Aktualności
Pojawiły się pierwsze zrzuty ekranowe z najnowszej poprawki do Battlefield Vietnam oznaczonej numerkiem 1.2. Na razie nie wiadomo zbyt wiele, co do samej zawartości łaty i listy zmian. Wiadomo natomiast, że pojawi się nowa mapa a na niej nowy sprzęt, między innymi widoczny poniżej wóz piechoty APC w wersji z miotaczem ognia. Mam nadzieję, że oprócz nowej mapy, sprzętu itp., zostaną wyeliminowane błędy z obecnej wersji.
Źródło: Oficjalna strona: Battlefield Vietnam
Źródło: Oficjalna strona: Battlefield Vietnam
Rozgrywek ciag dalszy, czyli przegląd faz grupowych.
Po kilku niezwykle wyrównanych rozgrywkach sytuacja w poszczególnych grupach prezentuje się następująco:
W pierwszej grupie jak dotąd rozegrany został raptem jeden mecz, na genialnym poziomie – [SPQR] foot vs [dsr]Friggin' Fraggin Ratz, który niestety zakończył się niepomyślnie dla naszych rzymskich przyjaciół – minimalna przegrana 124 : 139 Shoutcast z tego meczu (by Wilda’Coen ) dostępny będzie na dniach.
W grupie drugiej wyraźnie prowadzi Wilda Kill’em All, wygrywając bratobójczą walkę z Wild Freelancers oraz [1stac]
Znacznie ciekawiej jest w grupie trzeciej, gdzie z kolei EJW deklasuje przeciwników ( w tym Recondo Power) prowadząc 305/291.
Niestety znacznie gorzej prezentuje się sytuacja naszych rodaków w grupie piątej, gdzie PRGK-V i [SPQR] fist mają odpowiednio po 2 i 1 loosie . Panowie, do roboty :]
W końcu, grupa szósta ( piątą pomijam ): Wilda Hemoroid uległa CDD przegrywając 103/147 : (
Wszystkie wyniki i aktualne pozycje drużyn znajdują się na oficjalnej stronie cupa.
Po kilku niezwykle wyrównanych rozgrywkach sytuacja w poszczególnych grupach prezentuje się następująco:
W pierwszej grupie jak dotąd rozegrany został raptem jeden mecz, na genialnym poziomie – [SPQR] foot vs [dsr]Friggin' Fraggin Ratz, który niestety zakończył się niepomyślnie dla naszych rzymskich przyjaciół – minimalna przegrana 124 : 139 Shoutcast z tego meczu (by Wilda’Coen ) dostępny będzie na dniach.
W grupie drugiej wyraźnie prowadzi Wilda Kill’em All, wygrywając bratobójczą walkę z Wild Freelancers oraz [1stac]
Znacznie ciekawiej jest w grupie trzeciej, gdzie z kolei EJW deklasuje przeciwników ( w tym Recondo Power) prowadząc 305/291.
Niestety znacznie gorzej prezentuje się sytuacja naszych rodaków w grupie piątej, gdzie PRGK-V i [SPQR] fist mają odpowiednio po 2 i 1 loosie . Panowie, do roboty :]
W końcu, grupa szósta ( piątą pomijam ): Wilda Hemoroid uległa CDD przegrywając 103/147 : (
Wszystkie wyniki i aktualne pozycje drużyn znajdują się na oficjalnej stronie cupa.
Od początku może; jest to turniej typowo assaultowy, organizowany na kształt Infantry Cupa z BF1942 – tyle że tym razem akcja rozgrywa się już w BF Vietnam. Pokrótce ważniejsze zasady:
- Gramy tylko na mapie Hue 1968
- Mecze rozgrywane będą w systemie 4 vs 4
- Nie wolno używać pojazdów
Po więcej zasad i szczegółów zapraszam na stronę turnieju oraz na stosowny temat na forum serwisu BF.pl.
Do wygrania jest tylko... zaszczyt - turniej jest w charakterze For Fun !
Zapisy były do poniedziałku … niestety nie udało się dać tego newsa wcześniej, za co serdecznie przepraszamy.
Zapisanych jest 24 składów, łącznie ok. 120 osób(!).Turniej jest ogólnoeuropejski; są drużyny klanów norweskich, francuskich, EU oraz polskich ( ejw, PRGK-V, Recondo ,SPQR oraz Wilda).
Po poniedziałkowym losowaniu grupy przedstawiają się następująco:
|
|
|
[SPQR] foot [dsr]Fraggin' Fraggin' Ratz [3rdac] Wilda Dream Team |
Wild Freelancers [GiS] [1stac] Wilda Kill'em all |
EJW Wilda Recondo Power =[AC]= clan [1stac] Team #2 |
|
|
|
Team [SPQR] fist rl.pimps PRGK-V nWo |
#bfv-infantry rl.whores Wilda Macho Men Team [SoD] #2 |
Wilda Team Hemoroid Teh Mighty Rodents Team [CDD] Team [SoD] |
Głównym organizatorem jest klan Wilda, stąd aż 5 wystawionych składów.
Będziemy na bieżąco informować o przebiegu turnieju.
Update: Klan PRGK-V zdążył już rozegrać 2 mecze; niestety przegrywając obydwa Pierwszy z klanem rl.pimps zakończył się wynikiem 167:0, drugi, bardzo zacięty i wyrównany z nWo - 149-131 dla szwedzkiego klanu.
Topic poswiecony fun-cup’owi:
"Link"
Oficjalna strona turnieju:
"Link"
Aktualizacja działu pojazdy w Battlefield Vietnam. Autorem całości a także i tej aktualizacji jest Rip van Winkle. Dodane zostały opisy dwóch nowych śmigłowców Ka-25 "Hormone" i OH-6 "Loach", które pojawiły się wraz z poprawką 1.1.
Całkiem niespodziewanie EA uszczęśliwiła nas długo oczekiwanym patchem 1.1
Lista nowości w dalszej częsci newsa.
LINKI DO POBRANIA PATCHA
GRA:
www.battlefield1942.pl
www.games.bmj.pl
EA Games
Gamershell
FilePlanet
SERVER WINDOWS:
www.battlefield1942.pl
EA Games
SERVER LINUX:
www.battlefield1942.pl
www.games.bmj.pl
Lista nowości w dalszej częsci newsa.
LINKI DO POBRANIA PATCHA
GRA:
www.battlefield1942.pl
www.games.bmj.pl
EA Games
Gamershell
FilePlanet
SERVER WINDOWS:
www.battlefield1942.pl
EA Games
SERVER LINUX:
www.battlefield1942.pl
www.games.bmj.pl
Dzisiaj popołudniu, to jest 25 lipca, puppy|Trance ogłosił oficjalny wynik holenderskiego pucharu Gamesnel. Po małych przemyśleniach główny supervisor postanowił zakończyć puchar tak jak to było napisane w regulaminie, czyli przed 28 lipca. Decyzje zmieniał dwa razy, ale tym razem obiecał mi, że ta jest już ostateczna.
W finale naszymi przeciwnikami byli Impact Gaming oraz wiCked.
Klan wiCked wycofał się z rozgrywek z powodu braków kadrowych, a zwycięzcą została Wilda, jedyny polski klan, który doszedł w tych rozgrywkach najdalej ze wszystkich.
Oficjalny komunikat puppy|Trance'a:
"After talking with the command of Impact Gaming about this matter, I decided to keep my first conclusion. It's true iG stick to the rules and were avaible for both matches, just like Wild A. I tryd a few days to contact Wicked but it seems like the whole clan is on holidays.
I would like to end the cup on a better way: with all matches played in the final round, but iG is not sure they have enough members in the period those last 2 matches should been played. Because it is not the fault of iG that Wicked clan can not play before 28 July, they have the right to complain about my later conclusion that its better to end the finals in 3 weeks.
I must apologize about this matter, I also can't do something about that Wicked is not avaible to play.. and that is too bad.
So my first conclusion was and will be:
1 WildA
2 Impact Gaming
3 Wicked
WildA + iG should contact me about the server they won.
Congrats both!"
Cały puchar kosztował cały klan sporo wyrzeczeń i wiele pracy. Wykorzystując tą okazję chciałbym podziękować wszystkim co się do tego sukcesu przyczynili, przede wszystkim UKF/bcj za wsparcie podczas konfliktu z reClamation, adminowanie meczy oraz pilnowanie aby puchar przebiegał w nienagannej atmosferze, wszystkim polskim klanom, które dzielnie broniły honoru naszej ojczyzny oraz graczom Wilda, bez których ten spektakularny sukces nie byłby możliwy.
W finale naszymi przeciwnikami byli Impact Gaming oraz wiCked.
Klan wiCked wycofał się z rozgrywek z powodu braków kadrowych, a zwycięzcą została Wilda, jedyny polski klan, który doszedł w tych rozgrywkach najdalej ze wszystkich.
Oficjalny komunikat puppy|Trance'a:
"After talking with the command of Impact Gaming about this matter, I decided to keep my first conclusion. It's true iG stick to the rules and were avaible for both matches, just like Wild A. I tryd a few days to contact Wicked but it seems like the whole clan is on holidays.
I would like to end the cup on a better way: with all matches played in the final round, but iG is not sure they have enough members in the period those last 2 matches should been played. Because it is not the fault of iG that Wicked clan can not play before 28 July, they have the right to complain about my later conclusion that its better to end the finals in 3 weeks.
I must apologize about this matter, I also can't do something about that Wicked is not avaible to play.. and that is too bad.
So my first conclusion was and will be:
1 WildA
2 Impact Gaming
3 Wicked
WildA + iG should contact me about the server they won.
Congrats both!"
Cały puchar kosztował cały klan sporo wyrzeczeń i wiele pracy. Wykorzystując tą okazję chciałbym podziękować wszystkim co się do tego sukcesu przyczynili, przede wszystkim UKF/bcj za wsparcie podczas konfliktu z reClamation, adminowanie meczy oraz pilnowanie aby puchar przebiegał w nienagannej atmosferze, wszystkim polskim klanom, które dzielnie broniły honoru naszej ojczyzny oraz graczom Wilda, bez których ten spektakularny sukces nie byłby możliwy.
Wczoraj supervisor holenderskiego pucharu Gamesnel, puppy|Trance oświadczył, że kontynuacja rozgrywek finałowych odbędzie się dopiero we wrześniu. Wcześniej natomiast oznajmił wszystkim, że puchar wygrała Wilda po wycofaniu się z rozgrywek klanu wiCked. Sytuacja jest naprawdę bardzo dziwna, do tej pory na forum Gamesnel trwa dyskusja na ten temat. Rzekomym powodem zmiany zdania samego supervisera był wygląd samego finału. puppy|Trance stwierdził, że w finale wszystkie mecze powinny być rozegrane i żaden klan z żadnego powodu nie powinien się wycofać.
Oto oświadczenie puppy|Trance'a:
WiCked decided to leave the cup because they don't have enough players at the moment.
But I don't want to have this as a Final, so the clans should talk to eachother and its possible to play it in the end of August or something, jus try to find a good date.. no need to hurry. Better fair and good finals
No cóź, w tej sytuacji nie pozostaje nam nic innego jak czekać do września na ostatnie dwa finałowe mecze:
Wilda vs wiCked
wiCked vs Impact Gaming
Sytuacja w grupie finałowej przedstawia się następująco:
1. Wilda, 1 wygrana, punkty 505 : 29
2. Impact Gaming, 1 przegrana, punkty 29 : 505
3. wiCked, nic nie rozegrane
Jeśli cokolwiek ulegnie zmianie, odrazu Was o tym poinfurmuję, a póki co musimy czekać do września, aby poznać zwycięzcę pucharu Gamesnel.
Oto oświadczenie puppy|Trance'a:
WiCked decided to leave the cup because they don't have enough players at the moment.
But I don't want to have this as a Final, so the clans should talk to eachother and its possible to play it in the end of August or something, jus try to find a good date.. no need to hurry. Better fair and good finals
No cóź, w tej sytuacji nie pozostaje nam nic innego jak czekać do września na ostatnie dwa finałowe mecze:
Sytuacja w grupie finałowej przedstawia się następująco:
1. Wilda, 1 wygrana, punkty 505 : 29
2. Impact Gaming, 1 przegrana, punkty 29 : 505
3. wiCked, nic nie rozegrane
Jeśli cokolwiek ulegnie zmianie, odrazu Was o tym poinfurmuję, a póki co musimy czekać do września, aby poznać zwycięzcę pucharu Gamesnel.
Jak informuje EA, wydanie patcha 1.1 opóźni się o tydzień. Jest to spowodowane dodatkowymi testami, a także niewielkimi poprawkami. Pomimo tych nieprzewidzianych opóźnień patch 1.1 powinien pojawić się już wkrótce.
Mod WWII dla BFV
Zapewne na osłodę po informacji o opóźnieniach patcha 1.1, EA publikuje screeny z zapowiadanej tydzień temu (patrz news: "Patch 1.1 coraz bliżej...") modyfikacji, przenoszącej BF 1942 do BFV. Jest to porównanie obrazków z obydwu wersji tych samych map (po lewej stronie oryginalny BF 1942 po prawej modyfikacja).
Wake Island
Invasion of the Philippines
Iwo Jima
oryginalnego newsa znajdziecie tutaj.
Mod WWII dla BFV
Zapewne na osłodę po informacji o opóźnieniach patcha 1.1, EA publikuje screeny z zapowiadanej tydzień temu (patrz news: "Patch 1.1 coraz bliżej...") modyfikacji, przenoszącej BF 1942 do BFV. Jest to porównanie obrazków z obydwu wersji tych samych map (po lewej stronie oryginalny BF 1942 po prawej modyfikacja).
oryginalnego newsa znajdziecie tutaj.
Dzisiaj rozegraliśmy pierwszy mecz finałowy w holenderskim pucharze Gamesnel z klanem Impact Gaming. Spotkanie zakończyło się naszym zwycięstwem 505 : 29. Poniżej przedstawiam wyniki z poszczególnych rund oraz listę graczy klanu Wilda:
Hue
US : 66 : 29
NVA : 145 : 0
The Siege of Khe Sahn
US : 155 : 0
NVA : 139 : 0
Skład:
Coen
Darth
eMgI
Igor
JabbaH
Luki
Maniac
Marpi
Noe
Do końca pucharu został nam do rozegrania jeszcze tylko jeden mecz finałowy z klanem wiCked. Spotaknie odbędzie się już jutro wieczorem i około godziny 23 będziemy znać zwycięzcę pucharu Gamesnel!
Przypominam także, że nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca jest publiczny serwer 20-slotowy na trzy miesiące, a za zajęcie drugiego miejsca serwer prywatny, 20-slotowy na dwa miesiące.
Oczywiście obydwa serwery są w sieci Gamesnel.
US : 66 : 29
NVA : 145 : 0
US : 155 : 0
NVA : 139 : 0
Skład:
Do końca pucharu został nam do rozegrania jeszcze tylko jeden mecz finałowy z klanem wiCked. Spotaknie odbędzie się już jutro wieczorem i około godziny 23 będziemy znać zwycięzcę pucharu Gamesnel!
Przypominam także, że nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca jest publiczny serwer 20-slotowy na trzy miesiące, a za zajęcie drugiego miejsca serwer prywatny, 20-slotowy na dwa miesiące.
Oczywiście obydwa serwery są w sieci Gamesnel.
Do pobrania jest juz gotowy film z drugiego etapu lana „Operacja Vietnam”. Całość trwa 50 minut i jest tam sporo scen z meczy (między innymi fragment meczu finałowego), a także można zobaczyć chyba wszystkich uczestników (klany) turnieju w akcji. Film jest w formacie WMV i najlepiej odtwarzać go w Windows Media Player (inne odtwarzacze niekiedy szarpią dźwiękiem). Być może za parę dni pojawi się wersja w divx, która będzie zajmowała mniej. Jednak dotychczasowe próby skompresowania tego za pomocą divx nie powiodły się (rozjechał się dźwięk). Zapraszam do pobierania i komentarzy. Jedynym z plusów tego filmu jest jego dość wysoka jakość (dzięki wielkości pliku)...
Pobierz film z drugiego etapu "Operacja Battlefield Vietnam": Lan_Vietnam ( około 492 mb) - 50 minut materiału.
Pobierz film z pierwszego etapu "Battlefield 1942": Lan_1942 (140 mb) - 23 minuty materiału.
Ps. niebawem dostępny będzie tez filmik z imprezy u Homera, która odbyła się dzień przed etapem II, całość dostępna będzie tylko dla osób uczestniczących, nie będzie wystawiona publicznie ( ze względu na drastyczne sceny ).
Pobierz film z drugiego etapu "Operacja Battlefield Vietnam": Lan_Vietnam ( około 492 mb) - 50 minut materiału.
Pobierz film z pierwszego etapu "Battlefield 1942": Lan_1942 (140 mb) - 23 minuty materiału.
Ps. niebawem dostępny będzie tez filmik z imprezy u Homera, która odbyła się dzień przed etapem II, całość dostępna będzie tylko dla osób uczestniczących, nie będzie wystawiona publicznie ( ze względu na drastyczne sceny ).
EA & DICE Kanada zawiadamiają że patch 1.1 wkroczył właśnie w faze testów końcowych nazywaną "Customer Quality Control" w "kwaterze głównej" EA. Oznacza to, że czas nadejścia, może nie upragnionego, ale napewno wyczekiwanego patcha, jest już bliski. Wraz z wydaniem patcha 1.1 zostanie wypuszczony debug.exe ver. 1.1, czyli narzędzie wspomagające prace wszelkiego rodzaju mod makerów.
To nie koniec dobrych wiadomości:
Jak informuje EA, od pewnego czasu w tajemnicy prowadzono prace nad modem do BF Vietnam przenoszącym nas w realia drugiej wojny światowej! A więc szykuje się BF1942 w BF Vietnam. W modzie znajdziemy m.in. mapy Wake Island, Invasion of the Philippines i Iwo Jima. Mało tego zarówno- żołnierze osi, jak i aliantów otrzymają miotacz ognia(!) Mod WWII dla BFv już od dłuższego czasu jest testowany przez paru wybrańców, a date jego wydania określono jako "niedaleka przyszłość".
Przy okazji, jako że to mój pierwszy news w tym serwisie, witam wszystkich czytelników/przeglądaczy znanych mi i nieznanych.
To nie koniec dobrych wiadomości:
Jak informuje EA, od pewnego czasu w tajemnicy prowadzono prace nad modem do BF Vietnam przenoszącym nas w realia drugiej wojny światowej! A więc szykuje się BF1942 w BF Vietnam. W modzie znajdziemy m.in. mapy Wake Island, Invasion of the Philippines i Iwo Jima. Mało tego zarówno- żołnierze osi, jak i aliantów otrzymają miotacz ognia(!) Mod WWII dla BFv już od dłuższego czasu jest testowany przez paru wybrańców, a date jego wydania określono jako "niedaleka przyszłość".
Przy okazji, jako że to mój pierwszy news w tym serwisie, witam wszystkich czytelników/przeglądaczy znanych mi i nieznanych.
Na początek chciałbym się ze wszystkimi przywitać i przedstawić. Pewnie większość mnie zna, ale dla tych, którzy jeszcze nie mieli tej okazji: Jestem Luki, zastępca lidera klanu Wilda`.
W moim pierwszym newsie pragnę Was zaznajomić z sytuacją polskich zespołów w międzynarodowym pucharze Gamesnel.
ejw
Everybody Johnnie Walker w pucharze doszli bardzo daleko, bo aż do półfinałów. Polegli dość niedawno z wiCked 219 : 331.
Oto skład ejw:
ejw | Kaczy
ejw | Dre
ejw | Tzeentch
ejw | oleum
ejw | wojtas
ejw | Disease
ejw | siena
ejw | Sawel PP
enclave
Enclave z powodów braków kadrowych niestety była zmuszona opuścić ten puchar już na początku fazy grupowej.
UKF
Unknown Fighters doszedł do rozgrywek pucharowych, lecz już w ćwierćfinale natrafił na Wilda`. Bratobójcza rozgrywka zakończyła porażką UKF 112 : 476.
Skład UKF:
UKF/bcj
UKF/Hynol
UKF/gonet
UKF/Trochim
UKF/Eugen
UKF/Ares
UKF/PIOTERRR
UKF/Troyan
Wilda`
Wilda w pucharze doszła najdalej, bo aż do finałów. W meczu półfinałowym pokonała reClemation 211 : 209.
Oto co napisał Maniac po meczu:
"Mecz z rC był dla nas nie lada wyzwaniem. Dzień wcześniej pokonaliśmy holendrów w Clan Base BF:Vietnam Cup i myślę, że właśnie to nam dodało wiary w siebie. Naszą mapką było The Siege of Khe Sahn, a rC wybrało Hue 1968. Naszą mapę wygraliśmy bez większych problemów. Niestety gdy pszyszliśmy na ich serwer zaczęły się problemy z rozłączeniami graczy. I to graczy kluczowych. Pomimo tych perypetii i dodatkowo z mocno okrojonym składem daliśmy radę. Po meczu jednak okazało się, że to nie koniec "zabawy". rC powiedziało po spotkaniu że nie zaakceptuje wyniku meczu, gdyż w czasie meczu było za dużo pauz, na które wcześniej się zgodzili. Również dopatrzyli się jak jeden z naszych graczy wchodząc po rozłączeniu na serwer dołączył się do teamu przeciwnika. Nie mógl zmienić strony więc musiał się zrespawnować. Kosztowało to rC jeden ticket. O to głównie był match conflict - fachowo zażegany przez Trance'a z klanu Puppy. rC przydzielono punkt za przejście naszego gracza, ale i tak to nie wiele zmieniło bo w finale wciaż jest Wilda! Jest to nasz kolejny sukces, sukces polskiej sceny."
Skład Wilda`:
Wilda`Nea
Wilda`Maniac
Wilda`JabbaH
Wilda`Darth
Wilda`Myung
Wilda`Marpi
Wilda`Noe
Wilda`Qba
Wilda`Coen
Po meczu miał miejsce mały konflikt, ale został w miarę szybko zażegnany przez głównego administratora pucharu Gamesnel - puppy|Trance'a.
Przeciwnikami naszego jedynego przedstawiciela, który broni honoru polskiej sceny, w tym pucharze będą wiCked oraz klan Mirage. Finał zostanie rozegrany w systemie grupowym - czyli każdy zagra z każdym. Wygrają te zespoły, które będą miały lepszy bilans wygranych i końcowych punktów.
Nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca jest publiczny serwer 20-slotowy na trzy miesiące, a za zajęcie drugiego miejsca serwer prywatny, 20-slotowy na dwa miesiące.
Oczywiście obydwa serwery są w sieci Gamesnel.
W moim pierwszym newsie pragnę Was zaznajomić z sytuacją polskich zespołów w międzynarodowym pucharze Gamesnel.
ejw
Everybody Johnnie Walker w pucharze doszli bardzo daleko, bo aż do półfinałów. Polegli dość niedawno z wiCked 219 : 331.
Oto skład ejw:
enclave
Enclave z powodów braków kadrowych niestety była zmuszona opuścić ten puchar już na początku fazy grupowej.
UKF
Unknown Fighters doszedł do rozgrywek pucharowych, lecz już w ćwierćfinale natrafił na Wilda`. Bratobójcza rozgrywka zakończyła porażką UKF 112 : 476.
Skład UKF:
Wilda`
Wilda w pucharze doszła najdalej, bo aż do finałów. W meczu półfinałowym pokonała reClemation 211 : 209.
Oto co napisał Maniac po meczu:
"Mecz z rC był dla nas nie lada wyzwaniem. Dzień wcześniej pokonaliśmy holendrów w Clan Base BF:Vietnam Cup i myślę, że właśnie to nam dodało wiary w siebie. Naszą mapką było The Siege of Khe Sahn, a rC wybrało Hue 1968. Naszą mapę wygraliśmy bez większych problemów. Niestety gdy pszyszliśmy na ich serwer zaczęły się problemy z rozłączeniami graczy. I to graczy kluczowych. Pomimo tych perypetii i dodatkowo z mocno okrojonym składem daliśmy radę. Po meczu jednak okazało się, że to nie koniec "zabawy". rC powiedziało po spotkaniu że nie zaakceptuje wyniku meczu, gdyż w czasie meczu było za dużo pauz, na które wcześniej się zgodzili. Również dopatrzyli się jak jeden z naszych graczy wchodząc po rozłączeniu na serwer dołączył się do teamu przeciwnika. Nie mógl zmienić strony więc musiał się zrespawnować. Kosztowało to rC jeden ticket. O to głównie był match conflict - fachowo zażegany przez Trance'a z klanu Puppy. rC przydzielono punkt za przejście naszego gracza, ale i tak to nie wiele zmieniło bo w finale wciaż jest Wilda! Jest to nasz kolejny sukces, sukces polskiej sceny."
Skład Wilda`:
Po meczu miał miejsce mały konflikt, ale został w miarę szybko zażegnany przez głównego administratora pucharu Gamesnel - puppy|Trance'a.
Przeciwnikami naszego jedynego przedstawiciela, który broni honoru polskiej sceny, w tym pucharze będą wiCked oraz klan Mirage. Finał zostanie rozegrany w systemie grupowym - czyli każdy zagra z każdym. Wygrają te zespoły, które będą miały lepszy bilans wygranych i końcowych punktów.
Nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca jest publiczny serwer 20-slotowy na trzy miesiące, a za zajęcie drugiego miejsca serwer prywatny, 20-slotowy na dwa miesiące.
Oczywiście obydwa serwery są w sieci Gamesnel.