Aktualności
Prezentacja Battlefield 4 już za nami. Panowie z DICE dotrzymali obietnicy i pokazali multiplayer rozgrywany na żywo z udziałem 64 graczy. Bitwa rozgrywała się na mapie Siege of Shanghai - to wielopoziomowe miasto, ponieważ gracze walczyli zarówno na jego ulicach, podziemiach a nawet na szczytach drapaczy chmur! Gameplay pojawi się na naszej stronie już wkrótce. A oto krótkie podsumowanie zebranych dziś informacji...
Informacje które można uznać za potwierdzone:
• Rozgrywka 66 osobowa (64 + 2 Komendantów)
• Tryb Komendanta z możliwością gry za pomocą tabletu, wydawania rozkazów i wzywania rakiet Tomahawk
• 5-cio osobowe drużyny
• 4 klasy postaci znane z BF3
• Znaczny krok naprzód jeśli chodzi o destrukcję otoczenia, możliwość zapadnięcia się ulic a nawet wieżowców! (upadek wieżowca jest oskryptowany ale to gracze decydują o jego losie)
• Podróże na wyższe piętra za pomocą windy
• Płynna animacja mimo tak zaawansowanej destrukcji
• Możliwość odparcia ataku nożem (kontratak)
• Komendant może wezwać Kanonierkę (AC-130), UAV, EMP, skan piechoty, zrzut pojazdu
• Ograniczona amunicja w pojazdach
• Funkcje komendanta stają się dostępne wraz ze zdobywaniem określonych flag, np. aby wezwać kanonierkę trzeba kontrolować punkt C
• Można pływać szybciej używając klawisza sprintu
• Tryb Spectatora z możliwością usunięcia całego HUD’a
• Będąc w wodzie można używać broni bocznej i narzędzi jednoręcznych
• Po zniszczeniu większych struktur (budynki, ulice) w okolicach dynamicznie unosi się kurz
• Bardziej przystępny interfejs
• Dostosowywanie żołnierza w następujących kategoriach: broń główna, broń boczna, gadżet 1, gadżet 2, granaty, nóż, specjalizacja, wygląd
• Bronie PDW jak w BF3 (dostępne dla wszystkich klas)
• C4 na wyposażeniu Zwiadowcy
• Spectator nie zajmuje slotu gracza biorącego udział w bitwie
• Pływając i będąc zarazem pod ostrzałem możemy nurkować
• Broń boczna jest modyfikowalna tak samo jak broń główna
• Mapa Siege of Shanghai posiada 5 flag oddalonych od siebie o ok. 300m
• Tryb komendanta dostępny na PC, smartfonach i tabletach (iOS, Android)
• Granaty zapalające, hukowe i dymne
• Sensor ruchu z Bad Company 2 powraca
• Broń główna może zostać wyposażona w 2 celowniki
• Efekt przygwożdżenia został osłabiony dla wszystkich broni poza karabinami maszynowymi
• Wbudowany VOIP
• Przeładowując magazynek nim ten będzie całkowicie pusty, stracimy wszystkie naboje które w nim zostały
• Helikoptery z noktowizją
• Komendant posiada mały ekranik w którym może podejrzeć każdego gracza ze swojej drużyny
• Unieruchamianie pojazdów zostało przebudowane, tak aby brano pod uwagę która część pojazdu została uszkodzona
• Specjalizacje drużynowe przyznawane oddziałom w zależności od tego jak dobrze im idzie
• Zielone i czerwone lasery
• Kanonierka (AC-130) ma ograniczoną ilość amunicji
• Zwiadowca może zmierzyć odległość do celu za pomocą klawisza "V"
• Niezniszczalne "Słupki drogowe" które blokują przejazd pojazdom. Mogą zostać schowane jeśli gracz opuści pojazd i naciśnie odpowiedni przycisk obok wspomnianej przeszkody
• Ostrzeżenie o kanonierce dla piechoty
• Dodatkowe punkty za wykonywanie rozkazów Komendanta
• Znajdując się za osłoną i wciskając PPM (celowanie przez przyrządy) postać gracza automatycznie wychyli się zza niej.
• Brak wsparcia dla modów
• Duża apteczka/amunicja dla drużyny i mała dla siebie, ta druga prawdopodobnie w ograniczonej ilości
• Opony mogą zostać przestrzelone co utrudni kierowanie pojazdem
• Wybór kamuflaża dla broni bocznej
• Wybór komendanta odbywa się poprzez kolejkę na stronie Battlelog - kto pierwszy ten lepszy, poziom graczy nie ma znaczenia. Komendant może zostać usunięty przez dowódców drużyn, którzy mogą wszcząć głosowanie nad wyrzuceniem go.
Informacje niepotwierdzone:
• Defibrylator musi zostać naładowany przed każdym użyciem
• Stacje uzupełniające dla pojazdów
Komentarze
http://www.youtube.com/watch?v=RJujJtvgoOg
http://www.youtube.com/watch?v=1gkMPWkQC9M
Bardziej mnie interesuje co dostanie Supporter w zamian, bo jak wiemy Recon posiada C4. Oby coś dostał równie wybuchowego bo takie rzeczy pasują do tej klasy.
1. W bc2 destrukcja to były skrypty >.> 2. Na tym samym polega rozwalanie budynku pokazanego na gameplayu, trzeba strzelić ileś razy w ileś kolumn.
Voip, stacja dla pojazdów, możliwość zniszczenia poszczególnych części w pojazdach, ograniczona ilość amony. Czy to właśnie nadciąga godny następca? czy może jednak DICE znowu robi nas w pana wacka tak jak to robił w przypadku poprzednika? zobaczymy.
Poza tym zwiadowca =/= snajper.
Individual tyres can NOT be blown out on vehicles.