Aktualności
No i stało się Panie i Panowie !
W potwornie długim oczekiwaniu na FH2 doczekaliśmy się moda osadzonego w realiach II WŚ pod Battlefield'a 2 !
Jest to mod BATTLEGROUP FRONTLINES - dostępna jest wersja 1.0 udostępniona graczom wczoraj (30.11.2007) około godziny 20.00.
Dostepnych jest aż 14 map:
- Dnieper River
- Mekensievy Gory
- Kharkov
- Operation Citadel
- Kursk
- Borisovka Bahnstation
- Crossing the Dnjepr 1943
- Day of Barbarossa
- On The Road To Stalingrad
- Rostov Industry
- Spartakus Industry
- Strike At Memel River
- The Way East
- Uman Pocket
Miejmy nadzieję, że to jest to na co czekali cały czas gracze "staruszka" Battlefield 1942 i to, co ożywi scenę Battlefild 2 !
Więcej informacji i screeny: www.bgfmod.com .
Komentarze
[UP]: Trochę jest...
Chwilę pograłem i uważam, że gra jest bardzo ociężała... Dla niektórych może to i dobrze, ale mi osobiście coś takiego nie odpowiada. Postać nie umie przeskoczyć przez niski płotek, może jak pogram dłużej to się przekonam... Co do "sprintu"... Porównanie: Gracz bez sprintu biegnie z prędkością 5m/s, włączając sprint osiąga aż 5.1m/s(!) bezsens...
Do tego słabe animacje broni, odczułem, że bronie mają kosmiczny rozrzut, czasem stojąc 2 m od kogoś strzelasz 3-4 razy z SVT i nic mu się nie dzieje, pociski trafiają wszędzie, tylko nie w niego... (?!), naprawdę niski poziom tekstur... (Z drugiej strony plus, bo będzie działać lepiej na słabszych kompach, jednak ja, jako posiadacz dość dobrego sprzętu będę narzekać...).
Są i dobre strony, bardzo ciekawe mapy, świetnie zrobione budynki - np. kościołek, bunkry itp., dość duże podobieństwo do 1942, (jeżeli chodzi o budynki, każdy, który grał w staruszka na pewno to odczuje...) świetnie wykonane pojazdy...
Reasumując, pierwsze wrażenie dość słabe... Może jak pogram dłużej to powiem co innego, ale póki co nic nadzwyczajnego...
Over & Out.
Chwilę pograłem i uważam, że gra jest bardzo ociężała... Dla niektórych może to i dobrze, ale mi osobiście coś takiego nie odpowiada. Postać nie umie przeskoczyć przez niski płotek, może jak pogram dłużej to się przekonam... Co do "sprintu"... Porównanie: Gracz bez sprintu biegnie z prędkością 5m/s, włączając sprint osiąga aż 5.1m/s(!) bezsens...
Do tego słabe animacje broni, odczułem, że bronie mają kosmiczny rozrzut, czasem stojąc 2 m od kogoś strzelasz 3-4 razy z SVT i nic mu się nie dzieje, pociski trafiają wszędzie, tylko nie w niego... (?!), naprawdę niski poziom tekstur... (Z drugiej strony plus, bo będzie działać lepiej na słabszych kompach, jednak ja, jako posiadacz dość dobrego sprzętu będę narzekać...).
Są i dobre strony, bardzo ciekawe mapy, świetnie zrobione budynki - np. kościołek, bunkry itp., dość duże podobieństwo do 1942, (jeżeli chodzi o budynki, każdy, który grał w staruszka na pewno to odczuje...) świetnie wykonane pojazdy...
Reasumując, pierwsze wrażenie dość słabe... Może jak pogram dłużej to powiem co innego, ale póki co nic nadzwyczajnego...
Over & Out.
@ stan86
sobota 1 grudnia, godzina 17:00 - około 200 graczy, dostępnych około 30 serwerów (na dwóch z nich po 50 graczy)
Co do gry - przypomina ona nieco "zbattlefieldowaną" wersję mmorpg-a Battleground Europe: WWII Online. Na szczęście pomięto wielominutowe zbliżanie się do linii frontu i temu podobne realistyczne naleciałości. Co nie znaczy, że ich w ogóle nie ma. Czołgi podobnie jak w FH i FH2 mają różne rodzaje pocisków, jak zauważył Vottar bronie mają spory rozrzut, niektóre z nich zamontowane w pojazdach nie mają zbliżenia na celownik (celowniki są tylko takie jak w karabinach i czołgach - oryginalne - bez standardowego krzyżyka), tekstury proste, choć jeszcze nie tragiczne, dużo ciekawych broni, pojazdów, mundurów. Tylko to ślamazarne bieganie...
sobota 1 grudnia, godzina 17:00 - około 200 graczy, dostępnych około 30 serwerów (na dwóch z nich po 50 graczy)
Co do gry - przypomina ona nieco "zbattlefieldowaną" wersję mmorpg-a Battleground Europe: WWII Online. Na szczęście pomięto wielominutowe zbliżanie się do linii frontu i temu podobne realistyczne naleciałości. Co nie znaczy, że ich w ogóle nie ma. Czołgi podobnie jak w FH i FH2 mają różne rodzaje pocisków, jak zauważył Vottar bronie mają spory rozrzut, niektóre z nich zamontowane w pojazdach nie mają zbliżenia na celownik (celowniki są tylko takie jak w karabinach i czołgach - oryginalne - bez standardowego krzyżyka), tekstury proste, choć jeszcze nie tragiczne, dużo ciekawych broni, pojazdów, mundurów. Tylko to ślamazarne bieganie...
Da radę nie jest takie tragiczne, choć wiele rozwiązań jest podobnych do FH2 (choć w FH2 wszystko wygląda lepiej i lepiej działa) to cieszy Mnie zupełnie inny teatr działań. Fajnie by było jakby połączyli siły byłaby afryka+front wschodni. No cóż efekt synergii w tym przypadku chyba nie wystąpi .
will be able to assist in the defence of Stalingrad with a Polish 7Tp or assist in the fight in Normandy with a Char B.
na stronce www.bgfmod.com
na stronce www.bgfmod.com
Wcale im się nie pokićkało, wystarczy troszkę poszperać . Niewiem co w tym takiego dziwnego że używa się zdobycznego sprzętu
Trochę im się faktycznie pokiełbasiło, bo rosjanie owszem używali, ale vickersów 6cio tonowych na podstawie których był robiony 7tp. Nie słyszałem jak dotąd by rosjanie dysponowali zdobycznymi 7kami. Na zdjęciach z agresji sowieckiej 17.IX jest sporo Vickersów i sam kiedys myślałem że to 7ki.
nawet jezeli by mieli jakies zdobyczne to by opchneli....
albo sojusznikom przekazali...
albo sojusznikom przekazali...
Ściągnąłem, zainstalowałem, pograłem, odinstalowałem... jak dla mnie nic rewelacyjnego, wolę PR.
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!