Aktualności
Na głównej stronie gry pojawił się wywiad z jednym z twórców nadchodzącego dodatku. Oryginalną wersję w języku angielskim można przeczytać TU a tych którzy nie znają języka lub po prostu mają na to ochotę zapraszam do przeczytania mojego tłumaczenia
Jakie były Wasze zamierzenia i cele podczas tworzenia booster pack’a?
Głównym zamierzeniem było stworzenie czegoś nowego zarówno dla nowych graczy jak i weteranów. Wiele czasu i wysiłku poświęcono, aby stworzyć nowe pojazdy i mapy tak by dodać nową płaszczyznę do gry wciąż zachowując podstawowe wartości. Chcieliśmy również rozbudować to, co już znane by móc odblokować nowe gadżety i zdobyć nowe odznaki. Staraliśmy się również zgrać booster pack’a z oryginałem. Zamiast sprawiać, że gracze posiadający dodatek graliby osobno, postanowiliśmy umożliwić używanie pewnych elementów z dodatku podczas gry w samego Battlefielda 2142.
Battlefield 2142: Northern Strike wprowadza dwa nowe pojazdy. Możesz powiedzieć, jaki będą miały wpływ na rozgrywkę?
Obydwa pojazdy mają za zadanie wspierać w walce piechotę jednak w różny sposób. Europejski Goliath to powolna, opancerzona bestia z zamontowanymi 6 działami. Jest spawn pointem, regeneruje życie oraz odnawia amunicję. Należący do PAC Hachimoto służy do szybkich ataków na wroga jednak wymaga ciągłego unikania wrogich pocisków.
Skąd wzięła się nazwa „Northern Strike” ?
Podczas gdy walka wokół morza śródziemnomorskiego nabiera na sile, PAC kieruje swe wojska do Europy, przemierzając opuszczone, martwe miasta, które niegdyś były sercem Europy. Gdy wojska Unii orientują się, co się dzieje, PAC posiada już kilkanaście baz w zurbanizowanych strefach kontynentu. Kontrofensywa wymierzona jest w północ a wojska Unii nie zamierzają przerwać działań dopóki nie odzyskają tego, co do nich należało, pokryte śniegiem czy nie.
Na pierwszym zaprezentowanym filmie widzimy Hachimoto, który jest na wyposażeniu PAC. Jaka strategia jest najlepsza podczas używania tego pojazdu?
Hachimoto to przeciwieństwo Goliatha. Jest mały, bardzo szybki i zwrotny. Jest również poduszkowcem co pozwala na niezwykłe manewry podczas walki. Strzelec ma do dyspozycji przeciwpancerne rakiety TV oraz szybkostrzelny granatnik. Zgrany duet może bardzo zaszkodzić przeciwnikowi jednak pamiętajcie, że pojazd ten jest bardzo wrażliwy na wrogi ostrzał, więc jeśli nie będziecie stale się poruszać, zginiecie szybciej niż zdążycie wymówić „Garmisch-Partenkirchen”.
Dodanych zostanie 10 nowych unlocków. Możesz powiedzieć, co to będzie? Jak rozbudowano podstawowe elementy gry?
Zamiast odblokowywać nowe elementy podczas zdobywania kolejnych rang będzie można zdobyć 10 nowych odznaczeń, których posiadanie udostępni graczowi po 1 gadżecie. Będzie można albo odblokować standardowe wyposażenie albo – jeśli posiadamy już 3 poziom w jakiejś klasie – zupełnie nowe. Gadżety z Northern Strike będą dostępne poprzez “polowe nagrody” dla wszystkich graczy jednak tylko posiadacze dodatku będą mogli odblokować je na stałe. Wiele wysiłku włożyliśmy w to by nowe wyposażenie było interesujące i wymagające nie tylko dla jego posiadaczy.
Booster pack wprowadzi tryb Conquest Assault Lines. Czym różni się ten tryb od zwykłego Conquest?
To prosta jednak znacząca zmiana od czasu Battlefield 1942. Polega na tym, że nie można przejąć bazy przeciwnika dopóki nie kontroluje się wszystkich flag na mapie. To sprawia, że ataki są bardziej skoordynowane i wymagane są bardziej taktyczne decyzje na polu walki. Jeśli atakujący odniosą sukces będzie to heroiczne zwycięstwo a specjalna odznaka czeka na zwycięzców.
Komentarze
Tlumaczenie oczywiscie dosc swobodne ale mysle, ze sens i charakter wypowiedzi pozostal bez zmian ;]
G.J.Lailonn widze ze sie nudzisz
Tak mysle ze to co mowilem na poczatku BF2142 powoli zaczyna byc wprowadzane w zycie.
Brak mozliwosci porownania do reala jakiegokolwiek sprzetu w tej grze pozwala na wolna reke w tworzeniu nowych gadzetow.Ponadto tryb FBF napawa mnie smaczkiem gdyz narzuci to pewien sposob rozgrywania map.Co do odznaczen to wiadomo nikt sie nie przyzna a kazdy by chcial miec ale cieszy ogolna odznaka za pokonanie wroga(ta koncowa)zmusi to graczy do konkretnej gry,powinni jeszcze dodac jakies super odznaczenie za zdobycie Titana to moze skonczylo by sie to cholerne kampienie calego skladu przeciwnika na swoim Titanie(gdy spadna oslony).Co do unlockow to wiadomo nie sa zbyt wypasione ale gadzety moga sie przydac i aby je miec trzeba grac w teamie(field upgrade)to rowniez zmusi graczy do wykonywania rozkazow czyli team play.Pozdrawki
Tak mysle ze to co mowilem na poczatku BF2142 powoli zaczyna byc wprowadzane w zycie.
Brak mozliwosci porownania do reala jakiegokolwiek sprzetu w tej grze pozwala na wolna reke w tworzeniu nowych gadzetow.Ponadto tryb FBF napawa mnie smaczkiem gdyz narzuci to pewien sposob rozgrywania map.Co do odznaczen to wiadomo nikt sie nie przyzna a kazdy by chcial miec ale cieszy ogolna odznaka za pokonanie wroga(ta koncowa)zmusi to graczy do konkretnej gry,powinni jeszcze dodac jakies super odznaczenie za zdobycie Titana to moze skonczylo by sie to cholerne kampienie calego skladu przeciwnika na swoim Titanie(gdy spadna oslony).Co do unlockow to wiadomo nie sa zbyt wypasione ale gadzety moga sie przydac i aby je miec trzeba grac w teamie(field upgrade)to rowniez zmusi graczy do wykonywania rozkazow czyli team play.Pozdrawki
"Wiele czasu i wysiłku poświęcono, aby stworzyć nowe pojazdy i mapy"
aż mam im ochotę zaje**ć za takie kłamstwa
aż mam im ochotę zaje**ć za takie kłamstwa
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!