Aktualności
Serwis bfcentral opublikował wywiad z zespołem Digital Illusions, wywiad dotyczył oczywiście Battlefield 2.
Z ciekawszych rzeczy:
Zachęcam do przeczytania całości wywiadu (naprawdę warto !). Całość znajdziecie tutaj.
Z ciekawszych rzeczy:
- Zdementowano plotki jakoby BF2 miał opierać się na systemie Havoc (!)
- Odrobinkę rozwiała się mgiełka otaczająca jeden z trybów gry "Comander".
- Pojawiło się więcej szczegółów odnośnie systemu rank.
- no i na koniec stwierdzenie, że wymagania systemowe będą takie same lub podobne do tych z BFv (!!!).
Zachęcam do przeczytania całości wywiadu (naprawdę warto !). Całość znajdziecie tutaj.
Co prawda jest już informacja na forum itp. Jednak podaje to tutaj dla tych, którzy tam nie zaglądają. Pojawił się filmik w formacie MOV (Quick Time) prezentowany przez EA na targach. Jest to ten sam filmik, który widzieliście kilka niusów niżej, jednak ten jest w wysokiej jakości. Zapraszam do oglądania i komentarzy...
Pobierz zwiastun (12 mb)
Pobierz zwiastun (12 mb)
Serwis IGN.com opublikował najnowsze zrzuty ekranowe z Battlefield 2. Wszystkie znajdziecie poniżej, a w tym miejscu (11 mb) do pobrania filmik z prezentacji BF2 szerszej publiczności. Mimo, że filmik jest średniej jakości radzę przygotować PAMPERS'y.
Serwis Worthplaying.com zamieścił zapowiedź Battlefield 2. Po za paroma nowymi screenami, nie ma tam nic co mogło by zainteresować będących na bieżąco z tematem (moim zdaniem). A całą resztę zapraszam do oglądania/czytania . Zapowiedź znajdziecie tutaj. Wybrane screeny prezentuję poniżej.
Pozostając w temacie, poniżej znajdziecie screenshot F-15 z serwisu Gamespot.com, a także dwa screeny z serwisu bf42.de (thx 2 Shaggy)
UPDATE 18.08 Kolejne dwa screeny wygrzebane przez Shaggiego na oficialnej stronie EA.
Pozostając w temacie, poniżej znajdziecie screenshot F-15 z serwisu Gamespot.com, a także dwa screeny z serwisu bf42.de (thx 2 Shaggy)
UPDATE 18.08 Kolejne dwa screeny wygrzebane przez Shaggiego na oficialnej stronie EA.
Poniżej trzy screenshoty z BF2, największą uwagę wzbudza oczywiście screen środkowy. Jest to zrzut zrobiony podczas prób nowego sposobu "przemieszczania" wojaków (na silniczku Desert Combat). Oficjalnie potwierdziło to przypuszczenia, że BF2 będą współtworzyć chłopaki z Trauma Studios (twórcy DC).
screenshoty pochodzą z serwisu www.planetbattlefield.com.
screenshoty pochodzą z serwisu www.planetbattlefield.com.
Na stronach serwisu planetbattlefield możemy znaleźć dwa nowe screeny z Battlefield 2. Pierwszy z nich to widok z gry i nie pokazuje nam właściwie nic nowego. Natomiast drugi jest znacznie ciekawszy, jest to ekran konfiguracyjno/informacyjny (wybór broni, drużyny, statystyki itp.), dosyć czytelne napisy pozwalają na rozeznanie w dostępnych w grze opcjach i możliwościach.
UPDATE (23.07) thx 2 ShaggY
Oto kilka kolejnych screenów z Battlefield 2. Są to skany z czasopisma PCZone.
UPDATE (23.07) thx 2 ShaggY
Oto kilka kolejnych screenów z Battlefield 2. Są to skany z czasopisma PCZone.
Na stronach serwisu www.gamespy.com trafiłem na reportaż niejakiego Sala Accardo, któremu to dane było wziąć udział w „wycieczce” po mapie „The Dam”z BF2.
Orginalny reportaż w wersji angielskiej znajdziecie tutaj.
Poniżej zamieszczam wybrane najciekawsze (moim zdaniem) informacje:
Oczywiście część tych informacji nie jest czymś zupełnie świeżym ale mimo to i tak są warte wspomnienia. Po za tym gorąco polecam przeczytanie całości reportażu, choć może lepiej nie – narobicie sobie tylko smaku
*Havoc - system odpowiadający za fizykę świata gry, obecny (oczywiście z pewnymi zmianami) m.in. w grze Painkiller a także w Half-Life 2.
UPDATE (18.07) inspired by ShaggY
W serwisie www.gamespot.com można natknąć się na bardzo ciekawe materiały dot. wspomnianego w pierwszej części newsa, zamkniętego pokazu dla prasy.
Materiały filmowe poprzedzają reklamy sponsorów serwisu www.gamespot.com, trochę szkoda że jakość nie powala na kolana ale i tak trzeba obejrzeć !
Orginalny reportaż w wersji angielskiej znajdziecie tutaj.
Poniżej zamieszczam wybrane najciekawsze (moim zdaniem) informacje:
- Mapa ta to właściwie w całości plac budowy (tamy).
- Fizyka BF2 opierać się będzie po części na systemie Havoc* po części na orginalnym kodzie stworzonym przez Digital Illusions CE (developera gry).
- Wiele z map ma zawierać elementy interaktywne umożliwiające eliminowanie wroga w sposób „kreatywny” czyli coś podobnego do staczających się pali z BFv tylko że na większą skale. (podany jest przykład z helikopterem przestrzeliwującym łańcuch trzymający kontener wiszący nad placem budowy)
- W walce powietrznej pojawi się to czego (moim zdaniem) bardzo brakuje BFv, a mianowicie sygnał informujący o namierzaniu przez rakietę wroga, a także flary mylące rakiety naprowadzane „na ciepło”.
- Możliwe Będzie niszczenie elementów zabudowy świata gry. (w reportażu mowa jest o niszczonym moście, który następnie będzie mógł być odbudowany przez inżyniera)
- Battelfield TV umożliwi powtórki najciekawszych akcji (obroty kamery, przełączanie graczy) według producentów system będzie zapisywał dane z gry, nie zaś „nagrywał” dosłowne video, co ma zapewnić znacznie mniejszy rozmiar pliku.
- BF2 ma umożliwić granie do 100 (!) osób jednocześnie.
- Obecnie zapowiadany termin wydania to wiosna 2005, na początku roku powinno się ukazać demko.
Oczywiście część tych informacji nie jest czymś zupełnie świeżym ale mimo to i tak są warte wspomnienia. Po za tym gorąco polecam przeczytanie całości reportażu, choć może lepiej nie – narobicie sobie tylko smaku
*Havoc - system odpowiadający za fizykę świata gry, obecny (oczywiście z pewnymi zmianami) m.in. w grze Painkiller a także w Half-Life 2.
UPDATE (18.07) inspired by ShaggY
W serwisie www.gamespot.com można natknąć się na bardzo ciekawe materiały dot. wspomnianego w pierwszej części newsa, zamkniętego pokazu dla prasy.
- Reportaż z pokazu prasowego, nie interaktywnego dema mapy "The Dam". Tym razem z punktu widzenia p. Brada Shoemakera.
- Materiał filmowy, fragment wspomnianego wyżej dema. Czołg atakuje most broniony przez piechotę.
- Materiał filmowy, także fragment dema udostępnionego prasie, tym razem omówienie Battlefield TV.
- Materiał filmowy, kolejny fragment, to co tygrysy lubią najbardziej, czyli AIR COMBAT
- Materiał filmowy, w tym fragmencie oglądamy kilka drobnych starć, piechota, lekkie pojazdy, i przywoływana już scena z helikopterem i kontenerem.
- Wywiad ze Scottem Evansem jednym z producentów gry.
- materiał filmowy -desant żołnierzy amerykańskich(targi E3).
Materiały filmowe poprzedzają reklamy sponsorów serwisu www.gamespot.com, trochę szkoda że jakość nie powala na kolana ale i tak trzeba obejrzeć !
Nie czekaliśmy zbyt długo i oto pojawiły się pierwsze filmy z Battlefield 2 prezentujące fragmenty z gry. Polecamy obejrzenie wszystkich trzech, gdyż składają się one w całość. Oczywiście najlepiej pobrać pliki w najlepszej jakości video.
Movie 1 Gaming4all.net
Movie 1 WMP 320x240 (4.7 mb)
Movie 1 QuickTime 320x240 (6.4 mb)
Movie 1 QuickTime 640x480 (16.2 mb)
Movie 1 QuickTime BF-News (HIGH Quality))
Movie 2 Gaming4all.net
Movie 2 WMP 320x240 (5.4 mb)
Movie 2 QuickTime 320x240 (7.4 mb)
Movie 2 QuickTime 640x480 (18.7 mb)
Movie 2 QuickTime BF-News (HIGH Quality))
Movie 3 Gaming4all.net
Movie 3 WMP 320x240 (7.6 mb)
Movie 3 QuickTime 320x240 (10.6 mb)
Movie 3 QuickTime 640x480 (18.7 mb)
Movie 3 QuickTime BF-News (HIGH Quality))
Powinniśmy powoli zacząć przyzwyczajać się do coraz to nowych zrzutów ekranowych i informacji dotyczących Battlefield 2. W tym przypadku nie jest inaczej i na światło dzienne wyszły trzy kolejne widoczki. Zapraszam do wglądu i komentowania.
Źródło: bf-news.de
Źródło: bf-news.de
Redaktorzy serwisu ign.com przeprowadzili wywiad z Scottem Evansem odnośnie Battlefield 2. Sceneria nowego Battlefield'a osadzona była by w czasach rzeczywistych. Zamiast ciężkiej artylerii była by broń z celownikiem laserowym itp…
A oto nowości jakie nas czekaja:
całkowicie nowy silnik graficzny i dźwiękowy
automatycznie powiększające się mapy w zależności od ilości graczy
nowe strony konfliktu: U.S. Marines, Chinese i Middle East Coalition
broń najnowsza technologicznie którą właśnie prezentują na Dicrovery Channel :)
VOIP wbudowany w grę
System punktacji za leczenie i naprawianie.
Globalny system rank i tzn punktów doświadczenia
Premiera planowana jest na wiosnę 2005
Wywiadw w całości dostępny jest tutaj [wersja angielska].
A oto nowości jakie nas czekaja:
Premiera planowana jest na wiosnę 2005
Wywiadw w całości dostępny jest tutaj [wersja angielska].