Aktualności

General Battlefield: 1942
14:03 09-03-2003
General Battlefield: 1942
Na stronie autora projektu Heightmap Editor ukazała się najnowsza wersja jego programu oznaczona numerkiem 1.1. Nazwa może wskazywać iż jest to tylko edytor heightmap, ale możliwości edytora są o wiele większe. Po zrobieniu heightmapy można umieścić na niej tekturę, obiekty itp. Wydaje mi się, iż ten oto screen w dużym stopniu pokazuje możliwości programu.



Do uruchomienia programu potrzebny jest DirectX 9, .NET Framework i Manager DirectX
Heightmap Editor 1.1
Microsoft .NET Framework
Microsoft Manager DirectX

Komentarze

[01] FaTaLWoLf
19:19 09-03-2003
0
O w **** trzeba ściągnąć jeszcze Frameworka innaczej z edytora nic nie będzie ściągam właśnie może zadziała
[02] James Ryan
11:24 10-03-2003
0
****!!! Nawet sie instalka nie uruchomi choć mam Framework
[03] art(zn)
12:35 10-03-2003
0
uruchomic to się uruchamia, nawet można coś tam modyfikowac terenik ale może ktoś wie jak się tym bawić żeby mozna było wstawiać obiekty i zmieniac tekstury, bo zamiast obiektów to powstaja tylko czerwone kwadraty
[04] James Ryan
14:33 10-03-2003
0
A może poprosimy kogoś o krótką lekcje na forum?

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!