zaznaczamy opcje Set as Defult channel font. Efekt? Screen 5. Mamy już ładnie wyglądającego i czytelnego irca. Teraz możemy zapoznać się z budową kanału, co przedstawiłem na zdjęciu numer 6.
3. Autoryzacja
Ostatnim krokiem jest zarejestrowanie się w sieci quakenet. Nie jest ono wymagane do przebywania na kanałach ale dzięki niemu operatorzy waszych klanowych kanałów będą was mogli dodać do list, dzięki czemu podczas wejścia na kanał otrzymacie tzw opa @ czyli operatora. Dzięki temu można zmieniać temat kanału, kikowąć gości itp. Oto jak powinna przebiegać rejestracja:
będąc na jakimś kanale piszemy:
/msg Q HELLO user@mymailhost.xx user@mymailhost.xx
podając oczywiście własny mail, tylko bez fake!
2. czekamy na mail
3. autoryzujemy sie piszemy:
/MSG Q@CServe.quakenet.org AUTH (username) (password)
jako (username) wlasny nick bez nawiasow a jako (password) podajemy pass z maila tez bez nawiasow
4. ułatwiamy sobie życie
w przypadku korzystania z klienta mirc:
opcje -> connections -> perform
zaznaczamy enable, wybieramy sieć qnet [albo ta liste serwerow gdzie mamy serwer qnetu], poniżej należy wpisać ciąg do autoryzacji:
/MSG Q@CServe.quakenet.org AUTH (username) (password)
jako (username) wlasny nick bez nawiasow a jako (password) podajemy pass z maila tez bez nawiasow
Następnie prosimy operatora naszego kanału o dodanie nas do listy co może on uczynić następującą komendą:
/msg L chanlev #aristocracy arcy`coug +ao
Dzięki temu bot na kanale będzie cie rozpoznawał i nagradzał operatorem.
Irc i nns posiada wiele mniejszych "bajerów" jak odtwarzacz mp3 z wyświetlaniem info o piosence na kanale, program do łączenia z grą wraz z informacją na kanale tj: arcy`coug gra na 123.434.545.234:1467 na mapie Market Garden z pingiem 47 itp.
Polskie kanały, które warto dodać:
#bf.pl - domyślny kanał sceny, będzie to miejsce to wspólnego oglondania meczy za pomocą scorebota itp.
Klanowe kanały:
#aristocracy
#prgk-42
#wa.bf
#spqr.bf
#nextlevel.bf
Oferuje wszelką pomoc związaną z rejestracją i zakładaniem kont na qnecie. Moje GG: 3376803
Używajcie Irca tj Gadu-Gadu. To nic nie kosztuje, nie zżera łącza ani procesora
Jak w temacie. Do pobrania jest zarówno sam mod jak i oficjalny mappack. Pograłem troszkę i musze stwierdzić, że dopiero tu poczułem prawdziwy smak pola bitwy, świszczące kule ogromne wybuchy, piach, odłamki. Po prostu rewelacja, mimo drobnych niedoróbek całość prezentuje się doskonale. Zapraszam do pobierania. Oprócz linka do mirrorów, który podajemy poniżej znajdziecie też troszkę innych źródeł na naszym forum.
Strona projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
Strona projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
EA wypuściła pierwszy zwiastun ich najnowszej produkcji, całość jak zwykle w przypadku ich filmików prezentuje się fenomenalnie. Ukazały się też nowe zrzuty ekranowe, które zamieszczamy poniżej.
Chodzą słuchy, że mod jest już uploadowany na większość mirrorów i prawdopodobnie będzie już do pobrania około 21:00 - 22:00. Nam pozostaje tylko czekać i rozkoszować się najnowszymi zrzutami ekranowymi, które dosłownie przed chwilą ukazały się na sieci.
Strona projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
Strona projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
Drodzy czytelnicy to jeszcze nie Forgotten Hope, tylko kolejna wersja coraz doskonalszej modyfikacji BattleGroup42. Tym razem dostajemy do naszych rączek wersję beta 0.8 pięknie dopieszczoną i pozbawioną wszelkich błędów znalezionych we wcześniejszym wypuście. Modzik zaciekawi też wszystkich, którzy z różnych względów grają więcej samotnie w Single Player gdyż obsługuje ten tryb i komputerowi przeciwnicy radzą sobie dość sprawnie z całym nowym sprzętem. Pograłem troszkę zarówno w single jak i w internecie w multiplayer na niemieckim serwerku i musze przyznać, że jest naprawdę miodnie i można sobie zapewnić sporą dawkę dobrej zabawy.
pobierz BattleGroup42 beta 0.8 (84MB)
Tak to już dziś około godziny 18:00 - 19:00 naszego czasu do pobrania będzie pierwsza grywalna wersja beta tego wspaniałego gigantycznego moda. Znajdziemy tam prawdopodobnie: Amerykanie - 13 nowych pojazdów, Brytyjczycy - 13 pojazdów, Francuzi - 10 nowych pojazdów, Włosi - 8 nowych pojazdów, Japończycy - 2 nowe pojazdy oraz Niemcy - aż 51 nowych pojazdów!!! Zmagania na polach bitewnych będą się odbywać aż na 16 nowych mapach: niemiecko-francuska bitwa o Dinant nad rzeką Mozą, starcie potężnych sił radzieckich i niemieckich pod Orłem oraz bitwa o Walerijsk; niemiecki Blitzkrieg we Francji; bitwa o Kretę - desant niemieckich oddziałow powietrznodesantowych; zimowa wersja bitwy o Charków; potężna rosyjska kontrofensywa w 1944 r.; Włosi kontra Brytyjczycy w Operacji "Bridgehead"; obrona Francji w 1940 r.; bitwa nad Dźwiną; Peenemunde - brytyjskie bombardowanie oraz ofensywa oddziałów radzieckich na ten tajny ośrodek badań nad bronią V-1 i V-2; starcie pancernych oddziałów niemieckich i radzieckich na Kaukazie; bitwa o Tarawę - zmasowana inwazja sił US Navy na zajęta przez Japończyków wyspę na Pacyfiku oraz ciężka bitwa sił japońskich i amerykańskich na Okinawie. A poniżej kilka najnowszych zrzutów ekranowych.
Dzięki dla Holman'a za opis przewidywanych nowości w modzie.Strona projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
Update: Jeszcze pare innych informacji tym razem dzięki dla kolegi Helmut'a.
Pierwsza wersja 0,5 tuż, tuż ale co to jest dokładnie jest FH ?
FH to mod który zamienia naszego arcadowego bf-ka na przysłowiowego "pięknego łabędzia" . Nie dość, że oferuje nam masywną ilość nowych jednostek to także możemy się spodziewać całkiem nowego wizerunku. Znudził ci się ten sam wybuch granatu lub pojazdu ?? w FH będzie masa nowych dźwięków takich jak nadlatujący moździerz, odgłos wznoszącego się piachu i ziemi od wystrzałów ... aż po charakterystyczny dźwięk blaszki w m1 garand. Jeśli chodzi o fizykę gry to tu też została poddana ostremu tunningowi .
Mg-42 nie jest już bezużyteczny, a by zabić z mausera wystarczy jeden strzał w korpus bądź głowę .Oczywiście nie każda broń zabija za pierwszym strzałem ? to zależy już od kalibru i rozrzutu danej broni. Czołgi już nie będą strzelać jak armaty z XVI wieku , pocisk obecnie będzie leciał z ogromną prędkością. Realistyczne proporcje pancerza powodują że tygrys to postrach wszystkiego co się rusza (no może poza KV ) a przydomek Shermana czyli "zapalniczka" będzie brany pod uwagę częściej. Jeśli chodzi o samoloty to ten mod jest wymarzony dla pilotów, 30 różnorakich maszyn od dwupłatów typu Swordfish, az po me262 i "Comet" poza tym różne warianty i malowania samolotów dają jeszcze większe wrażenie w róznych teatrach działań wojennych. Oczywiście co to by był za sens dawania nowych jednostek powiedzmy tylko dostępnych na Krecie bez samej mapki ów kraju ? i tym razem twórcy moda nas nie zawiodą: 9 nowych map + reszta w oficjalnym mappacku... Chcesz być marynarzem Kriegsmarine podczas bitew na Atlantyku ? ok!, chcesz szturmować Kretę jako niemiecki spadochroniarz ?? a może chcesz jeść batoniki Hersey?ja na plażach Francji jako Amerykanin? sure why not ! nie ma sprawy... Forgotten Hope obejmuje kilka frontów .. walki od wybrzeży Francji aż po lasy Mandżurii.
Pozostaje nam czekać cierpliwie te ostatnie kilka godzin...
Scena bf już nie będzie taka sama po wydaniu FH
Aha patch 0,6 z nowymi mapami i jednostkami wyjdzie prawdopodobnie tydzień po 0,5.
Dzięki dla Holman'a za opis przewidywanych nowości w modzie.Strona projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
Update: Jeszcze pare innych informacji tym razem dzięki dla kolegi Helmut'a.
Pierwsza wersja 0,5 tuż, tuż ale co to jest dokładnie jest FH ?
FH to mod który zamienia naszego arcadowego bf-ka na przysłowiowego "pięknego łabędzia" . Nie dość, że oferuje nam masywną ilość nowych jednostek to także możemy się spodziewać całkiem nowego wizerunku. Znudził ci się ten sam wybuch granatu lub pojazdu ?? w FH będzie masa nowych dźwięków takich jak nadlatujący moździerz, odgłos wznoszącego się piachu i ziemi od wystrzałów ... aż po charakterystyczny dźwięk blaszki w m1 garand. Jeśli chodzi o fizykę gry to tu też została poddana ostremu tunningowi .
Mg-42 nie jest już bezużyteczny, a by zabić z mausera wystarczy jeden strzał w korpus bądź głowę .Oczywiście nie każda broń zabija za pierwszym strzałem ? to zależy już od kalibru i rozrzutu danej broni. Czołgi już nie będą strzelać jak armaty z XVI wieku , pocisk obecnie będzie leciał z ogromną prędkością. Realistyczne proporcje pancerza powodują że tygrys to postrach wszystkiego co się rusza (no może poza KV ) a przydomek Shermana czyli "zapalniczka" będzie brany pod uwagę częściej. Jeśli chodzi o samoloty to ten mod jest wymarzony dla pilotów, 30 różnorakich maszyn od dwupłatów typu Swordfish, az po me262 i "Comet" poza tym różne warianty i malowania samolotów dają jeszcze większe wrażenie w róznych teatrach działań wojennych. Oczywiście co to by był za sens dawania nowych jednostek powiedzmy tylko dostępnych na Krecie bez samej mapki ów kraju ? i tym razem twórcy moda nas nie zawiodą: 9 nowych map + reszta w oficjalnym mappacku... Chcesz być marynarzem Kriegsmarine podczas bitew na Atlantyku ? ok!, chcesz szturmować Kretę jako niemiecki spadochroniarz ?? a może chcesz jeść batoniki Hersey?ja na plażach Francji jako Amerykanin? sure why not ! nie ma sprawy... Forgotten Hope obejmuje kilka frontów .. walki od wybrzeży Francji aż po lasy Mandżurii.
Pozostaje nam czekać cierpliwie te ostatnie kilka godzin...
Scena bf już nie będzie taka sama po wydaniu FH
Aha patch 0,6 z nowymi mapami i jednostkami wyjdzie prawdopodobnie tydzień po 0,5.
A więc już jutro rozpocznie się najpierw wielkie pobieranie a potem testowanie Forgotten Hope. Po ogromnej serii publikowanych zrzutów ekranowych i zwiastunów filmowych wszyscy z niecierpliwością oczekują tej pierwszej grywanej wersji beta. Myślę, że nikt się nie zawiedzie, a całość po prostu zmiażdży całą konkurencję innych modyfikacji. Na łamach serwisu www.bf1942files.com ukazały się najnowsze przedpremierowe (exclusive) widoki prosto z ostatnich testów tej produkcji. Jest to seria widoków lotniczych, więc wszyscy nasi powietrzni wojacy powinni zacząć ostrzyć sobie pazurki.Źródło: www.bf1942files.com
Do pobrania jest już najnowsza poprawka do EOD.
lista zmian + linki do pobrania