Aktualności
Wszelkie informacje na żywo z Niemiec, można uzyskać na kanale IRC - #bfcon06.pl - Zapraszamy!
Pierwsze zdjęcia z Lana można znaleźć pod tym adresem
Godzina 21:30 27-go Kwietnia 2006 roku. Zbieramy się pod Salą Kongresową w Warszawie, aby wyruszyć na pierwsze zagraniczne Lan Party w historii polskiej sceny Battlefielda. W Warszawie pojawiły się 3 najlepsze drużyny turnieju Polish Championships 2006, który był przepustką na wyjazd do Niemiec - Team Wilda, FearFactory ATI oraz VooDoo Multigaming stawiły się w nie najmocniejszych składach, niestety powodem takiej sytuacji są wymagania organizatorów BFCON (impreza tylko dla pełnoletnich), jednak te osłabienia nie sprawiły, że nasze drużyny pojechały w złych humorach, wręcz przeciwnie z wielką ochotą do skopania kilku tyłków. Do Niemiec wyjeżdża w sumie 40 osób.
Godzina 6:00 i wreszcie przekraczamy Polsko-Niemiecką granicę, teraz pozostało już tylko ok. 400 km do miejsca docelowego. Dojeżdżamy około 13:00 i od razu zajmujemy miejsca na hali, arenie imprezy. Tutaj nastaje lekki szok... jesteśmy jedyną ekipą (poza adminami turnieju), która przyjechała tak wcześnie. Początkowe problemy z organizacją i zapewnieniem prądu nie robią wrażenia na naszych i w spokoju oddajemy się grom na konsolach Xbox, Xbox360 oraz PS2. Dopiero około 19 zaczynają zjeżdżać się pozostałe ekipy, które wezmą udział w Lan Party. Przewidywane turnieje to m.in. Battlefield 2 8vs8 (16 drużyn), Battlefield 1942 8vs8 (16 drużyn), Battlefield 1942: Desert Combat (4fun), Battlefield 2 Racing (4fun).
To będzie dłuuuga noc, a póki co idziemy na grillowane kiełbaski sponsorowane przez EA Polska
Krótko po ujawnieniu listy zmian w patchu 1.3 gracze wystosowali petycję do Electronic Arts. Petycja ta dotyczy zablokowania tzw. Squad Jumpingu, który to jest od wydania Battlefielda 2 podstawą w meczach klanowych. Dlatego właśnie gracze z całego świata postanowili stworzyć petycję i skłonić EA do wycofania tej zmiany lub by była możliwość ustawienia sposobu działania Squadów na serwerze(tak jak to ma miejsce np. z nowym systemem min)
Osoby zainteresowane zapraszam do podpisywania się oraz dyskutowania na naszym forum.
Petycja
Dyskusja na forum
Eve Of Destruction doczekał się kolejnej aktualizacji. Tym razem zaprezentowano jak będzie wyglądała broń w grze. Pojawiło się również kilka fotek ogólnych. Co tu dużo pisać. Niech zdjęcia mówią za siebie.
Doczekaliśmy się kolejnego Update'a dotyczącego moda Infantry nowa wersja nosi numerek 1.2.
Nową wersję moda można pobrać z:
serwera klanu dC Rozmiar pliku: 65 mb
InfantyMod jest też już oficjalnie dostępny na Moddb
Informacje na forum
Przypominam też, że w najbliższą sobotę(tj.29 kwietnia) o godzinie 19.00 klan dC organizuje wspólną grę.
default Clan.RobaL napisał: Mod już nie bedzie dalej rozwijany, prace nad nim się zakończyły.Po długiej fazie testów została opublikowana wersja 1.2 i będzie nam prawdopodobnie służyć do końca Battlefield'a 2.
Ogłoszono kilka nowości, jakie ujrzymy grając, w nadchodzącą wersję 1.3 Na pierwszy ogień idzie nowy tryb gry CO-OP. Tryb ten pozwoli na grę z botami oraz ludźmi jednocześnie, zarówno po sieci lokalnej jak i w Internecie. Co prawda gracze prosili o nowe grywalne tryby multiplayer(w końcu BF2 to gra sieciowa) ale darowanemu trybowi…
Żeby uszczęśliwić nas jeszcze bardziej dodana zostanie nowa funkcja dla Commandera. Od wersji 1.3 będzie mógł on zsyłać na mapę pojazdy – tak jak dotychczas skrzynie z zaopatrzeniem. Nie wiadomo jeszcze czy możliwość ta ograniczy się do jeepów czy też będzie brak jakichkolwiek ograniczeń, ale gracze już wynajdują zastosowania dla nowej funkcji. Póki, co najpopularniejsze pomysły to zrzucanie pojazdów na głowę wrogiego snajpera oraz wspieranie kamperów na wrogim lotniskowcu. Macie jakieś inne świetne pomysły? Zapraszam do komentowania!
Zapowiedziano również poprawienie pewnych błędów. Na pierwszy ogień idą:
- kasowanie listy banów po awarii serwera (to ucieszy adminów)
- wyświetlanie przyjaznych pojazdów jako cele (to ucieszy pilotów samolotów)
- namierzanie przyjaznych pojazdów(to ucieszy wszystkich pilotów)
- błędne działanie rankingu w przypadku długiej gry na serwerze(to ucieszy statsiarzy)
Zapewniono również, że to nie koniec(pamiętajmy o ilości błędów spowodowanych wersją 1.2 – wysoko postawiona poprzeczka) i panowie z EA ciężko pracują by wydać jak najlepszy patch przygotowujący wydanie kolejnego Booster Packa Armored Fury
Żeby uszczęśliwić nas jeszcze bardziej dodana zostanie nowa funkcja dla Commandera. Od wersji 1.3 będzie mógł on zsyłać na mapę pojazdy – tak jak dotychczas skrzynie z zaopatrzeniem. Nie wiadomo jeszcze czy możliwość ta ograniczy się do jeepów czy też będzie brak jakichkolwiek ograniczeń, ale gracze już wynajdują zastosowania dla nowej funkcji. Póki, co najpopularniejsze pomysły to zrzucanie pojazdów na głowę wrogiego snajpera oraz wspieranie kamperów na wrogim lotniskowcu. Macie jakieś inne świetne pomysły? Zapraszam do komentowania!
Zapowiedziano również poprawienie pewnych błędów. Na pierwszy ogień idą:
- kasowanie listy banów po awarii serwera (to ucieszy adminów)
- wyświetlanie przyjaznych pojazdów jako cele (to ucieszy pilotów samolotów)
- namierzanie przyjaznych pojazdów(to ucieszy wszystkich pilotów)
- błędne działanie rankingu w przypadku długiej gry na serwerze(to ucieszy statsiarzy)
Zapewniono również, że to nie koniec(pamiętajmy o ilości błędów spowodowanych wersją 1.2 – wysoko postawiona poprzeczka) i panowie z EA ciężko pracują by wydać jak najlepszy patch przygotowujący wydanie kolejnego Booster Packa Armored Fury
W związku ze zbliżającym się wielkimi krokami wyjazdem na niemiecką imprezę BFCON06, EA Polska postarało się o wyprodukowanie okolicznościowej notatki prasowej, której treść prezentuję poniżej:
Trzy najlepsze klany z Polski wyjeżdżają na BFCON 06 - największą imprezę LAN’ową w Europie.
Polish Championships 2006, jedna z najbardziej prestiżowych imprez on-line na Europejskiej scenie Battlefield'a 2 została zakończona. Zwycięskie drużyny to: Team Wilda, FF.ATI oraz Voodoo Multigaming Team. Klany stoczą wirtualną rywalizację z najlepszym drużynami ze starego kontynentu, podczas turnieju w Niemczech.
Warszawa, 24 kwietnia - W dniach 28-30 kwietnia odbędzie się największa impreza LAN’owa w Europie BFC0N06 w Alsfeld, w Niemczech. Polskę reprezentować będą trzy najlepsze klany: Team Wilda, FF.ATI oraz Voodoo Multigaming Team, które zostały wyodrębnione w ramach eliminacji Polish Championship 2006.
Polish Championships rozpoczął się 16 lutego 2006 od fazy grupowej, gdzie 20 zespołów rozegrało 40 meczy. Najlepsze zespoły awansowały do fazy playoff opartej o system double-elimination. W tej fazie turnieju doszło do wielu spotkań pomiędzy takimi zespołami jak m.in.: Team Wilda, FF.ATI oraz Voodoo Multigaming Team.
Główną nagrodą w turnieju PC 2006 jest wyjazd trzech najlepszych zespołów na największą imprezę LAN’ową w Europie – BFCON 06.
Partnerami turnieju Polish Championships 2006 oprócz firmy Electronic Arts są: INTEL, CREATIVE oraz GAMESNET.
Patroni medialni turnieju: Wirtualna Polska, BF Central.
Wyjazd dla trzech najlepszych drużyn już w ten czwartek!
Życzymy powodzenia oraz szczęścia na turnieju!
Wczoraj poznaliśmy drużyny, które zagrają w Euro Cupie, a dzisiaj poznaliśmy grupy, w których przyjdzie nam rywalizować w wiosennej edycji Open Cup'a. OC 8vs8 jest podzielony na 4 ligi: Premier League, Second League, Third League, Fourth League. Każda grupa została rozlosowana wg ocen, które wystawiły sobie klany przy zgłoszeniach do pucharu.
I tym oto sposobem nasze zespoły znajdziemy w następujących ligach:
PREMIER LEAGUE
Team Wilda #2 - gr. C
team enclave - gr. D
SECOND LEAGUE
Pl.Rec.Gry.Komputerowe - 1942 - gr. A
GROM.BF2 aka Rbk Team @ Reebok and GamesNET.pl - gr. B
Soldiers of Freedom - gr. C
POLISH FIGHTERS TEAM - gr. D
THIRD LEAGUE
Sweet Leaf Warriors - gr. B
UnKnown Fighters - gr. C
Final Squad of Senatus PopulusQue Romanus - gr. D
HardAttack - gr. E
KGW - gr. G
|POLAND| - gr. H
FOURTH LEAGUE
Team GravityZero - gr. D
Demony Wojny - gr. D
Ff|Team - gr. B
Army of Nightmare Deamons # - gr. F
Close Quarter Fighters - gr. H
Mapy:
1-8 Maj - 1 tydzień: Gulf of Oman/Dragon Valley
8-15 Maj - 2 tydzień: Daqing Oilfields/Kubra Dam
15-22 Maj - 3 tydzień: Strike at Karkand/Dalian Plant
22-29 Maj - 4 tydzień: Mashtuur City/Zatar Wetlands
29-5 Czerwiec - 5 tydzień: Fushe Pass/Sharqi Peninsula
Z bliżej nieznanych przyczyn podano terminarz rozgrywek OC 12vs12, jednak aktualnie został on usunięty...
Powodzenia!
Kolejny tydzień rozgrywek w Clanbase za nami. Jednak drabinki Conquest 16, 32 oraz Infantry w najbliższym czasie prawdopodobnie pójdą w odstawkę, ponieważ rozpoczyna się kolejny Open Cup. Póki co jednak gramy dalej w drabinkach i każdy nowy dzień przynosi nowe ciekawe mecze. POLAND ponownie rozgrywa najwięcej meczy w tygodniu, lecz dwa z nich kończą się "no show"em, 1 na korzyść, 1 na nie korzyść. Trzeci mecz to wygrana POL&. Klan KGW pewnie pokonuje przeciwnika w drugim meczu, jednak w pierwszym musi uznać wyższość rywala nieznacznie przegrywając. SLW odnosi kolejne zwycięstwo i cały czas pnie się w górę. W rozgrywkach infantry łatwe zwycięstwo odnosi FSPQR, a już dziś wieczorem zagra HardAttack.
23/04/06
Final Squad of Senatus PopulusQue Romanus 461 - 258 =MKZ= Clan
Mapy: Strike at Karkand - 16/Kubra Dam - 16
Drabinka CB, Raport pomeczowy, FSPQR zajmuje 29 miejsce.
24/04/06
HardAttack 760 - 0 35 Gaming!
Mapy: Strike at Karkand - 16/Mashtuur City - 16
Drabinka CB, HardAttack zajmuje 15 miejsce.
18/04/06
Sweet Leaf Warriors 497 - 107 19. Bataljon
Mapy: Zatar Wetlands - 16/Gulf of Oman - 16
Drabinka CB, SLW zajmuje 75 miejsce.
19/04/06
|POLAND| 1 - 0 (no show) Polarbear Patrol
Drabinka CB, POL& zajmuje 35 miejsce.
KGW 307 - 415 TRIAD.bf2
Mapy: Dragon Valley - 16/Dragon Valley - 16
Drabinka CB, KGW zajmuje 24 miejsce.
Grupa Reagowania Operacyjno Manewrowego BF2 Team 21 - 572 Team eXposure
Mapy: Songhua Stalemate - 16/Dalian Plant - 16
Drabinka CB, Raport pomeczowy, GROM.BF2 zajmuje 21 miejsce.
20/04/06
|POLAND| 274 - 204 Dead Snipers
Mapy: Sharqi Peninsula - 16/Sharqi Peninsula - 16
Drabinka CB, POL& zajmuje 35 miejsce.
23/04/06
|POLAND| 0 - 1 (no show) Veterans
Drabinka CB, POL& zajmuje 35 miejsce.
KGW 553 - 200 eSoldiers
Mapy: Dalian Plant - 16/Dragon Valley - 16
Drabinka CB, Raport pomeczowy, KGW zajmuje 24 miejsce.
20/04/06
Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield 2 962 - 1132 [ALPHA]
Mapy: Dalian Plant - 32/Dalian Plant - 32
Drabinka CB, PRGK-BF2 zajmuje 57 miejsce.
Wczoraj wieczorem odbyło się losowanie drużyn, które zagrają w kolejnej, już 13-ej, edycji Euro Cup'a, organizowanego przez Clanbase. Euro Cup to bardzo elitarny turniej i szanse zagrania w nim mają tylko najlepsze Europejskie klany. Po raz drugi z rzędu w rozgrywkach Euro Cup'a zobaczymy najlepszy polski zespół Team Wilda, który zagra w turnieju bez eliminacji. W przeciwieństwie do ostatniej edycji, tym razem mamy szansę zobaczyć drugą polski zespół, jednak tutaj sprawa się komplikuje ponieważ FF.ATI oraz VooDoo zagrają w meczu barażowym, a zwycięski zespół zagra w turnieju. Do wygrania jest 1100$ w gotówce, a główną pieczę nad turniejem sprawuje st3f4n.
Powodzenia!
W rozwinięciu newsa wszystkie zespoły, które zagrają w trzynastej edycji Euro Cup'a.
Tydzień temu mieliśmy okazję obserwować finałową walkę w Polish Championships 2006. Drużyny odpoczęły i nabrały dystansu do turnieju. Jest to chyba dobry moment, aby zapytać jak było, co było źle no i co teraz? Na moje pytania odpowiedzieli liderzy zwycięskich drużyn. Zapraszam do dalszej części, w której to przeczytacie wypowiedzi Ethana, Javo oraz Kaspara.
W świątecznym tygodniu polskie klany nie zwolniły tempa i dzień w dzień odbywały się mecze z udziałem naszych rodaków. Najwięcej meczy, bo aż 3 rozegrał klan |POLAND|. Dwa zwycięstwa i jedna porażka sprawiają, że był to całkiem udany tydzień. Pewne zwycięstwa odniosły także Team Wilda #2, HardAttack i SLW, którzy po dobrych meczach wyszli zwycięsko ze swoich pojedynków. W rozgrywkach Infantry najmniejszych szans przeciwnikowi nie dał klan Ff|Team, miażdżąc przeciwnika 754-0. Najciekawsze spotkanie odbyło się w drabince 32-ek pomiędzy PRGK-BF2, a Evil Fruits. Niestety nasi rodacy przegrali mecz, ale po bardzo zaciętej i wyrównanej walce ulegli tylko kilkoma ticketami...
10/04/06
Ff|Team 754 - 0 Global Warfare
Mapy: Kubra Dam - 16/Strike at Karkand - 16
Drabinka CB, Raport pomeczowy, Ff|Team zajmuje 16 miejsce.
11/04/06
|POLAND| 231 - 145 DOG Soldiers of Kadaò
Mapy: Dalian Plant - 16/Sharqi Peninsula - 16
Drabinka CB, |POLAND| zajmuje 58 miejsce.
12/04/06
|POLAND| 66 - 358 Overlord Veterans - BBiGG BF2 Squad.
Mapy: Gulf of Oman - 16/Sharqi Peninsula - 16
Drabinka CB, |POLAND| zajmuje 58 miejsce.
13/04/06
Team Wilda #2 422 - 72 Lithuania
Mapy: Zatar Wetlands - 16/Strike at Karkand - 16
Drabinka CB, Raport pomeczowy, Team Wilda #2 zajmuje 14 miejsce.
15/04/06
HardAttack 454 - 107 -=In†erna†ional Division=-
Mapy: Strike at Karkand - 16/Operation Clean Sweep - 16
Drabinka CB, HardAttack zajmuje 43 miejsce.
16/04/06
Sweet Leaf Warriors 357 - 245 No Fear
Mapy: Gulf of Oman - 16/Strike at Karkand - 16
Drabinka CB, Sweet Leaf Warriors zajmuje 85 miejsce.
Kill4FunTeam 0 - 1 (no show) Fight 4 fun
Drabinka CB, Kill4FunTeam zajmuje 101 miejsce.
17/04/06
|POLAND| 524 - 191 Men of Honor
Mapy: Sharqi Peninsula - 16/Sharqi Peninsula - 16
Drabinka CB, Raport pomeczowy, |POLAND| zajmuje 58 miejsce.
16/04/06
Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield 2 938 - 956 Evil Fruits
Mapy: Dalian Plant - 32/Strike at Karkand - 32
Drabinka CB, Raport pomeczowy, PRGK-BF2 zajmuje 50 miejsce.