Aktualności

Mody Battlefield: 1942
14:19 17-10-2004
Mody Battlefield: 1942
Zgodnie z zapowiedziami Trauma Studios wydali dzisiaj ostatnią wersje (a właściwe patch do wersji 0.7) mega-popularnego Desert Combat. Myślę, że nie przesadzę jeśli powiem, że DC jest dla BF1942 tym samym co Counter Strike dla Half-Lifa. Ogromne wyrazy uznania dla twórców, którzy pokazali, że nie ogromne pieniądze, a chęć i determinacja są najważniejsze. I oby praca przy BF2 szła im tak samo dobrze.
Trzeba przyznać że to swoiste pożegnanie, wygląda imponująco. Oczywiście nowe mapy, masa poprawek technicznych itd. Jednym słowem grabki w dłoń... i oby starczyło do BF 2.

DC_Fianl Client Full Patch 370 MB (Wymaga DC 0.7)
DC_Final Server Windows 15 MB (Wymaga DC 0.7 Server)
DC_Final Server Linux 15 MB (Wymaga DC 0.7 Server )

Komentarze

[01] Wasili Czapajew
14:29 17-10-2004
0
Nom !!! , a jeszcze rano narzekałem ....i nawet patch , nie musze ściągać pełnej wersji
miód !!!
[02] skandal
14:48 17-10-2004
0
Jak dołożyć filtr z DC_final do the all seeing eye? Bo coś mi nie wychodzi - chyba przez to, że DC_final to mod moda.
[03] Tołdi
15:07 17-10-2004
0
o tak mała jestem jaszczurczym królem
[04] Wasili Czapajew
15:08 17-10-2004
0
Tołdi po jakim zielu jesteś ???
[05] Milosz
15:08 17-10-2004
0
hehe to a10 wyglada bez przyblizenia jak jumbojet
[06] Igor [PL]
15:35 17-10-2004
0
Skandal, sam jesteś mod moda Trzeba chwilę poczekać, ludzie od ASE wypuszczą nowy filtr, który będzie obsługiwał DC Final. Za pewno jutro to już będzie
[07] skandal
15:48 17-10-2004
0
Igor naprawdę dzięki za uświadomienie , a mogę się z tobą założyć, że jutro filtra jeszcze nie będzie. Niestety nie przepadam za wyszukiwarką serwerów w samej grze.

A propo DC Final nowe mapki super są. I zawieszam na razie granie w PPoE
[08] skandal
15:50 17-10-2004
0
i w WWII i FH mod też
[09] skandal
18:06 17-10-2004
0
Tfu, wczesniej coś skopałem z tym filtrem u siebie . Teraz chodzi.

Dopisać trzeba to gdzieś pod sekcją desert combat w /the all seeing eye/filters.txt

Battlefield 1942\Mods\DC_Final
JoinTemplate: {EXEPATH}[ +game {gameId}] +restart 1 +joinServer {address} +isInternet 1[ +playerName "{NAME}"][ +password "{PASSWORD}"]
Group: BFMODS
Mutex: BFMODS
1 if gameId ~!= "DC_Final" remove
[10] (--+--)Markus
20:40 17-10-2004
0
thx skandal - teraz musze tylko zassac samego moda idzie jak krew z nosa , 35 kB/s
[11] Twinn
20:43 17-10-2004
0
[12] PhoeniX
20:45 17-10-2004
0
U was też czasami słychać bardzo wysoki pisk w grze ? To jakiś szpecial efekt chyba
[13] jabber7
22:11 17-10-2004
0
siwetny modzik podoba mi sie zwlaszcza gdy black hawk zawisa w powietrzu.pozmieniali troszke odglosy ale i tak jest fajnie
[14] Xseler
22:13 17-10-2004
0
grałem na mapie first light bardzo fajne tylko czemu jak biorę snipera to mam gościa ze stingerem
[15] PhoeniX
11:35 18-10-2004
0
Już wiem co tak piszczało przy ustawieniu dźwięku na 22Khz odgłos sypiących sie łusek z minigunów zamienia się w pisk taki mały bug
[16] Dandi
12:35 18-10-2004
0
ja mam taki problem ze niemam dc 0.7 i kaszana
[17] Spinacz_pl
13:50 18-10-2004
0
Ja cos niemoge zainstalowac tego DC mam DC 0.7 ale nichu** jakis Error wyskakuje gdy chce zainstalowac pomocy !
[18] skandal
14:29 18-10-2004
0
Xseler i nie tylko - szykuje się DC 1.1 (hehe ponoć DC final miał być ostatnią wersją DC ) - w zapowiedzi są POPRAWKI i 2 nowe mapy
http://www.bf-news.de/index.php?go=artikel&sid=9280
[19] stan86
18:16 18-10-2004
0
Super modzik nic tylko grać!
[20] PhoeniX
20:03 18-10-2004
0
Bo ten final wcale finala nie przypomina. Bug na bugu.
[21] supelek
06:55 19-10-2004
0
czy ja wiem czy bug na bugu dla mnie wilokalibrowka bomba, mialem przyjemnosc zagrac na Tobruku mecz, jeden czlowiek nie zabijal wrecz normalnie masakrowal irakijczykow, niestety ja tez bylem w osi zla;)
[22] PhoeniX
14:42 19-10-2004
0
Jednak bug na bugu skoro już zostało zapowiedziane DC Final v1.1
Jak by obecna wersja nie zawierała tak ogromnej ilości błędów i tak fatalną optymalizacje to była by to ostateczna wersja DCF jak to miało mieć miejsce. O ile błędy poprawią w 1.1 to z optymalizacją nic nie wiadomo. Jak narazie to większość map z DCF chodzi fatalnie na 512MB ram

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!