Aktualności
Pojawiła się wersja mini-moda HeavyBombardment, działająca z patchem 1.2. Modzik był już przez nas opisywany, krótko przypomnę co między innymi zawiera:
- Łodzie podwodne z działkiem AA na pokładzie.
- Klakson w jeepach.
- 3 dodatkowe miejsca dla spadochroniarzy w B17.
- Skuteczniejsze bombardowanie dywanowe B17.
- Snajper szybciej przeładowuje i nie traci "zoomu" w tym czasie.
- Flamethrower.
- Kilka innych "usprawnień".
Przypominam, że mod musi być zainstalowany zarówno u klienta, jak i na serwerze.
Aktualną wersję mini-moda można pobrać stąd
- Łodzie podwodne z działkiem AA na pokładzie.
- Klakson w jeepach.
- 3 dodatkowe miejsca dla spadochroniarzy w B17.
- Skuteczniejsze bombardowanie dywanowe B17.
- Snajper szybciej przeładowuje i nie traci "zoomu" w tym czasie.
- Flamethrower.
- Kilka innych "usprawnień".
Przypominam, że mod musi być zainstalowany zarówno u klienta, jak i na serwerze.
Aktualną wersję mini-moda można pobrać stąd
Może macie ochotę na wyścigi jeepów? Otóż Nicrosin stworzył mapę "Jeep Death Race" Szczegóły na forum bf42.com
Plik do pobrania tu lub tu
Tak to wygląda :
Plik do pobrania tu lub tu
Tak to wygląda :
Jak zawsze mamy dla Was co ciekawsze obrazki z modów. Skiny niemieckiego Messerschmitt ME-323, produkcja teamu Forgotten Hope
Wreszcie coś nie-kosmicznego z moda Eternal Silence
I na koniec niesamowita przeróbka Tigera, znaleziona na bf42.com
Wreszcie coś nie-kosmicznego z moda Eternal Silence
I na koniec niesamowita przeróbka Tigera, znaleziona na bf42.com
Tom Servo opublikował wersję alfa "MOD Selector". To małe narzędzie ułatwia podmianę plików w grze. Wystarczy wybrać żądany mod i kliknąć "Run".
Opis działania:
Należy utworzyć folder /mods w głównym katalogu BF1942, tam powinny być przechowywane wszystkie mody. Konfig plików (XML) musi być w katalogu /mods, wszystkie pliki modów powinni być w podfolderach określonych dla konkretnego moda. Wybieramy żądany mod, przeglądamy listę i klikamy na "Run". To tak w skrócie. Zapraszamy do testowania, plik do pobrania tutaj, i dzieleniu się spostrzeżeniami na naszym forum Edycja
Uwaga: Program do działania wymaga zainstalowanego NET Framework
Opis działania:
Należy utworzyć folder /mods w głównym katalogu BF1942, tam powinny być przechowywane wszystkie mody. Konfig plików (XML) musi być w katalogu /mods, wszystkie pliki modów powinni być w podfolderach określonych dla konkretnego moda. Wybieramy żądany mod, przeglądamy listę i klikamy na "Run". To tak w skrócie. Zapraszamy do testowania, plik do pobrania tutaj, i dzieleniu się spostrzeżeniami na naszym forum Edycja
Uwaga: Program do działania wymaga zainstalowanego NET Framework
Mod Black Hawk Down Model śmigłowca AH-6 testowany w grze.
Mod Eternal Silence
Hmmm... jak zawsze u nich jest kosmicznie . Nowy "pojazd" i nowa broń.
NiejakiSchwebepanzer tworzy nową mapę. Mają w niej być nowe textury otoczenia, rozległe lasy a nawet port.
Mod Eternal Silence
Hmmm... jak zawsze u nich jest kosmicznie . Nowy "pojazd" i nowa broń.
NiejakiSchwebepanzer tworzy nową mapę. Mają w niej być nowe textury otoczenia, rozległe lasy a nawet port.
Serwis Shacknews opublikował cztery obrazki, otrzymane od EA, pochodzące z dodatku "The Road To Rome", o którym już pisaliśmy. Są to modele AT25, M11, BF110 i PAK40. Pojazdy pancerne i samoloty juz znamy, ale te armaty? Zapowiada się ciekawie!
Ponieważ wielu naszych czytelników zwraca się z pytaniami kiedy ukaże się Battlefield 1942 expansion, The Road to Rome, jako uzupełnienie do wczorajszych informacji :
cytat:
Planowany na nadchodzący tydzień, nowy patch 1.2 zawiera wsparcie dla modów, łatwiejsze stanie się tworzenie rozszerzeń. Wydawca Road to Rome zapowiedział ukazanie się rozszerzenia gry pod koniec stycznia 2003...źródło cytatu tutaj
Tymczasem na kilku zagranicznych forach dyskusyjnych toczą się dyskusje na temat Road to Rome. Słychać nawet powątpiewanie co do prawdziwości pogłosek na temat dodatku. Pojawia się data 28.01.2003. Można już podobno złożyć zamówienie na grę...
Jednak jak wynika z tych wieści, raczej nie trzeba obawiać się opóźnienia w wydaniu sławnego już patcha 1.2.
Na koniec jeszcze widoczek z gry, nie związany z tematem, ale zabawny - ten pan chyba nie wie, że go obserwują
cytat:
Planowany na nadchodzący tydzień, nowy patch 1.2 zawiera wsparcie dla modów, łatwiejsze stanie się tworzenie rozszerzeń. Wydawca Road to Rome zapowiedział ukazanie się rozszerzenia gry pod koniec stycznia 2003...źródło cytatu tutaj
Tymczasem na kilku zagranicznych forach dyskusyjnych toczą się dyskusje na temat Road to Rome. Słychać nawet powątpiewanie co do prawdziwości pogłosek na temat dodatku. Pojawia się data 28.01.2003. Można już podobno złożyć zamówienie na grę...
Jednak jak wynika z tych wieści, raczej nie trzeba obawiać się opóźnienia w wydaniu sławnego już patcha 1.2.
Na koniec jeszcze widoczek z gry, nie związany z tematem, ale zabawny - ten pan chyba nie wie, że go obserwują
Jak co dzień kilka ciekawych screenów z modów.
Forgotten Hope
Ciekawe, czy można by było walczyć na bagnety...?
A to PPsH, czyli potocznie mówiąc : Pepesza
I jeszcze kosmos w wydaniu Eternal Silence
Forgotten Hope
Ciekawe, czy można by było walczyć na bagnety...?
A to PPsH, czyli potocznie mówiąc : Pepesza
I jeszcze kosmos w wydaniu Eternal Silence
Polska scena edycyjna powoli rusza, mamy już Forum związane z tym tematem. Tymczasem prezentujemy postępy w pracach znanych nam już modów.
Black Hawk Down
Confict in Somalia
Desert Combat
Forgotten Hope
I mniej znany mod, historyczny : Gettysburg
Black Hawk Down
Confict in Somalia
Desert Combat
Forgotten Hope
I mniej znany mod, historyczny : Gettysburg
To już kolejny film ze stajni Northern Brigade. Tym razem fani latania jeepami nie będą zadowoleni, bo nie znajdą takich wyczynów w tej produkcji. Film (jak sama nazwa wskazuje) jest o wyczynach bohatera na mapie Berlin. Szczerze zachęcam wszystkich do obejrzenia filmu (42.11 MB). Linki do filmu jak zawsze w dziale Pliki.
Kolejne, ciekawe screeny z modów:
Black Hawk Down
Confict in Somalia
Moderzy z tego teamu rozpoczęli już testowanie moda. Oto screeny:
Operation Firestorm
Black Hawk Down
Confict in Somalia
Moderzy z tego teamu rozpoczęli już testowanie moda. Oto screeny:
Operation Firestorm
Nowe mody
Operation Firestorm
Autorzy, FeRdI i -=H2O=-H-duce-O w swoim modzie przewidują:
- Większą siłę ognia
- Trudniejszą walkę
- Więcej i lepsze efekty
- Większe mapy
- Więcej agresji
Conflict in Somalia
Ci panowie z kolei wciskają do gry, to, co tygryski lubią najbardziej, czyli:
AK-47 (Kałasznikow)oraz snajperkę Dragunov. No i jeszcze zabawna fotka: tu ktoś próbował "przerobić" Thompsona na Flamethrower, ale chyba mu trochę nie wyszło
A tu już wyraźnie się poprawił
Operation Firestorm
Autorzy, FeRdI i -=H2O=-H-duce-O w swoim modzie przewidują:
- Większą siłę ognia
- Trudniejszą walkę
- Więcej i lepsze efekty
- Większe mapy
- Więcej agresji
Conflict in Somalia
Ci panowie z kolei wciskają do gry, to, co tygryski lubią najbardziej, czyli:
AK-47 (Kałasznikow)oraz snajperkę Dragunov. No i jeszcze zabawna fotka: tu ktoś próbował "przerobić" Thompsona na Flamethrower, ale chyba mu trochę nie wyszło
A tu już wyraźnie się poprawił