Aktualności
Na stronach serwisu www.gamespy.com trafiłem na reportaż niejakiego Sala Accardo, któremu to dane było wziąć udział w „wycieczce” po mapie „The Dam”z BF2.
Orginalny reportaż w wersji angielskiej znajdziecie tutaj.
Poniżej zamieszczam wybrane najciekawsze (moim zdaniem) informacje:
Oczywiście część tych informacji nie jest czymś zupełnie świeżym ale mimo to i tak są warte wspomnienia. Po za tym gorąco polecam przeczytanie całości reportażu, choć może lepiej nie – narobicie sobie tylko smaku
*Havoc - system odpowiadający za fizykę świata gry, obecny (oczywiście z pewnymi zmianami) m.in. w grze Painkiller a także w Half-Life 2.
UPDATE (18.07) inspired by ShaggY
W serwisie www.gamespot.com można natknąć się na bardzo ciekawe materiały dot. wspomnianego w pierwszej części newsa, zamkniętego pokazu dla prasy.
Materiały filmowe poprzedzają reklamy sponsorów serwisu www.gamespot.com, trochę szkoda że jakość nie powala na kolana ale i tak trzeba obejrzeć !
Orginalny reportaż w wersji angielskiej znajdziecie tutaj.
Poniżej zamieszczam wybrane najciekawsze (moim zdaniem) informacje:
- Mapa ta to właściwie w całości plac budowy (tamy).
- Fizyka BF2 opierać się będzie po części na systemie Havoc* po części na orginalnym kodzie stworzonym przez Digital Illusions CE (developera gry).
- Wiele z map ma zawierać elementy interaktywne umożliwiające eliminowanie wroga w sposób „kreatywny” czyli coś podobnego do staczających się pali z BFv tylko że na większą skale. (podany jest przykład z helikopterem przestrzeliwującym łańcuch trzymający kontener wiszący nad placem budowy)
- W walce powietrznej pojawi się to czego (moim zdaniem) bardzo brakuje BFv, a mianowicie sygnał informujący o namierzaniu przez rakietę wroga, a także flary mylące rakiety naprowadzane „na ciepło”.
- Możliwe Będzie niszczenie elementów zabudowy świata gry. (w reportażu mowa jest o niszczonym moście, który następnie będzie mógł być odbudowany przez inżyniera)
- Battelfield TV umożliwi powtórki najciekawszych akcji (obroty kamery, przełączanie graczy) według producentów system będzie zapisywał dane z gry, nie zaś „nagrywał” dosłowne video, co ma zapewnić znacznie mniejszy rozmiar pliku.
- BF2 ma umożliwić granie do 100 (!) osób jednocześnie.
- Obecnie zapowiadany termin wydania to wiosna 2005, na początku roku powinno się ukazać demko.
Oczywiście część tych informacji nie jest czymś zupełnie świeżym ale mimo to i tak są warte wspomnienia. Po za tym gorąco polecam przeczytanie całości reportażu, choć może lepiej nie – narobicie sobie tylko smaku
*Havoc - system odpowiadający za fizykę świata gry, obecny (oczywiście z pewnymi zmianami) m.in. w grze Painkiller a także w Half-Life 2.
UPDATE (18.07) inspired by ShaggY
W serwisie www.gamespot.com można natknąć się na bardzo ciekawe materiały dot. wspomnianego w pierwszej części newsa, zamkniętego pokazu dla prasy.
- Reportaż z pokazu prasowego, nie interaktywnego dema mapy "The Dam". Tym razem z punktu widzenia p. Brada Shoemakera.
- Materiał filmowy, fragment wspomnianego wyżej dema. Czołg atakuje most broniony przez piechotę.
- Materiał filmowy, także fragment dema udostępnionego prasie, tym razem omówienie Battlefield TV.
- Materiał filmowy, kolejny fragment, to co tygrysy lubią najbardziej, czyli AIR COMBAT
- Materiał filmowy, w tym fragmencie oglądamy kilka drobnych starć, piechota, lekkie pojazdy, i przywoływana już scena z helikopterem i kontenerem.
- Wywiad ze Scottem Evansem jednym z producentów gry.
- materiał filmowy -desant żołnierzy amerykańskich(targi E3).
Materiały filmowe poprzedzają reklamy sponsorów serwisu www.gamespot.com, trochę szkoda że jakość nie powala na kolana ale i tak trzeba obejrzeć !
Komentarze
Lepiej, żeby to się nie skończyło jak z w/w Half-Life 2 - mam nadzieję, że kody źródłowego nikt nie wykradnie
Powiem krotko ze jakos poprzednie screeny/wiesci nie wywarly na mnie zbyt duego wrazenia to system havock i tzw. kreatywna eliminacja brzmi ciekawie - moze sie na to skusze
Havoc jest straszliwie siecio i sprzętożerny. Wymaga dużej ilości danych przeżucanych przez sieć bo fizyka musi być liczona na serwerze a nie na kliencie. Nie wyobrażam sobie gry w to na naszych łączach. No i jeszcze 100 graczy . Już widze jak to będzie działać....
no wyglada na to ze BF2 bedzie fajny, i wymagania beda duze - i dobrze odsieje to czesc trolli hehe, ale z laczami moze byc problem fakt
Hmmm co do niszczenia obiektów,to obawiam sie iż będą to raczej jakies stałe fragmenty... Było gdzies napisane ze KAZDY budynek da sie zniszczyc/naruszyc ???
Wracając do stałych fragmentów- moze to niesamowicie uatrakcyjnic rozgrywke... kurcze mam juz dosc biegania od flagi do flagi , powalczył bym o cos istniejącego wizualnie,obrona mostu,czy tam jakiejs elektrowni ... mam nadzieje że skomplikują tą grę tak ze bedzie wymuszała współprace teamu w celu zdobycia danego newralgicznego punktu,przełamania lini obrony(tak zeby uderzać całym odziałem-nie rozproszonym po flagach) , czy porostu zniszczenia/obrony czegoś.
Aż mi sie przyponiało Wolf ET... zawsze był jakis konkretny cel
Wracając do stałych fragmentów- moze to niesamowicie uatrakcyjnic rozgrywke... kurcze mam juz dosc biegania od flagi do flagi , powalczył bym o cos istniejącego wizualnie,obrona mostu,czy tam jakiejs elektrowni ... mam nadzieje że skomplikują tą grę tak ze bedzie wymuszała współprace teamu w celu zdobycia danego newralgicznego punktu,przełamania lini obrony(tak zeby uderzać całym odziałem-nie rozproszonym po flagach) , czy porostu zniszczenia/obrony czegoś.
Aż mi sie przyponiało Wolf ET... zawsze był jakis konkretny cel
Raczej tylko stałe fragmenty...nie widzę takiej maszyny która udźwignęła by 100 graczy,havoca i zniszczenia na całej mapie w real-time. Ale zawsze fajnie pizgnąć samolotem w wrogi most
jusz ja widze tego havoc heh najlepszy system zniszczeń jest sodner:secret wars i ten jest nie idelny muj biedny pc tej gry nie wytrzyma
tu macie najnowsze filmiki http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2/media.html właśnie z tym co opisał aBe ....
swietne filmiki szkoda ze nie mozna ich sciagnac ale jak zobaczylem ta wielka tame to sie troszke przestraszylem wymaganiami tej gry.Fajny jest tez mnotyw z zmienianymi strojami np kiedy wchodzi sie do czolgu dostaje sie "uniform" dowodcy czolgu itd achhh juz sie nie moge doczekac
dziwne ze sie samolot nie rozwalil upadl jak jakas celga z 2 m ktorej sie nic nie stalo najlepsze jest to ze koles sobie poprostu z niego wyszedl
Wiem bawili sie gość póżniej coś mówił jeśli dobrze zrozumiałęm że system niszczenia w ten sposób pojazdów czy tam samolotów jeszcze nie jest ukończony. Jeśli nie to nich mnie ktoś poprawi na wszelki wypadek.
przeciez lektor wyraznie mowi ze da sie niszczyc tylko te miejsca ktore maja wyrazny wplyw taktyczny na rozgrywke, i bardzo dobrze
a samolot sie nie rozbil bo jescze nie zrobili uszkodzen, dlaczego niektorzy nie mysla he?
Kuzwa dopiero jesien 2005 ???!!! no to spoko, chcialem kupic nowy sprzet tak na wiosne 2005 by pogodzic obie gry vietnam i bf2 ( vietnam mialby smigac xtra, bf2 chodzic na high) a teraz widze ze czeka mnie kolejny rok scinek w vietnamie bo nie ma sensu kupowac nawet b.dobrego kompa kilka miechow przed premierą gry, lepiej poczekac i zobaczyc jakie wymagania...
Mnie ciekawi to z ilu osob bedzie musial sklada sie klan? Czy beda respawny i czy beda do zdobycia? Moze zrobia cos a'la CounterStrike??
hehehe klan ile osob? no to popatrz, bf42 gralo sie po 10, w weitnamie teraz jest moda zeby grac po 8, no to w bf2 bedzie po 6 LOL
no dobra, to jaka wg Was wymagana będzie minimalna konfiguracja sprzętowa?
zastanawiam sie czy na moim r9800pro pochulam helim or nei?
zastanawiam sie czy na moim r9800pro pochulam helim or nei?
tee panie lingwista....
gosciu mowi:
So battlefield 2 is shipping spring 2005....
SPRING!!!
wiosna... vivalldi te sprawy... ech...
gosciu mowi:
So battlefield 2 is shipping spring 2005....
SPRING!!!
wiosna... vivalldi te sprawy... ech...
No,w końcu widać jak koleś przeładowuje magazynek,a nie jak to w BF:V koleś koło ciebie przeładowuje magazynek tylko nie wiedzieć czemu zurzytego nie wyciaga :D.
Akcja z nalotem po uprzednim namiarze wzorcowa. Silnik gry i pomysły samej rozgrywki bardzo ciekawe. Ciekawy także model zachowania się postaci (głównie po oddaniu ducha walki). Sprzęt .. pierwsza klasa. Oby nie skończyło się na ładnych renderingach i to co widzimy spotkało nas w finalnej wersji produktu.
Fizyka havoca przyjemna dla oka,a ragdolle piękne że ja pier... Hehe natchniło mnie moje dzisiejsze śniadanie
najśmieszniejsze jest to, że nie byłem pewien i sprawdzałem "spring" w słowniku nie wiem skąd mi się wzieła ta jesień może to już czas przejść na jakieś bardziej markowe trunki :D
p.s. tee panie alfa & omega... Vivaldi pisze się przez jedno "L"...ech...:)
p.s. tee panie alfa & omega... Vivaldi pisze się przez jedno "L"...ech...:)
THX Shaggy za update , wreszcie normalny filmik a nie pokaz slide'ów.
Widok pilota trzymającego karabin maszynowy jest niezwykle klimatyczny.Przypomina mi to ujęcie z filmu "Behind enemy lines"
Boje sie troszke o tą grę , Vietnam też miał być niesamowity ,a jest porostu fajny... tylko ze Vietnam to nie BF 2 ,wiec chyba mozemy spać spokonie.Nie skaszanią nam tej gierki
Widok pilota trzymającego karabin maszynowy jest niezwykle klimatyczny.Przypomina mi to ujęcie z filmu "Behind enemy lines"
Boje sie troszke o tą grę , Vietnam też miał być niesamowity ,a jest porostu fajny... tylko ze Vietnam to nie BF 2 ,wiec chyba mozemy spać spokonie.Nie skaszanią nam tej gierki
update...
Tzn. Shaggy - thx za inspiracje dla aBe ,zeby potem nie było że ja jakis partyjny czy cuś
Tzn. Shaggy - thx za inspiracje dla aBe ,zeby potem nie było że ja jakis partyjny czy cuś
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!