Aktualności
Nasze klany rozegrały kolejne mecze drugiej kolejki w tym prestiżowym turnieju - tym razem na polu walki pojawiły się doświadczone PRGK-BF oraz SPQR .
PRGK-BF, który przegrał swoje pierwsze spotkanie tym razem zmierzył się z Norse .
Wszystkie cztery rundy nasi wygrali zdecydowanie pozwalając przeciwnikowi na zdobycie zaledwie jednego ticketa.
PRGK-BF vs. Norse 666:1
UN Berlin: 331:0
Allied: 164:0
Axis: 167:0
El Alamein: 335:1
Allied: 146:1
Axis: 189:0
SPQR zwyciężył (po dość niespodziewanej przegranej w pierwszym swoim meczu) także ze skandynawskim TPS. Wygrana była równie przekonująca jak wygrana we wcześniej opisywanym meczu i także tu szwedzi ugrali zaledwie kilka ticketów.
SPQR vs. TPS 573:49
UN Berlin: 254:0
Allied: 111:0
Axis: 143:0
El Alamein: 319:49
Allied: 160:31
Axis: 159:18
Mecze drugiej kolejki jeszcze przed: Arcy, 3C, PKT oraz FAD.
Trzymamy kciuki !
PRGK-BF, który przegrał swoje pierwsze spotkanie tym razem zmierzył się z Norse .
Wszystkie cztery rundy nasi wygrali zdecydowanie pozwalając przeciwnikowi na zdobycie zaledwie jednego ticketa.
PRGK-BF vs. Norse 666:1
UN Berlin: 331:0
Allied: 164:0
Axis: 167:0
El Alamein: 335:1
Allied: 146:1
Axis: 189:0
SPQR zwyciężył (po dość niespodziewanej przegranej w pierwszym swoim meczu) także ze skandynawskim TPS. Wygrana była równie przekonująca jak wygrana we wcześniej opisywanym meczu i także tu szwedzi ugrali zaledwie kilka ticketów.
SPQR vs. TPS 573:49
UN Berlin: 254:0
Allied: 111:0
Axis: 143:0
El Alamein: 319:49
Allied: 160:31
Axis: 159:18
Mecze drugiej kolejki jeszcze przed: Arcy, 3C, PKT oraz FAD.
Trzymamy kciuki !
Wczoraj, 25 Lutego 2006, ukazała się kolejna wersja jednego z ciekawszych modów do Battlefield 2 - Project Reality. Kolejna wersja sygnowana jest numerkiem 0.25 i waży aż 290MB!
W najnowszej odsłonie Project Reality Mini Mod znajdziemy trochę modyfikacji usprawniających rozgrywkę:
- wersja 0.25 działa poprawinie z BF2 w wersji 1.2
- poprawiono wszystkie główne błędy które pojawiły się po wyjściu patcha 1.2
- wersja 0.25 posiada 3 nowe mapy w standardzie (Oasis, Steel Thunder, and Strike at Karkand 2)
- w wersji 0.25 dadano wiele mniejszych poprawek broni i samej rozgrywki
Pozostaje tylko czekać na końcową wersję modyfikacji, która powinna się ukazać... no właśnie, kiedy??
Download z totalbf2.com
Download z torrenta
(UWAGA!! Przed instalacją wersji 0.25 usuńcie wcześniejsze wersje PRMM!!)
Przypominam także, że na battlefield.pl jest osobne forum w całości poświęcone Project Reality - Kliknij tutaj...
Info by ETCS Uncle Blues
Nasze klany rozpoczęły drugą kolejkę w tym prestiżowym turnieju - jako pierwsze swoje mecze rozegrały PTS1939 oraz BF.IS .
PTS1939, który wygrał swoje pierwsze spotkanie tym razem zmierzył się z bardzo wymagającym i doświadczonym infanterskim klanem SoD .
Niestety nieznacznie uległ przeciwnikowi - pechem było to, że trafił na kolejkę z typowo infanterską mapą UN Berlin - w innym wypadku SoD raczej nie miałby dużo do powiedzenia.
PTS1939 vs. SoD 255:277
El Alamein: 255:10
Allied: 119:10
Axis: 136:0
UN Berlin: 0:267
Allied: 0:144
Axis: 0:123
BF.IS zwyciężył (po przegranej w pierwszym swoim meczu) ze znanym z nieprzyjaznego nastawienia do Polaków klanem DID. Na pierwszej mapie walka była wyrównana jednak na drugiej mapie polski klan przechylił szalę zwycięstwa na swoją korzyść.
BF.IS vs. DID 365:256
El Alamein: 161:256
Allied: 93:116
Axis: 68:140
UN Berlin: 204:0
Allied: 102:0
Axis: 102:0
Trzymamy kciuki za pozostałe polskie klany, przed którymi jeszcze mecze drugiej kolejki !
PTS1939, który wygrał swoje pierwsze spotkanie tym razem zmierzył się z bardzo wymagającym i doświadczonym infanterskim klanem SoD .
Niestety nieznacznie uległ przeciwnikowi - pechem było to, że trafił na kolejkę z typowo infanterską mapą UN Berlin - w innym wypadku SoD raczej nie miałby dużo do powiedzenia.
PTS1939 vs. SoD 255:277
El Alamein: 255:10
Allied: 119:10
Axis: 136:0
UN Berlin: 0:267
Allied: 0:144
Axis: 0:123
BF.IS zwyciężył (po przegranej w pierwszym swoim meczu) ze znanym z nieprzyjaznego nastawienia do Polaków klanem DID. Na pierwszej mapie walka była wyrównana jednak na drugiej mapie polski klan przechylił szalę zwycięstwa na swoją korzyść.
BF.IS vs. DID 365:256
El Alamein: 161:256
Allied: 93:116
Axis: 68:140
UN Berlin: 204:0
Allied: 102:0
Axis: 102:0
Trzymamy kciuki za pozostałe polskie klany, przed którymi jeszcze mecze drugiej kolejki !
Zgodnie z tym co zapowiadałem ostatnio postaram się przybliżać wam inne modyfikacje do Battlefield 2. Tym razem bliżej przyjrzymy się Point of Existence. Mod znany na pewno posiadaczom Battlefield Vietnam. Teraz jednak twórcy postanowili tworzyć swojego moda na podstawie BF2. Prace nad modem są zaawansowane.
"Po długiej i krwawej wojnie w Sudanie rządy USA i Rosji zdecydowały o zawieszeniu broni. Ukraina atakuje na Białoruś, bez ostrzeżenia wkraczają na terytorium i zajmują kraj z szybkością porównywalną do "Blitzkrieg" z drugiej wojny światowej. Słabo uzbrojona armia białoruska nie może powstrzymać Ukrainy, która zajmuje stolice. Całości z uwagą przygląda się UN (United Nations), potępiają atak i po sześciu miesiącach nie używania sił zbrojnych decydują się o podjęciu działań. Zostaje planowany atak na Białoruś i Ukrainę UN chcę wymierzyć sprawiedliwość i pociągnąć Ukrainę do odpowiedzialności za zabijanie Białoruskich polityków i ludnośći cywilnej. Wojska wkroczą do Ukrainy dowodzone przez siły Niemieckie i USA. Planowany jest desant sił powietrzno desantowych z terytorium Polski na terytoria Ukrainy i Białorusi. Armie dzielą się i każda rusza na inny front. Amerykanie na północną flankę atakując Ukraińskie siły na Białorusi a Niemcy atakują Ukraińską stolicę Kijów. Teraz losy europy wschodniej leżą w twoich rękach!"
To dość luźne tłumaczenie mające na celu przybliżyć wam miej więcej, o co chodzi w Point of Existence. A więc mamy trzy armie USA, Niemcy i Ukraina. Nie potrzeba już chyba nic więcej pisać tylko uzupełnić wszystko dobrą dawką, screenów.
"Po długiej i krwawej wojnie w Sudanie rządy USA i Rosji zdecydowały o zawieszeniu broni. Ukraina atakuje na Białoruś, bez ostrzeżenia wkraczają na terytorium i zajmują kraj z szybkością porównywalną do "Blitzkrieg" z drugiej wojny światowej. Słabo uzbrojona armia białoruska nie może powstrzymać Ukrainy, która zajmuje stolice. Całości z uwagą przygląda się UN (United Nations), potępiają atak i po sześciu miesiącach nie używania sił zbrojnych decydują się o podjęciu działań. Zostaje planowany atak na Białoruś i Ukrainę UN chcę wymierzyć sprawiedliwość i pociągnąć Ukrainę do odpowiedzialności za zabijanie Białoruskich polityków i ludnośći cywilnej. Wojska wkroczą do Ukrainy dowodzone przez siły Niemieckie i USA. Planowany jest desant sił powietrzno desantowych z terytorium Polski na terytoria Ukrainy i Białorusi. Armie dzielą się i każda rusza na inny front. Amerykanie na północną flankę atakując Ukraińskie siły na Białorusi a Niemcy atakują Ukraińską stolicę Kijów. Teraz losy europy wschodniej leżą w twoich rękach!"
To dość luźne tłumaczenie mające na celu przybliżyć wam miej więcej, o co chodzi w Point of Existence. A więc mamy trzy armie USA, Niemcy i Ukraina. Nie potrzeba już chyba nic więcej pisać tylko uzupełnić wszystko dobrą dawką, screenów.
Ostatnie kilka dni przyniosło kilka ciekawych rezultatów. Na szczególne brawa zasługuje klan GROM.BF2, który awansował aż na 11 pozycję. Jest to kolejne już 17 zwycięstwo w CB tego młodziutkiego klanu. Tak trzymać! Warto także odnotować awans Team Wilda na 3 lokatę w rozgrywkach Infantry.
24/02/06
Team Wilda 337 - 260 aPas
Mapy: Mashtuur City - 16/Strike at Karkand - 16
Drabinka CB, Raport pomeczowy
Czwarte zwycięstwo Wilda na cztery mecze. Awans na 3 miejsce. Gratulacje!
21/02/06
Pl.Rec.Gry.Komputerowe - 1942 0 - 1 (no show) Just A Game
Drabinka CB, Raport pomeczowy
PRGK-42 spada na 22 pozycję...
23/02/06
Sweet Leaf Warriors 0 - 1 (no show) e-Wars Syndicate
Drabinka CB
SLW spada na 82 miejsce...
Grupa Reagowania Operacyjno Manewrowego BF2 Team 270 - 266 Conflict
Mapy: Dalian Plant - 16/Songhua Stalemate - 16
Drabinka CB, Raport pomeczowy
Świetny mecz w wykonaniu GROM.BF2. Wygrana tylko 4 ticketami, ale za to jakie emocje... Awans na 11 miejsce.
24/02/06
Soldiers of Freedom 665 - 0 *NOB* Mrcine
Mapy: Strike at Karkand - 16/Gulf of Oman - 16
Drabinka CB
#SOF# bardzo pewnie wygrywa kolejny mecz i awansuje na 25 pozycję.
25/02/06
Kill4FunTeam 0 - 681 clan.Mutiny
Mapy: Operation Clean Sweep - 16/Daqing Oilfields - 16
Drabinka CB
K4FT niestety nie miał szans z brytyjskim klanem Mutiny i wysoko przegrał swój mecz. Spadek na 64 pozycję.
W chwili obecnej trwają przygotowania do turnieju najpopularniejszego obecnie moda do BF2- Project Reality.
Pierwszy mecz odbędzie się 18 marca o godzinie 21 GMT( czyli 22 czasu polskiego), na mapie Strike at Karkand w wersji 64 osobowej.
Jedną z ciekawostek turnieju będzie to, że komendantami będą prawdziwi żołnierze.
W ostatnim czasie dużo mamy emocji związanych z PC06. Na szczęście znalazł się ktoś, kto postanowił wprowadzić nowy pomysł zapoczątkowany przez Kamillos'a.
Tą osobą jest Lailonn, który postanowił pójść za ciosem redakcyjnego kolegi i rozszerzyć ideę wywiadów... Tak trzymać!
Wiele się ostatnio mówi o wersji 1.2. Jedni zachwalają inni krytykują. Nie ma jednak wątpliwości, że jest to najbardziej kontrowersyjny patch w historii Battlefield’a 2. Osoba postronna patrząc, na changelog prawdopodobnie nie zrozumie tego całego szumu. Faktycznie nie jest on jakoś obszerny. Jednak zmiany, jakie wprowadził wpłynęły na wiele aspektów gry. Postanowiłem porozmawiać o patchu 1.2 z losowo wybranym graczem Battlefield’a. Tak oto moim rozmówcą został Metz. Owoce tej rozmowy możecie poznać w dalszej części newsa...
Tą osobą jest Lailonn, który postanowił pójść za ciosem redakcyjnego kolegi i rozszerzyć ideę wywiadów... Tak trzymać!
Wiele się ostatnio mówi o wersji 1.2. Jedni zachwalają inni krytykują. Nie ma jednak wątpliwości, że jest to najbardziej kontrowersyjny patch w historii Battlefield’a 2. Osoba postronna patrząc, na changelog prawdopodobnie nie zrozumie tego całego szumu. Faktycznie nie jest on jakoś obszerny. Jednak zmiany, jakie wprowadził wpłynęły na wiele aspektów gry. Postanowiłem porozmawiać o patchu 1.2 z losowo wybranym graczem Battlefield’a. Tak oto moim rozmówcą został Metz. Owoce tej rozmowy możecie poznać w dalszej części newsa...
W bardzo nerwowej atmosferze doczekaliśmy się zakończenia pierwszej rundy turnieju, który od samego początku wiąże ze sobą masę sprzeczności i kontrowersji. W pierwszej rundzie nie było większych niespodzianek, wygrywali faworyci, chociaż rozmiary niektórych wygranych dają dużo do myślenia...
Pierwsza runda została rozegrana na mapach: Songhua Stalemate, Mashtuur City.
Grupa Alfa
Wilda vs FSPQR - 699:0
KGW vs Teamplay - 755:0
SLW pauza...
Grupa Bravo
enclave vs PfT - 717:0
SOF vs HardAttack - 582:0
POL& pauza...
Grupa Charlie
3C vs spam - 407:0
GROM.BF2 vs Wilda II - 57:431
TeamC pauza...
Grupa Delta
UKF vs PRGK-42 - 519-0
CQF vs FoW - 727-0
DW pauza...
Gratulacje dla wygranych!!
Polskie Klany dokończyły pierwszą kolejkę w turnieju Clan Base: Revival CUP.
Niestety grały z bardzo zmiennym szczęściem - dość nieoczekiwanie SPQR przegrało swój pierwszy mecz z BUL.
Swoje mecze wygrały za to: FAD po dość zaciętym emczu z 83, po walkowerach PKT z MPUK oraz 3C z DFA.
Najciekawszy chyba dotychczas mecz rozegrały nasze "gwiazdy" z Arcy
Po bardzo zaciętym meczu Arcy pokonało bardzo wymagającego, doświadczonego (niemniej niż oni) i utytułowanego przeciwnika - Dzo.
Arcy vs. Dzo 354:227
Battle of the Bulge
Allied: 0:105
Axis: 83:0
Kharkov
Axis: 119:88
Allied: 152:34
SPQR vs. BUL 221:339
FAD vs. 83 377:219
PKT vs. MPUK 1:0
3C vs. DFA 1:0
Tak więc podsumowując pierwszą kolejkę turnieju - na 7 polskich klanów 4 wygrały swoje mecze a 3 niestety przegrały.
Wszystkim Klanom życzymy powodzenia w II rundzie turnieju !
P.S. Proszę kapitanów drużyn o zamieszczanie wyników rund i opisów na forum w dziale Clan Base - pozwoli to na zamieszczanie lepszych opisów meczów na stronie głównej.
Niestety grały z bardzo zmiennym szczęściem - dość nieoczekiwanie SPQR przegrało swój pierwszy mecz z BUL.
Swoje mecze wygrały za to: FAD po dość zaciętym emczu z 83, po walkowerach PKT z MPUK oraz 3C z DFA.
Najciekawszy chyba dotychczas mecz rozegrały nasze "gwiazdy" z Arcy
Po bardzo zaciętym meczu Arcy pokonało bardzo wymagającego, doświadczonego (niemniej niż oni) i utytułowanego przeciwnika - Dzo.
Arcy vs. Dzo 354:227
Battle of the Bulge
Allied: 0:105
Axis: 83:0
Kharkov
Axis: 119:88
Allied: 152:34
SPQR vs. BUL 221:339
FAD vs. 83 377:219
PKT vs. MPUK 1:0
3C vs. DFA 1:0
Tak więc podsumowując pierwszą kolejkę turnieju - na 7 polskich klanów 4 wygrały swoje mecze a 3 niestety przegrały.
Wszystkim Klanom życzymy powodzenia w II rundzie turnieju !
P.S. Proszę kapitanów drużyn o zamieszczanie wyników rund i opisów na forum w dziale Clan Base - pozwoli to na zamieszczanie lepszych opisów meczów na stronie głównej.
I znów miałem masę rzeczy na głowie, więc mam małe zaległości co do newsów. Staram się jednak nadrobić i już podsyłam wam najnowsze screeny z prac nad Forgotten Hope 2
Na walentynki twórcy zafundowali nam parę screenów z gry ukazujących bardzo popularny w Afryce Północnej czołg Valentine Mark II infantry tank Czołg sprawdzał się przede wszystkim w początkowej fazie wojny, potem w nieznacznych ilościach używany na Pacyfiku i europie wschodniej przez Sowietów.
Mieliśmy już jednostki naziemne i lotnictwo przyszedł, więc czas na marynarkę. Prezętuje u-bota Type VIIB U-47 .
No to by było na tyle, w ramach rekompensaty za opóźnienia będę więcej pisał o innych modach, które zapowiadają się równie ciekawe, co FH2.
Na walentynki twórcy zafundowali nam parę screenów z gry ukazujących bardzo popularny w Afryce Północnej czołg Valentine Mark II infantry tank Czołg sprawdzał się przede wszystkim w początkowej fazie wojny, potem w nieznacznych ilościach używany na Pacyfiku i europie wschodniej przez Sowietów.
Mieliśmy już jednostki naziemne i lotnictwo przyszedł, więc czas na marynarkę. Prezętuje u-bota Type VIIB U-47 .
No to by było na tyle, w ramach rekompensaty za opóźnienia będę więcej pisał o innych modach, które zapowiadają się równie ciekawe, co FH2.
Kolejny weekend minął. Za nami kolejne mecze. Bardzo cieszy postawa młodych klanów, które bardzo dobrze sobie radzą w rozgrywkach. Na dziś zaplanowany jest ciekawy mecz infantry - ETCS z Russian Warriors...
20/02/06
Elite Teamplay Cadet School g. 21:00 Russian Warriors
Mapy: Gulf of Oman - 16/Mashtuur City - 16
17/02/06
Grupa Reagowania Operacyjno Manewrowego =GROM= 0 - 1 (no show) *NOB* Mrcine
Drabinka CB
GROM oddaje mecz walkowerem i tym samym spada na 38 miejsce.
20/02/06
Soldiers of Freedom 240 - 153 e-Wars Syndicate
Mapy: Kubra Dam - 16/Mashtuur City - 16
Drabinka CB, Raport pomeczowy
#SOF# sprawił nie lada niespodziankę pokonując jeden z lepszych klanów niemieckich e-Wars Syndicate. Awans na 29 miejsce.
Grupa Reagowania Operacyjno Manewrowego BF2 Team 413 - 172 ins4ne
Mapy: Songhua Stalemate - 16/Strike at Karkand - 16
Drabinka CB
GROM.BF2 Roba napisał: "Mamy z tym klanem przyjacielskie stosunki, graliśmy z nimi już drugi mecz, który był rewanżem, ponieważ poprzedni niestety był przegrany. Pokazaliśmy dzisiaj, że Songhua to nasza mocna mapka wygrywając ją bardzo pewnie i juz po niej bylo wiadomo, że mecz jest nasz chodź niemcy zaskoczyli nas wygrywając bardzo szybko i efektownie pierwszą mapkę na Strike lecz na drugiej już my byliśmy górą. Bardzo fajny mecz, odbył się w dobrej atmosferze i polecam każdemu ten klan na przeciwnika. GG!". GROM.BF2 awansuje na 16 lokatę. Gratulacje!
19/02/06
Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield 2 874 - 1000 Swords of Gabriel
Mapy: Dalian Plant - 32/Strike at Karkand - 32
Drabinka CB
PRGK-BF2 niestety nie wiedzie się dobrze w rozgrywkach Conquest 32. Przegrana z Węgrami powoduje, że spadają na odległą 45 pozycję.
To, co przez długi czas było zapowiadane, dziś znów zostało odłożone...
W związku z problemami z patchem 1.2 premiera booster pack'a Europejskie Siły Zbrojne zostaje przełożona na bliżej nieokreślony termin.
Notka prasowa od Electronic Arts:
"Euro Force delayed. New patch coming soon to address issues discovered with 1.2. No dates for either yet. Community update due later today."
Za dużo to nie mówi, ale daje dużo do myślenia... czyżby szykował się kolejny patch do patcha ???
Ech... pozostaje nam czekać...