Aktualności
Zgodnie z obietnicą przygotowałem wywiad z twórcami jednego z najbardziej oczekiwanych modów. Bez zbędnego wstępu zapraszam do lektury. Przypominam również, że w najbliższym czasie ukaże się recenzja PoE2.
Lailonn: Witam. Jak powstał Wasz zespół? Dlaczego rozpoczęliście prace nad Point of Existence?
Geledonutt: Prace rozpoczęliśmy około 3 lata temu. Naszym celem było dodanie współczesnego pola walki do Battlefield:Vietnam. Początkowo miała to być walka USA i Rosji o ropę w Sudanie.
[tR]Greasy_Mullet: Dołączyłem do zespołu już po jego utworzeniu i wydaniu kilku świetnych wersji. Byłem beta testerem a w międzyczasie uczyłem się robić mapy. Po wydaniu mojej pierwszej mapy dla wersji .4 – „Rising Storm” – dostałem zaproszenie do ekipy.
Lailonn: Dlaczego wybraliście taką tematykę? Konflikt między Ukrainą a Niemcami nie brzmi tak zachęcająco jak II Wojna Światowa, której samo wspomnienie przyciąga wielu graczy.
Geledonutt: Wiele razy słyszeliśmy to pytanie. Gdy tworzyliśmy otoczkę fabularną do PoE2 cały zespół był pewien, że ma to być konflikt w Europie. Zdecydowaliśmy się na Ukrainę ze względu na ilość broni jaką mogła posiadać po upadku Związku Radzieckiego. Dzięki temu mogliśmy również kontynuować fabułę z PoE1 jednocześnie będąc w stanie wiele zmienić.
Niemcy wydają się naturalnym wyborem ze względu na swoją wielkość, militarną potęgę i zaawansowanie technologiczne. Chcieliśmy również wprowadzić nowe nacje w stosunku do PoE1.
Lailonn: Jak wygląda proces tworzenia Point of Existence? Ilu ludzi bierze w nim udział?
Geledonutt: Aktualnie w zespole mamy około 30 osób do tego kilkudziesięciu testerów. Dla mnie i wielu innych proces tworzenia polega na odtwarzaniu pojazdów, budynków i broni tak by jak najbardziej przypominały te realne. Mamy satysfakcję z tego, że staramy się być na tyle dokładni na ile pozwala nam engine.
[tR]Greasy_Mullet: Jeśli chodzi o mapy to ciężko nad nimi pracowaliśmy jako zespół wspierając się i pomagając sobie nawzajem. Nie ma mapy, nad którą Wedge, Illicit czy też ja byśmy nie pracowali w jakiś sposób.
Lailonn: Dla części graczy powodem do ściągnięcia i zagrania w Point of Existence 2 będzie jego odmienność. Co według Was czyni ten mod wyjątkowym?
D_FAST: Chcieliśmy dać graczom coś, w co będą z zadowoleniem grali. Pragnęliśmy również, aby społeczność graczy miała wpływ na moda. Zarówno w PoE1 jak i PoE2 znaleźć można wiele elementów, które dodano na życzenie graczy. Uważamy, że tylko wkład, jakim są rady i uwagi fanów jest w stanie sprawić by mod był na wysokim poziomie. Cieszy nas ich zaangażowanie. W końcu to oni spędzają w grze najwięcej czasu.
Lailonn: Część broni gracze znajdą na mapie. Jakie profesje będą do wyboru a jakie jedynie do zdobycia?
Geledonutt: To dość proste. Zamiast dawać możliwość wyboru każdej broni jak w Battlefield2 postanowiliśmy udostępnić każdemu alternatywne uzbrojenie. Przenośne wyrzutnie przeciwlotnicze czy potężne karabiny snajperskie. Wystarczy tylko podejść i wcisnąć klawisz zmiany broni.
[tR]Greasy_Mullet: Dodatkowe bronie dają graczom możliwości na polu walki. Jest wiele różnych do wyboru. Czasami w bazie znajduje się zbrojownia gdzie są one dostępne.
Lailonn: Czy zamierzacie zmieniać fizykę gry? Może zmiany w sposobie pilotowania samolotów i helikopterów czy też poruszaniu się gracza?
D_FAST: Zmieniliśmy zachowanie się praktycznie każdego pojazdu. Myślę, że piloci będą zadowoleni z działania samolotów i helikopterów w PoE2. Staraliśmy się aby każdy pojazd zachowywał się inaczej, charakterystycznie. Wciąż staramy się poprawiać balans i frajdę dla reszty zespołu. Zmniejszyliśmy również pewne możliwości dostępnych klas. W PoE2 każda profesja jest wyjątkowa i daje inne odczucia. Żołnierz wsparcia jest obładowany amunicja, ciężkim pancerzem i karabinem, więc jego zdolność biegania jest dużo gorsza niż na przykład snajpera.
Lailonn: Co było dla Was najtrudniejsze w tworzeniu Point of Existence 2? Czy silnik Battlefield’a 2 pozwala na więcej niż Battlefield: Vietnam?
Geledonutt: Według mnie silnik Battlefield’a 2 to duży krok naprzód. Mogliśmy zrobić dużo więcej niż dotychczas. Myślę, że najtrudniejsze było zwiększenie ogólnego odczucie z gry.
Lailonn: Gdzie szukacie nowych pomysłów? Kto decyduje, że dany pojazd czy broń trafia do gry?
Geledonutt: Po pierwsze i najważniejsze słuchamy opinii graczy. Mamy specjalne forum dla propozycji. To w końcu dla nich robimy grę i to oni powinni decydować.
Lailonn: Wiemy, że artylerią będzie kierował zwykły gracz a nie komendant. Jakie funkcje posiada więc komendant?
D_FAST: Rolą komendanta jest koordynować działania drużyny. Kierować atakiem i dostarczać zaopatrzenie. Tak, w PoE ograniczyliśmy możliwości komendanta. Jednak w czasie testów nikt nie narzekał, że brakuje mu ciągłych ataków artylerii czy zaznaczania wrogów magiczną różdżką. Są to fajne zabawki ale nie mają sensu w naszym modzie.
Lailonn: Co czujecie na myśl, że PoE2 zostanie wydane w rocznicę powstania projektu?
Geledonutt: Świetne uczucie porównywać wielkie osiągnięcie z jeszcze większym. Z niecierpliwością oczekujemy na wydanie Point of Existence 2.
Lailonn: Czy zamierzacie wykorzystać system rankingu i unlocków? Jeśli tak, to jak będą działały?
D_FAST: Chociaż Battlefield 2 jest pierwszym FPSem z systemem rankingu i unlocków nie dodały one nic do rozgrywki i ogólnej frajdy z gry. Dlatego postanowiliśmy z nich zrezygnować.
Lailonn: Wszyscy twórcy modów starają się zrobić jak najlepszy produkt. Co według Was jest najważniejszym elementem aby gra dawała satysfakcję?
Geledonutt: Myślę, że najważniejszym elementem jest równowaga. Nie można zrobić jednej broni lepszej od innych, co sprawi, że jakaś będzie bezużyteczna. Należy znaleźć złoty środek, aby każda broń miała swoje miejsce.
Lailonn: Jak wyglądają relacje między twórcami modów? Czy jest to walka o potencjalnego graczy czy też wspieracie się nawzajem?
Seigman: W większości relacje są bardzo dobre i pomagamy sobie nawzajem.
Lailonn: Gracze wydają się zainteresowani modyfikacjami. Dlaczego więc według Was tak mało osób w nie gra?
Geledonutt: Zawsze jest pewna grupa osób, która śledzi mody i wie, co się dzieje w tej społeczności. Myślę, że jednak większość graczy nie wie zbyt wiele o modach. Jak dotąd nie wydano ich dużo i nie trafiły one do zbyt wielu osób. Zazwyczaj informacje o nich przekazywane są ustnie.
Lailonn: Jak zareagowaliście na informacje o powstaniu MODLight? Czy wierzycie, że może to faktycznie pomóc zaistnieć modyfikacjom?
D_FAST: Wątpię czy można w ten sposób zwiększyć ich popularność. To zależy wyłącznie od twórców. Zrobienie moda ciekawego i dającego frajdę, to przyciąga tak naprawdę graczy.
Lailonn: Czy zamierzacie przenieść Point of Existence na platformę Battlefield 2142?
Seigman: Nie. Rok pracy nad PoE2 aby wydać wersję publiczną sprawia, że wolimy skupić się nad tą platformą zamiast znów ją zmieniać.
Komentarze
Moim zdaniem kiszka że niema rankingów i unlocków, a stwierdzenie D_FAST-a że to w bf2 nic nowego do rozgrywki nie wniosło to jest WIELKA POMYŁKA.
No a wnioslo? Dla samej rozgrywki nie wnioslo to NIC. Gdybys nie mial unlockow do odblokowania tylko od poczatku mozliwosc wyboru broni to co? Jedyne co wniosly to statsiarstwo, oszustwa aby nabic punkty i mnostwo dzieci, ktore graja tylko dla nich. Takim graczom mowie nie
Szkoda że nie zapytałeś co wg nich robi Polska podczas konfliktu Niemcy-Ukraina? Co to ma być? Nowa wojna pólnocna że przez nasze tertorium maszerują sobie obce armie?
Jak obce maszeruja? Walka toczy sie na terenie Ukrainy a Niemcy wybrano ze wzgledu na sile-slusznie czy nie to juz inna sprawa. W fabule mowa jest o ONZ bodajze a tam Polska sie znajduje. Zalozmy, ze wojska ONZ przemaszerowaly przez Polske za jej zgoda i przy jej udziale W fabule mowa o Niemcach i USA jako liderach walki wiec nic dziwnego, ze nie znajduje sie tam Polska. Stworzyli fabule na potrzeby gry a nie filmu. nie czepiajmy sie detali ;]
LAILONN Ale wtedy gra się po coś, a nie że wchodzisz na serwer mija runda kolejna i kolejna i hu...a z tego masz to tak jak byś grał w warcaby. Gra ma wtedy sens jeśli grasz i masz coś z tego. Powini chocby ten ranking dać, a tak to Hu..nia z grzybnią. Wiekszość graczy gra dla statystyk sam o tym wiesz i coś czuje że ten mod skonczy jak USI (czy jakoś tak się to nazywało) nie było statsów i nikt w to prawie nie gra, choć ten mod miała potencjał. Jak by rankingi nic nie wniosły to ludzie by w bf2 nie grali tylko w inne mody. Proste i logiczne.
PS: Ja zaś pedałom mówie NIE!!
PS: Ja zaś pedałom mówie NIE!!
A mimo to gra sie w tysiace gier po sieci, ktore nie maja zadnych glupich unlockow i statystyk. Grasz dla zabawy, relaksu itd a nie dla pierniczonych pikseli udajaych medal za mestwo, ktorego NIE MASZ bo to tylko gra.
Ranking prawdopodobnie bedzie tak jak USI teraz bedzie go dodawalo. Ale na unlocki nie masz co liczyc.
Jesli dla ciebie licza sie tylko takie zalosne profity to coz...wspolczuje. Mowisz, ze USI mial potencjal a nie grales w niego tylko dla tego, ze nie mial durnych statystyk. Dla mnie osobiscie szczytem kretynizmu jest granie dla tych wirtualnych ****reli, na ktore(przynajmniej ja) nie zagladam prawie. To prawie to np ogladanie statystyk cziterow i polewanie sie "oo ladny skok skilla"
ps. Ja nie jestem fanem homoseksualistow choc lesbijki mi sie podobaja Ale nie uwazam by obnoszenie sie z swoim brakiem tolerancji na takich stronach bylo stosowne.
Ranking prawdopodobnie bedzie tak jak USI teraz bedzie go dodawalo. Ale na unlocki nie masz co liczyc.
Jesli dla ciebie licza sie tylko takie zalosne profity to coz...wspolczuje. Mowisz, ze USI mial potencjal a nie grales w niego tylko dla tego, ze nie mial durnych statystyk. Dla mnie osobiscie szczytem kretynizmu jest granie dla tych wirtualnych ****reli, na ktore(przynajmniej ja) nie zagladam prawie. To prawie to np ogladanie statystyk cziterow i polewanie sie "oo ladny skok skilla"
ps. Ja nie jestem fanem homoseksualistow choc lesbijki mi sie podobaja Ale nie uwazam by obnoszenie sie z swoim brakiem tolerancji na takich stronach bylo stosowne.
W USI grałem przynajmniej USIłowałem ale tam nikt do mnie prawie nie strzelał bo na serwie było 8 graczy, a po 15min doszedł ten 9 i było tak że hohohoh.... jak piwo bezalkocholowe .
I tu masz dowód że system rankingu coś wniusł : "Ranking prawdopodobnie bedzie tak jak USI teraz bedzie go dodawalo." Więc możesz smiało powiedzieć panu D_FAST na gg czy tam mu gołębia pocztowego puscić z info że się mylił
PS "Ja nie jestem fanem homoseksualistow choc lesbijki mi sie podobaja Ale nie uwazam by obnoszenie sie z swoim brakiem tolerancji na takich stronach bylo stosowne." I JA TEŻ ŚIĘ Z TYM ZGODZE
PS2: Odpisz coś, a jutro odpowiem bo teraz do roboty lece.
I tu masz dowód że system rankingu coś wniusł : "Ranking prawdopodobnie bedzie tak jak USI teraz bedzie go dodawalo." Więc możesz smiało powiedzieć panu D_FAST na gg czy tam mu gołębia pocztowego puscić z info że się mylił
PS "Ja nie jestem fanem homoseksualistow choc lesbijki mi sie podobaja Ale nie uwazam by obnoszenie sie z swoim brakiem tolerancji na takich stronach bylo stosowne." I JA TEŻ ŚIĘ Z TYM ZGODZE
PS2: Odpisz coś, a jutro odpowiem bo teraz do roboty lece.
Zagrales w USi zapewne nie dawno. Poczatkowo bylo tam stale 300-600 graczy i nawet serwery 64 byly pelne. Podobnie bedzie z PoE2 po wydaniu. Jednak czy gracze pozostana przy nim to sie okaze.
Ale co dowodzi decyzja ekipy USI? Jedynie to, ze zdaja sobie sprawe jak wielki % graczy to slepe lemmingi pedzace ku unlockom. Co z tego,z e mod nie da ci dodatkowej broni w menu skoro ci ja da na mapie a pojazdow ma 2-3x wiecej niz BF2 o mapach juz nie mowiac. Noo ale nie ma broni pod strzaleczka wiec tragedia straszna!
Przypominam, ze Bf2 to JEDYNA gra jaka posiada taki system statystyk i unlockow. Cos podobnego jednak na duzo mniejsza skale jest w Americas Army. Tam punkty pozwalaja szybciej wybrac bron(jest np tylko 1 snajeprka na druzyne) jednak wazniejsze niz to sa punkty zdobyte w aktualnej rundzie i bardzo latwo na lsicie oczekuajcych byc wyzej niz "wysoko honorowiec"
Dla samej gry systemy te nie wnisoly NIC. W koncu skoro nigdzie ich nie ma i nie sa zapowiadane(poza nowymi bfami) to nie tylko D_fast tak uwaza :}
Ale co dowodzi decyzja ekipy USI? Jedynie to, ze zdaja sobie sprawe jak wielki % graczy to slepe lemmingi pedzace ku unlockom. Co z tego,z e mod nie da ci dodatkowej broni w menu skoro ci ja da na mapie a pojazdow ma 2-3x wiecej niz BF2 o mapach juz nie mowiac. Noo ale nie ma broni pod strzaleczka wiec tragedia straszna!
Przypominam, ze Bf2 to JEDYNA gra jaka posiada taki system statystyk i unlockow. Cos podobnego jednak na duzo mniejsza skale jest w Americas Army. Tam punkty pozwalaja szybciej wybrac bron(jest np tylko 1 snajeprka na druzyne) jednak wazniejsze niz to sa punkty zdobyte w aktualnej rundzie i bardzo latwo na lsicie oczekuajcych byc wyzej niz "wysoko honorowiec"
Dla samej gry systemy te nie wnisoly NIC. W koncu skoro nigdzie ich nie ma i nie sa zapowiadane(poza nowymi bfami) to nie tylko D_fast tak uwaza :}
Ładny offtopic się zaczął Chciałbym tylko zaznaczyć, że w 133% zgadzam się z Lailonnem (czy jak to się odmienia? ) i czekam z niecierpliwością na kolejne mody mówiące stanowczo "Nie" rankingom i innym tego typu bzdurom. Gram dla rozrywki a nie dla "medali" i "odznak". No i dołączam się do prośby o wyjaśnienie "sprawy polskiej", bo z tego co widziałem na stronce na mapkach nie ma zaznaczonego naszego kraju. Potęgą militarną może nie jesteśmy, ale możnaby chyba dodać jakąś jedną czy dwie mapy z naszymi pięknymi PT-91 czy cudownymi karabinkami których nikt poza Polską nie używa Do tego kilka F-16 (załóżmy, że do tego czasu dotrą :D) no i GROMowcy jako Special Force To by było coś. Tylko żebyśmy byli po stronie Europy, a nie Ukrainy :D
"brawa dla ludzi którzy wybiorą inaczej" , mam nadzieje że w koncu większa ekipa zacznie grywać w mody i skonczy z tym głupim rankingiem. Są to tylko marzenia bo w świecie bf, klany przeważnie nie mają czasu na pykanie ffun. Wolą potrenować infantry i podszlifować skila. Zagrać spara lub meczyk w CB.
Taki mod jest oderwaniem od fizyki bf2 i wydaje się być w świecie "pro" bezcelowe. Miesza w głowie i psuje skilla.
Mnie to osobiście nie bardzo obchodzi i o ile POE2 bedzie sie nadawało do rozgrywki i bedzie kto miał w nie grać, chetnie sie przyłącze.
Taki mod jest oderwaniem od fizyki bf2 i wydaje się być w świecie "pro" bezcelowe. Miesza w głowie i psuje skilla.
Mnie to osobiście nie bardzo obchodzi i o ile POE2 bedzie sie nadawało do rozgrywki i bedzie kto miał w nie grać, chetnie sie przyłącze.
Z tego co mialem okazje pograc online i offline nadaje sie i to duzo bardziej niz Bf2
Lailonn, mowisz ze statsy nic nie wniosly, moze masz racje (ja uwazam ze nie masz..) ale spojrz prawdzie w oczy - jak Gamesnet dwa dni bym non-ranked to nikt tam nie gral i serwer stal pusty. Proste. Wszyscy mowia ze unlocki i statsy sa blee ale 95% graczy dupy poza ranked serwers nie ruszylo...
Staty nie wniosły nic do rozgrywki ( to jest taka polemika filozoficzna Lailonna, bo to że dają punkty i ludzie bez nich nie grają, nie ma wpływu na rozgrywkę lecz grywalność ) , strzelamy, biegamy, jeździmy tak samo jak w innych grach tego typu. Do rozgrywki wniósł dużo ko****nt, nie staty.
Najprostrze porównanie :
jeżeli dziecko od najmłodszych lat nie dostanie czekolady, to nie wie jak smakuje i je z roskoszą zdrowe roślinki. Jeśli dostaje czekolade, to woli ją od kalafiora czy innego szitu.
Gdyby durne EA nie wprowadziło durnych statów i unlocków, była by zdrowa rozgrywka i grali byśmy w to co nam sie podoba. Były by nowe mapy, na których grało by się w ligach. Były by grywalne mody, bo ludzie wybrali by to co jest lepsze a nie to co daje punkty.
Najprostrze porównanie :
jeżeli dziecko od najmłodszych lat nie dostanie czekolady, to nie wie jak smakuje i je z roskoszą zdrowe roślinki. Jeśli dostaje czekolade, to woli ją od kalafiora czy innego szitu.
Gdyby durne EA nie wprowadziło durnych statów i unlocków, była by zdrowa rozgrywka i grali byśmy w to co nam sie podoba. Były by nowe mapy, na których grało by się w ligach. Były by grywalne mody, bo ludzie wybrali by to co jest lepsze a nie to co daje punkty.
Lailonn już targam POE z neta, sprawdze, pogram i zobacze czy zostane prz nim. Co do statsów to się zgodze z przedmówcami, a mianowicie tym że statsy blokują dodatkowe mapy których naprawde jest sporo, ale to już jest polityka ea bo ja bym nie widział problemu żeby np raz na jakiś czas ea przeprowadzało jakąś ankiete na najlepsze mapy do bf2 i je dodawało do rankingów. Sposób byłby moim zdaniem dobry bo gre tworzyli by gracze dla graczy a w dodatku trafiały by się jakies same larytasy wsród map.
A co do tego "Dla samej gry systemy te nie wnisoly NIC. W koncu skoro nigdzie ich nie ma i nie sa zapowiadane(poza nowymi bfami)" nie jestem pewien ale prawdopdobnie mają być w tak ukochanym, uwielbianym przez tylu forumowiczów Quake:ET
PS: Ja nie jestem za tym żeby były unlocki sam praktycznie z nich nie korzystam byłem i jestem w klanie, a jak wiadomo klanówki są standardowymi broniami rozgrywane, a co zatym idzie skilla trzeba sobie wyrabiac podstawową bronią. (A to rozwiązanie z POE jest ciekawe nie powiem)
A co do tego "Dla samej gry systemy te nie wnisoly NIC. W koncu skoro nigdzie ich nie ma i nie sa zapowiadane(poza nowymi bfami)" nie jestem pewien ale prawdopdobnie mają być w tak ukochanym, uwielbianym przez tylu forumowiczów Quake:ET
PS: Ja nie jestem za tym żeby były unlocki sam praktycznie z nich nie korzystam byłem i jestem w klanie, a jak wiadomo klanówki są standardowymi broniami rozgrywane, a co zatym idzie skilla trzeba sobie wyrabiac podstawową bronią. (A to rozwiązanie z POE jest ciekawe nie powiem)
ET:QW bedzie mialo chyba system puntkow jak zwykle ET. Czyli podczas sesji na serwerze zdobywasz punkty, ktore daja ci awans i dziek itemu np masz wiecej ammo. Ale punkty te nie sa nigdzie zapisywane wiec za kazdym arzem mussiz od 0 je zdobywac. takie cos ma wiekszy sens niz to co prezentuje BF2
Max PL
Statsy nie blokują nowych map na serwerach. Pod BF42 i BFV statsów jako takich nie było a nowych mapek na serwach też nie. Tro aczej problem z tym, że 99% z grających na serwie takiej mapki nie ma po prostu zainstalowanej i .... prawie wszyscy wylot z serwa. W BF'ach nie było i chyba szybko nie będzie możliwości ściągania na bieżąco brakujących mapek z serwera na, którym gramy bo mapka to od kilkunastu do kilkudziesięciu mega i jej ściąganie przez parę osób po prostu zatkałoby serwer.
Statsy nie blokują nowych map na serwerach. Pod BF42 i BFV statsów jako takich nie było a nowych mapek na serwach też nie. Tro aczej problem z tym, że 99% z grających na serwie takiej mapki nie ma po prostu zainstalowanej i .... prawie wszyscy wylot z serwa. W BF'ach nie było i chyba szybko nie będzie możliwości ściągania na bieżąco brakujących mapek z serwera na, którym gramy bo mapka to od kilkunastu do kilkudziesięciu mega i jej ściąganie przez parę osób po prostu zatkałoby serwer.
lailonn wczoraj gdzies na jakiejs stronce o ET:QW czytałem że bedzie system statystyk alla Battlefield 2 tak że niewiem
A co do ankiety to nie lepiej i prosciej było zrobić tak : Czy podoba ci się system rankingowy wprowadzony w BF2?
1. Tak
2. Nie
I powiedz mi jak to można zrozumiec "Zaglądam tam od czasu do czasu. Nie zależy mi." brzmi tak samo jak Lubie grac w Batllefield 2. Ale nie gram. Przy sumowaniu ankiety jak to wźiąść pod uwage? jest za czy przeciw?
A co do ankiety to nie lepiej i prosciej było zrobić tak : Czy podoba ci się system rankingowy wprowadzony w BF2?
1. Tak
2. Nie
I powiedz mi jak to można zrozumiec "Zaglądam tam od czasu do czasu. Nie zależy mi." brzmi tak samo jak Lubie grac w Batllefield 2. Ale nie gram. Przy sumowaniu ankiety jak to wźiąść pod uwage? jest za czy przeciw?
popieram Lailonna... przez te staty jest pełno dziciaków którzy nabijają punkty za wszelkie koszty ... i na dodatek karają za przypadkowe TK'je... dlatego po około 6 miesiącach wróciłem do bfv/PoE gdzie serwery mają adminów którzy mają możliwość kontrolowania powyżej wymienionych mupetów, czego brakuje na 95% serwerów BF2 (a znalezienie dobrego adminowanego serwera było jednym z trudniejszych zadań). PoE2 będzie się tym bardzo odrużniało, za pomocą "admin tools" które są zapowiedziane na następny fix do PoE2.
ps. USi i tak był do teraz najlepszym modem na BF2. moim zdaniem problem z poularnością USi jest bardziej związany z niedopracowaniem moda (bardzo często mi się crashował na mojej 7800GT) a pozatym nie oferował zbyt wiele nowości... był poprostu zciną DC, które jest nadal bardziej popularne (po tylu latach) niż jaki kolwiek inny mod do tego czasu.
ps. USi i tak był do teraz najlepszym modem na BF2. moim zdaniem problem z poularnością USi jest bardziej związany z niedopracowaniem moda (bardzo często mi się crashował na mojej 7800GT) a pozatym nie oferował zbyt wiele nowości... był poprostu zciną DC, które jest nadal bardziej popularne (po tylu latach) niż jaki kolwiek inny mod do tego czasu.
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!