Aktualności

 

Czas płynie bardzo szybko, to juz 14 dni od czasu rozpoczęcia działań bojowych. Rekruci zdobyli doświadczenie, wiedzą jak walczyć ale ..

Czas abyć spojrzał w lustro, pomyślał:

czy jestem gotów ?

czy dam radę ?

czy mam ......

Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytanie, chcesz prawdziwej twardej rozgrywki mamy cos specjalnie dla ciebie.

Zapraszamy na nowy serwer z serii .pl eGameLanpartyProject & Battlefield.pl HC.


Serwer pracuje w trybie hardCore, obecnie ustawiono Conquest. Takie ustawienia powinny zapewnić Wam maxymalna dawkę adrenaliny. Ze wzgledu na umowy licencyjne nie możemy zakazać gry dana klasą ale w prosimy! - snajperzy nie psujcie nam zabawy ( w trybie HC wystarczy że snajper trafi w noge i po zawodach)

Kod serwera : 732338586,03ab44d8-7363-4c4a-a01a-58a09e0346cc,.pl eGame LanPartyProject & Battlefield.pl  [HC] #2

Komentarze

[01] simoon1
12:27 17-03-2010
-1
to nie dla mnie serw bo lubie snipera
[02] KhazarOne
12:51 17-03-2010
I znowu puacz na sniperów...żal mi ludzi narzekających na tą klasę. Wnioskiem jest to, że nie potraficie sobie poradzić z kamperami.
[03] swedzacy
13:02 17-03-2010
8
Raczej, że przez kamperów w rushu gdy trzeba atakować i 90% twojej strony to snajperzy co siedzą na tyłach i w zasadzie pożytku żadnego z nich nie ma nie da się wygrać!!
[04] Dracoola
13:02 17-03-2010
-2
Bo jak ktoś się nie umie taktycznie przemieszczać i nie zwraca uwagi na to gdzie sterczy w bezruchu, to później pozostaje mu tylko płakać, że go n00blamec4mp1ngc0cksuck1ng sniperzy caly czas hedują.

Zresztą, ja też najczęściej dostaję w dupę od sniperów, ale przynajmniej zdaję sobie sprawę, że to przez moje błędy, a nie przez plamy na słońcu i masonów.

PS. Ktoś gra w BC2 w innym trybie niż hardcore? Jest w ogóle sens?
[05] lolp2p
13:18 17-03-2010
4
Snajperzy na HC są żałośni. Ubije on tam 30/4 i jaki to on jest dobry, bo nie musi wcale w głowę celować. W Ogóle nie lubię HC bo tam się przez przypadek zabija. Preferuje normalne serwery.
[06] ashlon
13:25 17-03-2010
3
@4 : ja gram na innych niz HC, bo w HC denerwuje mnie brak podrecznej mapki. W normalu nieprawda jest, ze caly magazynek idzie na jednego wroga - przy dobrej celnosci to jakies 9 pociskow, przy strzelaniu po nogach z 12. Snajperzy sa tez mniej denerwujacy
[07] kobra
13:25 17-03-2010
0
Serwer jest w trybie hardCore - Squad Deathmatch. Mapy są bardzo małe, nie ma punktów do zdobycia tylko czysta walka na punkty 4 teamy po 4 graczy. Lubisz grać snajperem, jest mnóstwo innych serwerów nikt Cię nie zmusza do gry tutaj. To nie CQ czy rush
[08] Dracoola
13:26 17-03-2010
1
Tak, lepiej walić z biodra na normalu i pakować w jednego typa cały magazynek, niż "ginąć przez przypadek" na HC po przyjęciu rozsądnej ilości strzałów.

I na HC nie każdy karabin wyborowy zabija jednym strzałem. Wydaje mi się, że te samopowtarzalne potrzebują czasami dwóch trafień.
[09] krezel
13:33 17-03-2010
2
a ja bym byl hepi z normalnego serwera z kill camem na off. jak narazie gram snajperem i faktycznie na hc jest mala frajda z zabijania
[10] bombelg
14:31 17-03-2010
jesli BC2 to tylko HC !!! w koncu polski serwer na hardcore. z tym ze wolalbym aby byl ustawiony w trybie podboj, ewentualnie goraczka.
14:38 17-03-2010
1
Tryb DM to bardziej kampienie druzyowe w jednym punkcie
[12] kobra
14:45 17-03-2010
2
Zobaczymy - jak sie nie sprawdzi to zmienię tryb - żaden problem.
14:52 17-03-2010
0
Wg mnie najlepszy na hc jest tryb rush oraz squad rush...
[14] Raiven2
15:31 17-03-2010
Prawda jest taka że HC to bezsensowny tryb w BC2, nie liczą się twoje umiejętności strzeleckie tylko to że jesteś dobrym kamperem. Sorry, ale żałuje że EA wprowadziła ten tryb. O ile w MW2 , HC to podstawa(!) to niestety tutaj nie jest fajnie..
[15] szakal0x
16:07 17-03-2010
1
Lol, dla mnie tym więcej ma hp = tym więcej na ogół trzeba skilla żeby zabić, a nie kto pierwszy zobaczy drugą osobe i nawet bez celowania zabija ;asd
Od cod4 poprzez cod6 do teraz w bc2 zawsze gram tylko na "normalu" ;p
Że dali taki tryb to chyba dobrze, urozmaicona gra spodobać się może szerszej grupie graczy.
[16] xagon
16:18 17-03-2010
-1
a powie mi ktoś jak wbić na tego serva? ja z coda...wpisywałem ip w xfire i juz byłem na servie, tu jeszcze nie ogarniam , więc mała pomoc by mi się przydała, gram szturmowcem, więc bedziecie mieli mięso armatnie
no i server jest pusty ...
16:25 17-03-2010
2
"Sorry, ale żałuje że EA wprowadziła ten tryb" a gdzie jest napisane ze masz w niego grac?? Mnie niepodoba sie tryb na flagi wiec w niego niegram i juz. HC ma to do siebie ze liczy sie refleks i trzeba czasem pomyslec :D gdzie biec itp. Na normalu czasem jest tak ze jak kogos zauwazysz i zaczniesz strzelac to przeciwnik cie zaraz z granatnika upoluje zanim go zastrzelisz (ewentualnie zginiecie obydwaj)...
[18] xagon
16:31 17-03-2010
0
mały edit: dodałem server do GTL ale mnie nie łączy tylko wrzuca na główną do logowania w EA
[19] kobra
16:37 17-03-2010
3
Zmieniłe tryb na CQ żeby po testowac , serwer działa, łączy byłem
[20] xagon
16:54 17-03-2010
-3
.. dzięki
[21] xmariusz
19:06 17-03-2010
0
ja tam preferuje tylko HC ( nie gram snajperem )
[22] dupielos
19:44 17-03-2010
2
Ta nie trzeba skilla, trzeba farta itd. Co za glupoty. Czy ruszenie glowa i umiejetnosc znalezienia sie w opowiednim miejscu o odpowiednim czasie nie jest SKILLEM? Typowe wypowiedzi idiotow ktorzy jedyne co potrafia to isc na przod i przyaimowac, a jak trzeba pomyslec to juz problem. Ale przeciez to nie ich wina ze im nie wychodzi, bo przeciez inni farta maja, inni ich wczesniej zauwaza itd... o/
19:59 17-03-2010
2
Trzeba być ostrożnym a nie biec na pałę Jak snajper campi ciągle w jednym miejscu i do tego na HC to teoretycznie jest już trupem
[24] szakal0x
20:03 17-03-2010
-1
[22] No rzeczywiście nieidioto na hc potrzeba myślenia... I jeszcze placków... Sam gadasz głupoty, a **** wiesz.
[25] Dywan
22:02 17-03-2010
5
przestancie sie wyzywac i robic wioche
[26] kobra
22:06 17-03-2010
0
Właśnie pograłem trochę - o ile na dzungli (laguna) snajper nie jest problemem, to na pustyni, jak tylko weźnie miejscówkę , to masakra, wejśc z respa lub budynku sie nie da . Wiem że panowie snajperzy lubicie staty po 40/1 (kto nie lubi) ale gdy giniesz 10 razy z rzędu na respie czy zaraz przy nim od snajperki to grać się nie chce. Jak masz przeciwko 1-2 snajperów ale 7-8 nie ma jak obejść. Losow spown - czasem sie uda między budynkami, ale głownie to teren otwarty, ja snajpera widzę ale co z tego przez pół mapy nie do zdjęcia.
Zawsze myslałem że gra ma dawać radochę, a w przypadku snajper party - raczej nie. Może zrobię wam serwer tylko dla snajperów i tam sobie pokażecie co potraficie.
[27] szymon08
22:44 17-03-2010
-2
Kopać z serwera ten plebs snajperski!
23:46 17-03-2010
2
Jejku nie spinajcie się tak... niech każdy gra na tym co lubi. Jak komuś nie pasi HC to niech olewa takie serwery, (i odwrotnie) tak jak robię to ja.
08:44 18-03-2010
4
Uwielbiam zbierać blachy z włochatych niby mają sensory itd. ale są tacy zajęci siedzeniem w krzakach, że podejście z nożykiem to czysta przyjemność
[30] Nath
09:47 18-03-2010
0
Ja mam prośbę, czy na serwerze HC może być grany Rush (gorączka) albo Conquest (podbój?). TDM to żadna frajda na HC bo ludzie kampią zamiast grać.
[31] p3g42
10:39 18-03-2010
3
Wszyscy krytykują tu snajperów wszystkich ich ściągają do partery i traktują jak największe mendy.
Fakt że w grze jest dużo noobków którzy nie potrafią i nie powinni grać reconem. Ale z drugiej strony dobry strzelec jest nie zastąpiony tak w normalnym trybie jak i w HC. A już na pewno jest potrzebny jeśli gramy zgodnie z team play. Wtedy zawsze przyda się ktoś kto jest daleko za naszymi plecami i ma większe pole widzenia. I nie raz uratuje nam dupsko. Wiec może nie krytykujmy tak wszystkich. Bo może któryś z nich kiedyś naprawde nam pomoże .
Ale zgadzam się że za dużo noobów gra tą klasą.
Pozdrawiam
11:45 18-03-2010
-2
HC - Bylby by zajebisty ale tylko wtedy jesli nie bylo by snajperow albo zostaliby oslabieni co najmniej o jakies 60 %
11:47 18-03-2010
0
A TDM na HC to glupota, ustawcie Rush - Najlepszy tryb na HC.
[34] kobra
11:53 18-03-2010
2
# 31 , zgadzam się jeżeli na 16 graczy jest 4-5 snajperów , a nie jak 10-12
#32 dokładnie
#33 już jest rush ustawiony
[35] xagon
14:14 18-03-2010
-2
resp to jakaś pomyłka ... 12 sek? po browara do lodówki zdążyłem...
Ogólnie serverek bardzo mi się, brakowało mi właśnie takiej wyżywki "for fun" w TDM na HC
na Rconów chyba nie ma sposobu, to ludzie leniwi i zwykłe lamy, którzy nie potrafią odnaleźć się na polu bitwy, więc siędzą jak te szczury w norach czekając aż ofiara sama wlezie na celownik.... są to żałosne osoby które nie myślą o graniu zespołowym, bo nie mają o tym pojęcia, a do tego nie rozumieją że jak by wszyscy byli tak myślącymi (czyt:nie myślącymi) jak oni to na mapie nie było by w ogóle ruchu, ponieważ 8 campów siedziałoby u siebie na respie , a następni u siebie, obserwując sobie niebo .. krzaczki ,kupę jelenia itp.
Ten server jak Kobra napisał służy do zabawy
prosił by nie grać snajperami, jak inaczej można jeszcze do was dotrzeć?
Nie każcie ludzie którzy grają rconami bym do opinii którą o was mam dołożył jeszcze że jesteście tępi i nie rozumiecie o co się was prosi ..
bez urazy do wszystkich, jak uraziłem to przepraszam , poniosło mnie.
[36] dodgers
09:48 19-03-2010
5
Wg mnie najlepszym wyjście byłaby możliwość ograniczenia ilości snajperów na team. Za dużo tego zwyczajnie jest i ostatnio już przechodzą sami siebie... Grałem na jakimś serwie i chyba 5 śmierci pod rząd miałem M24, M24, M95, M24, M95... No szlag by ich... Chociaż pewnie byłby płacz i zaraz jakaś **** mnie zaminusuje, tak jak to wcześniej robili z ludźmi, którzy pochlebnie wypowiadali się o trybie hardcore. Hardcore właśnie jest największym plusem. Nie szukam innych serwerów, bo nie kręci mnie bieganie z kolesiem w kółko i wywalanie w niego pół magazynka. Co on jest k... robocop? W hardcore dostajesz maksymalnie kilka trafień i padasz na glebę. Tu bardzo się przydaje komunikacja i praca z zespołem. Wyskakując jak rambo na środek, wiele nie zdziałasz.
[37] PawelKult
14:02 20-03-2010
0
Mnie rozbawiła wypowiedź "Ktoś gra w BC2 w innym trybie niż hardcore? Jest w ogóle sens?"
HC to fajny patent też lubiłem w cod4 pograć na HC bo w grach cenię sobie jak największy realizm ale moim zdaniem w trybie normal trzeba mieć dużo większego skilla, setki razy zdarza mi się trafiać jako pierwszy po 2-3 hity ale co z tego skoro gracz dużo lepszy ode mnie spokojnie wyceluje sobie w moją głowę i po ptakach. A na HC już by gryzł piach... Z drugiej strony strzelanie do "terminatorów" też czasem jest męczące więc jest jedna odpowiedź: Każdy gra na takim trybie na jakim mu się podoba, oba mają wady i zalety...

Najazd na snajperów jest czasem zrozumiały ale i przesadzony, kwestia tego z jakimi ludźmi się gra, ograniczenie ilości snajperów to nie głupi pomysł, w AA3 tak było i się sprawdzało bo i snajper miał radochę i jak np ja biegałem z karabinem to praktycznie nie czułem obecności snajpera na mapie... Ja jak gram snajperem to nie potrafię długo usiedzieć w jednym miejscu i zmieniam pozycje. Snajper może być też przydatny dla drużyny, ostatnio jak grałem pod flagą zadomowiło się sporo granadierów i nacze czołgi miały problem z podjechaniem więc biorąc pod uwagę sytuacje chwyciłem za L96A1 podbiegłem przez pole do stogu siana na odległość około 160 metrów i eliminowałem celujących w skupieniu w nasze czołgi przeciwników. Skosiłem też granatem dwóch gości którzy próbowali przedrzeć się samochodem a niedaleko mnie śmigał wóz pancerny ale koledzy w czołgach szybko mogli się nim zając kiedy w okół nie latały wrogie rakiety. Niech mi ktoś powie że to nie było przydatne i potrzebne !
Nawet na HC jest miejsca dla jednego czy 2 snajperów ale co ratcja to racja NIE DLA 10-12...
[38] PawelKult
14:22 20-03-2010
0
Zapomniałem o jeszcze jednym odnośnie HC, faktycznie dużą zaletą jest to że trzeba pomyśleć, schować się, nie biegać na pałę, gra staje się wtedy bardziej strategiczna ale... kto powiedział że w trybie normal tak być nie może ???
[39] xagon
22:48 20-03-2010
1
37. właśnie, co innego pod flagą czy rush gdzie celem gry jest osiągnięcie celu, a co innego TDM HC o którym pisałem, który jest (jak dla mnie) odskocznią i relaksem od poważniejszej gry, na 16tu graczy 10 rconują w krzakach, a Ty biegasz jak głupi przez 5 min. słysząc świsty nad głową i na mapie nikogo nie widzisz bo każdy krzak i kamień na obwodzie mapy już są obstawione...paranoja
[40] Dracoola
20:22 21-03-2010
1
<37> Uważam, że nie ma sensu grać w BC2 w trybie normal, tak samo jak nie ma sensu grać w BF2 bez Project Reality, a w BF42 bez Forgotten Hope, bo bez modów/trybu HC są to totalne arkadówki, a jeżeli kogoś bawi arcade FPP, to lepszym wyjściem jest Q3/UT/Halo gdzie mamy fajnie zrealizowane strzelanie jakimiś śmiesznymi broniami, kolorowymi kulkami i promieniami czegośtam.

Jeżeli w grze znajduje się karabin, który wygląda jak ak-74, nazywa się ak-74 i brzmi(od biedy) jak ak-74, to naturalnym jest, że powinien w grze symulować możliwie przyzwoicie działanie ak-74, a nie np. jogurtu bananowego, albo pączka z lukrem rzuconego przez orangutana.

PS. Pawle, mam nadzieję, że cytowana przez ciebie "rozbawiająca" wypowiedź zapewniła ci chociaż kilka sekund gromkiego śmiechu, bo rzekomo wpływa taki śmiech korzystnie na zdrowie.
[41] PawelKult
20:29 21-03-2010
0
Dracoola wybacz ale wziąłem cię za buraka który myśli że jak gra w HC to jest najlepszy na świecie a każdy kto gra inaczej to lamer i noob :D No ale najwyraźniej takim nie jesteś, ale pamiętaj sens zawsze jest

[42] Dracoola
21:30 21-03-2010
2
[41]Wybaczam, co mi tam

.

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!