Aktualności

Mody Battlefield: 2
10:36 15-04-2006
Mody Battlefield: 2


Doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji. Twórcy moda informują, iż udało im się podpisać umowę z firmą Hypernia. Dzięki temu uzyskali dwa nowe serwery do swoich potrzeb. Mam nadzieję, że ułatwi to wyłapywanie błędów i ich usuwanie. Również strona, POE zostanie przeniesiona na inny serwer, aby poprawić jej działanie.



A co dodano do moda tym razem? Nowy tryb „Objective”, który twórcy zademonstrują nam jak tylko go dopieszczą oraz artylerię. Jest to jednak artyleria sterowana przez gracza(tak jak to miało miejsce w BF1942) Oczywiście jest to faza testów, wątpię by hud artylerii był „czołgowy” jednak możemy zobaczyć samo działanie tego nowego cacka.



Pojawiła się również nowa broń. Karabin snajperski G82.



Twórcy moda prezentują również nową mapę. Jest ona wynikiem próśb graczy o mapy nastawione na walkę piechoty. Dlatego powstał „Orel” – mapa ponoć w 95% piechociarska gdzie pojazdami będą jeepy.




Jeśli chodzi o pojazdy to Shilka doczekała się nowej oprawy graficznej.

Komentarze

[01] Tom@s
13:52 15-04-2006
0
Ciekawe co z tą artylerią będzie... znaczy się wywalili commandera czy jak ??
[02] Lailonn
17:21 15-04-2006
0
Tego nie wiem. W FH np o ile wiem bedzie commander ale zmeiniony. Tu moze tez zmienia.
[03] PhoeniX
16:58 16-04-2006
0
Jak by wywalili artylerie to piwo dla nich za dobry pomysł Artyleria w BF2 SuuX > Nie wymaga nic od gracza, wystarczy kliknąć (to samo UAV).
[04] Tom@s
12:17 17-04-2006
0
Grałeś kiedykolwiek commanderem ??
Jak myślisz, że dwa kliknięcia to wszystko, to się mylisz...
[05] PhoeniX
13:39 17-04-2006
0
Nie grałem nigdy, bo ja BF2 to widziałem tylko w telewizji LOL
Komander to może nie dwa ale aż trzy kliknięcia. Jedno to skan, drugie to wybranie artylerii a trzecie to wkliknięcie w miejsce gdzie widzimy wroga. Co za talant trzeba mieć aby tego dokonać ! A człowiek z jednego końca mapy jest zabijany gromem z nieba.I co ten biedny człowiek ma sobie pomyśleć ? "ktoś był lepszy odemnie i mnie załatwił" ? No raczej nie. Tak sobie można było pomyśleć przy BF1942 gdzie trzeba było reprezentować sobą jakiś poziom zręczności i taktyki. Jak ktoś widział wszystkich na mapie to nazywało to się cheat.
[06] Splinter
18:29 17-04-2006
0
@PhoeniX
"Nie grałem nigdy, bo ja BF2 to widziałem tylko w telewizji" - nie sadzisz, ze to troszke za malo, co by pisac takie rzeczy? To co piszesz moze i sprawdza sie na ffa, ale tam sprawdza sie i atakowanie snajperem czolgu.
[07] PhoeniX
16:08 18-04-2006
0
Kolega Splinter chyba nie załapał aluzji Podpowiem Ci że w BF'ie siedze prawie od samego początku czyli od czasów gdy BF1942 był nowością a BF2 zakupiłem dzień przed premierą.
Atakowanie snajperem czołgu... ale co to ma wspólnego z wymaganiami skilla. Naprawde nie trzeba być ekspertem aby dostrzec taki banał jak skomercjalizowanie BF'a. Jest łatwiej dla nobów, jest bardziej arcade i jest jeszcze mniej realnie niż było. A artyleria z BF2 to taki dobry przykład tych zmian na gorsze. Opis ile skila wymaga arty w BF2 już podałem powyżej

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!