Aktualności

General Battlefield: Vietnam
22:45 07-10-2004
General Battlefield: Vietnam
Patch 1.2 do BFV już wyszedł, a ja pokusiłem się przetłumaczyć nieudolnie readme

Nowości:
- 3 nowe mapy:

  • Operation Cedar Falls (po raz pierwszy pojawiają się tunele)
  • Saigon 1968
  • Fall of Saigon

- 8 nowych pojazdów:

  • A1 Skyraider: dwie wersje- przeciwko piechocie (karabiny maszynowe i napalm) i pojazdom zmechanizowanym (bomby i rakiety)
  • Ontos, czołg USA posiadający 6 dział, z których może wystrzelić jednocześnie. Możliwy jest też ogień pojedynczy.
  • BRDM Malyutka Complex: amfibia NVA wystrzeliwująca kierowane kablem rakiety. Kiedy jedna z rakiet zostanie wystrzelona, kamera gracza zostaje przyczepiona do niej. Kontrola nad wystrzleonym pociskiem zblizona jest do sterowania samolotem. Klikniecie prawym przyciskiem detonuje rakiete.
  • Quad 0.50 MG: stacjonarny karabin maszynowy z 4 działkami kaliber 0.50. Gruba osłona przeciwko kulom i możliwość wykonywania pełnych obrotów sprawia, że Quad jest groźną bronią przeciwlotniczą
  • T-72: ciężki czołg NVA. Oprócz działa, zsynchornizowanego z wieżyczką KM i KM na wieży obsługiwanego przez dodatkowego żołnierza, posiada wyrzutnie granatów dymnych.
  • AC-47 Gunship: Ciężki transportowo bojowy samolot z 'chainganem' zamontowanym z lewej strony wechikulu. Pilot dodatkowo może zrzucać bomby.
  • M35A1 Nancy: ciężarówka z zamontowanym Quadem, M60 z przodu i miejscówkami dla żołnierzy.
  • BM21 Troop Transport: ciężarówka z miejscami dla żołnierzy.

- przenośne spawny dodane do 3d mapy
- indywidualne kolory dla graczy w buddylist
- tryb obserwatora:

  • serwer musi umożliwiać przejście do tego trybu (dodatkowe ustawienie w pliku konfiguracyjnym). Jeśli serwer umożliwi wejście do tego trybu, pojawi się przycisk SPECTATE.UWAGA jesli zechcesz wrócić do gry z trybu SPECTATE, stracisz wszystkie punkty, które zdobyłeś do momentu wejścia w SPECTATE. Dodatkowo przed wejściem do gry z trybu spectate będzie trzeba poczekać, określoną w pliku z konfiguracją serwera, chwilę czasu.
  • obserwatorzy bedą widzieć ile życia ma każdy z graczy, również stan techniczy pojazdów będzie dane im poznać. Każde ostrzeżenie o przejmowaniu flagi zostanie wyświetlone graczowi siedzącemu w trybie spectator, nawet jesli na serwerze opcja ta zostanie wyłączona. Obserwatorzy bedą widzieć czas podczas przejmowania flag, jesli znajda się w zasięgu flagi lub jesli będą wykorzystywać kamerę znajdującą się na fladze.
  • gracze nie widzą obserwatorów na minimapie ani 3dmapie. Obserwatorzy widnieją jednak na ekranie z wynikami.
  • obserwatorzy mogą brać udział w głosowaniach, jeśli pozwala na to serwer.

Kontrola kamer podczas obserwowania:

  • spacja przełącza rodzaje kamery
  • klawisze funkcyjne: F9 free camera, F10 kamera podążająca za żołnierzami z 1 drużyny, F11 kamera podążająca za żołnierzami z 2 drużyny, F12 kamery na flagach
  • klawisz 'C' przełącza kamery w obrębie wybranego typu, 'X' wraca do poprzedniej kamery
  • obserwatorzy nie widzą 'spawn ifaceu', widzą za to minimapę i tablice z wynikami.
  • Swobodnej kamery nie można używać w tunelach. Działają tam tylko pozostałe typy kamer.
  • klawisze obslugi trybu obserwatora sa wspolne z klawiszami uzywanymi w grze. Wiec jesli chcesz zmienic klawisz do przełączania typu kamer (Domyslnie spacja) musisz zremapowac funkcje ktora podpieta jest pod spacje w grze (Domyslnie skok).

Poprawki:

  • splash czołgów działać będzie na lekko i ciężko opancerzone pojazdy
  • strzałki graczy na minimapie bedą znajdować się NAD znacznikami flag
  • nigdy więcej czkawek w świątyni na mapach HoChiMinh Trail i Cambodian Incursion
  • nigdy więcej dźwięku napalmu z zaświatów
  • błąd z przelatywaniem granatów przez mosty został zlikwidowany


Modyfikacje rozgrywki:

  • Lądowiska helikopterów w głównych bazach nie będą reperować ani uzupełniać amunicji helikopterów kierowanych przez przeciwnika, nawet po ich zajęciu (baz)
  • ilość punktów wytrzymałości Mi8 została zmniejszona ze 125 do 100 a czas przeładowania rakiet został wydłużony z 3 do 4.5 sekundy


Zmiany w na mapie Flaming Dart:

  • ticket drain dla SVA zatrzymuje się po zneturalizowaniu dowolnej flagi przez tą drużynę
  • Dowolna drużyna musi kontrolować 3 flagi by pojawił się ticket drain
  • dodano jeepy na startowych pozycjach SVA, niezwiązane są z wieżami kontrolnymi
  • Tango nie jest uzależnione od wieży kontrolnej (pojawia się nawet po zniszeczniu tejże)


Quad 0.50 MG dodany w głownych bazach USA/SVA na mapach:

  • Siege of Khe Sahn
  • Fall of Lang Vei
  • Operation Flaming Dart
  • Operation Game Warden
  • Operation Hastings


Mirrory w tym newsie.

Komentarze

[01] Tom@s
22:50 07-10-2004
0
jeszcze tylko jakiegoś linka by się przydało... :]
[02] Wasili Czapajew
22:50 07-10-2004
0
Noooo , ciekawe...Zassysanie czas zacząć!!!
[03] tsk
23:25 07-10-2004
0
Kilka linków podałem w komentarzach do poprzedniego newsa.
A przy okazji to niedługo będę mógł pograć Mam już 54% Patcha.
[04] siena
23:29 07-10-2004
0
a inni juz graja :D
[05] Werminator
23:34 07-10-2004
0
Hehe, nowe taktyki szykujcie . Ale i tak wiadomo, że BF 1942 i FH rules - no nie Wypoor?
[06] ShaggY
23:39 07-10-2004
0
Po tym paczu do vietnama już nie rulez teraz vietnam rulez Nowy tryb obserwatora to to co chcieli wszyscy, wrescie można sensownie obserwowac mecze, nagrywac rozgrywki itp. A w bf 42 nadal po staremu
[07] Wypoor PL
23:51 07-10-2004
0
No może te AA w bazach cos pomogą, trochę zrobili, will see, will see... Szczerze mówiąc to chciałbym, żeby mi V w końcu siadł... z drugiej strony w końcu wyjdzie EoD
[08] Wypoor PL
23:55 07-10-2004
0
sry za spam, ale tu zasuwa nieźle www.boomtown.net
[09] Werminator
00:04 08-10-2004
0
E tam, obserwator, ale swoim Vietnamie nie macie Gazali i Stalingradu
[10] Wypoor PL
00:35 08-10-2004
0
Oni robią z Hue Stalingrad
[11] Groszeka
00:45 08-10-2004
0
k...wa juz miałem prawie calego i polaczenie sie zerwalo a wznowic nie moge. Pech
[12] Piasecznik
01:22 08-10-2004
0
Albo ten readme jest jakiś zacofany, albo DICE nie poprawiło 95% błędów:
- EAX
- radio indicator map bug
- reload animation bug
- parachute bug
- CTD po przełączeniu się z pozycji 1 do 2 w pojazdach typu ZSU, PT-76
- pozostawanie czaszki z piszczelami w miejscu gdzie leżała mina lecz eng ją zdjął.
- cała reszta której nie pamiętam
[13] Wypoor PL
03:27 08-10-2004
0
...starałem się... Sajgon mógłby być, ale po co oni tam Mi-8 władowali... nie mogę, cały czas się 'ślizgam' po tej mapie... mates V - gl & hf , me thx
[14] siena
08:25 08-10-2004
0
12: wystarczy sobie wejsc na strone EA i przeczytac readme po angielsku i zobaczyc czy jest zacofane czy nie.
[15] siena
08:27 08-10-2004
0
12: moze te bledy ktore napisales (faktycznie zapowaidali na pewno 2 z tych, ktore wymieniles poprawili ale byly tak nieistoten (dla nich) ze nie dopisali
[16] Piasecznik
09:31 08-10-2004
0
Taaa, z reload animation jest jeszcze gorzej. Teraz zaczyna się od nowa.
Oczywiście pluskanie po wyjściu z wody dalej ciągnie się za graczem choć słyszą to tylko pozostali uczestnicy gry a nie sam zainteresowany.
[17] Piasecznik
09:33 08-10-2004
0
Oczywiście EAX jak był tak jest z****.
Siena, ja nie twierdze że tłumacznie jest zacofane ale samo readme i nie ważne czy angielskie czy hebrajskie o ile mówi to samo.
[18] Twinn
09:37 08-10-2004
0
V sux !!
[19] Exxon Vasquez
09:38 08-10-2004
0
radio indicator sie swieci hurra! ale to co zrobili mi, to sei do prasy nadaje...
[20] Exxon Vasquez
09:39 08-10-2004
0
szadap twinn! >
[21] Exxon Vasquez
09:41 08-10-2004
0
[22] ShaggY
09:52 08-10-2004
0
twinn masz jakieś mądrzejsze argumenty ? Czy tylko teksty rodem "made in klatka schodowa" ???
[23] Twinn
10:12 08-10-2004
0
hmmm nie bardzo mi sie chce argumentowac poraz nie wiem ktory powiedzmy ze mam bardzo podobny poglad na "V" tak jak Wypoor
[24] Twinn
10:14 08-10-2004
0
Exxon
[25] Pancho
10:59 08-10-2004
0
O Sajgon! Wreszcie będzie można pójść na panienki z kumplami. No to ściągam
[26] czaki
12:41 08-10-2004
0
zrabali gre
[27] Domak
01:12 09-10-2004
0
Ściągnąłem , zagrałem i zbluzgałem....może i poprawili i pare bugów i dodali zajebiste mapy i pojazdy ale jest masa nowych bugów!(nikt sie tego nie spodziewał )

np.odkryłem że moge przechodzić prze ściane(biegniesz na nią , strzelasz ciągle i przy niej skaczesz i jesteś po drugiej stronie

kicha
[28] myceK ::PL::
09:55 09-10-2004
0
To ty nie znasz praw fizyki... nie wiesz o tym ze przy pewnej predkosci czlowiek moze przeniknac przez sciane

moje znadnie tez nie ulega zmianie co do bfv...czekam na mody tyu EoD moze one uratuja ta gre...i usuna najwiekszy bug jaki mnie wkurza, to skakanie na spadochronach z helikopterow:/
[29] dragon
01:22 10-10-2004
0
każdy pacz, nowa gra

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!