Aktualności

 

O ile mnie moja pamięć nie zawodzi, EA podczas publikacji pierwszych informacji o BC2 zapowiadało, iż w grze oprócz trybów Rush i Conquest pojawią się jeszcze dwa kolejne, które do tej pory nie ujrzeliśmy w tej serii. Dzisiaj nadszedł czas na ujawnienie jednego z nich, czyli trybu Squad Deathmatch. Zapraszamy Was do obejrzenia filmiku przedstawiającego nowy tryb w raz z nową mapą, której nazwy nie potrafię rozszyfrować przez "świetną" wymowę Patricka Bacha z DICE.

 

 

W rozwinięciu newsa znajdziecie krótkie wyjaśnienie tego, na czym będzie polegał nowy tryb.

[Aktualizacja #1]

Jak wynika z informacji zawartych na kanale EA na YT, nazwa mapy to Laguna Presa. Dodaliśmy również 3 screeshoty z mapy, które pojawiły się na Planet Battlefield.

Jak wspominał Patrick podczas filmiku , Squad Deathmatch jest bardzo przyjaznym i szybkim trybem. W skrócie polega on na walce ze sobą czterech czteroosobowych teamów oznaczonych literami A,B,C i D (czyli tak naprawdę 4vs12 - przyp. red.). Celem takiej drużyny jest zdobycie łącznej sumy 50 zabić, które to doprowadzą ją do zwycięstwa. Gdy zginiesz, spawny są wybierane losowo gdy żaden z członków Twojej drużyny nie żyje. Jeżeli jednak któryś z nich jest przy życiu, to możesz pojawić się tuż niego, aby kontynuować atak na przeciwnika. Ważne jest to, aby trzymać się jak najbliżej siebie i "fragować" przy jak najmniejszej liczbie zgonów.

Screenshoty:

Komentarze

[01] sswisstak
20:44 18-12-2009
Aaaaaa orgazm
[02] Daszek
20:45 18-12-2009
0
Dobry pomysł na tryb, fajnie będzie go zobaczyć w Battlefieldzie.
Podobny był w Soldacie
21:53 18-12-2009
-3
co ma Soldat do BFa ?
22:47 18-12-2009
-3
Tyle samo, co piernik do wiatraka (chociaż piernik i wiatrak mają tyle samo liter xD)
[05] balbin_JD
23:09 18-12-2009
-3
z tym ze jak wiatrak jest od młyna nie będzie mąki nie będzie mąki nie będzie piernika
ciekawy tryb tyle dobrze ze sprzęt w nim zostawili bo by zrobili z niego cod
23:42 18-12-2009
-3
za dużo tych ziomków w pomarańczowych goglach... mam nadzieję że dorobią więcej skinów żołnierzy
[07] R4czek
11:12 19-12-2009
1
$towarzysz$:
czytanie ze zrozumieniem się kłania...

Imo tryb fajny, coś nowego. Chętnie bym jakiś mecz/spara w takim trybie zagrał ^^

Mam tylko nadzieję że nie przesadzą z ilością pojazdów.
[08] mariozet
11:51 19-12-2009
0
Walczyć na 3 fronty, niezły hardcore.
[09]
15:15 19-12-2009
0
W tle jakaś znajoma tama gdy gostek ma respa koło kamienia
[10] Mr X
16:01 19-12-2009
-2
Moim zdaniem Battlefield: Bad Company 2 mozna nazwac BF3 na PC :D Swietnie, ze druga czesc wychodzi nie tylko na konsole. Caly czas tylko zastanawiam sie, czemu rozwiazania z tej gry nie pojawily sie w BF2. Dwojka jest swietna, chociaz w sporym stopniu niedorobiona i troche chyba juz zdycha jej scena.
[11] TomekDeF
16:45 19-12-2009
1
Wiesz nad czym ja się zastanawiam? Nad tym dlaczego nie samolotów sterowanych przez graczy, dlaczego jest tylko max. 32 graczy w wersji na PC i dlaczego serwery dedykowane (rankingowe oczywiście jak zwykle będą płatne) to teraz "feature"?!
[12] TomekDeF
16:46 19-12-2009
0
poprawka: dlaczego nie samolotów -> dlaczego nie ma samolotów
19:17 19-12-2009
-3
Oczywiście jakiś noob daje same minusy...
23:09 19-12-2009
0
Samolotów nie ma bo wymagały by one dużych map a duże mapy równały by się z dużą rozpierduchą co w konsekwencji wymagało by posiadania nie komputera lecz kombajniu za 100 tys po drugie gdyby mapy były jak w bf2 i wszystko było by zniszczalne to serwer by nie uciągnął i były by problemy to samo tyczy się ilości graczy.Zgadzam się jednak ze stwierdzeniem że kiedyś to każda gra multi miała serwery dedykowane a dziś to rzadkość i jak już któraś ma to po prostu święto.

Ps:Wie ktoś może co z tym leżeniem ?
[15] DeathName
00:20 20-12-2009
0
Nie będzie, tak jest w wersji na konsolach (beta na PS3) które nie powinna odbiegać od wersji na PC.
[16] TomekDeF
00:46 20-12-2009
0
Drako...za przeproszeniem: nie pieprz. Tradycją Battlefieldów zawsze były wielkie mapy i równie wielkie wymagania. Serwer by nie uciągnął? Nie wiesz jaki ma pływ destrukcja otoczenia na obciążenie hosta i klienta, więc powtórzę się: nie pieprz. To samo dotyczy ilości graczy. Serwery dedykowane to rzadkość? Gdzie? Nowy CoD czyni z wszystkiego rzadkość?
Oczywiście moje poprzednie pytania były retoryczne...
11:27 20-12-2009
0
Wszystko fajnie tylko mam takie pytanie poza wszystkim, na razie jestem trochę do tyłu w sprawie BF. Dla tego mam pytanie. Czy serwery dedykowane będą płatne? Jeżeli tak i wiadomo coś o tym to na jakiej zasadzie miało to by być?
[18]
13:48 20-12-2009
-1
Sporo tu ****a a przypomnę, że jest to BF BC 2 - gra typowo konsolowa przeniesiona na piece a nie BF 3
14:17 20-12-2009
0
A gdzie ja napisałem że mapy będą małe.Napisałem tylko że będą mniejsze niż te co w bf2 tak jak w przypadku bf 2142.Żaden komp nie uciągnął by takiej rozwałki.Przykładem może być crysis w którym mapy były ogromne ale wymagały nie komputera tylko kombajnu a co by było gdyby się jeszcze dało rozwalać tam budynki ?Gdyby była taka możliwość(64 graczy , samoloty ) było by super ale żaden komp by tego nie uciągnął.l4d też nie miał dedyków a z tego co wiem fear 2 też nie.
[20] TomekDeF
14:41 20-12-2009
0
Gdzie napisałeś? To ty mi powiedz gdzie ja coś pisałem o małych mapach. Znowu powtarzasz tylko mantrę, że żaden komp tego by nie udźwignął. Dedyki? Łał teraz 3 pozycje zamiast jednej, wymiatasz! Crysis? Oczywiście pomijasz, że tam mnóstwo rzeczy jest streamowane więc, duże mapy to nie żaden problem. Oczywiście nie wiesz jak znaczący jest wpływ wielkości mapy na obciążenie kompa, analogicznie przy fizyce. To, że w grach MP grają ludzie, a nie boty jest również bez znaczenia. arafrazując legendarne "Tits of GTFO"...opinie ekspertów lub autorów gry albo STFU.
[21] TomekDeF
14:44 20-12-2009
0
Co więcej EA i DICE nigdy nie przejmowali się, że BeeFy miały chore wymagania, więc argument to kiepski...w połączeniu z tym, że wszystko opiera się na twoim gdybaniu wręcz beznadziejnym.
17:33 21-12-2009
0
skypan, no OK. Różnica jest taka tylko, że nie będzie to 100% jak w przypadku MW2. Zresztą sami producenci mówia, że nie oleją tak PCetowców jak IW.
17:33 21-12-2009
0
100% port ^^
[24] lolp2p
18:48 22-12-2009
-1
Jednak aby w ogóle puścić tą grę na kompie trzeba najnowszych kart graficznych z obsługą Pixel Shader 4.0 i Vertex Shader 4.0 (GF 9800GTX i RADEONY 4850 i bodajże 4870 już tego nie mają, a szkoda...) Niewielki procent graczy puści tą grę na maksymalnych wymaganiach.
[25] TomekDeF
21:59 25-12-2009
0
Ależ to nic nowego! Przecież Battlefieldy ZAWSZE miały duże wymagania.
Te karty "już tego nie mają"? Padłem. Typowy ignorant. Oczywiście skorzystanie z Google dla takich typków to plama na honorze...

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!