Aktualności
Wersja 0.1.5, jednej z najpopularniejszych modyfikacji dla BFV, została wydana. Określana często „Vietnamskim” DC, zdobyła sobie rzesze fanów pomimo stosunkowo niewielkiego stażu na scenie modyfikacji. Przechodząc do rzeczy: przede wszystkim audio, poprawione stare dźwięki, dodane nowe no i nowa muzyka. Wersja 0.1.5 zawiera przekonwertowane mapy z BFV 1.2 (Defense_of_Con_Thien, Fall_of_Saigon, Saigon68, oraz Operation_Cedar_Falls), zostały dodane nowe rodzaje broni ręcznej, na pojazdach poprawiono teksturki, no i oczywiście poprawki techniczno-kosmetyczne. (pełną listę zmian znajdziecie na oficialnej stronie PoE ).
stąd można ściągać.
Strona projektu: www.pointofexistence.com
stąd można ściągać.
Strona projektu: www.pointofexistence.com
Minął kolejny tydzień zmagań w Clan Base BF1942 CON OpenCup Fall 2004 International. Dlatego też pokusiłem się o małe podsumowanie tego co się wydarzyło i jak spisywały się nasze klany .
Tradycyjnie należy zacząc od Premier League. W Grupie C mamy jednego przedstawiciela PRGK-42, niestety jest na ostanim miejscu z trzema przegranymi . W Grupie D Team Enclave jest na drugim miejscu z 2-ma zwycięstwami i SPQR na piątym z 1-ną wygraną i 2-ma przegranymi.
PRGK-42 vs Certamen
Mapa: Gazala
Wynik: 0:507
SPQR vs Swedish Foreign Legion
Mapa: Gazala
Wynik: 307:204
Team Enclave vs .START.Claypigeons BF1942
Mapa: Gazala
Wynik: Wygrana enclave - Noshow
W Second League były trzy nasze drużyny, ale niestety Team EnclaveSE przestał funkcjonować pod tą nazwą i wycofał się z rozgrywek. A zmienili nazwę na =MON.BF=. Na drugim miejscu w Grupie C jest UnKnown Fighters (2-wa zwycięstwa i 1-na przegrana), a na piątym jest PRGKBF z 2-ma przegranymi meczami (mamy nadzieje, że poprawią swój dorobek ).
PRGKBF vs Freakproject
Mapa: Gazala
Wynik: 181:371
UnKnown Fighters vs [89th] Infantry Division
Mapa: Gazala
Wynik: 223:254
Na koniec Third League. W Grupie A walczy Free City i to skutecznie, bo prowadzi z 2-ma wygranymi i 1-ną przegraną. W Grupie C Hussaria jest jak narazie na piątym miejscu z 1-ną wygraną i 1-ną przegraną. Oto jak spisały się oba klany w poprzednim tygodniu.
Free City vs WWS - We Were Soldiers
Mapa: Gazala
Wynik: 441:0
Hussaria vs NortiX
Mapa: Gazala
Wynik: 206:394
Aktualna sytuacja w grupach tutaj.
Tradycyjnie należy zacząc od Premier League. W Grupie C mamy jednego przedstawiciela PRGK-42, niestety jest na ostanim miejscu z trzema przegranymi . W Grupie D Team Enclave jest na drugim miejscu z 2-ma zwycięstwami i SPQR na piątym z 1-ną wygraną i 2-ma przegranymi.
Mapa: Gazala
Wynik: 0:507
SPQR vs Swedish Foreign Legion
Mapa: Gazala
Wynik: 307:204
Team Enclave vs .START.Claypigeons BF1942
Mapa: Gazala
Wynik: Wygrana enclave - Noshow
W Second League były trzy nasze drużyny, ale niestety Team EnclaveSE przestał funkcjonować pod tą nazwą i wycofał się z rozgrywek. A zmienili nazwę na =MON.BF=. Na drugim miejscu w Grupie C jest UnKnown Fighters (2-wa zwycięstwa i 1-na przegrana), a na piątym jest PRGKBF z 2-ma przegranymi meczami (mamy nadzieje, że poprawią swój dorobek ).
Mapa: Gazala
Wynik: 181:371
UnKnown Fighters vs [89th] Infantry Division
Mapa: Gazala
Wynik: 223:254
Na koniec Third League. W Grupie A walczy Free City i to skutecznie, bo prowadzi z 2-ma wygranymi i 1-ną przegraną. W Grupie C Hussaria jest jak narazie na piątym miejscu z 1-ną wygraną i 1-ną przegraną. Oto jak spisały się oba klany w poprzednim tygodniu.
Mapa: Gazala
Wynik: 441:0
Hussaria vs NortiX
Mapa: Gazala
Wynik: 206:394
Aktualna sytuacja w grupach tutaj.
Po dość długim oczekiwaniu znana jest w końcu data premiery ostatniej odsłony (wersja FINAL) jednego z najlepszych modów do Battlefield1942 „Desert Combat”. Tym dniem jest 16.10.2004. Szykuje się wielkie pobieranie i godziny szaleństwa na serwerach...
Strona projektu: Desert Combat
Ukazała się spora seria nowych zrzutów ekranowych z nadchodzącej najnowszej odsłony tego moda (tym razem już na engine BF Vietnam). Poniżej prezentujemy te widoki, tutaj znajdziecie opis misji (map), a w tym miejscu coś na wasze pulpity.
Nowe mirrory proszę zgłaszać w komentarzach:
* - wymagana rejestracja.
Patch v1.2: (295.82 mb) Nasz mirror - ftp.tpnet.pl www.games.bmj.pl (thx Max) Ea Games 3dgamers gameshell fileplanet * fileshack * |
Patch z v1.1 do v1.2: (204.88 mb) Nasz mirror - ftp.tpnet.pl EA Games 3dgamers fileplanet * fileshack * |
Windows server v1.2: Nasz mirror - ftp.tpnet.pl EA Games gamershell fileshack * |
Windows server z v1.1 do v1.2: EA Games fileshack * |
Linux server v1.2: Nasz mirror - ftp.tpnet.pl 3dgamers fileshack * |
* - wymagana rejestracja.
Patch 1.2 do BFV już wyszedł, a ja pokusiłem się przetłumaczyć nieudolnie readme
Nowości:
- 3 nowe mapy:
- 8 nowych pojazdów:
- przenośne spawny dodane do 3d mapy
- indywidualne kolory dla graczy w buddylist
- tryb obserwatora:
Kontrola kamer podczas obserwowania:
Poprawki:
Modyfikacje rozgrywki:
Zmiany w na mapie Flaming Dart:
Quad 0.50 MG dodany w głownych bazach USA/SVA na mapach:
Mirrory w tym newsie.
Nowości:
- 3 nowe mapy:
- Operation Cedar Falls (po raz pierwszy pojawiają się tunele)
- Saigon 1968
- Fall of Saigon
- 8 nowych pojazdów:
- A1 Skyraider: dwie wersje- przeciwko piechocie (karabiny maszynowe i napalm) i pojazdom zmechanizowanym (bomby i rakiety)
- Ontos, czołg USA posiadający 6 dział, z których może wystrzelić jednocześnie. Możliwy jest też ogień pojedynczy.
- BRDM Malyutka Complex: amfibia NVA wystrzeliwująca kierowane kablem rakiety. Kiedy jedna z rakiet zostanie wystrzelona, kamera gracza zostaje przyczepiona do niej. Kontrola nad wystrzleonym pociskiem zblizona jest do sterowania samolotem. Klikniecie prawym przyciskiem detonuje rakiete.
- Quad 0.50 MG: stacjonarny karabin maszynowy z 4 działkami kaliber 0.50. Gruba osłona przeciwko kulom i możliwość wykonywania pełnych obrotów sprawia, że Quad jest groźną bronią przeciwlotniczą
- T-72: ciężki czołg NVA. Oprócz działa, zsynchornizowanego z wieżyczką KM i KM na wieży obsługiwanego przez dodatkowego żołnierza, posiada wyrzutnie granatów dymnych.
- AC-47 Gunship: Ciężki transportowo bojowy samolot z 'chainganem' zamontowanym z lewej strony wechikulu. Pilot dodatkowo może zrzucać bomby.
- M35A1 Nancy: ciężarówka z zamontowanym Quadem, M60 z przodu i miejscówkami dla żołnierzy.
- BM21 Troop Transport: ciężarówka z miejscami dla żołnierzy.
- przenośne spawny dodane do 3d mapy
- indywidualne kolory dla graczy w buddylist
- tryb obserwatora:
- serwer musi umożliwiać przejście do tego trybu (dodatkowe ustawienie w pliku konfiguracyjnym). Jeśli serwer umożliwi wejście do tego trybu, pojawi się przycisk SPECTATE.UWAGA jesli zechcesz wrócić do gry z trybu SPECTATE, stracisz wszystkie punkty, które zdobyłeś do momentu wejścia w SPECTATE. Dodatkowo przed wejściem do gry z trybu spectate będzie trzeba poczekać, określoną w pliku z konfiguracją serwera, chwilę czasu.
- obserwatorzy bedą widzieć ile życia ma każdy z graczy, również stan techniczy pojazdów będzie dane im poznać. Każde ostrzeżenie o przejmowaniu flagi zostanie wyświetlone graczowi siedzącemu w trybie spectator, nawet jesli na serwerze opcja ta zostanie wyłączona. Obserwatorzy bedą widzieć czas podczas przejmowania flag, jesli znajda się w zasięgu flagi lub jesli będą wykorzystywać kamerę znajdującą się na fladze.
- gracze nie widzą obserwatorów na minimapie ani 3dmapie. Obserwatorzy widnieją jednak na ekranie z wynikami.
- obserwatorzy mogą brać udział w głosowaniach, jeśli pozwala na to serwer.
Kontrola kamer podczas obserwowania:
- spacja przełącza rodzaje kamery
- klawisze funkcyjne: F9 free camera, F10 kamera podążająca za żołnierzami z 1 drużyny, F11 kamera podążająca za żołnierzami z 2 drużyny, F12 kamery na flagach
- klawisz 'C' przełącza kamery w obrębie wybranego typu, 'X' wraca do poprzedniej kamery
- obserwatorzy nie widzą 'spawn ifaceu', widzą za to minimapę i tablice z wynikami.
- Swobodnej kamery nie można używać w tunelach. Działają tam tylko pozostałe typy kamer.
- klawisze obslugi trybu obserwatora sa wspolne z klawiszami uzywanymi w grze. Wiec jesli chcesz zmienic klawisz do przełączania typu kamer (Domyslnie spacja) musisz zremapowac funkcje ktora podpieta jest pod spacje w grze (Domyslnie skok).
Poprawki:
- splash czołgów działać będzie na lekko i ciężko opancerzone pojazdy
- strzałki graczy na minimapie bedą znajdować się NAD znacznikami flag
- nigdy więcej czkawek w świątyni na mapach HoChiMinh Trail i Cambodian Incursion
- nigdy więcej dźwięku napalmu z zaświatów
- błąd z przelatywaniem granatów przez mosty został zlikwidowany
Modyfikacje rozgrywki:
- Lądowiska helikopterów w głównych bazach nie będą reperować ani uzupełniać amunicji helikopterów kierowanych przez przeciwnika, nawet po ich zajęciu (baz)
- ilość punktów wytrzymałości Mi8 została zmniejszona ze 125 do 100 a czas przeładowania rakiet został wydłużony z 3 do 4.5 sekundy
Zmiany w na mapie Flaming Dart:
- ticket drain dla SVA zatrzymuje się po zneturalizowaniu dowolnej flagi przez tą drużynę
- Dowolna drużyna musi kontrolować 3 flagi by pojawił się ticket drain
- dodano jeepy na startowych pozycjach SVA, niezwiązane są z wieżami kontrolnymi
- Tango nie jest uzależnione od wieży kontrolnej (pojawia się nawet po zniszeczniu tejże)
Quad 0.50 MG dodany w głownych bazach USA/SVA na mapach:
- Siege of Khe Sahn
- Fall of Lang Vei
- Operation Flaming Dart
- Operation Game Warden
- Operation Hastings
Mirrory w tym newsie.
Tak proszę państwa już jutro pojawi się patch 1.2. Znajdziecie go na oficjalnej stronie BFV Z nowości to oczywiście trzy nowe mapy, nowe pojazdy m.in. T-72 oraz AC-47 gunship. Z nowinek technicznych to poprawki do bugów z poprzedniego patcha (ciekawe jakie przyjdą z tym ) oraz długo oczekiwana możliwość przypisywania każdemu z graczy osobnego kolorku na minimapie oraz mapie 3d. Na wspomnianej oficjalnej stronie BFV dostepne będzie 10 klipów video (na razie tylko 3) prezentujących większość nowinek z patcha. Osobiście nie widze w tym logiki, patch już jutro a filmiki do najlżejszych nie należą (od 107 do 210 MB) ale mniejsza o to. Więcej informacji o poprawkach w 1.2 znajdziecie tutaj. Natomiast informacje o nowych mapach, pojazdach itp. – tutaj .
Nadszedł czas na małe podsumowanie występów polskich klanów w Clan Base BF1942 CON OpenCup Fall 2004 International. Zacznę od Premier League i naszych trzech przedstawicieli.
PRGK-42 vs Team LeGion
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 120:254
PRGK-42 vs The Syndicate
Mapa: Wake Island
Wynik: 153:477
SPQR vs 47th Royal Marines
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 120:272
SPQR vs Easy Company
Mapa: Wake Island
Wynik: 301:340
Team Enclave vs Deadly Alliance
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 341:93
Team Enclave vs Notorious Danes
Mapa: Wake Island
Wynik: 527:0
W Second League też mamy trzy klany, PRGK-BF nie rozegrał meczu na Battle of the Bulge, a to dlatego że jest po 7 klanów w grupach i jeden co kolejkę pauzuje. Oto dotychczasowe mecze pozostałym naszych przedstawicieli.
PRGK-BF vs DeathBeforeDisHonour
Mapa: Wake Island
Wynik: 93:474
Team EnclaveSE vs Arcor
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 51:397
UnKnown Fighters vs [SALTKRĺKAN]
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 390:86
UnKnown Fighters vs The Skunks in an Alliance of Mass Destruction
Mapa: Wake Island
Wynik: 418:133
Na koniec Third League i mecze naszych dwóch klanów.
Free City vs new Clan order
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 326:13
Free City vs Commando Nord
Mapa: Wake Island
Wynik: 144:446
Hussaria vs the Belgian Aviation Division
Mapa: Wake Island
Wynik: 459:64
Z aktualną sytuację w grupach można zapoznać się tutaj.
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 120:254
PRGK-42 vs The Syndicate
Mapa: Wake Island
Wynik: 153:477
SPQR vs 47th Royal Marines
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 120:272
SPQR vs Easy Company
Mapa: Wake Island
Wynik: 301:340
Team Enclave vs Deadly Alliance
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 341:93
Team Enclave vs Notorious Danes
Mapa: Wake Island
Wynik: 527:0
W Second League też mamy trzy klany, PRGK-BF nie rozegrał meczu na Battle of the Bulge, a to dlatego że jest po 7 klanów w grupach i jeden co kolejkę pauzuje. Oto dotychczasowe mecze pozostałym naszych przedstawicieli.
Mapa: Wake Island
Wynik: 93:474
Team EnclaveSE vs Arcor
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 51:397
UnKnown Fighters vs [SALTKRĺKAN]
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 390:86
UnKnown Fighters vs The Skunks in an Alliance of Mass Destruction
Mapa: Wake Island
Wynik: 418:133
Na koniec Third League i mecze naszych dwóch klanów.
Free City vs new Clan order
Mapa: Battle of the Bulge
Wynik: 326:13
Free City vs Commando Nord
Mapa: Wake Island
Wynik: 144:446
Hussaria vs the Belgian Aviation Division
Mapa: Wake Island
Wynik: 459:64
Z aktualną sytuację w grupach można zapoznać się tutaj.
Do pobrania najnowsza odsłona tej modyfikacji. Całość nabiera powoli kształtu i widać, że twórcy wkładają w swoje dzieło sporo pracy. Zapraszam do ściągania i testowania.
Strona projektu: BushWar
Dawno nic nie pisałem na temat rozgrywek Desert Combat w CB. Dlatego też spieszę nadrobić to. Po wakacjach klan KGW rozegrał dwa mecze w laderze Conquest.
31.08 KGW vs Lingekompaniet
Mapy: Bocage day 2/Gazala
Wynik: 289:214
Bocage day 2:
KGW USA 0:93 Lingekompaniet Iraq
KGW Iraq 16:40 Lingekompaniet USA
Gazala:
KGW USA 143:18 Lingekompaniet Iraq
KGW Iraq 130:63 Lingekompaniet USA
8.09 KGW vs Swiss Special Forces
Mapy: Gazala/Kharkov day 2
Wynik: 290:202
Gazala:
KGW USA 94:0 Swiss Special Forces Iraq
KGW Iraq 97:21 Swiss Special Forces USA
Kharkov day 2:
KGW USA 84:92 Swiss Special Forces Iraq
KGW Iraq 15:89 Swiss Special Forces USA
Po tych dwóch wygranych KGW jest na 28 miejscu w laderze.
KGW jest naszym jedynym klanem w Clan Base BF1942 DC Cup Fall 2004 International. Trafili do Grupy B, a konkurentami są:
Blazing Air Devils
Dare-Devils DC-Squad
Immediate Reaction Force
Nova
Resurrection
Super Warriors 42
Z-Clan
Pierwszym przeciwnikiem był klan Super Warriors 42. Starcie zakończyło się niestety przegraną 4:3. Punktacja w OC DC wygląda następująco: 1 pkt za wygranie rundy, 1 pkt za wygranie mapy, 1 pkt za ”zwycięstwo ticketowe” w całym meczu, czyli można zdobyć w sumie 7 punktów.
KGW vs Super Warriors 42
Mapy: Gazala/Lostvillage
Wynik: 3:4 (446:648)
Gazala:
KGW USA 165:174 Super Warriors 42 Iraq
KGW Iraq 215:130 Super Warriors 42 USA
Lostvillage:
KGW USA 66:31 Super Warriors 42 Iraq
KGW Iraq 0:313 Super Warriors 42 USA
Już dziś o 20:00 kolejny mecz, tym razem przeciwnikiem będzie Immediate Reaction Force, a mapy to Gazela/Gazala. Aktualan sytuacja w grupach tutaj.
Mapy: Bocage day 2/Gazala
Wynik: 289:214
Bocage day 2:
KGW USA 0:93 Lingekompaniet Iraq
KGW Iraq 16:40 Lingekompaniet USA
Gazala:
KGW USA 143:18 Lingekompaniet Iraq
KGW Iraq 130:63 Lingekompaniet USA
8.09 KGW vs Swiss Special Forces
Mapy: Gazala/Kharkov day 2
Wynik: 290:202
Gazala:
KGW USA 94:0 Swiss Special Forces Iraq
KGW Iraq 97:21 Swiss Special Forces USA
Kharkov day 2:
KGW USA 84:92 Swiss Special Forces Iraq
KGW Iraq 15:89 Swiss Special Forces USA
Po tych dwóch wygranych KGW jest na 28 miejscu w laderze.
KGW jest naszym jedynym klanem w Clan Base BF1942 DC Cup Fall 2004 International. Trafili do Grupy B, a konkurentami są:
Pierwszym przeciwnikiem był klan Super Warriors 42. Starcie zakończyło się niestety przegraną 4:3. Punktacja w OC DC wygląda następująco: 1 pkt za wygranie rundy, 1 pkt za wygranie mapy, 1 pkt za ”zwycięstwo ticketowe” w całym meczu, czyli można zdobyć w sumie 7 punktów.
Mapy: Gazala/Lostvillage
Wynik: 3:4 (446:648)
Gazala:
KGW USA 165:174 Super Warriors 42 Iraq
KGW Iraq 215:130 Super Warriors 42 USA
Lostvillage:
KGW USA 66:31 Super Warriors 42 Iraq
KGW Iraq 0:313 Super Warriors 42 USA
Już dziś o 20:00 kolejny mecz, tym razem przeciwnikiem będzie Immediate Reaction Force, a mapy to Gazela/Gazala. Aktualan sytuacja w grupach tutaj.
Jeśli nie podobają wam się podstawowe oryginalne dźwięki niektórych broni w najnowszej odsłonie Forgotten Hope, to właśnie do pobrania jest pierwszy dodatkowy sound pack autorstwa osobnika o ksywce Tanelorn. Jak twierdzi sam autor, dźwięki przygotowane przez niego są bardziej realistyczne.
A więc usłyszymy na nowo:
- PPSH
- THompson
- Sten
- MP18
- MP40
- Bren
- BAR
- Mg34
- MG42
- M2 .50cal
- DP 1918
- Browning .30cal
Pobierz: Forgotten Hope 0.65 Sound Pack - 3.54 MB