Aktualności
Jak twierdzą autorzy tej mini poprawki u bardzo wielu ludzi, u których występowały dziwne zachowania przy włączonej akceleracji dźwięku, po tej małej zmianie problem zniknął całkowicie lub udało się go wyeliminować w 95%. Tak, więc próbujcie i czekam na wasze opinie w komentarzach.
Źródło: www.ausbattlefield.com
Będąc już przy Japończykach mam jeszcze coś dla fanów tej armii, mianowicie oryginalne umundurowanie piechoty z tamtego okresu. Poniżej screen. A całość możecie ściągnąć stąd.
Co jakiś czas postaram się zaprezentować wam ciekawe historyczne podmiany malowania pojazdów jak i umundurowania wojska do Battlefield 1942.
Żródło: www.bf1942files.com
Strona autorów moda: Code Name Eagle
Także autorzy moda „STAR WARS” nie siedzą bezczynnie, prace trwają pełną parą i dziś ukazały się nowe screen’ y, przedstawiające modele pojazdów. Więcej dowiecie się na stronie moda.
Strona autorów moda: STAR WARS
EA zapowiada bardzo szybkie usunięcie tego błędu.
Oczywiście znajdą się ludzie i napewną już są, którzy tak grają, ale wydaje mi się, że psują w ten sposób sami sobie zabawę i realizm gry. Zapraszam wszystkich do dyskuji na ten temat w komentarzach lub na forum.
Prace nad patch' em trwają nadal i lista poprawek na pewno się powiększy. Nam pozostaje jedynie nadzieja, że ujrzymy go jak najszybciej.
Żródło: www.bf42.com
Ogromnym wyróżnieniem jest również to, że konkurs na logo tego pucharu wygrała praca Baal'a z klanu [DAK]. Prezentujemy ją u nas i gratulujemy zwycięstwa w tym prestiżowym konkursie!
Na koniec aktualne miejsca polskich klanów w rankingu Clan Base
wśród 240 klanów z całego świata:
[DAK] =-> po 4 wygranych zajmują bardzo wysokie 19 miejsce! Byle w góre panowie!
[=ONZ=] =-> z bilansem - 2 wygrane i 1 porażka zajmują 29 miejsce!
[SPQR] =-> po lekcji jaka dostali od NBrigade oraz po przegranej spowodowanej zbyt wysokimi pingami na zachodnim serwerze zajmują oni 61 miejsce z 3 wygranymi i 3 porażkami. Nie załamujcie się panowie wasz czas na pewno nadejdzie!
Na jutro przewidziany jest termin wydania oficjalnego dodatku do gry pod tytułm "The Road to Rome" i nic już nie wskazuje na to by termin ten miał ulec zmianie. Sugerowana przez wydawce cena tego dodatku to 79,90 zł. Zatem wszystko wskazuje na to, że już niedługo gracze będą mieli do dyspozycji nowe, ciekawie sie zapowiadające mapy.
Do zobaczenia pod Monte Cassino
Właśnie został wydany kolejny patch do gry Battlefield 1942 opatrzony numerem 1.3. Poprawia on kolejne błędy znalezione w grze, a także wprowadza do niej nowe dźwięki. Oto lista najważniejszych zmian:
SERWER/SIEĆ
- optymalizacja net-kodu
- poprawione przemieszczanie obiektów
- poprawione wysyłanie komunikatów
- rezygnacja z przewidywania lagów, gdy żołnierz siedzi w pojeździe (rozwiązuje to problem wielu pilotów)
KLIENT
- Dźwięk
- Grafika
- Gra
- Optymalizacja
--> poprawione dźwięki Bar 1918, Thompson, MG42, Browing
--> zwiększono jakość dźwięku i zmieniejszono zużycie pamięći
--> usunięto problemy z kartą Sound Blaster Live! występujące w systemach Windows XP i 2000
--> nowo i udoskonalona animacja strzałów z broni STG44, Bar 1918, MP18, MP40
--> poprawiono modele broni Stg 44 i Bar 1918
--> zniszczenia zadawane samolotom z Bar, Stg 44, Thompson, Mp40 i działa AA zostały zmniejszone o 50%
--> zwiększony rozrzut strzału z broni Bar i Stg 44 podczas poruszania się
--> czas przeładowania broni snajpera i inżyniera zmniejoszony o 33%
--> zmieniono prędkość ubywania punktów na mapach typu Head-on i Assault
--> wyjście poza mapę powoduję zabranie 20% pełnego zdrowia za każdą sekundę poza mapą (po otrzymaniu ostrzeżenia)
--> skrócono czas ładowania się map
--> SafeDisk spawdzany jest tylko podczas uruchamiania gry, a nie przy każdej zmianie mapy
Plik Patcha można pobrać stąd. Zajmuje on lekko ponad 40 MB.
Zapraszam użytkowników do ściągania patcha i zachęcam gorąco administratorów do aktualizacji swoich serwerów.
Aby wygrać tę bitwe, siły alianckie muszą przedrzeć się w góre zbocza pod silnym ostrzałem artylerii niemieckiej. Dla Axis kluczem do zwycięstwa jest utrzymanie przedniej linii umocnień i upewnienie się, że żaden Aliant się przez nią nie przedże. Alianci natomiast będą potrzebowali bardzo dobrze skoordynowanego uderzenia, aby przebić się przez ostrzał z dział 40mm oraz artylerie.
A oto i sama mapa:
Reszte map, oraz opisów znajdziecie tutaj.
Strona autora
Pliki do pobrania:
RAT 0.5.0 dla Windows'a
RAT 0.5.0 dla Linux'a
Grali oni z Dirty Sniper Ratz (DSR) a oto wyniki:
Berlin:
1:1
Kharkov:
2:0
Mecz skończył się wygraną SPQR 277:97. Jak sami stwierdzili: "Było gorąco, ale umieliśmy się zebrać w garść i pokonać dobrego przeciwnika."
Aktualnie SPQR znajduje się na 26 pozycji w CB.
Następną walkę stoczyli panowie z DAK. Grali oni z klanem IP. Oto wyniki:
[DAK] 931 vs. 0 IP
Stalingrad:
[DAK] Allies 300-0 /320
[DAK] Axis 298-0 /320
Bocage:
[DAK] Allies 141-0 /200
[DAK] Axis 192-0 /200
Jak widać niesamowite zwycięstwo! Po tym starciu DAK wyprzedza SPQR o 3 miejsca i zajmuje 23 lokatę.
Swój pierwszy oficjalny mecz wygrał mój klan [=ONZ=]. Również ta walka nie była łatwa, ale udało nam się ja wygrać dość dużą różnicą punktów.
[=ONZ=] vs FMT
OPERATION MARKET GARDEN
228:0
0:111
Guadalcanal
158:0
38:0
RAZEM
424:111
[=ONZ=] był przez jeden dzień na pierwszej stronie CB (czyli w pierwszej 40-tce), ale ciągłe rotacje w drabince przesuneły nas na 41 miejsce.
A oto pierwsza 10-tka na dzień dzisiejszy:
| Nazwa | Wygrane | Przegrane | Northern Brigade EU | 14 | 2 |
Fragfest | 13 | 1 | |
Legion Condor | 13 | 2 | |
Clan Potestas | 12 | 1 | |
Kompanix | 9 | 1 | |
Gamers-Network.dk - Crew | 16 | 2 | |
Phoenix Rising | 8 | 2 | |
!nFernal BF1942 | 6 | 3 | |
Northern Brigade SE | 14 | 8 | |
Members of Mayday | 11 | 5 |
Kompletna drabinka klanów znajduje się tutaj.
Oto obrazki z mapy Salerno:
A tu mamy Santo Croce:
Artykuły w języku angielskim: Salerno, Santo Croce.