Aktualności
Twórcy najbardziej oczekiwanego moda do Battlefield 2 - Forgotten Hope 2 "obdarowali" graczy kilkoma informacjami, które dotyczą ich dzieła.
A teraz zapowiadane liczby:
Rozmiar(client): 372MB
Rozmiar(server): 20MB
Pojazdy: 36 w tym:
Lotnicze: 5
Morskie: 2
Lądowe: 29 (w których jest 14 czołgów, z 4 krajów)
Mapy: 2
Bronie ręczne: 17
Bronie stacjonarne: 4
Żołnierze: 3
Ekwipunki/"Kity": 20
Czas tworzenia moda: 10 miesięcy i 4 dni.
Komentarze
Coś mało tego- FH do 1942 był jakieś 10x większy, było tam ponad 10x więcej map...
A tu 372MB, 2 mapy, 29 pojazdów? Jakiś żart?
A tu 372MB, 2 mapy, 29 pojazdów? Jakiś żart?
Oskar
pierwsza wersja FH do Bf 1942 nie była taka duża jaka jest obecnie . wiec nie ma tu zadnych żartów
pierwsza wersja FH do Bf 1942 nie była taka duża jaka jest obecnie . wiec nie ma tu zadnych żartów
Jako że mam newsy na battlefield.pl w RSS, zauważyłem że 99% newsów to mody [zieew] i clany [zieew] nie obwiniam Was za to, tylko trochę mi przykro że nie mam co czytać bo ani jedno ani drugie mnie nie interesuje [nie obwiniam was za to]
Lepiej, zeby tej informacji nie publikowli, bo mimo zapewnien innych, ze bedzie rozwijany... Rozczarowalem sie:
- 2 mapy?
- 2 pojazdy morskie?
- 5 lotniczych?
"Za (1942) bylo lepiej."
Chcialem miec Midway, chcialbym miec Iwo, chcialem miec Guadala...
Jestem ciekawy jak bedzie sie latalo samolotami, bo jesli zmienili tylko wartosci ciagow i zwrotnosci to mam ten mod w *.
- 2 mapy?
- 2 pojazdy morskie?
- 5 lotniczych?
"Za (1942) bylo lepiej."
Chcialem miec Midway, chcialbym miec Iwo, chcialem miec Guadala...
Jestem ciekawy jak bedzie sie latalo samolotami, bo jesli zmienili tylko wartosci ciagow i zwrotnosci to mam ten mod w *.
mcmt już taki dziaduch z Ciebie? FH wychodziło w częściach... tutaj najwyraźniej jest podobnie. Pustynia,Europa a na samym końcu Midway, Iwo... Guadal...
z Tego co mówią Twórcy FH2... Battlefield 2 jest trudny do zmodowania tak więc zapewne to jest główna przyczyna takiego opóźnienia. Zresztą chłopaki jak już coś robią to robią to dobrze a nie wydają 100000x patchów które mają coś poprawiać
z Tego co mówią Twórcy FH2... Battlefield 2 jest trudny do zmodowania tak więc zapewne to jest główna przyczyna takiego opóźnienia. Zresztą chłopaki jak już coś robią to robią to dobrze a nie wydają 100000x patchów które mają coś poprawiać
Mapy to element koncowy. Pamietajmy, ze musza zrobic KAZDY obiekt w grze. To nie PR, ze uzyja to co ma Bf2 juz w sobie. Wszystko od 0. Musi potrwac...Jako, ze poczatkowo gra ma sie toczyc na pustyni to 2 pojazdy morskie to i tak duzo Zastanawia mnie ilosc samolotow. Dalbym se glowe uciac, ze wiecej niz 5 zaprezentowali...
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!