Aktualności
W sieci pojawiły się 2 wywiady z twórcami Battlefield 1942. W pierwszym redaktor serwisu ShackNews rozmawiał z asystentem producenta Jamilem Dawsari. Z wywiadu dowiemy się między innymi, jakie mapy, bronie i jednostki będą w pełnej wersji gry. Oto fragmenty wywiadu:
Drugi wywiad przeprowadził serwis gamer.hr z głównym grafikiem Battlefield 1942.
Oto fragmenty:
Wywiady można znaleźć tutaj:
Wywiad ShackNews
Wywiad Gamers.hr
- Shack: Komunikacja głosowa powoli staje się standardem w grach. Czy pełna wersja Battlefield 1942 będzie posiadała taki mechanizm?
- Jamil: W grze niema żadnego mechanizmu tego typu. Z informacji, które dostajemy od graczy wynika, że z powodzeniem można korzystać podczas grania np.: z Rogera Wilco.
- Shack: Czy macie zamiar zrobić serwer dla linuxa?
- Jamil: Tak. Zostało nam jedynie dokładnie przetestować serwer. Wyjdzie on trochę później niż sama gra, ponieważ jest bardzo rozbudowany.
Drugi wywiad przeprowadził serwis gamer.hr z głównym grafikiem Battlefield 1942.
Oto fragmenty:
- Gamer.hr: Mapa "Wake Island" na której możemy grać w Multiplayer Demo jest ogromna. Czy wszystkie mapy w grze są tak duże jak ta?
- Stefan: W pełnej wersji są mapy większe i mniejsze. Największe to 4x4 kilometry, najmniejsze 1x1. "Wake Island" jest pośrodku.
Wywiady można znaleźć tutaj:
Wywiad ShackNews
Wywiad Gamers.hr
Komentarze
kijowo ze nie bedzie komunikacji wbudowanej, syf, juz na tak rozbudowana gre to mogli sie o to postarac...
Hm skoro na Roger Wilco można gadac to system komunikacji "is not needed" jednym słowem.Wiem coś o tym bo sam siedze i razem z kumplem podczas gry na roger wilco nawijamy.
Tia.Ale mogli by jeszcze poprawic kilka rzeczy.Zauważcie że przy strzelaniu w szybe samolotu nic sie nie dzieje faciowi siedzącemu w samolocie.Gosc nie dostaje za to cała maszyna cierpi:).A ciekawiej by było gdyby pociski przechodziły przez szybe,zabijając gościa,nie niszcząc samolotu.
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!