Aktualności
To stary obrazek, ale nie mogłem się powstrzymać. Zresztą pewnie większość nie widziała tego art'u. Poznajecie mapę? A widzicie te żurawie w lewym górny rogu? A widzieliście to w grze?
Linka z Desert Combat Mod zmajstrował niezłe cudo, mianowicie upchał model śmigłowca Apache do naszej ulubionej gierki. Helikopter na razie ma problemy z... lądowaniem, hehe.
Psycho Stimpy zamieścił screenshot z prac nad mapą Attu Island. Projekt jest ciągle w budowie, nie zakończono jeszcze teksturowania.Beta wersja będzie dostępna niebawem. Podobno można jeszcze załapać się na betatestera, jeśli jest ktoś zainteresowany, to piszcie do Psycho Stimpy'ego Projekt można obejrzeć tu http://www.bfcentral.com/~esmod/
ArminAces z teamu moda Forgotten Hope zmontował skin BF110. Bf jest dwu miejscowym ciężkim myśliwcem, maksymalna szybkośc 349 mili na godzinię, zasięg 482 mil. Więcej na http://www.bfcentral.com/~esmod/
Nowy model do moda Eternal Silence. Pojazd będzie przewoził około 8 ludzi (6 pasażerów, pilota i strzelca), oraz jeep'a. Transporter ma dwa systemy broni. W "kopule" na górze statku będzie wieżyczka laserowego systemu obrony, a z przodu dwa blastery. Nie wiem jak Wam, ale mi to zaczyna się kojarzyć z Gwiezdnymi Wojnami. Z drugiej strony jednak dobrze, że ludzie odkrywają mozliwości edycyjne Battlefield 1942.
Dice cały czas pracuje nad tym żeby Battlefield nie podzieliło losu gier, które szybko powstają i równie szybko się o nich zapomina. Patch 1.2 ukarze się w przeciągu 2 tygodni, a razem z nim bardzo dużo poprawek i zmian:
Battlefield:
Zaplanowane poprawki:
- polepszona stabilność gry
- ulepszona zdalna konsola
- poprawione błędy związane z dźwiękiem
- zredukowany czas lądowania mapy
Cheaty:
Dice stara się jak tylko może żeby Battlefield było gra wolna od cheatów. Autorzy zapewniają nas, że sposób rozgrywki (większość obliczeń prowadzona jest po stronie serwera) bardzo utrudnia powstanie, jakichkolwiek cheatów. Autorzy apelują do graczy, którzy znaleźli jakieś działające cheaty, żeby wysłać je do Dice. Dodatkowo informują ze 3 rodzaje cheatów które można znaleźć aktualnie w sieci zostały bardzo skutecznie zablokowane.
Mody:
Struktura gry w wersji 1.2 zostanie zmieniona. Będzie ona lepiej współpracować z modami i dodatkami. W patchu 1.2 na razie nie znajdą miejsca żadne narzędzia pomagające tworzyć mody ale scena edycyjna coraz lepiej radzi sobie z tym problemem ;]
Serwer:
- Linux
Zaplanowane wydanie serwera pod linux'a ciągle się przedłuża, ale jak zapewniają programiści Dice prace nad nim cały czas trwają. Aktualnie serwer jest w fazie beta testów. Data wydanie nie została podana, ale można się go spodziewać jak tylko zostaną naprawione błędy.
- Windows
Od wersji 1.2 serwer będzie lepiej wykorzystywał CPU co wiąże się z mniejszym obciążeniem procesora.
A oto pełna lista zmian, jakie znajdziemy w patchu:
Poprawki w grze
- zwiększono czułość jeepa na pociski
- zwiększono zasięg wybuchu bomb podczas bombardowania dywanowego
- zwiększono siłę MG42 i Browing'a przeciwko piechocie
- zwiększono sile działek umieszczonych na samolotach w stosunku do innych samolotów
- zwiększono sile AA w walce z piechota
- zwiększono dystans ataku nożem
- zwiększono pancerz Tiger'a o 25%
- delikatnie zwiększona siła MP40, MP18 i Thompson'a przeciwko piechocie
- zmniejszono o 33% sile granatów w walce z czołgami
- zmniejszono odchylenie pistoletu podczas biegu
Boty:
- boty inteligentniej poruszają się pojazdami (już nie będą wchodzić i wychodzić na zmianę)
- zwiększono inteligencje bota, kiedy siedzi na wieżyczce w czołgu
Battlefield:
Zaplanowane poprawki:
- polepszona stabilność gry
- ulepszona zdalna konsola
- poprawione błędy związane z dźwiękiem
- zredukowany czas lądowania mapy
Cheaty:
Dice stara się jak tylko może żeby Battlefield było gra wolna od cheatów. Autorzy zapewniają nas, że sposób rozgrywki (większość obliczeń prowadzona jest po stronie serwera) bardzo utrudnia powstanie, jakichkolwiek cheatów. Autorzy apelują do graczy, którzy znaleźli jakieś działające cheaty, żeby wysłać je do Dice. Dodatkowo informują ze 3 rodzaje cheatów które można znaleźć aktualnie w sieci zostały bardzo skutecznie zablokowane.
Mody:
Struktura gry w wersji 1.2 zostanie zmieniona. Będzie ona lepiej współpracować z modami i dodatkami. W patchu 1.2 na razie nie znajdą miejsca żadne narzędzia pomagające tworzyć mody ale scena edycyjna coraz lepiej radzi sobie z tym problemem ;]
Serwer:
- Linux
Zaplanowane wydanie serwera pod linux'a ciągle się przedłuża, ale jak zapewniają programiści Dice prace nad nim cały czas trwają. Aktualnie serwer jest w fazie beta testów. Data wydanie nie została podana, ale można się go spodziewać jak tylko zostaną naprawione błędy.
- Windows
Od wersji 1.2 serwer będzie lepiej wykorzystywał CPU co wiąże się z mniejszym obciążeniem procesora.
A oto pełna lista zmian, jakie znajdziemy w patchu:
Poprawki w grze
- zwiększono czułość jeepa na pociski
- zwiększono zasięg wybuchu bomb podczas bombardowania dywanowego
- zwiększono siłę MG42 i Browing'a przeciwko piechocie
- zwiększono sile działek umieszczonych na samolotach w stosunku do innych samolotów
- zwiększono sile AA w walce z piechota
- zwiększono dystans ataku nożem
- zwiększono pancerz Tiger'a o 25%
- delikatnie zwiększona siła MP40, MP18 i Thompson'a przeciwko piechocie
- zmniejszono o 33% sile granatów w walce z czołgami
- zmniejszono odchylenie pistoletu podczas biegu
Boty:
- boty inteligentniej poruszają się pojazdami (już nie będą wchodzić i wychodzić na zmianę)
- zwiększono inteligencje bota, kiedy siedzi na wieżyczce w czołgu
Lobo i ArminAce zakończyli pracę nad skinami modeli dla Forgotten Hope Mod Lobo skończył skin modelu Bf110 , bazujący na operacjach na Morzu Śródziemnym i w Grecji, ArminAce natomiast robił skiny nawiązujące do Bitwy o Brytanię, zimowy kamuflaż He 115. Zespół nadal potrzebuje koderów. Jeśli jesteś zainteresowany zajrzyj na http://www.bfcentral.com/~fhmod/ i skontaktuj się z którymś z nich.
Eternal Silence Mod.
Mudge zakończył modelowanie flamethrower'a. Wygląda to nieźle, ale wymaga jeszcze "pomalowania"
Team pracujący nad Eternal Silence Mod również potrzebuje pomocy przy modelowaniu i skinach. Możesz im pomóc. Zajrzyj na http://www.bfcentral.com/~esmod/
Eternal Silence Mod.
Mudge zakończył modelowanie flamethrower'a. Wygląda to nieźle, ale wymaga jeszcze "pomalowania"
Team pracujący nad Eternal Silence Mod również potrzebuje pomocy przy modelowaniu i skinach. Możesz im pomóc. Zajrzyj na http://www.bfcentral.com/~esmod/
Na wstępie chcielibyśmy bardzo przeprosić wszystkich naszych czytelników za stan, do jakiego doprowadziliśmy.
Zaniedbanie strony wiąże się to całkowitym brakiem czasu po rozpoczęciu się roku akademickiego. Dzisiaj (w dużej mierze po sygnałach, jakie otrzymujemy od Was) chcemy odnowić nasza stronę i dlatego zwracamy się do Was. Poszukujemy osób, które są chętne do współpracy w działach:
- News
Newsmani do redagowani newsów. Wymagana dobra znajomość języka polskiego i najlepiej języka angielskiego.
- Faq
- Artykuly
Jeżeli chciałbyś/chciałabyś pomoc w odrodzeniu battlefield1942.pl to pisz na mail
Zaniedbanie strony wiąże się to całkowitym brakiem czasu po rozpoczęciu się roku akademickiego. Dzisiaj (w dużej mierze po sygnałach, jakie otrzymujemy od Was) chcemy odnowić nasza stronę i dlatego zwracamy się do Was. Poszukujemy osób, które są chętne do współpracy w działach:
- News
Newsmani do redagowani newsów. Wymagana dobra znajomość języka polskiego i najlepiej języka angielskiego.
- Faq
- Artykuly
Jeżeli chciałbyś/chciałabyś pomoc w odrodzeniu battlefield1942.pl to pisz na mail
Stuart Bishop, z Computer and Video Games, miał możliwość rozmowy z Kenem Balthaserem, producentem z EA. Ken odpowiedział na pytania dotyczące patcha 1.2 i ujawnił trochę interesujących informacji o Dodatku do BF'a, edytorze map i narzędziach do Modów. Oto najważniejsze informacje:
EA planuje swoje patche i dodatki na miesiące a nawet lata w przyszłość.
Głównymi poprawkami w patchu 1.2 będzie ulepszenie NetKodu, broni ręcznej i skrypt wykrywania trafień.
Ludzie z EA spotykają się co tydzień i dyskutują na temat postów od ludzi i najważniejszych spraw.
W żadnym z patchy nie będzie dodana żadna broń, natomiast będą one dodawane w Dodatkach.
Edytor map będzie wydany z patchem albo z dodatkiem. Jeszcze nad nim pracują.
Narzędzia do modów będą wydane dopiero za kilka miesięcy.
Cały wywiad znajduje się tutaj.
Cały wywiad znajduje się tutaj.
Zerk opublikował kolejne screenshoty ze swojego edytora map do Battlefielda. Program zaczyna przypomina już działający edytor, co można zauważyć na dołączonych screenach. Autor informował że do końca października opublikuje pierwsza beta swojego programu, a więc nie pozostaje nam nic innego jak czekać ;].
Niedawno ukazał się nowy nieoficjalnych patch do gry, który spowoduje ze trafiony żołnierz będzie krwawił. Plik do zssanie tutaj i tutaj.
Instrukcja instalacji znajduje się w archiwum w pliku readme.txt a dla leniwych tutaj:
Instrukcja instalacji znajduje się w archiwum w pliku readme.txt a dla leniwych tutaj:
- Pliki object_007.rfa i texture_007.rfa należy rozpakować do katalogu Archives/
Np.: D:/Gry/Battlefield 1942/Archives.
Jeżeli kogoś interesuje prawdziwa historia Wake Island to szczerze zachęcam do przeczytanie obszernego artykułu na ten temat. Znajdziemy tam dokładne informacje co działo się 8 grudnia 1941 roku około 7:00.