Aktualności
W związku ze zbliżającym się czerwcowym E3, na stronach traktujących o grach komputerowych pojawiają się kolejne informacje dotyczące Battlefield: Bad Company 2. Tym razem możemy zobaczyć pierwszy gameplay z BC2 na X360 przedstawiający grę na mapie Port Valdez.
Pojawiły się także nowe informacje dotyczące samej gry, które możecie zobaczyć w rozwinięciu newsa.
Informacje:
- Gra zostanie wydana równocześnie na PC i konsolach,
- Nazwę trybu z pierwszej części BC zwanej Gold Rush zmieniono na Rush,
- Śnieżna mapa z screenów i video nosi nazwę Port Valdez,
- Medyk może "podnieść" (przywrócić do życia) członków drużyny w ciągu 5-10 sekund od ich śmierci za pomocą defibrylatora który trzeba będzie odblokować,
- Na HUD zabraknie wskaźnika ilości życia, gdyż będzie się ono regenerowało samoistnie (w dosyć wolnym tempie),
- Zostanie poprawiony system drużyn. 4 osobowa drużyna wraz z nickami jej członków będzie widoczna na dolnym HUD,
- Samoloty występujące w grze nie będą mogły być pilotowane przez graczy,
- More spread out achievements tied to unlocks (przyp. red. trudno powiedzieć co twórcy mają na myśli, być może chodzi tu o powiązanie odpowiednich odznaczeń z konkretnymi unlockami),
- Pojawi się więcej gadżetów,
- Na każdą mapę będzie przypadało 6-8 skrzynek,
- Pojawią się nowe tryby gry (poza Rush i Conquest),
- BRAK wsparcia dla modów gdyż nie istnieją w tej chwili narzędzia do edycji silnika Frostbite,
- Szczegóły wersji PC będą podane później,
- Nowe pojazdy min. 4 kołowy quad z 2 osobową załogą,
- Więcej krwi, więcej "prawdziwego" Battlefielda,
- Będzie nowy rodzaj artylerii,
- "Spotowanie" przeciwników działa trochę inaczej. Na X360 należy nacisnąć przycisk Back (ten po lewej stronie od przycisku z logo X) a przeciwnik pojawi się minimapie Twojej drużyny,
- Skrzynki z amunicją zostały usunięte. Teraz będzie można ją pobrać tylko od inżyniera.
Komentarze
Spoko spoko udostępnią narzędzia na pewno
"Szczegóły wersji PC będą podane później," to zdanie mnie trochę uspokoiło
"Szczegóły wersji PC będą podane później," to zdanie mnie trochę uspokoiło
Tak z czystej ciekawości... "Na każdą mapę będzie przypadało 6-8 skrzynek" Co to za tajemnicze skrzynki? >
Miało być tak pięknie, a wyszedł CoD z pojazdami...
PS.
Skoro HP samo się regeneruje (sic!), a ammo może rzucać tylko eng (czy jak mu tam będzie), to nie mam pomysłu co mogą dawać te skrzynki... Może to takie zbierajki, jak w platformówkach, za które dostaniemy super punkty/unlocki/odznaki? Po przeczytaniu powyższych informacji, wcale by mnie to bardzo nie zdziwiło.
PS.
Skoro HP samo się regeneruje (sic!), a ammo może rzucać tylko eng (czy jak mu tam będzie), to nie mam pomysłu co mogą dawać te skrzynki... Może to takie zbierajki, jak w platformówkach, za które dostaniemy super punkty/unlocki/odznaki? Po przeczytaniu powyższych informacji, wcale by mnie to bardzo nie zdziwiło.
Zapoznajcie sie z trybem Gold Rush w BC, tam byly skrzynki ze zlotem, a w BC2 beda skrzynki z bronią w trybie Rush. Po prostu jedni będą musieli ich pilnować przed innymi.
Widzę znawcy się już powypowiadali a nawet w BF: BC nie grali :D Tak jak DeathName napisał, ogarnijcie pierw tryb 'Gold Rush' a później sie dowiecie co to za tajemnicze skrzynki haha ^^
jak zobaczylem tego quada to tak samo pomyslalem etqw jak nic, imo przegiecie z ta regereneracja
miejmy nadzieję że owa regeneracja pojawi się tylko na konsolach, wszak to nie jedyna gra w której priorytetem są konsole (i o nich się wpierw mówi). W przypadku OFP2 też pokazywali najpierw screeny i gameplaye z konsol które co by tu powiedzieć, były do bani.
Zresztą przyznam że jeżeli owa powolna regeneracja HP miała wyprzeć kretyńskie apteczki leczące nas na 100% w 2 sekundy to jestem za
Zresztą przyznam że jeżeli owa powolna regeneracja HP miała wyprzeć kretyńskie apteczki leczące nas na 100% w 2 sekundy to jestem za
Mogli wrocic do "apteczek" z BF1942, nie mozesz jej rzucic + jakies "punkty medyczne"
"Zresztą przyznam że jeżeli owa powolna regeneracja HP miała wyprzeć kretyńskie apteczki leczące nas na 100% w 2 sekundy to jestem za"
Tyle, że apteczki leczące w 2s do 100% są IMO lepsze (a na pewno bardziej realistyczne) niż autoleczenie w 5-10s do 100% (a pewnie coś takiego będzie w BC2)
Tyle, że apteczki leczące w 2s do 100% są IMO lepsze (a na pewno bardziej realistyczne) niż autoleczenie w 5-10s do 100% (a pewnie coś takiego będzie w BC2)
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!