Aktualności
Dnia dzisiejszego, załoga odpowiedzialna za produkcje moda Point of Existence, dumnie ogłosiła, że właśnie światło dzienne ujrzała wersja 0.1. Dla tych którzy właśnie pytająco patrzą na monitor, wyjaśniam, że jest to modyfikacja BF Vietnam, której akcja kręci się wokoło nowo odkrytych (rok 2005) złóż ropy w Sudanie. Co oczywiste, najsilniejsi (USA, Rosja, i paru innych) chcą położyć na nich swoje łapki i konflikt gotowy. Fabuła to może nie Clancy, ale czy to naprawdę ważne ? Poniżej znajdziecie parę wybranych screenów które może rozjaśnią sytuacje jeszcze bardziej. To by było na tyle gadania, zapraszam do testów.
Point of Existence Client - 366.09 MB
Mirrors
BF-Vietnam.ch
Gamin4All.net
BF-News.de
Fileplanet
Mirror6
Warumdarum.de
Boomtown.net
Torrent
Strona projektu: www.pointofexistence.com
Point of Existence Client - 366.09 MB
Mirrors
BF-Vietnam.ch
Gamin4All.net
BF-News.de
Fileplanet
Mirror6
Warumdarum.de
Boomtown.net
Torrent
Strona projektu: www.pointofexistence.com
Linki do pobrania pliku (298MB):
Informacje: eagames.com
Download:
ftp.tpnet.pl - nasz mirror
Battlefield Vietnam WWII Mod
www.games.bmj.pl (dzięki Max)
Zapraszamy do zabawy !.
Informacja prosto z piekarni: BattleGroup: Vietnam, mod koncentrujący się na zwiększeniu realizmu Battlefield: Vietnam, wyskoczył jak z ukrycia i od razu zaatakował nas kilkoma przepięknymi screenami oraz informacją, że dziś wychodzi wersja Alpha tegóż moda. Jak pamiętamy z BF1942 BG-Team zwłaszcza zasypywał nas tonami nowego sprzętu ciężkiego, nie inaczej będzie w wersji pod Vietnam. W nadchodzącej wersji ujrzymy napewno:
*Czołg M67 Patton z miotaczem ognia zarówno dla Amerykan, jak i dla armii Południowego Wietnamu.
*Czołg lekki M24 Chaffee tylko dla armii Południowych (mniam )
*Czołg T-34-85 dla Vietcongu (jeszcze większe mniam)
*ACAV (M113 z dodatkowymi KM'ami) dla armii Amerykańskiej.
Aczkolwiek mod nie będzie dawał nam tylko i wyłącznie pojazdów, oto kilka innych zmian i poprawek:
*Wszytkie czołgi mają odpowiednią historycznie ilość amunicji, wagę, poprawne "pole działania" luf oraz lecące pod realistycznym kątem i takową również prędkością pociski.
*Poprawiono modele Pattona oraz T-54.
*M113, Patton oraz T-54 mają na wieżach KM'y, które nareszcie mogą obracać się o 360 stopni.
*M113, ACAV i T-34 mają dodatkowe pozycje na tylnej części "kadłuba" dla kilku pasażerów, mogących używaj swojej broni ręcznej.
*M113 oraz BTR-60 teraz, prócz dawania pojazdom amunicji, również je naprawiają.
*M113, ACAV, Patton, M67 oraz T-54 mają rury wydechowe, z których wylatuje dym .
*Znana już wam zapewne mapka "Valley_Assault" z poprawionym działaniem na niej botów.
Jak tylko BattleGroup: Vietnam zostanie wypuszczone natychmiast pojawią się doń linki. Stay Tuned. Na razie, na osłodzenie, mam nadzieję niedługiego, czekania, kilka screenshotów:
Strona projektu: BattleGroup: Vietnam
UWAGA! Mod wreszcie pojawił się w wersji 0.1, którą ściągnąć można stąd:
*Planet Battlefield
*www.bfvfiles.com
Zapraszam do zasysania i stawiania serwerków oraz nocnego pykania w BattleGroup: Vietnam .
*Czołg M67 Patton z miotaczem ognia zarówno dla Amerykan, jak i dla armii Południowego Wietnamu.
*Czołg lekki M24 Chaffee tylko dla armii Południowych (mniam )
*Czołg T-34-85 dla Vietcongu (jeszcze większe mniam)
*ACAV (M113 z dodatkowymi KM'ami) dla armii Amerykańskiej.
Aczkolwiek mod nie będzie dawał nam tylko i wyłącznie pojazdów, oto kilka innych zmian i poprawek:
*Wszytkie czołgi mają odpowiednią historycznie ilość amunicji, wagę, poprawne "pole działania" luf oraz lecące pod realistycznym kątem i takową również prędkością pociski.
*Poprawiono modele Pattona oraz T-54.
*M113, Patton oraz T-54 mają na wieżach KM'y, które nareszcie mogą obracać się o 360 stopni.
*M113, ACAV i T-34 mają dodatkowe pozycje na tylnej części "kadłuba" dla kilku pasażerów, mogących używaj swojej broni ręcznej.
*M113 oraz BTR-60 teraz, prócz dawania pojazdom amunicji, również je naprawiają.
*M113, ACAV, Patton, M67 oraz T-54 mają rury wydechowe, z których wylatuje dym .
*Znana już wam zapewne mapka "Valley_Assault" z poprawionym działaniem na niej botów.
Jak tylko BattleGroup: Vietnam zostanie wypuszczone natychmiast pojawią się doń linki. Stay Tuned. Na razie, na osłodzenie, mam nadzieję niedługiego, czekania, kilka screenshotów:
Strona projektu: BattleGroup: Vietnam
UWAGA! Mod wreszcie pojawił się w wersji 0.1, którą ściągnąć można stąd:
*Planet Battlefield
*www.bfvfiles.com
Zapraszam do zasysania i stawiania serwerków oraz nocnego pykania w BattleGroup: Vietnam .
Jak podaje oficjalny serwis Battlefield Vietnam w najbliższy piątek ukaże się modyfikacja przenosząca nas w okres drugiej wojny światowej.
Dostępne będą 3 mapy :
Iwo Jima
Wake Island
Invasion of the Philippines
Jak widać wszystkie przeniosą nas na Pacyfik. Dzięki enginowi BF:V będziemy mogli się przedzierać przez gęste trawy i inne roślinności (chyba to najbardziej ucieszy snajperów).
Z broni dodany zostanie miotacz płomieni, plus kosmetyczne (jak dla mnie) poprawki w animacji broni i możność wybrania wyglądu gracza (tak jak w BF:V)
Info dla totalnych maniaków:
Będzie można włączyć radio z odpowiednią dla tych czasów muzyczką
Nowe screeny już teraz w dajszej części newsa!
Źródło: Oficjalny serwis Battlefield Vietnam
Dostępne będą 3 mapy :
Iwo Jima
Wake Island
Invasion of the Philippines
Jak widać wszystkie przeniosą nas na Pacyfik. Dzięki enginowi BF:V będziemy mogli się przedzierać przez gęste trawy i inne roślinności (chyba to najbardziej ucieszy snajperów).
Z broni dodany zostanie miotacz płomieni, plus kosmetyczne (jak dla mnie) poprawki w animacji broni i możność wybrania wyglądu gracza (tak jak w BF:V)
Info dla totalnych maniaków:
Będzie można włączyć radio z odpowiednią dla tych czasów muzyczką
Nowe screeny już teraz w dajszej części newsa!
Źródło: Oficjalny serwis Battlefield Vietnam
W dniu wczorajszym światło dzienne ujrzało kilka screenów z nadchodzącego coraz większymi krokami moda Point of Existence. Prezentują one kolejną porcję uzbrojenia dostępnego w grze - H&K Mk.23 SOCOM, X8 oraz Groza. Między screenami zmieściły się również screeny kokpitu KA-52, które prezentują się, przyznać trzeba, znakomicie. Zapraszam do oglądania.
Pojawił się również Teaser przedstawiający Point of Existence w aktualnej formie, dostępny jest on tutaj: FPS Central (Wymaga rejestracji)
Strona Projektu: Point of Existence
Pojawił się również Teaser przedstawiający Point of Existence w aktualnej formie, dostępny jest on tutaj: FPS Central (Wymaga rejestracji)
Strona Projektu: Point of Existence
Prace nad modem nie ustają. Ekipa Tiberian Aftermath ciężko pracuje abyśmy jak najszybciej mogli rozpocząć batalie o zdobywanie pól Tiberium walcząc po stronie GDI lub NOD w świecie Command & Conquer, tępiąc wrogów przeróżnymi rodzajami futurystycznego uzbrojenia. Bez przerwy zasypują nas również coraz bardziej ciekawymi screenami, zapraszam do obejrzenia:
Na oficjalnej stronie tego moda ukazała się spora aktualizacja modeli sprzętu i broni, którymi przyjdzie pobawić się nam, gdy tylko światło dzienne ujrzy pierwsza wersja beta tej produkcji. Zapraszam poniżej do zapoznania się z tym, co przygotowują nam autorzy tej bardzo ciekawie zapowiadającej się produkcji.
Kolejne zrzuty ekranowe pojazdów, które ujrzymy w pierwszej grywalnej wersji tego moda wypłynęły do sieci. Produkcja ta zdążyła już zdobyć spore grono fanów, które dzielnie obserwuje i komentuje poczynania autorów. Zapowiada się coś podobnego do Desert Combat z Battlefield 1942 tylko w realiach Battlefield Vietnam…
Strona projektu: Point Of Existence
Okres wakacyjny to nie tylko czas odpoczynku, ale też wzmożonej pracy twórców wszelkiej maści modów. Ekipa odpowiedzialna za modyfikację Behind Enemy Lines pracuje wytrwale i co chwila bombarduje nas nowymi widoczkami z gry. Poniżej kilka najnowszych modeli pojazdów gotowych do teksturowania.
Strona projektu: Behind Enemy Lines
Twórcy moda Behind Enemy Lines zaprezentowali w ostatnim czasie kilka nowych screenów, prezentujących cząstkę uzbrojenia, które znajdzie się w wersji finalnej. Zachęcam do rzucenia się okiem.
Strona Projektu: Behind Enemy Lines
Strona Projektu: Behind Enemy Lines