Aktualności

Mody Battlefield: 2
20:29 18-06-2008
Mody Battlefield: 2


Organizatorzy Project Reality League przepytali ludzi odpowiedzialnych za German Forces (moda do PRa). Jego twórcy są na dobrej drodze do ukończenia swojego dzieła. Niemcy będą walczyli przeciwko takim frakcjom jak: MEC, Insurgents, Rosjanie oraz Chińczycy. Pojawią się także nowe bronie (m.in. G36, MG3, MG4, RGW-60, Panzerfaust 3, KM2000, MP7A1). Mod jest ukończony w około 35%, ale ma on "wejść" już w patchu 0.8. W rozwinięciu tego newsa znajdziecie screeny oraz filmiki.


Osoba odpowiedzialna za kontakt ze społecznością Battlefield Heroes poinformowała na oficjalnej stronie gry o problemie związanym z bezpieczeństwem partnera odpowiedzialnego za prowadzenie beta testów. Mowa tutaj o wycieku danych beta testerów (e-mailach, nickach i hasłach), do którego doszło w ciągu ostatnich dni. Na szczęście wszystkie hasła w bazie są zakodowane, jednak w celach bezpieczeństwa EA prosi o zmianę dotychczasowych haseł, tym bardziej jeżeli są one używane do logowania w innych miejscach, np. do logowania do poczty elektronicznej oraz do logowania w systemach podobnych do systemu użytego na qaboss.com. E-maile z tą informacją zostały również wysłane do osób, które rejestrowały się w celu uzyskania klucza do bety na stronie qaboss.com.

Oto treść oficjalnego e-maila, który został wysłany do wszystkich zarejestrowanych na qaboss.com w języku angielskim:

Goodman: QA Boss has been made aware of a security breach which exposes QA Boss forum user names, email addresses and encrypted passwords. While passwords are encrypted, it must be assumed that the encryption can be broken.
As a safety precaution, it is advisable that anyone who uses passwords on other accounts, particularly email, which may be similar to the one used on the QA Boss system, should consider changing their non QA Boss passwords.
We also feel that it may be prudent for users to change their QA Boss passwords. Instructions can be found in the News & Announcement section of the forums at http://qaboss.com


P.s. To mój pierwszy news na bf.pl, witam wszystkich serdecznie


Doczekaliśmy się kilku słów na temat kursu, który obrała ekipa BFPirates. W drugiej odsłonie moda do dyspozycji dostaniemy kilka nowych, morskich map, oraz dużo większe okręty, opancerzone i uzbrojone po zęby. Wspieranie Twojej floty, zaopatrywanie jej w amunicję, części do naprawy oraz dodatkową załogę odegra niemałą rolę w utrzymaniu morskiej dominacji przez Twoją drużynę. Aby uzupełnić grę o ten wątek, twórcy BFPirates prezentują nam swoje nowe dzieło - zaopatrzeniowy okręt Wherry, który ma wprowadzić "coś nowego" w rozgrywkę. Kapitan tego statku będzie ruchomym spawnpoint'em, będzie wspierać w wyżej opisany sposób swoich kompanów, lecz sam nie będzie mógł prowadzić ognia do okrętów przeciwnika - do tego niezbędna będzie mu załoga, która będzie miała do dyspozycji dwa dziobowe działa.

W rozwinięciu newsa kilka screen'ów przedstawiających Wherry oraz nową mapę - Sailors Warning.


Po przegranej Soldiers of Freedom z Greek Operation Forces 309 306, GROF napotkał na swojej drodze wice-mistrza ostatniego OpenCup’a – ProPatria. Po raz kolejny jednak zespół finlandzki musiał pogodzić się z 2 miejscem. Mecz ten nie był zacięty, a drugiej mapy nie rozegrano wcale. W ten sposób Grecy wygrali finał 314-0 i zostali mistrzami.
Trzecie miejsce zajął polski klan #SOF# po meczu z plus46. Wynik to 237-208, ale Polacy ostatnio nie grali w BFa, więc nie jest on imponujący.
W drugiej lidze wygrał Team Integral. Mecz finałowy został rozegrany 9 czerwca przeciwko Blue Screen. Wynik tego spotkania to 294-217 dla Integralu.

A już wkrótce wyniki OpenCup'a w trybie Infantry.


Kolejny z polskich klanów biorących udział w rozgrywkach w ramach BF42-liga.de rozegrał w nich ostatni mecz. [SPQR] w swoim ostatnim spotkaniu w lidze 2B podejmowało sąsiadów zza wschodniej granicy [tamplier]. Rzymianie, podobnie jak w poprzednich swoich meczach, nie dają większych szans swoim przeciwnikom. Do starcia doszło na mapach Berlin oraz Kharkov, gracze [SPQR] pozwolili przeciwnikom ugrać zaledwie 15 ticketów, pewnie wygrywając całe spotkanie 4:0. Tym zwycięstwem przypieczętowali oni również 1. pozycję w lidze 2B.

Oto, co o całych rozgrywkach sądzi [SPQR] MaceWindu:
Przed rozpoczęciem ligi, zostaliśmy rozstawieni w pierwszej grupie - co nas satysfakcjonowało i mobilizowało do gry. Jednak tydzień przed startem ligi okazało się, że zaczniemy turniej w drugiej lidze B. Trochę mnie to rozśmieszyło, już szykowałem taktyki na mecze z BmC, illuminators, a tu nagle "zonk". No cóż, po wynikach [SPQR] łatwo stwierdzić, że liga 2B była co najmniej o klasę za słaba, zwłaszcza, że nasz zespół posiada doświadczonych oraz zgranych graczy. Przeciwnicy, którzy mogli nam namieszać w planach w ogóle się nie spisali. Straciliśmy tylko jedną rundę z ALC co uważam za niezły wynik.

Nie opadają emocje w lidze 3A. Na dwie kolejki przed końcem PTS1939, traci już tylko punkt do prowadzącego w tej lidze |MF|. W 6. kolejce PTS nie daje szans ->IFF<-, wygrywając 4:0.

Aktualne tabele poszczególnych lig


Po dzielnej walce społeczności BF2, doczekaliśmy się kolejnego Nations Cup'a. Rozgrywki te odbędą się w dwóch trybach: 5vs5 Infantry (non-FBF) oraz 8vs8 Conquest.
Kapitanem Polski został: AreV (może się to jeszcze zmienić, ale się na to nie zanosi). Jest to doświadczony gracz Veritas Gaming.

A oto skład Team Poland:

Team Conquest:
  • Metz ( Soldiers of Freedom )
  • Breiker ( Drievne Kocury )
  • Adasi ( Soldiers of Freedom )
  • Roba ( Drievne Kocury )
  • Sztandar ( Drievne Kocury )
  • Arev ( Veritas Gaming )
  • Kaoz ( Soldiers of Freedom )
  • Eddie ( Crazy Dogs )
  • Murdoc ( Team Wilda )

Team Infantry:
  • Roba ( Drievne Kocury )
  • Metz ( Soldiers of Freedom )
  • Breiker ( Soldiers of Freedom )
  • Arev ( Veritas Gaming )
  • Mlody ( Team Wilda )
  • Łukaszyk ( Team Paranoid )

Jak dotąd chłopaki trenują głównie Infantry, ale nie należy zapominać o Conqueście gdzie dominują gracze #SOF#. Został także wybrany Commander, którego wcześniej brakowało Polakom. Został nim Murdoc z Team Wilda. Składy już są ustabilizowane, więc nie zanosi się na większe rotacje. Jak widać oba teamy są mocne i mogą spokojnie celować w wyższe lokaty. Oczywiście życzymy im jak najlepiej i trzymamy za nich kciuki!


Z oficjalnej strony projektu docierają do nas nowe informacje, z których dowiadujemy się o kierunku pracy twórców tegoż moda. Głównym celem, który zostanie zrealizowany wraz z wydaniem wersji Project Reality v0.8 jest wydzielenie US Army jako osobnej strony konfliktu. Dotychczas jak przyznaje The Project Reality Team, wojska amerykańskie były "zlepkiem" USMC oraz US Army - jako Amerykanie mieliśmy do dyspozycji bronie i pojazdy tak Marines jak i Armii Stanów Zjednoczonych. Wraz z nadejściem kolejnej odsłony moda rzecz ta ulegnie zmianie. Pojawi się US Army, która będzie miała do dyspozycji swoje nowe bronie oraz pojazdy.

W rozwinięciu newsa porcja screenów z nowego osprzętowania US Army w Project Reality v0.8


Na pytania odpowiada Colin Clarke, asystent producenta EA

Czy budynki oraz inne obiekty w grze będzie można niszczyć?
Nie planujemy tego w Battlefield Heroes. Dzięki temu wymagania sprzętowe są niskie, a gra jest prosta w obsłudze. Gdybyśmy umożliwili Wam ingerowanie w środowisko, nie moglibyśmy nazywać BH „grą casual”.

Czy otrzymamy możliwość uzupełniania amunicji/zdrowa, w taki sam sposób jak w BF 1942 I BFV? Jeśli nie, która z dostępnych w grze klas będzie wspierać graczy poprzez wymianę magazynków i leczenie?
Każda z dostępnych w grze Battlefield Heroes klas posiada nielimitowaną ilość amunicji. Soldier to klasa najbardziej zbliżona do znanego z wcześniejszych odsłon serii „medyka”.

Czy wszystkie klasy żołnierzy otrzymają dostęp do granatów?
Tylko jedna z dostępnych w Battlefield Heroes klas ma możliwość korzystania z granatów, aczkolwiek wszystkie mogą stosować materiały wybuchowe.

Czy w grze pojawi się broń stacjonarna?
Tak, gracze będą mogli wykorzystywać chociażby zamontowane w pojazdach działa przeciwlotnicze.

Czy planujecie wydanie oficjalnych dodatków? Jeśli tak, to czy będą one darmowe?
BH to gra darmowa! Wszystkie wydane przez nas rozszerzenia będą darmowe i dostępne dla wszystkich.

W jaki sposób mogę zestrzelić samolot?
Każda z wykorzystywanych przez graczy broni ma możliwość sprowadzenia samolotu na ziemię. Naturalnie, działa przeciwlotnicze potrafią tego dokonać najbardziej efektywnie, natomiast niezłym pomysłem jest wykorzystanie karabinu snajperskiego do „zdjęcia” pilota

Czy w Battlefield Heroes znajdziemy coś z Battlefield 1942?
Pracujemy nad przeniesieniem ogólnej atmosfery rywalizacji w grach Battlefield do Battlefield Heroes. Główne podobieństwo polega zatem na tym, że podejmując zupełnie nieoczekiwane decyzje, uda Wam się osiągnąć zupełnie niespodziewane rezultaty.

Jaki czynnik decyduje o tym, kto zwycięży w pojedynku „jeden na jeden”? Czas gry? Ranga? Umiejętności?
Podczas balansowania rozgrywki skupiamy się przede wszystkim na tym, by o zwycięstwie w potyczce decydowała przede wszystkim umiejętność wykorzystywania tego, czym w danym momencie dysponujesz.
General
21:29 09-06-2008
General


Redakcja portalu Battlefield.pl ogłasza rekrutację. Poszukujemy osób rzetelnych, ambitnych, kreatywnych, odpowiedzialnych i komunikatywnych do objęcia stanowiska newsman.

Wymagania:

*Stały dostęp do Internetu.
*Minimum 20 minut dziennie poświęcone na wyszukiwanie informacji dotyczących Battlefield'a
*Minimum 16 lat.
*Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
*Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.
*Bardzo dobra znajomość tematyki.
*Mile widziane podstawy HTML i BB Code

Prosimy także o napisanie/zredagowanie krótkiego newsa dotyczącego ostatnich wydarzeń w świecie BF

Aplikacje prosimy przesyłać na adres:

redakcja(at)battlefield.pl




Nazwa: .pl PL4FC 0.756
IP: 91.121.80.155:16570


Wreszcie, od trzech dni stoi największy polski serwer Project Reality. Maszyna znajduje się we Francji, więc pingi są w granicach 40-60, slotów jest aż 64. Nie mamy jeszcze stałej maplisty, więc zainteresowanych zapraszam do głosowania w ankiecie, która znajduje się pod tym adresem.
Póki co serwer nie jest popularny, ale wystarczy około 20 ludzi, by zaczął się coraz szybciej zapełniać, dlatego zapraszamy co wieczór wszystkich grających w tego moda do BF2, a tych, co o nim jeszcze nie słyszeli, odsyłam na www.realitymod.com
Nazwa najprawdopodobniej niedługo ulegnie zmianie, być może na "Polish Reality by PL4FC 0.756", wpisujcie w wyszukiwarce PL4FC a na pewno się znajdzie.

Wszelkie opinie oraz uwagi na temat serwera zamieszczajcie w tutaj
General Battlefield: 1942
12:49 03-06-2008
General Battlefield: 1942


Dobiegają końca rozgrywki organizowane przez BF42-liga.de, pora więc na małe podsumowanie wydarzeń w "polskich" ligach.

Zaczynamy od ligi 2A, gdzie swoje mecze rozgrywało [PRGK-BF]. Forma przeszła jest tu jak najbardziej na miejscu, gdyż gracze tego klanu rozegrali już komplet spotkań. "Tylko" zremisowane mecze w dwóch ostatnich kolejkach (3:3 vs Yes w kolejce 6, oraz 2:2 vs F3Gaming w kolejce 7) spowodowały, że o końcowej pozycji PRGK w tabeli zadecyduje mecz Yes przeciwko [CC]. Aby PRGK zachowało szanse na drugie miejsce w tabeli, Yes nie może ugrać więcej niż 2 punktów w tym meczu.

W lidze 2B [SPQR] nie rozegrał jeszcze wszystkich spotkań, jednak po zwycięstwie 4:0 w 6 kolejce z [N84U], może już właściwie świętować 1 miejsce w swojej lidze. Przed ostatnią kolejką Rzymianie mają 4 punkty przewagi nad drugim w tabeli ALC, a swój ostatni mecz rozegrają z przedostatnim w tabeli [tamplier].

W lidze 3A o pierwsze miejsce w tabeli wciąż walczy PTS1939. W 6 kolejce pokonują oni 4:0 [HF] i na 3 kolejki przed końcem, z dwoma punktami straty zajmują drugie miejsce w swojej lidze za |MF|.


Aktualne tabele poszczególnych lig
Nagranie z transmisji radiowej meczu [PRGK] vs F3Gaming (język niemiecki, mp3, 92MB)
General
21:18 30-05-2008
General


- O co chodziło temu gliniarzowi? - mruczał cicho pod nosem. - Że niby gąsienice rysują asfalt, brak jakiegoś przeglądu technicznego i do tego pozwolenia na broń? Idiota! Jakie pozwolenie? Przecież to nie żadna broń tylko stary, poczciwy sherman. Dobrze, że miałem zaproszenie, przynajmniej się odczepił.
- Dobra, jak to było: "Na światłach w prawo, jak zobaczysz jeziorko to skręcić znowu w prawo i do końca drogą". No, teraz będzie z górki.

Wydawało się, że będzie łatwo, tylko kilkadziesiąt kilometrów, parę skrzyżowań, prościzna. Tak, ale wolał już jeden na jeden z tigerem niż to przepychanie się przez korki.
- O, już jeziorko, teraz na parking i w… - przerwał w pół zdania.
Przed nim, na drodze, stała noga, a właściwie to dwa stalowe łapska zakończone szponami. Reszty nie widział. "Ciekawe, trzeba to zobaczyć".
Wygramolił się z czołgu i rozejrzał.
- OMG, co to za kupa złomu? – zapytał głośno, zbyt głośno.
- Tylko nie kupa złomu – dobiegło z wysoka. – „Mechuś” bardzo nie lubi, jak mówi się o nim „kupa złomu”. Zaraz świerzbią go wyrzutnie, a taka muzealna blaszanka jak twoja to coś w sam raz na jego śniadanie. Ten za tobą też nie lepszy. Myśli, że jak ma nowszy model, to może się wpychać.

Faktycznie, jakiś facet w abramsie próbował przebić się przez żywopłot.
- Słuchaj , nie... – dalsze słowa zagłuszył huk silników przelatującego nisko śmigłowca.

Dwóch facetów stało nad brzegiem jeziorka, patrzyli na to całe zamieszanie z rozbawieniem, ale i z lekkim niepokojem.
- A nie mówiłem ci, żeby na zaproszeniach nie pisać: „Nie zapomnij zabrać swojej ulubionej broni”?
- No mówiłeś, ale ja myślałem o myszce, dżojstiku, a oni... Ech, brakuje tylko pancernika do kompletu.
- Wszystko przed nami, ale pomyśl ile ten w mechu zapłaci za parking.
- Oj dużo, bardzo dużo. Cóż, wiadomo od dawna, że ekipa BF umie się bawić, jak żadna inna

[1]      «      90   |   91   |   92   |   93   |   94   |   95   |   96   |   97   |   98   |   99   |   100      »      [272]