Aktualności

Mody Battlefield: 1942
23:38 08-08-2004
Mody Battlefield: 1942
Autorzy FH szykujący się właśnie do wypuszczenia wersji 0.62, zapewne aby, jeszcze bardziej podgrzać atmosferę, opublikowali kolejne informacje. Mamy okazje przyjrzeć się trzem nowym mapom, a także zobaczyć niszczyciel czołgów M36 Jakcson. Na razie wersja 0.62 znajduję się w fazie testów wewnętrznych, a autorzy projektu po raz kolejny zapewniają, że ujrzymy ją już niedługo.

Poniżej screeny z mapy Tarawa. Tarawa jest malutką wysepką na której toczyła się jedna z najkrwawszych bitew drugiej wojny światowej. Rozgrywka będzie zapewne przypominać mapę Iwo Jima z BF 1942. Czyli, wojska amerykańskie atakują bronioną przez japończyków wyspę.




Tutaj natomiast widoki z nocnej mapy Operation BlackKnight.



Ostatnia ze wspomnianych map to Operation Goodwood. Jej tematem są walki toczone w okolicach miejscowości Caen, niedługo po lądowaniu w Normandii.



"Na deser" niszczyciel czołgów M36 Jackson .




Wiecęj screenów można znaleźć na stronie projektu: http://forgottenhope.bf1942files.com

Komentarze

[01] jabber7
00:12 09-08-2004
0
a kiedy fh na bfv wyjdzie
[02] Xseler
01:31 09-08-2004
0
pewnie nie wyjdzie i się cieszę

raczej wyjdzie na Batlefield 2
[03] ShaggY
07:08 09-08-2004
0
Tym gorzej dla ciebie bo będzie miało wtedy jeszcze wieksze wymagania
[04] bandito
08:43 09-08-2004
0
niop i jak go odpalisz to bedziesz mogl kompa jedynie zrestartowac bo nic innego niezrobisz
[05] Tołdi
10:39 09-08-2004
0
widać ze M36 jackson fajnie sie prezentuje
[06] Piospi
12:07 09-08-2004
0
tylko ciekawe czy ten niszczyciel zniszczy tygrysy o ile nie powinien
[07] J.M.K
12:47 09-08-2004
0
mam nadzieje ze bedzie tez w formie patcha bo nie wytrzymam i zaczne juz sciagac 0.6 :D. Jak bardzo fh zwieksza wymagania? Czy jak w zwyklego bfa moge grac na medium to tu tez :D?
[08] SUB-COMMANDER KAL`EL
12:53 09-08-2004
0
"jabber7 napisał: a kiedy fh na bfv wyjdzie"
odp wtedy bedziesz mial w swiatyni 1.5 klatki na sekunde
[09] jabber7
13:59 09-08-2004
0
SUB-COMMANDER KAL`EL napisal "wtedy bedziesz mial w swiatyni 1.5 klatki na sekunde"
Ja juz mam 1,5 klatki/ sek w swiatyni
[10] HamP
14:01 09-08-2004
0
J.M.K - FH głównie zwiększa wymagania co do pamięci - na niektórych planszach (np.Prokhorovka,czy nawet taki Battle of Orel) bardzo ciężko się gra mając nawet 512MB pamięci. Tak więc,jeśli chce się grać i wygrywać (najgorzej sytuacja ma się dla lotników,bo tutaj wiadomo,lecąc w powietrzu ma się znacznie większe pole widzenia,a przez to więcej danych komp musi przetworzyć), należy posiadać min. 768MB RAM'ku do gry w FH. Druga sprawa,to wymagania typu proc i grafa - no cóż,tutaj też jest ciężej,bo podejrzewam(ale to w sumie troszkę teoretyczne rozważania),że skoro w BF'a grałeś na medium,to tutaj bardziej na low (oczywiście przy ilości graczy 40 i więcej, jak się robi zamieszanie...)
Pozdrawiam
[11] J.M.K
14:59 09-08-2004
0
HamP wielkie dzieki za info..
Podniosles mnie troche na duchu
[12] hmmm
16:12 09-08-2004
0
J.M.K. -> na prochorowce przy p4 2,5 gf4200 i 1GB (800x600 detale na min, dzwiek 32 kanaly, 22khz) gra potrafi zwolnic do kilku fps w poblizu ruskiego lotniska i miasta
[13] J.M.K
17:29 09-08-2004
0
jezus maria
bede musial grac max. 24 graczy
[14] M.I.S.I.E.K
18:33 09-08-2004
0
http://www.gamingforums.com/showthread.php?t=137878

[15] Wozu
02:06 10-08-2004
0
Piospi -> Oczywiscie, ze M36 powinien nie miec najmniejszych problemow aby zniszczyc Tygryska. Gorzej jesli idzie o opancerzenie, bo nie mial go za wiele (sprawa miala sie gorzej niz w przypadku Shermanow). Dlatego pojazdy te nigdy nie szarzowaly na wroga. Najpierw jechaly Shermany, a w razie potrzeby (czolgow wroga) odzywaly sie M10/M36 z tylu.

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!