Aktualności
Właśnie dostałem informację z dobrze poinformowanego źródła o aktualnych zmianach w patchu 1.02.
Klient
-Naprawiono błąd wywalania gry do pulpitu
Server
-Naprawiono błąd rozłączania klientów
-Dodano game.ASEPort (nie dodane do serversettings.con)
Nie ma tego dużo, ale to zawsze coś.
Klient
-Naprawiono błąd wywalania gry do pulpitu
Server
-Naprawiono błąd rozłączania klientów
-Dodano game.ASEPort (nie dodane do serversettings.con)
Nie ma tego dużo, ale to zawsze coś.
Na forum EA, pojawiła się informacja jak poradzić sobie z dokuczliwym wywalaniem gry do windowsa po zainstalowaniu poprawki 1.01. Tak, więc jeśli macie taki problem należy w grze (domyślnie: C:\\Program Files\\EA GAMES\\Battlefield Vietnam\\Mods\\BFVietnam) odnaleźć folder SETTINGS a w nim podfolder PROFILES w którym są przechowywane wasze osobiste dane. Skasowanie folderu PROFILES powinno wyeliminować problem powrotów gry do systemu. Po ponownym uruchomieniu gry, folder ten zostanie stworzony ponownie i ustawienia w nim będą wolne od błędów. Jedynym minusem tej operacji jest to, że tracicie wszystkie ustawienia: klawiatury, grafiki itp. Tak, więc zanim to zrobicie polecam zanotowanie wszystkich ustawień.
Źródło: Forum EA
Źródło: Forum EA
Informacja ta w sumie powinna ukazać się u nas wraz z info o poprawce 1.01 do BF-V. No ale z różnych przyczyn dajemy ją dopiero teraz. Tak więc kolejny patch tym razem oznaczony symbolem 1.1, oprócz różnych poprawek doda także nową mapę "The Defense of Con Thien" z nowymi helikopterami OH-6 Loach i KA-25 "Hormone" (widoki poniżej). Zapraszamy do komentowania.
Do pobrania gotowy jest pierwszy patch do Battlefield Vietnam. Listę zmian znajdziecie tutaj. A źródła do zassania zamieszczamy poniżej.
(Klient, 16.69MB)
FPSCentral
BF:V Site
ECGN
(Server, 111.06MB)
FPSCentral
BF:V Site
ECGN
(Klient, 16.69MB)
FPSCentral
BF:V Site
ECGN
(Server, 111.06MB)
FPSCentral
BF:V Site
ECGN
Firmy Electronic Arts Polska - wydawca gier Electronic Arts w Polsce oraz Aster, operator telewizji kablowej mają przyjemność zaprosić wszystkich fanów serii Battlefield na 2-dniowy test serwerów (8-9 maja, br.) do gier: Battlefield Vietnam oraz Battlefield 1942.
Konfiguracja serwera:
Procesor INTEL 2 XEON, 3 GHz
Pamięć operacyjna 4GB RAM
Parametry łącza:
Łącze 1Gb świat/Polska
Dostęp do serwerów odpowiednio:
Battlefield Vietnam
IP 212.76.32.54
Nazwa: games4.aster.pl, kondor.aster.pl
Port 15567
Battlefield 1942
IP 212.76.32.54
Nazwa: games4.aster.pl, kondor.aster.pl
Port 14567
Mamy nadzieję, że do testów przystąpi jak największa ilość graczy. W trakcie testów liczymy na wasze uwagi, propozycje oraz spostrzeżenia nieprawidłowej pracy serwera. Prosimy o wpisywanie wszystkich informacji w tym wątku, który będzie źródłem informacji dla nas. Po ?weekendowych testach? przejrzymy wszystkie wasze komentarze. Jednocześnie mamy nadzieję, że testy odbędą się bez problemów.
Już dzisiaj możemy Wam zdradzić tajemnicę, że oba serwery do tych gier zyskają już wkrótce miano - Jedynych dedykowanych przez Electronic Arts serwerów w Polsce - w sieci Aster.
Życzymy wszystkim udanej zabawy i do zobaczenia w sieci Aster!
Konfiguracja serwera:
Procesor INTEL 2 XEON, 3 GHz
Pamięć operacyjna 4GB RAM
Parametry łącza:
Łącze 1Gb świat/Polska
Dostęp do serwerów odpowiednio:
Battlefield Vietnam
IP 212.76.32.54
Nazwa: games4.aster.pl, kondor.aster.pl
Port 15567
Battlefield 1942
IP 212.76.32.54
Nazwa: games4.aster.pl, kondor.aster.pl
Port 14567
Mamy nadzieję, że do testów przystąpi jak największa ilość graczy. W trakcie testów liczymy na wasze uwagi, propozycje oraz spostrzeżenia nieprawidłowej pracy serwera. Prosimy o wpisywanie wszystkich informacji w tym wątku, który będzie źródłem informacji dla nas. Po ?weekendowych testach? przejrzymy wszystkie wasze komentarze. Jednocześnie mamy nadzieję, że testy odbędą się bez problemów.
Już dzisiaj możemy Wam zdradzić tajemnicę, że oba serwery do tych gier zyskają już wkrótce miano - Jedynych dedykowanych przez Electronic Arts serwerów w Polsce - w sieci Aster.
Życzymy wszystkim udanej zabawy i do zobaczenia w sieci Aster!
No i mamy kolejny uruchomiony dział w sekcji Battlefield Vietnam jest nim dział broń. Całość oczywiście jest również dziełem kolegi Rip van Winkle' a i prezentuje się również wyśmienicie jak sekcja pojazdy. Czekamy na wasze uwagi i opinie, być może coś zostało pominięte lub przeoczone.
Tak Panie i Panowie ten news będzie dotyczył zmian które nam przyniesie patch 1.01 do Battlefield Vietnam!
A więc:
Naprawiono predykcje poruszania modelu gracza w czasie skoków i chodzenia.
M60 usunięto z zestawu z LAW i zastąpiono M14.
Zmniejszono celność M60 i RPD na stojąco i w czasie poruszania...
Za to zwiększono celność gdy zawodnik stoi i leży, ale tylko ciut :D.
Zmieniono prędkość pocisków M60 i RPD oraz ich szybkostrzelność.
Zmniejszono trochę prędkość gracza po wybraniu klasy Heavy Assault (M60 i RPD)
Zmniejszono obciążenie łącza przy podnoszeniu i przenoszeniu pojazdów przez helikoptery.
Dodano ikonkę alarmującą o wejściu gracza z teamu przeciwnego w strefie zajmowania flagi.
Naprawiono sortowanie serwerów w grze po parametrze ping, oraz przesuwanie listy serwerów.
A z rzeczy serwerowych:
Zmniejszenie zapotrzebowania na łącze dla serwera.
CDkey hash dodany do komendy "game.listplayers".
game.listPlayers zmieniło format wyświetlania na: #Id: - ip: :hash:
Naprawione ustawienie portu dla Gamespy.
game.gameSpyPort - komenda już działa.
game.gameSpyLANPort - komenda już działa.
game.ASEPort - usunięto
Patch ma się pojawić w ciągu kilku następnych tygodni.
A więc:
Naprawiono predykcje poruszania modelu gracza w czasie skoków i chodzenia.
M60 usunięto z zestawu z LAW i zastąpiono M14.
Zmniejszono celność M60 i RPD na stojąco i w czasie poruszania...
Za to zwiększono celność gdy zawodnik stoi i leży, ale tylko ciut :D.
Zmieniono prędkość pocisków M60 i RPD oraz ich szybkostrzelność.
Zmniejszono trochę prędkość gracza po wybraniu klasy Heavy Assault (M60 i RPD)
Zmniejszono obciążenie łącza przy podnoszeniu i przenoszeniu pojazdów przez helikoptery.
Dodano ikonkę alarmującą o wejściu gracza z teamu przeciwnego w strefie zajmowania flagi.
Naprawiono sortowanie serwerów w grze po parametrze ping, oraz przesuwanie listy serwerów.
A z rzeczy serwerowych:
Zmniejszenie zapotrzebowania na łącze dla serwera.
CDkey hash dodany do komendy "game.listplayers".
game.listPlayers zmieniło format wyświetlania na: #Id: - ip: :hash:
Naprawione ustawienie portu dla Gamespy.
game.gameSpyPort - komenda już działa.
game.gameSpyLANPort - komenda już działa.
game.ASEPort - usunięto
Patch ma się pojawić w ciągu kilku następnych tygodni.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się coś więcej o sprzęcie bojowym w Battlefield Vietnam a dokładnie o pojazdach, to miło jest nam poinformować, że nasz dział BF: Vietnam / Pojazdy (menu po lewej na dole) został przebudowany od nowa i znajdziecie tam dokładne opisy na temat zabawek, którymi możecie kierować w grze. Oprócz informacji typowych odnoszących się bezpośrednio do gry, znajdziecie tam też mały zarys historyczny każdej jednostki odnoszący się do jej rzeczywistej wartości bojowej, pochodzenia itp. Autorem tej mini encyklopedii wiedzy jest Rip van Winkle. W przygotowaniu znajduję się też opis broni ręcznej, który zobaczycie już niebawem. Zapraszam do lektury i komentowania.
Electronic Arts Polska i Empik serdecznie zapraszają w najbliższy weekend (17-18.IV.2004) na imprezę poświęconą Battlefield Vietnam, która odbędzie się w Empiku Megastore na wrocławskim rynku.
W sobotę i niedzielę, wszyscy miłośnicy Battlefielda będą mieli okazję skrzyżować myszki, klawiatury i joysticki by walczyć o prestiż oraz o wspaniałe nagrody ufundowane przez
Sponsorów.
Tutaj można dowiedzieć się więcej o imprezie, a także zarejestrować zespół.
W sobotę i niedzielę, wszyscy miłośnicy Battlefielda będą mieli okazję skrzyżować myszki, klawiatury i joysticki by walczyć o prestiż oraz o wspaniałe nagrody ufundowane przez
Sponsorów.
Tutaj można dowiedzieć się więcej o imprezie, a także zarejestrować zespół.
Jak widać po wynikach ankiety oczekiwanie i chęć zakupu kolejnej części Battlefield była ogromna.
Pytanie: BF Vietnam
Teraz, gdy emocje opadły i większość ludzi posiada już grę nadeszła pora na nową ankietę, tak więc możecie według własnego uznania wystawić swoją ocenę jak w szkole od 1 do 6. Zapraszamy do głosowania.
P.S.
Dla tych, którzy jeszcze nie zauważyli dział BF: V (po lewej na dole) zaczyna powoli rozrastać się. Pojawiły się opisy pojazdów, niebawem będą też mapy i bronie. Jeśli macie jakieś inne propozycje czekamy na wasze uwagi.
Pytanie: BF Vietnam
Super, kupie | 1127 |
Zastanawiam się | 315 |
Nie kupię | 216 |
Wole EoD | 74 |
Teraz, gdy emocje opadły i większość ludzi posiada już grę nadeszła pora na nową ankietę, tak więc możecie według własnego uznania wystawić swoją ocenę jak w szkole od 1 do 6. Zapraszamy do głosowania.
P.S.
Dla tych, którzy jeszcze nie zauważyli dział BF: V (po lewej na dole) zaczyna powoli rozrastać się. Pojawiły się opisy pojazdów, niebawem będą też mapy i bronie. Jeśli macie jakieś inne propozycje czekamy na wasze uwagi.
Pewnie już wiecie... A jeśli jeszcze nie to DICE zaczęła prace nad nowym patchem... Właściwie to nad pierwszym patchem do Battlefield Vietnam.
Jak to ładnie ujęto, patcha należy się spodziewać "w ciagu kilku następnych miesięcy" .
Czego można się spodziewać w nowym patchu?
- Zbalansowania lub też zmian prowadzących do zmniejszenia przewagi US zdobytej dzięki posiadaniu na swym wyposaźeniu combo: M60/LAW.
- Zmian w samym serwerze dedykowanym prowadzących głównie do obniżenia łączożerności...
- Zmian prowadzących do lepszej współpracy gry z kartami firmowanymi przez ATI (narazie poleca się aby wyłączyć Anti-Aliasing i Anisotropic Filtering).
Źródło: www.battlefieldvietnam.ea.com
Jak to ładnie ujęto, patcha należy się spodziewać "w ciagu kilku następnych miesięcy" .
Czego można się spodziewać w nowym patchu?
- Zbalansowania lub też zmian prowadzących do zmniejszenia przewagi US zdobytej dzięki posiadaniu na swym wyposaźeniu combo: M60/LAW.
- Zmian w samym serwerze dedykowanym prowadzących głównie do obniżenia łączożerności...
- Zmian prowadzących do lepszej współpracy gry z kartami firmowanymi przez ATI (narazie poleca się aby wyłączyć Anti-Aliasing i Anisotropic Filtering).
Źródło: www.battlefieldvietnam.ea.com