Aktualności
Wczoraj drugi mecz w laderze BF1942 Conquest Europe rozegrał klan iG - eastern division. Przeciwnikiem byli Trønderbataljonen, a bój stoczony został na mapach Stalingrad i Kharkov. Po meczu zostaliśmy jeszcze zniesławieni, ale ogólnie było okej. Po tym zwycięstwie awansowaliśmy na 29 miejsce .
iG - eastern division vs Trønderbataljonen
Wynik: 476:97
Mapy: Stalingrad/Kharkov
Punkty CB: +72
Skład iG - eastern division:
iG.Claviert
iG.CloneTrooper
iG.Dragon
iG.Maniek A.
iG.Marcin A.
iG.Mlody
iG.RaKLeZ
iG.Zimny Herbert
Aktualna sytuacja w laderze tutaj.
Wynik: 476:97
Mapy: Stalingrad/Kharkov
Punkty CB: +72
Skład iG - eastern division:
Aktualna sytuacja w laderze tutaj.
Prace nad modem nie ustają. Ekipa Tiberian Aftermath ciężko pracuje abyśmy jak najszybciej mogli rozpocząć batalie o zdobywanie pól Tiberium walcząc po stronie GDI lub NOD w świecie Command & Conquer, tępiąc wrogów przeróżnymi rodzajami futurystycznego uzbrojenia. Bez przerwy zasypują nas również coraz bardziej ciekawymi screenami, zapraszam do obejrzenia:
Na oficjalnej stronie tego moda ukazała się spora aktualizacja modeli sprzętu i broni, którymi przyjdzie pobawić się nam, gdy tylko światło dzienne ujrzy pierwsza wersja beta tej produkcji. Zapraszam poniżej do zapoznania się z tym, co przygotowują nam autorzy tej bardzo ciekawie zapowiadającej się produkcji.
Kolejne zrzuty ekranowe pojazdów, które ujrzymy w pierwszej grywalnej wersji tego moda wypłynęły do sieci. Produkcja ta zdążyła już zdobyć spore grono fanów, które dzielnie obserwuje i komentuje poczynania autorów. Zapowiada się coś podobnego do Desert Combat z Battlefield 1942 tylko w realiach Battlefield Vietnam…
Strona projektu: Point Of Existence
Okres wakacyjny to nie tylko czas odpoczynku, ale też wzmożonej pracy twórców wszelkiej maści modów. Ekipa odpowiedzialna za modyfikację Behind Enemy Lines pracuje wytrwale i co chwila bombarduje nas nowymi widoczkami z gry. Poniżej kilka najnowszych modeli pojazdów gotowych do teksturowania.
Strona projektu: Behind Enemy Lines
W minioną sobotę i niedzielę Free City rozegrał dwa mecze i rozgromił swoich przeciwników. Zdobywając w sumie 51 punktów awansowali na 34 miejsce (zepchnęli iG Eastern Division o miejsce w dół ).
Free City vs The Allied Defence
Wynik: 702:0
Mapy: Kharkov/Battle of the Bulge
Punkty CB: +19
Free City vs 1st Ranger Battalion
Wynik: 544:77
Mapy: Kharkov/Battle of the Bulge
Punkty CB: +32
Aktualna sytuacja w laderze tutaj.
Wynik: 702:0
Mapy: Kharkov/Battle of the Bulge
Punkty CB: +19
Free City vs 1st Ranger Battalion
Wynik: 544:77
Mapy: Kharkov/Battle of the Bulge
Punkty CB: +32
Aktualna sytuacja w laderze tutaj.
Autorzy FH szykujący się właśnie do wypuszczenia wersji 0.62, zapewne aby, jeszcze bardziej podgrzać atmosferę, opublikowali kolejne informacje. Mamy okazje przyjrzeć się trzem nowym mapom, a także zobaczyć niszczyciel czołgów M36 Jakcson. Na razie wersja 0.62 znajduję się w fazie testów wewnętrznych, a autorzy projektu po raz kolejny zapewniają, że ujrzymy ją już niedługo.
Poniżej screeny z mapy Tarawa. Tarawa jest malutką wysepką na której toczyła się jedna z najkrwawszych bitew drugiej wojny światowej. Rozgrywka będzie zapewne przypominać mapę Iwo Jima z BF 1942. Czyli, wojska amerykańskie atakują bronioną przez japończyków wyspę.
Tutaj natomiast widoki z nocnej mapy Operation BlackKnight.
Ostatnia ze wspomnianych map to Operation Goodwood. Jej tematem są walki toczone w okolicach miejscowości Caen, niedługo po lądowaniu w Normandii.
"Na deser" niszczyciel czołgów M36 Jackson .
Wiecęj screenów można znaleźć na stronie projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com
Poniżej screeny z mapy Tarawa. Tarawa jest malutką wysepką na której toczyła się jedna z najkrwawszych bitew drugiej wojny światowej. Rozgrywka będzie zapewne przypominać mapę Iwo Jima z BF 1942. Czyli, wojska amerykańskie atakują bronioną przez japończyków wyspę.
Ostatnia ze wspomnianych map to Operation Goodwood. Jej tematem są walki toczone w okolicach miejscowości Caen, niedługo po lądowaniu w Normandii.
"Na deser" niszczyciel czołgów M36 Jackson .
Wiecęj screenów można znaleźć na stronie projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com
We wtorek klan Free City wygrał mecz w laderze CB z WWS - We Were Soldiers. Wynik 548:35 uzyskany został na mapach Battle of the Bulge i Tobruk. 3C uzyskał 23 punkty i aktualnie znajduje się na 44 miejscu.
W dniu dzisiejszym pierwszy mecz w CB pod nową nazwą rozegrał klan impact Gaming - eastern division. Przeciwnikiem był PuMa. Zwycięstwo przyszło dość łatwo, poza małymi problemami w pierwszej rundzie na Tobruku nic się specjalnego nie wydarzyło . Wynik końcowy to 630:78, a poszczególne rundy zakończyły się następująco: Kharkov - Axis 164:0, Kharkov - Allies 178:0, Tobruk - Allies 107:78 i Tobruk - Axis 181:0. Pierwsze zwycięstwo dało 73 punkty i 33 miejsce w laderze.
Skład iG - eastern division:
iG.Claviert
iG.CloneTrooper
iG.dragon
iG.Maniek A.
iG.Marcin A.
iG.MichaL A.
iG.Mlody
iG.RaKLeZ
iG.SirPandora
iG.Warsaw Kamikaze
Gratulacje dla obu klanów, a aktualna sytuacja w drabince Clan Base tutaj.
W dniu dzisiejszym pierwszy mecz w CB pod nową nazwą rozegrał klan impact Gaming - eastern division. Przeciwnikiem był PuMa. Zwycięstwo przyszło dość łatwo, poza małymi problemami w pierwszej rundzie na Tobruku nic się specjalnego nie wydarzyło . Wynik końcowy to 630:78, a poszczególne rundy zakończyły się następująco: Kharkov - Axis 164:0, Kharkov - Allies 178:0, Tobruk - Allies 107:78 i Tobruk - Axis 181:0. Pierwsze zwycięstwo dało 73 punkty i 33 miejsce w laderze.
Skład iG - eastern division:
Gratulacje dla obu klanów, a aktualna sytuacja w drabince Clan Base tutaj.
Twórcy moda Behind Enemy Lines zaprezentowali w ostatnim czasie kilka nowych screenów, prezentujących cząstkę uzbrojenia, które znajdzie się w wersji finalnej. Zachęcam do rzucenia się okiem.
Strona Projektu: Behind Enemy Lines
Strona Projektu: Behind Enemy Lines
Ciężkie prace nad modem Galactic Defence nie ustają! Twórcy hardo pracują abyśmy jak najszybciej mogli ujrzeć znakomitej jakości mod w świecie znanego i lubianego StarCraft'a. Ostatnimi czasy udało im się wyjawić, że w modzie znajdzie się zupełnie nowy system "Efektów", przez co Vespine Geyser nie będzie tylko dziurą w ziemi, a miotacz ognia powali na kolana. Zaprezentowali również kilka nowych zrzutów ekranowych oraz renderów, zapraszam do oglądania!