Aktualności
Autorzy modów prześcigają się w pomysłach na wykorzystanie pełnych możliwości Battlefielda. Tym razem zespół tworzący "Eve of Destrucion" zaprezentował nam tunele podziemne.
Serwis Gry.wp.pl dokonał recenzji Battlefield 1942.
Oto jej fragment:
... Jeśli zaś chodzi o oprawę graficzną to jest to jedna z najlepszych jakie widziały moje oczy. Szczegółowa, ładnie animowana, solidnie wykonana - prawie marzenie. Wszystkie jej elementy stoją na najwyższym poziomie, w związku z tym niełatwo jest ją opisywać, trudno cokolwiek ganić, a i niewiadomo co chwalić najbardziej. Mogę tylko powiedzieć, że zarówno postacie, jak i pojazdy, wybuchy, czy choćby broń ręczna, której też tu niemało sporządzona jest z największą dbałością o szczegóły i perfekcjonizmem. Świetnie też twórcom wyszły efekty otoczenia, takie jak palmy, czy inne drzewa. Są to elementy nagminnie niedopracowane w innych tytułach, ale nie tu - nie w B1942.
A ocena końcowa to: 9.1! (Bliska doskonałości)
Grafika: 9.5/10
Dźwięk: 9.5/10
Grywalność: 8.5/10
Siła Mocy: 9/10
Cały tekst znajduje się tutaj.
Oto jej fragment:
... Jeśli zaś chodzi o oprawę graficzną to jest to jedna z najlepszych jakie widziały moje oczy. Szczegółowa, ładnie animowana, solidnie wykonana - prawie marzenie. Wszystkie jej elementy stoją na najwyższym poziomie, w związku z tym niełatwo jest ją opisywać, trudno cokolwiek ganić, a i niewiadomo co chwalić najbardziej. Mogę tylko powiedzieć, że zarówno postacie, jak i pojazdy, wybuchy, czy choćby broń ręczna, której też tu niemało sporządzona jest z największą dbałością o szczegóły i perfekcjonizmem. Świetnie też twórcom wyszły efekty otoczenia, takie jak palmy, czy inne drzewa. Są to elementy nagminnie niedopracowane w innych tytułach, ale nie tu - nie w B1942.
A ocena końcowa to: 9.1! (Bliska doskonałości)
Grafika: 9.5/10
Dźwięk: 9.5/10
Grywalność: 8.5/10
Siła Mocy: 9/10
Cały tekst znajduje się tutaj.
Twórcy moda "Forgotten Hope" cały czas pracują co da się zauważyc w statusie prac na dzień 5.XI.2002:
Dzisiaj ukończyli prace nad rosyjskim pojazdem opancerzonym "Ba-64". Oto wyniki:
- Mapy: 0%
- Kod: 0%
- Modele: 50%
- Skiny: 10%
- Dzwięki: 20%
Dzisiaj ukończyli prace nad rosyjskim pojazdem opancerzonym "Ba-64". Oto wyniki:
To już kolejny mod, który wam prezentujemy. Nie różniłby się niczym od innych gdyby nie fakt, iż model i skin brytyjskiego czołgu Challenger, który wykonał Frank DeLies bardzo ciekawie się prezentuje.
Twórcy moda "Eve of destruction" zaprezentowali swoje nowe dzieło: miotacz ognia. Oto fotka z testów:
Jak donosi autor (Zerk) prace nad nieoficjalnym edytorem map do Battlefield 1942 trwają.
Działa już interfejs nawigacyjny programu (poruszanie się po mapie myszka i klawiaturą) i system kamer. Autor informuje też, iż pierwsza wersja programu powinna pojawić się do końca października.
Działa już interfejs nawigacyjny programu (poruszanie się po mapie myszka i klawiaturą) i system kamer. Autor informuje też, iż pierwsza wersja programu powinna pojawić się do końca października.
Dzisiaj dzięki pomocy DULIego przestawiliśmy nasz serwer na pełna wersję Battlefield 1942.pl.
Dla przypomnienia:
Nazwa: www.battlefield1942.pl
IP: 156.17.98.2:14567
Hasło: pl
Życzymy miłego grania ;]
Dla przypomnienia:
Nazwa: www.battlefield1942.pl
IP: 156.17.98.2:14567
Hasło: pl
Życzymy miłego grania ;]
Wspaniałe wieści, DICE i EA poinformowało na oficjalnej stronie, jak będzie wyglądać najbliższa przyszłość Battlefield'a. Najciekawszą rzeczą w tej informacji jest lista przedstawiająca najbardziej priorytetowe sprawy do wykonania, czyli to czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie:
- Serwer linux'owy przechodzi teraz proces wyłapywania błędów. Deweloperzy pracują ciężko, aby wyszedł jak najszybciej się da.
- 1.2 Patch - w tym patch'u rozwiązane zostanie wiele problemów zgłaszanych przez społeczność graczy. Głownie dotyczy to optymalizacji użycia łącza, kodu sieciowego, oraz ogólnej stabilności gry.
- Edytor map
- Narzędzia do robienia mod'ów - DICE bada na ile możliwe jest przerobienie narzędzi używanych do produkcji BF'a na potrzeby producentów mod'ów.
Jeżeli jesteś adminem i spotkałeś się z problemem okresowego "padania" serwera, to na 100% prezentowany program bardzo Ci się spodoba. "Battlefield 1942 Restart" uruchomi serwer za Ciebie. Program loguje każde uruchamianie serwera, a więc później będziesz mógł spokojnie przeanalizować kiedy serwer się wyłączył.
Program do zassania tutaj i tutaj.
Program do zassania tutaj i tutaj.
Scena Battlefield 1942 pod względem edycji gry bardzo dynamicznie się rozwija. Z dnia na dzień pojawiają się nowe narzędzia do odczytu formatów plików itp. Aktualnie tworzony jest nieoficjalny edytor map do Battlefield 1942. Oto screenshot jaki można znaleźć w sieci.
Jak zapewne wiecie 29.XI.2002 miał miejsce finał WCG (World Cyber Game). Jest to impreza organizowana co roku w której bierze udział ponad 50 państw. W tym worku rozgrywane w Polsce były 3 gry:
Counter-Strike
Quake 3
Starcraft: Brodwars
ale już w 2003 może być inaczej. Na stronach WCG pojawiła się ankieta w której znajduje się Battlefield 1942.
Jeżeli jeszcze nie zagłosowałeś zrób to teraz ! Ankieta znajduje się tutaj
Counter-Strike
Quake 3
Starcraft: Brodwars
ale już w 2003 może być inaczej. Na stronach WCG pojawiła się ankieta w której znajduje się Battlefield 1942.
Jeżeli jeszcze nie zagłosowałeś zrób to teraz ! Ankieta znajduje się tutaj
Informuje, że niedawno powstał serwer pełnej wersji battlefield 1942.
Nazwa: "TDC Internet - [PRGK-42]"
Adres: 213.241.27.51:14567
Hasło: "pl" (może też być "prgk")
Miłego grania =)
Nazwa: "TDC Internet - [PRGK-42]"
Adres: 213.241.27.51:14567
Hasło: "pl" (może też być "prgk")
Miłego grania =)