Aktualności

Kampania promująca najnowsze dziecko EA DICE, czyli Battlefield: Bad Company 2 jest już właściwie w kulminacyjnym momencie, o czym świadczą reklamy prezentowane w zagranicznych stacjach TV czy ostatnie trailery. Rodzimy oddział Electronic Arts również nie zapomina o potencjalnych nabywcach BC2 w Polsce, uruchamiając jakiś czas temu stronę dedykowaną temu tytułowi i...

 

...reklamując grę na popularnych portalach zajmujących się tematyką gier, takich jak Polygamia czy Gamezilla.

 

Zagranicą sprawa ma się trochę inaczej, a można powiedzieć że nawet lepiej. Na terenie USA i Europy w kilku stacjach telewizyjnych można zobaczyć świetnie wykonane reklamy, które z chęcią zobaczyłbym i u nas:

 

USA:

 

 

Europa:

 

 

Z kolei w sieci pojawił się kolejny wywiad z twórcami gry, w którym to Patrick Bach z DICE odpowiada na pytania zadane przez FragCast dotyczące oczywiście BC2. Niestety dowiadujemy z niego m.in. tego, że dema na PCty nie będzie. Całość (w jęz. ang.) można przeczytać klikając tutaj.

Komentarze

[01] swedzacy
14:52 26-02-2010
1
No, nie jak nie może być dema?!

Co oni myślą, że beta mogła zastąpić demo PCt-owcą?

Strzał w nogę...
[02] blbl123pl
14:54 26-02-2010
2
Jestem ciekawy gdzie i kiedy pękła ta bańka mydlana i się stał taki show na tą grę. Przecież w BC1 wszystko było prawie identycznie tak samo się rozwalało itp: a ty nagle eksplozja na BC2 ktoś odwalił niezły kawał roboty.

PS: Jak dla mnie filmiki do stacji TV zbyt krótkie a u nasz w TV nie puszczą bo zbyt drastycznie szczególnie na TVP1 i TVP2.
15:04 26-02-2010
4
W Polsce poczekamy jeszcze na wiele rzeczy które na zachodzie są normalnością . Cóż w Polsce pewnie dalej myślą że gry są tylko dla dzieci. Ale za 10-15 lat kto wie może osiągniemy stan który teraz jest na zachodzie .
[04] balbin_JD
15:40 26-02-2010
-2
ale bc1 nie było na pc a na polski rynek niewiele ludzi posiadało wtedy ps3 czy x360 większość ludzi grających w Polsce to pctowcy konsole są dla japońców i usa bo są za tępi by się męczyć z systemami najłatwiej włożyć płytę i grać choć pewnie od ps3 i x360 zaczeli i z tym mieć problemy bo niektóre gry trzeba instalować było hahaha
[05] sidh77
16:21 26-02-2010
4
Za jakieś 10-15 lat jak słusznie Wujek WilQ zauważył sytuacja się zmieni na lepsze. Po prostu pokolenia które teraz grają w BF dorosną i dostaną pracę w przykładowo w mediach publicznych. Od razu TV zacznie patrzyć przychylnym okiem na gry. I tak mnie dziwi że w stacjach telewizyjnych i w prasie jest tak mało o grach skoro tak de facto wszyscy poniżej 25 roku życia a często i starsi jakąś styczność z grami maję i raczej nie uważają to za dziecinną rozrywkę.
17:17 26-02-2010
-2
Ta a reklamy Simsów to puszczali
[07] Dzichader
18:05 26-02-2010
-2
Bo simsy to najlepsza rozrywka dla dziecka. No może po za uprawianiem seksu i zdradzaniem na lewo i prawo z pedałami to gra edukacyjna,
18:35 26-02-2010
-1
Aaaaaale urwali!!! Po becie i tej reklamie jeszcze bardziej się najarałem na tą grę...
Ps.: Co to za nuta?
18:42 26-02-2010
2
@ miszczuni00
To Queens Of the Stone Age - Millionaire
[10] dudzik
19:49 26-02-2010
-2
Ale to będzie dobre
20:14 26-02-2010
-3
@ swedzacy
W Battlefield Vietnam dema też nie było :D

"Za jakieś 10-15 lat" to gry będą wyglądać realistycznie, jak filmy dajmy na to "Szeregowiec Ryan"
[12] Gorack
20:54 26-02-2010
-2
Podsumujmy:
Wersja limitowana różni się jedynie kilkoma odblokowanymi dodatkami i brońmi z II wojny światowej? Poza tym nic więcej?
[13] swedzacy
21:00 26-02-2010
-3
O patrz, rzeczywiście teraz zaskoczyłem, że grałem we wszystkie demka bf z wyjątkiem tego...

Podziękował za uzupełnienie moich braków

Ale niesmak mały pozostaje bo na konsolach dema były a na pc ograniczona beta.

Chociaż każda platforma na coś cierpi, ps3 nie ma polskiego dubbingu (ale czy to źle?), a xbox-wocy muszą zakładać konta w usłudze live za granicą, żeby móc grać w grę po sieci...

EA rulez ^^
[14] snipe313
21:33 26-02-2010
-2
Jakich reklam by nie dali, Bad Company 2 przejęło nade mną kontrolę.. :D Jak nie uzbieram do 5 marca 150 zł to będę zmuszony sprzedać swój telefon xD Normalnie fell in love.. Seryjnie x_x
[15] Banderas
21:49 26-02-2010
-2
@Snipe313, chyba fAll in love ;D ale fajnie, że reklamują gierkę, chociaż jakby przed reklamowaniem jej w tv nie była dość popularna i wyczekiwana przez graczy
[16] snipe313
22:27 26-02-2010
1
no fall miało być.. ale pod wpływem emocji wyczekiwania na grę walnąłem sobie w E.. No daj się ludziom pocieszyć xD
[17] Banderas
22:51 26-02-2010
0
Ja nikomu nie bronię się cieszyć :D Cieszcie się, albowiem niedługo premiera nastąpi
23:25 26-02-2010
-1
Teraz tylko czekać na premierę i liczyć że takich akcji jak na spocie będzie bardzo dużo w czasie rozgrywki :])
[19] b2przemo
12:55 27-02-2010
-1
A wie ktoś może czy wersja kupiona na ternie Polski będzie spolszczona całkowicie czy będzie możliwość przełączenia na angielski?
[20] ID+
13:34 27-02-2010
-1
W CD-Action też była reklama BC2.
I na niej byli Demize99 , Gordon Van Dyke, Bazajaytee, L Twin i KleanupGuy

Czyli taki Easter Egg z udziałem pracowników DICE ;]
[21] snipe313
21:02 27-02-2010
0
@ b2przemo
W opcjach gry w wersji BETA była możliwość zmiany dubbingu: Original/Localized, więc chyba będzie w oryginale taka możliwość..
[22] QuattroPL
19:56 01-03-2010
0
Na reklamę to kasy nie żałują. Nawet w metrze puszczali informacje o BC2
[23] Tiggzy
22:28 02-03-2010
0
Na polsacie leci już reklama tylko oczywiście spolszczona.
[24] davyjohn
11:35 07-03-2010
0
To co Wujek i Sidh - 10-15 lat właśnie minęło w jeden tydzień, co?

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!