Aktualności



W najnowszej aktualizacji przyszła pora na dość skromnie reprezentowaną, mimo wkładu włożonego w kampanie afrykańską, armie Włoską. Wraz z wersją 2.15 twórcy moda planują poszerzyć arsenał Włochów o znane już nam z FH 0.7 karabiny Carcano, oraz nowy granat ręczny 35 O.T.O. Najciekawszy jednak wydaje się być ręczny karabin maszynowy Breda 30, który być może zastąpi na niektórych mapach MG34.



Więcej informacji: Alle Armi!


W tym tygodniu twórcy FH2 zaprezentowali drugą z trzech nowych map planowanych w wersji 2.15. Przenoszącą nas na teren ostatniej bitwy kampanii afrykańskiej mapę Tunis.



Jak widać na powyższej minimapie, tym razem przyjdzie nam walczyć na mapie typowo miejskiej. Myślę że będzie to miła odmianą od bezkresnych piasków afrykańskich pustyń. Nim jednak przyjdzie nam toczyć boje na ulicach Tunisu, garść screenów:



Więcej informacji: The Final Battle


Prace nad dodaniem polskich wojsk do Project Reality trwają, lecz są bardzo wolne z powodu braku ludzi. Potrzeba głównie modelarzy 3D, ale poważne braki panują także wśród grafików 2D i koderów. Mod jest ukończony w 30%, ale jeszcze jest sporo do zrobienia. Jak napisałem potrzeba wielu ludzi, jednak Wyspa, lider projektu, przyjmie do teamu tylko te osoby, które naprawdę się czymś wykażą (było wiele osób u których skończyło się na tzw. "słomianym zapale"). W rozwinięciu newsa zobaczycie kilka screenów, listę rzeczy do zrobienia oraz kontakt z liderem projektu.


Tym razem uzupełnienia dla wojsk niemieckich: myślę że oczekiwany przez przeciw-pancerniaków DAK PaK40, oraz legendarny MG42.


Mam nadzieje że już wkrótce będzie nam dane zobaczyć i usłyszeć je w akcji wraz z patchem 2.15

Więcej informacji: The Final Battle
Mody Battlefield: 2
20:29 18-06-2008
Mody Battlefield: 2


Organizatorzy Project Reality League przepytali ludzi odpowiedzialnych za German Forces (moda do PRa). Jego twórcy są na dobrej drodze do ukończenia swojego dzieła. Niemcy będą walczyli przeciwko takim frakcjom jak: MEC, Insurgents, Rosjanie oraz Chińczycy. Pojawią się także nowe bronie (m.in. G36, MG3, MG4, RGW-60, Panzerfaust 3, KM2000, MP7A1). Mod jest ukończony w około 35%, ale ma on "wejść" już w patchu 0.8. W rozwinięciu tego newsa znajdziecie screeny oraz filmiki.


Doczekaliśmy się kilku słów na temat kursu, który obrała ekipa BFPirates. W drugiej odsłonie moda do dyspozycji dostaniemy kilka nowych, morskich map, oraz dużo większe okręty, opancerzone i uzbrojone po zęby. Wspieranie Twojej floty, zaopatrywanie jej w amunicję, części do naprawy oraz dodatkową załogę odegra niemałą rolę w utrzymaniu morskiej dominacji przez Twoją drużynę. Aby uzupełnić grę o ten wątek, twórcy BFPirates prezentują nam swoje nowe dzieło - zaopatrzeniowy okręt Wherry, który ma wprowadzić "coś nowego" w rozgrywkę. Kapitan tego statku będzie ruchomym spawnpoint'em, będzie wspierać w wyżej opisany sposób swoich kompanów, lecz sam nie będzie mógł prowadzić ognia do okrętów przeciwnika - do tego niezbędna będzie mu załoga, która będzie miała do dyspozycji dwa dziobowe działa.

W rozwinięciu newsa kilka screen'ów przedstawiających Wherry oraz nową mapę - Sailors Warning.


Z oficjalnej strony projektu docierają do nas nowe informacje, z których dowiadujemy się o kierunku pracy twórców tegoż moda. Głównym celem, który zostanie zrealizowany wraz z wydaniem wersji Project Reality v0.8 jest wydzielenie US Army jako osobnej strony konfliktu. Dotychczas jak przyznaje The Project Reality Team, wojska amerykańskie były "zlepkiem" USMC oraz US Army - jako Amerykanie mieliśmy do dyspozycji bronie i pojazdy tak Marines jak i Armii Stanów Zjednoczonych. Wraz z nadejściem kolejnej odsłony moda rzecz ta ulegnie zmianie. Pojawi się US Army, która będzie miała do dyspozycji swoje nowe bronie oraz pojazdy.

W rozwinięciu newsa porcja screenów z nowego osprzętowania US Army w Project Reality v0.8


Nazwa: .pl PL4FC 0.756
IP: 91.121.80.155:16570


Wreszcie, od trzech dni stoi największy polski serwer Project Reality. Maszyna znajduje się we Francji, więc pingi są w granicach 40-60, slotów jest aż 64. Nie mamy jeszcze stałej maplisty, więc zainteresowanych zapraszam do głosowania w ankiecie, która znajduje się pod tym adresem.
Póki co serwer nie jest popularny, ale wystarczy około 20 ludzi, by zaczął się coraz szybciej zapełniać, dlatego zapraszamy co wieczór wszystkich grających w tego moda do BF2, a tych, co o nim jeszcze nie słyszeli, odsyłam na www.realitymod.com
Nazwa najprawdopodobniej niedługo ulegnie zmianie, być może na "Polish Reality by PL4FC 0.756", wpisujcie w wyszukiwarce PL4FC a na pewno się znajdzie.

Wszelkie opinie oraz uwagi na temat serwera zamieszczajcie w tutaj
Mody Battlefield: 2
20:17 06-01-2008
Mody Battlefield: 2


News trochę spóźniony ale niezwykle istotny. Dnia 31 grudnia2007 roku miała miejsce premiera najnowszej wersji modu Project Realityoznaczona numerkiem 0.7.
Najnowsza odsłona jest jednym z największych updatów od początku istnienia moda. Wprowadza dwie nowe mapy, Fools Road oraz The Battle for Qinling a także odświeżoną mapę Bi Ming. Dodatkowo otrzymujemy nowe bronie (tj. M16A4 ACOG), całkiem nowe pojazdy (Challenger II, Scimitar IFV, Eurofighter Jet) oraz odświeżone skiny postaci. Całości dopełniają całkiem nowe opcje, system celowania i fenomenalny system dźwięku.
Pełną listę zmian możecie znaleźć na głównej stronie moda realitymod.com

Linki:
Spis źródeł


Czekaliście długo na nowego news'a dotyczącego naszego "rodzimego" moda ale muszę powiedzieć, że było warto.

PRPP|Wyspa:Prace nad Polish Project czyli Polską armią do moda znanego wszystkim jako PR prą do przodu. W tym miejscu chcielibyśmy przedstawić postęp naszych prac. Staramy się jak możemy, mamy tez nadzieje iż nie zawiodą was ostateczne efekty pracy. Naszemu team'owi udało się sprostać paru problemom technicznym i w tym momencie systematycznie pracujemy nad polską armią. Oczywiście dalej chętnie przyjmiemy w nasze szeregi nowych członków... każdy może się przydać, szczególnie zaś potrzebujemy maperów!
Mogę powiedzieć iż premiery możecie się spodziewać w wersji PR'a oznaczonej numerem 0.8, jest to nieco później niż przewidywał pierwotny plan ale da nam czas na lepsze przygotowanie Armii i można się
spodziewać większej ilości polskiego sprzętu niż w wypadku gdyby premiera miała miejsce wcześniej! W dalszej części newsa przedstawiamy Rendery prac, wiele z nich mogliście wcześniej ujrzeć na forum jednak znaczy to tyle iż optymalizujemy i staramy się jak najlepiej wykorzystać "limity" nałożone przez silnik aby uzyskać jak najlepsze efekty!:

Zaciekawieni? Zapraszamy dalej!
Mody Battlefield: 2
20:19 14-12-2007
Mody Battlefield: 2


Forgotten Hope 2 już wyszedł na światło dzienne! Ponad dwa lata oczekiwań, tydzień nerwów, dwa dni na ściągnięcie wersji torrent? Czy było warto? Na dniach ukaże się recenzja FH2 na naszym portalu i dla tych, którzy są sceptycznie( a są tacy?!) nastawieni do tego moda dać pewien "podgląd".
Więcej wkrótce a teraz zapraszam do pobierania.


Hasło dla wersji Torrent

#=->FH2-TorrentPass<-=#


Linki:
Forgotten Hope 2

Chciałbym tylko przypomnieć, że strona FH jest "mocno" przeciążona...
Mody Battlefield: 2
20:46 12-12-2007
Mody Battlefield: 2

Przepowiednie o zamarznięciu piekła są prawdziwe i już dziś można zacząć ściągać FH2!
Oczywiście wersję Torrent

Forgotten Hope 2 Torrent


Hasło zostanie podane w piątek o godzinie 20 czasu Polskiego.
Natomiast w wolnej chwili polecam dwie rzeczy:
Oficjalną instrukcję obsługi FH2

oraz nowy film szkoleniowy, bez którego ani rusz!



[1]      «      8   |   9   |   10   |   11   |   12   |   13   |   14   |   15   |   16   |   17   |   18      »      [31]