Aktualności
Zgodnie z zapowiedziami Trauma Studios wydali dzisiaj ostatnią wersje (a właściwe patch do wersji 0.7) mega-popularnego Desert Combat. Myślę, że nie przesadzę jeśli powiem, że DC jest dla BF1942 tym samym co Counter Strike dla Half-Lifa. Ogromne wyrazy uznania dla twórców, którzy pokazali, że nie ogromne pieniądze, a chęć i determinacja są najważniejsze. I oby praca przy BF2 szła im tak samo dobrze.
Trzeba przyznać że to swoiste pożegnanie, wygląda imponująco. Oczywiście nowe mapy, masa poprawek technicznych itd. Jednym słowem grabki w dłoń... i oby starczyło do BF 2.
DC_Fianl Client Full Patch 370 MB (Wymaga DC 0.7)
DC_Final Server Windows 15 MB (Wymaga DC 0.7 Server)
DC_Final Server Linux 15 MB (Wymaga DC 0.7 Server )
Trzeba przyznać że to swoiste pożegnanie, wygląda imponująco. Oczywiście nowe mapy, masa poprawek technicznych itd. Jednym słowem grabki w dłoń... i oby starczyło do BF 2.
DC_Fianl Client Full Patch 370 MB (Wymaga DC 0.7)
DC_Final Server Windows 15 MB (Wymaga DC 0.7 Server)
DC_Final Server Linux 15 MB (Wymaga DC 0.7 Server )
- Battlefield 1942 Files
- mop-clan
Strona projektu: www.desertcombat.com
Komentarze
Nom !!! , a jeszcze rano narzekałem ....i nawet patch , nie musze ściągać pełnej wersji
miód !!!
miód !!!
Jak dołożyć filtr z DC_final do the all seeing eye? Bo coś mi nie wychodzi - chyba przez to, że DC_final to mod moda.
Skandal, sam jesteś mod moda Trzeba chwilę poczekać, ludzie od ASE wypuszczą nowy filtr, który będzie obsługiwał DC Final. Za pewno jutro to już będzie
Igor naprawdę dzięki za uświadomienie , a mogę się z tobą założyć, że jutro filtra jeszcze nie będzie. Niestety nie przepadam za wyszukiwarką serwerów w samej grze.
A propo DC Final nowe mapki super są. I zawieszam na razie granie w PPoE
A propo DC Final nowe mapki super są. I zawieszam na razie granie w PPoE
Tfu, wczesniej coś skopałem z tym filtrem u siebie . Teraz chodzi.
Dopisać trzeba to gdzieś pod sekcją desert combat w /the all seeing eye/filters.txt
Battlefield 1942\Mods\DC_Final
JoinTemplate: {EXEPATH}[ +game {gameId}] +restart 1 +joinServer {address} +isInternet 1[ +playerName "{NAME}"][ +password "{PASSWORD}"]
Group: BFMODS
Mutex: BFMODS
1 if gameId ~!= "DC_Final" remove
Dopisać trzeba to gdzieś pod sekcją desert combat w /the all seeing eye/filters.txt
Battlefield 1942\Mods\DC_Final
JoinTemplate: {EXEPATH}[ +game {gameId}] +restart 1 +joinServer {address} +isInternet 1[ +playerName "{NAME}"][ +password "{PASSWORD}"]
Group: BFMODS
Mutex: BFMODS
1 if gameId ~!= "DC_Final" remove
thx skandal - teraz musze tylko zassac samego moda idzie jak krew z nosa , 35 kB/s
U was też czasami słychać bardzo wysoki pisk w grze ? To jakiś szpecial efekt chyba
siwetny modzik podoba mi sie zwlaszcza gdy black hawk zawisa w powietrzu.pozmieniali troszke odglosy ale i tak jest fajnie
grałem na mapie first light bardzo fajne tylko czemu jak biorę snipera to mam gościa ze stingerem
Już wiem co tak piszczało przy ustawieniu dźwięku na 22Khz odgłos sypiących sie łusek z minigunów zamienia się w pisk taki mały bug
Ja cos niemoge zainstalowac tego DC mam DC 0.7 ale nichu** jakis Error wyskakuje gdy chce zainstalowac pomocy !
Xseler i nie tylko - szykuje się DC 1.1 (hehe ponoć DC final miał być ostatnią wersją DC ) - w zapowiedzi są POPRAWKI i 2 nowe mapy
http://www.bf-news.de/index.php?go=artikel&sid=9280
http://www.bf-news.de/index.php?go=artikel&sid=9280
czy ja wiem czy bug na bugu dla mnie wilokalibrowka bomba, mialem przyjemnosc zagrac na Tobruku mecz, jeden czlowiek nie zabijal wrecz normalnie masakrowal irakijczykow, niestety ja tez bylem w osi zla;)
Jednak bug na bugu skoro już zostało zapowiedziane DC Final v1.1
Jak by obecna wersja nie zawierała tak ogromnej ilości błędów i tak fatalną optymalizacje to była by to ostateczna wersja DCF jak to miało mieć miejsce. O ile błędy poprawią w 1.1 to z optymalizacją nic nie wiadomo. Jak narazie to większość map z DCF chodzi fatalnie na 512MB ram
Jak by obecna wersja nie zawierała tak ogromnej ilości błędów i tak fatalną optymalizacje to była by to ostateczna wersja DCF jak to miało mieć miejsce. O ile błędy poprawią w 1.1 to z optymalizacją nic nie wiadomo. Jak narazie to większość map z DCF chodzi fatalnie na 512MB ram
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!