Aktualności

Tak, wzrok Was nie myli! Dosyć niespodziewanie, bo dzisiaj, EA potwierdziło pracę nad nadchodzącym kolejną odsłoną serii Battlefield, oznaczona numerem 3. A stało się to za sprawą informacji prasowej dotyczącej najnowszej gry z serii Medal Of Honor.

 

Otóż wszystkie osoby, które zamówią Edycję Limitowaną najnowszego MoHa otrzymają dostęp do bety Battlefielda 3. Szczegółów, jak zwykle brak. Miejmy jednak nadzieję, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy dowiemy się na jakich platformach gra będzie dostępna i w jakich realiach będziemy walczyć na wirtualnych polach bitwy.

 

P.S. Zaproszenia do bety BF3, według informacji na medalofhonor.com, będą rozsyłane najpóźniej w ciągu 12 miesięcy od wydania najnowszego Medal of Honor!

Komentarze

[01] matzo
23:35 30-07-2010
0
Skubańcy... muszą tyle kasy od nas wysysać... przecież dopiero co BC2 wydali... Ogólnie to OK, very HAPPY, że BF3 będzie, no ale bez przesady z tym nakładem... to co może za 3miesiące BF4 wyjdzie ?
[02] Aldernay
23:39 30-07-2010
8
OOO wow,okazuje sie ,ze ten nowy MOH jest slaby to oni odrazu sie ratuja i szczuja nas bf3 aby go kupic(zalosne). Napewno zrobia tego BFa w stylu konsolowym i mozemy sie pozegnac z takich samych wrazen i grywalnosci jakim jest BF2. Mam na mysli duzo bugow,brak lezenia,zadnych samolotow itd. Powinni zrobic tego 3-go BFa z duzym rozmachem a przede wszystkim zapytac sie prawdziwych fanow czego oczekuja i jak ma ta gra wygladac ! A tak wogule to gdzie jest BF 1943 na PC ,tak dlugo czekalem na ta gre a tu nici z tego.zal. a oni nam mowia juz o BF3. Jak dla mnie to jestem bardzo zawiedziony ,ze nas PC-towych graczy tak potrktowali. Zal patrzec co sie dzieje z rynkiem gier i szkoda ,ze to wszystko tylko kasa.Pozdro...
[03] WojtaaSs
00:15 31-07-2010
6
proszę Dice.. dajcie samoloty...
[04] Delirca
00:25 31-07-2010
5
No BF3 ma być z tego co czytałem bardziej BF2 like...min maja wrocic do podzialu klas jak w bf2 itd. Gra ma byc w odroznieniu od konsolowej BC2 skierowana bardziej do wlascicieli piecykow wiec...stamino wroc, spotowanie i komendy pod q jak bog przykazal...;)
00:51 31-07-2010
zamówione
00:51 31-07-2010
a BF3 to juz od dawna robią
[07] PawelKult
06:47 31-07-2010
Mi się widzi że to będzie właśnie coś jak BF2 na silniku BC. Na jakie platformy ? Oczywiście że na PC w końcu seria powstała na PC i nie może tak po prostu się przerzucić. Samoloty mam gdzieś, nawet lepiej jak ich nie będzie. Komendy NIE ! Aż głowa w dwójce od tego bolała ! W BC2 jest to rozwiązane znacznie lepiej
[08] Wilku:D
07:11 31-07-2010
3
kolega #7 chyba gry pomylil??:D
ja mam nadzieje ze bf3 bedzie powrotem do korzeni moga byc takie bajery z BC@ jak system zniszczen ale zeby reszta byla taka jak kiedys wielkie mapy , roznorodnosc sprzetu ogolnie wszystko tak jak bylo kiedys
niestety wydaje mi sie ze grywalnosc bf1942 czy bf2 juz nie wroci i zostanie nam bzdurne nawalanie do siebie jak w bc2 duzo mozna by pisac ale najlepiej poczekac na jakies konkretne informacje
[09] Dywan
08:59 31-07-2010
3
@02

prawda,prawda,prawda moh jest tak h** ze polowa ludzi ktora ma dostep do bety nie gra,takze pogralem 2 dni i juz mialem dosc,chca uratowac troche kasy bo juz widza po becie ze sie nie udalo,nawet to ze w becie nie zostal wydany zaden patch na PC swiadczy o tym ze wogole nie pracuja nad poprawa,aby tylko wypchnac i to kosztem najlepiej sceny bfa.....tez sie zastanawiam kiedy dadza te 1943 bo mam juz dawno kupione i jedyne co sie dowiaduje co raz ze kolejna premiera przesunieta

@05

zamowiles moha? podoba ci sie ta gra? to jest naprawde slaby tytul,jezeli robisz to tylko dla bety to odpusc bo i tak okaze sie ze jezeli zamowisz preordera to i tak bedziesz miec dostep a druga sprawa po tym co DICE wydaje ostatnio nie zachwycalbym sie bf3

@07

casual player najlepiej moze zeby jeszcze auto aima z konsoli dali nie?!
10:16 31-07-2010
1
Moim zdaniem BF3 może grywalnością dorównywać BF1942 i 2 ale to i tak nie będzie to co kiedyś.
Platformy: na pewno PC (dzisiejsze komputery mają dojść mocy obliczeniowej ), PS3, xbox 360

Realia II Wojny Światowej tak samo jak i czasy dzisiejsze są dawno oklepane (raczej zapomnijmy żeby wydali 3 BF w czasach dzisiejszych i 3 w czasach II Wojny Światowej)

Pozostaje: Przyszłóść, I Wojna Światowa, (albo) Średniowiecze :D

A tak na marginesie BF1943 miał już dawno być, tak samo patch 1.51 do BF2142
10:47 31-07-2010
2
@10
Wole nie grać w FPSa o I WŚ bo emocje w niej bedzie można porównać do kalambur na kurniku.
Mam też nadzieję że tego nie spieprzą i nie zrobią gry osadzonej w przyszłości bo się potne.
Co do silnika Frostbite to też wielkie dzięki. Zjeb*** syf ktory może zaoferować jedynie zniszczenia otoczenia i gigantyczne wymagania.
Byle ta gra była głównie na PC a nie zryta konwersja z konsol. Tyle w temacie.
[12] Dywan
10:55 31-07-2010
4
@10

doswiadcznie pokazuje ze najlepiej przyjmuje sie gry FPS w czasach dzisiejszych,2142 pokazalo ze zabawa w przyszlosci tez nie ma wziescia na scenie bfa,najlepiej zrobic bf3 na nowym silniku i zeby wszystko bylo jak w bf2,poprawic hit-reg,dac nowy silnik,nowe odznaczenia stare mapy+ nowe i troche innego sprzetu i bedzie naprawde rewolucja..a co do silnika to lepiej zeby dali cos innego jak frostbite bo ten destrukcyjny syf nie pozwoli na duze mapy ktorych nie uciagna nasze blaszaki....a co do konsol to ja bym na ich miejscu skupil sie na PC wtedy cos bedzie
[13] Adasi
11:25 31-07-2010
2
Gabcio dobrze gada, polać mu. Znowu kilka lat z życia wyjęte
[14] PawelKult
11:32 31-07-2010
@08 A to dlaczego ?
@09 O co ci chodzi ? Czy ja mówiłem coś o konsolach w ogóle ? Osobiście nie lubię konsol, nienawidzę konwersji a zwłaszcza kiedy twórcy gry mydlą oczy że robią wersje na PC a faktycznie jest to konwersja. Jedyne co mówiłem to o systemie komend który w BF2 był tragiczny kiedy bez przerwy leciało "Enemy Spoted" że aż głowa bolała, do tego żadnej opcji wyciszenia dlatego mówię że lepiej jest zrobione w BC2.
Casual player jak ja grałem w gry to ty jeszcze w pieluchy robiłeś :D - a tak na poważnie nie wyzywaj ludzi kiedy **** o nich wiesz...

Co do "destrukcyjnego syfu", po graniu w BC2 nie wyobrażam sobie teraz strzelanki bez zniszczeń, to stare dzieje bo komputery na więcej nie pozwalały. Teraz musi być tak że jak walniesz czołgiem w ścianę to ona się rozsypie, innej opcji nie ma, rezygnacja ze zniszczeń to krok w tył. Wiadomo wymagania przez to rosną i ciekawi mnie to jak to się uda na wielkich mapach jak w BF2 no ale cóż, gdyby wymagania nie szły w górę to do dziś grali byśmy w quakea...


Jak widzę każdy wyobraża sobie BF3 jako BF2 na nowym silniku więc wydaje mi się że twórcy też nie widzą tego inaczej, na pewno będzie parę zmian, oby na lepsze.

Co do
[15] Rokford
11:51 31-07-2010
4
Panie spraw, aby był taki sam (jeśli nie lepszy) jak Battlefield 2!
[16] Dywan
12:00 31-07-2010
1
@14

"casual"- niedzielny,od przypadku,zaniedbaly itd.

wiec patrze po twoich statach i masz kd 0,8 co oznacz ze wiecej po pupie cie kopia jak ty kogos...druga sprawa data twojej rejestracji mowi ze jestes doswiadczonym graczem,dlugo jestes na scenie i wymieniasz sie pogladami z starymi,topowymi graczami...no coz ci moge powiedziec robilem w pieluchy?! duke nukem 3d po lanie potem q1,q2 itd. to twoim zdaniem robienie w pieluchy?! hehe piszesz takie bzdety,dla takich wlasnie graczy ktorzy nie moga sie polapac w systemie bf2-komendy,spoty itd?! widze ze masz problem z szybkimi reakcjami,podzielnoscia uwagi dlatego dla mnie jestes zwyklym casualem i napisalem ci ze przydalby ci sie auto-aim z konsoli i po twoich statach wynika ze to bardzo....podoba ci sie ten destrukcyjny syf i chcialbys go miec na mapach wielkosci tych z bf2....no zycze powodzenia na przediale 5-20 fpsow,krokiem w tyl bylo stworzenie tak no skillowej gry jak bc2 dzieki ktorej scena bfa zaliczyla wysyp tak wspanialych znawcow i koneserow serii do ktorej nalezysz...od bc2 to tylko placze jak to ciezki jest bf2 ilez tam dymkow jest,kto lepiej gra to tweaker,hax i bla bla bla
12:15 31-07-2010
3
Dywan nie ma się co stresować. Casual gaming i tak wygra z jakąkolwiek grą klanową bo to się opłaca twórcą szczególnie takim jak EA gdzie zyski>all. Na szczęście są gry w których liczy się sam skill i TP jak Quake czy CS. Gdyby nie błędy BF2 o których wszyscy wiemy myślę że gierka utrzymywała by się spokojnie w top 5 shooterów do dnia dzisiejszego bo kur.. była idealna xD
Jak widać na przykładzie CSa i Kłejka nie potrzebny jest zajebisty silnik z toną wodotrysków żeby utrzymywać przy grze graczy. Jeżeli Dice/EA zostaną przy swoich pomysłach na gry to dobrze nie wróże BF3 (może i sprzedadzą w ch.. kopii, ale gra klanowa na platformie padnie zupełnie). W końcu każdy topowy gracz uwielbia gdy w grze nie liczy się skill, a random shooting i spray oraz wykorzystanie c****owego silnika do wygrania meczu (patrz burzenie budynków z plantami w BC2). Nie powiem fajnie wyglądają dziury w scianach etc. ale na singlu czy filmikach z gry.
Poza tym jak już pisał Dywan, albo frostbite albo duże zróżnicowane mapy i tona sprzętu jak to było w BF2 czy BF42. Wolałbym nie poświęcać przyjemności z gry na rzecz zajefajnej grafiki.
[18] PawelKult
12:56 31-07-2010
-1
@16 nie potrzebnie tłumaczysz, wiem co to znaczy ale mimo wszystko odbieram to jako obelgę I to że mam problem z systemem komend też wyssałeś z palca, otóż ja nie mam żadnego problemu z jego używaniem, problem mam z jego nadużywaniem kiedy przez dajmy na to godzinę gry nie słychać nic po za enemy spoted. Na podstawie ratio też nie możesz powiedzieć że jestem casualem, jeśli jest słabe możesz najwyżej powiedzieć że słabo strzelam, rzecz w tym że bardziej zależy mi na celach misji i zwycięstwie drużyny niż na ratio... W BF2 mam 118 godzin grając od marca do czerwca tego roku, może nie jest to imponujący wynik ale z pewnością nie czyni to zemnie casuala. A z tymi pieluchami to był żart, odgryzienie się, podkreśliłem to zwrotem "a tak na poważnie" więc się nie urażaj za bardzo

W grę z auto celowaniem nie grał bym nawet gdybym miał ratio 0,1 a co do zniszczeń na dużych mapach to nie życz powodzenia mi tylko twórcą gry, kto wie może im się jakoś uda.

#17 Masz rację, twórcy nie robią gier dla graczy z wymaganiami tylko dla kasy czyli dla jak największego grona odbiorców i żeby były łatwe tak aby każdy włączył i miał radochę że mu się cokolwiek udało. W dzisiejszych czasach nawet najlepsza gra nie oprze się uproszczeniom dla casuali.

Silnik do dobrej rozgrywki potrzebny nie jest ale tak działa postęp, nie widzę przeszkód żeby zrobić grę rozgrywką lepszą nawet niż w BF2 a jednak na nowym silniku. Ale znowu - dla wydawców liczy się tylko kasa !
12:57 31-07-2010
6
Nastawiam się na skonsolowionego gniota... lepiej być pozytywnie zaskoczonym.

Jedyna nadzieja, to że robią tego BFa od taka dawna, że nie jest robiony na tym Frostbajcie...
[20] deStrukt
12:57 31-07-2010
-3
Gabcio możesz sobie pomarzyć o nowym silniku. Zrobienie nowego silnika kosztuje bardzo dużo pieniędzy a to jest nie opłacalne, Frostbite będzie się jeszcze długo trzymał BF3 a może nawet 4. Nie narzekajcie na engine bo jest zrobiony z rozmachem a co do hitregu, też mnie on wkurza ale cóż poradzić taki zrobił protokół komunikowania się między serwerem a playerem, poczekajmy zobaczymy może go naprawią.
14:42 31-07-2010
5
Też złożyłem zamówienie przedpremierowo na BF1943 i dodatkowo kupiłem z myślą o nim dżoja, bo myślałem że sobie w wakacje polatam miczubiszi, a tu data premiery przełożona na św.Dygdy. Kiedyż oni to wydadzą... Ludzie to jest chore...Po cichu myślę że nie wyjdzie na PC BF1943, a tym co zrobili preorder dadzą dodatek do BC 2 czyli ten nowy Vietnam albo kod na 49,99 w EA Store i możecie sobie tylko "karmić zmysły", zresztą ja też.
[22] Eleanor
15:23 31-07-2010
-1
O ****
[23] Artih
16:31 31-07-2010
-1
Teraz to już całkiem oleją wczesniejsze BFy a i BC2 umrze szybko :D
[24] Dzichader
16:55 31-07-2010
-1
EA Za bardzo zarzuca pracą Dice. Tak samo Bioware. Obydwie przez to nie wiedzą nad którą grą skupić najlepszych ludzi. Ale miejmy nadzieję że zwolnieni Szefowie z Activision zostaną zatrudnieni do Dice.
[25] Lachu
17:00 31-07-2010
1
Komercja.
[26] Misiex
17:56 31-07-2010
4
Chyba już sami widzą że MoH się słabo sprzeda, więc musieli walnąć taką głupotę.
[27] Aldernay
18:09 31-07-2010
1
I to co tutaj opisujecie jest dowodem na to jak bardzo nam zalezy aby ta gra byla wysmienita i stwozona z mysla o graczach PCetowych. I tak jak napisal LIPTON 19 -(Nastawiam się na skonsolowionego gniota... lepiej być pozytywnie zaskoczonym.) napewno tak bedzie !!! Elo
[28] Fabex
22:24 31-07-2010
-1
Nie czaje w ogóle komentarzy typu, zrobili gre tylko po to żeby ją kupic Przecież o to wlasnie im chodzi ;D
[29] Fabex
22:25 31-07-2010
-1
Ale fakt faktem GŁUPOTA jak grom z jasnego nieba
[30] DeV
23:13 31-07-2010
4
Artih jak to umrze ? to jeszcze nie zdech ? już widze tych debili biegnących po MoH LE że by tylko dostać klucz do bety o której niewiedzą nic GJ nie używajcie dalej mózgu a gry będą coraz lepsze.
23:17 31-07-2010
0
Takie mi przysłali:

Jeśli złożyłeś w sklepie EA Store zamówienie na standardową edycję Medal of Honor™, z przyjemnością informujemy, że automatycznie została ona zmieniona na edycję limitowaną. Nie wiąże się to z żadnymi opłatami. Nie musisz też nic robić - staraj się tylko czymś zająć w oczekiwaniu na premierę gry, a następnie pobierz wszystkie dodatkowe elementy!

Dziękujemy za złożenie zamówienia. Jesteśmy pewni, że gra spodoba Ci się tak samo, jak nam.



[32] Blizzard_
00:26 01-08-2010
1
zero konkretów, co to ma być EA za news?
13:52 01-08-2010
2
Numer 3 raczej sugeruje że będzie się odbywał w teraźniejszości. W każej poprzedniej grze osadzonej w innych czasach niż dzisiejszych jasno wynikało to z tytułu. Zresztą II wojne już przerobili (1943), Vietnam też (BC2: Vietnam), to co pozostaje?
Oczywiście jest IWS, Secesyjna, ale raczej nie jest to na tyle mainstreamowy ustawienie żeby EA się na nie zdecydowało.
[34] KhazarOne
13:54 01-08-2010
2
Bezsens dla mnie...to po to kupiłem BC2 przed premierą, żeby oni potem robili jakiś numer z MoH i keyami do bety BF3? Ten nowy MoH to kit jakich wiele, lepsze od niego już jest nawet głupie MW2 czy 1. Co z tego że jest na silniku DICE, gdzie dużo fajnych rzeczy jest po prostu off? EA w kulki leci i tyle, mam nadzieję, że dostęp do bety BF3 będzie można uzyskać jeszcze na milion innych sposobów, bo na pewno nowego MoH nie kupię. Nawet ze względu na betę BF3. W ogóle to te bety gier to jak dla mnie niedorobione dema, słowo beta zastępuje tłumaczenia twórców niedoróbami. Tyle, że trzeba się czasem o keya do tej bety jakoś postarać.
[35] PawelKult
15:57 01-08-2010
-3
Podejrzewam że będą rozdawać klucze tak jak to było z BC2 a teraz to tylko nagłośnienie reklamy MoH.
[36] Kirvis
16:11 01-08-2010
2
Niestety ale dzisiejsze gry są coraz prostsze, i bardziej badziewne niż te z przed 5 lat i raczej to się nie zmieni ze względu na to że przybywa dużo wręcz głupich graczy tak samo jak tych którzy maja po 10 lat albo nawet mniej, ale to nie zmienia faktu że "EA leci w kulki" jak to ktoś z powyższych osób napisał. Mam nadzieje że BF3 będzie jakąś grą bardziej WYMAGAJĄCĄ MYŚLENIA a nie durnego napier**lania bez sensu w siebie nawzajem i żeby było w niej dużo pracy zespołowej tak jak w BF2.
[37] Dywan
19:34 01-08-2010
-1
@36

Dobrze mowisz kolego ale nie robia juz gier gdzie trzeba myslec i miec skilla...teraz robia gry dla casuali ktorzy nie maja skilla i w czasach bf2 mieliby ratio 0,4-0,8 bo poprostu brak im cierpliwosci do wycwiczenia sie,do ogarniecia oraz teamplayu..dlatego obecne gry robi sie bardziej no skill i juz tego nic nie zmieni,jedyna gra skillowa i gdzie trzeba naprawde napinac rozum a zarazem bardzo miodna wydana na PC jest Starcraft 2...no ale coz nie jest to moj gatunek bo wole FPS ale ze wzgledu na slabizne tych drugich kupilem cos co sie nadaje do przyjemnego grania i radze teraz kupywac gry z DICE/EA po 2-3 miesiacach od premiery az wrzaski opadna i bedzie wiadomo czy ludzie w to graja czy tytul zdycha,czy nasza kasa nie poszla w bloto
[38] PawelKult
20:40 01-08-2010
0
Tak mówicie o tym skillu jak by BC2 faktycznie nie wymagał żadnego, więc wyjaśnijcie mi dlaczego w tej grze niektórzy mają ratio 3,0 a niektórzy 0,4 ? Skoro nie trzeba skilla to chyba każdy powinien wymiatać ?

Nie wiem czy stwierdzenie że przybywa głupich graczy jest prawidłowe. Ja bym raczej stwierdził że to twórcy robią z graczy debili i uważają że sobie z niczym bardziej skomplikowanym nie poradzą, widzieliście kiedyś jak taki 10 latek potrafi sobie przyswoić wszystkie opcje gry ? Mój młodszy brat ma 13 lat a jakoś sobie radzi i z BF2 i z CoDem, nie raz był pierwszy na serwerze. Gdyby gry trzymały poziom to i nowi gracze by się dostosowali bo dzieci nigdy nie zrezygnują z gier mówiąc że są za trudne. Więc wina leży po stronie producentów którzy po prostu mają nas za idiotów !
[39] ankle
20:54 01-08-2010
Z wielką chęcią zagrał bym w MoHa jednak nie mogę go kupić ponieważ nie mam 18 lat A wielka szkoda bo bym pograł i to w MoHa i Bf3 a tak zostaję z niczym Jednak co do Bf3 to uważam że powinni dać duże mapy, pewnego rodzaju ulepszanie broni oraz położenie większego nacisku na grę drużynową jednak nie przesadnie. No i żeby nie zapomnieli o konsolach a szczególnie o xbox 360 a tak dokładniej to żeby liczbę graczy zwiększyli do 64, wtedy to by była prawdziwa nawalanka na tytułowym "polu bitwy" Chociaż określenie "nawalanka" nie pasuje do tej gry ponieważ stawia ona na pierwszym miejscu taktykę bitewną
[40] KhazarOne
21:41 01-08-2010
0
#39 sorry a to dowody zaczęli sprawdzać przy kupnie gier? Np oznaczenia PEGI +18 informują o poziomie zazwyczaj brutalności i wulgaryzmów...a to od ciebie już tylko zależy czy zagrasz czy nie.
[41] Cukier
21:44 01-08-2010
0
@39 Zależy gdzie kupujesz. W empiku sprawdzaja ile masz, ale w media markt nie sprawdzaja (dawno tam gier nie kupowalem wiec moge sie mylic). No a o BF3 to wiedzialem 2 mies. temu od kumpla z CD Project.
[42] diegothic
00:25 02-08-2010
-2
tak fajne smaczki z bf2 i nowe strony konfliktu jak i stare (USA, CHINY, ROSJA, IZRAEL, KOREA PÓŁNOCNA, POWSTAŃCY) nowe pojazdy-tego oczekuje od bf3
[43] kobra
10:28 03-08-2010
4
#38 producenci robią gry pod graczy ,a ci oczekują nagród .
Popatrz ile płaczu jest o levele, baretki, pinsy unloki czy inne badziewie. To teraz najważniejsze w grze a nie teamplay i myślenie. Patrzenie na gracza przez pryzmat jego levela czy (jak widać wyżej) KDR. Masz wysokiego jesteś dobrym graczem, masz 0.5 - 0.8 nie umiesz grać, jesteś cienias, a to że przez całą rundę zaiwaniasz z kluczem i naprawiasz swoich , zabijesz 2-3 a ciebie 8 razy to nic - KDR to podstawa , olać team liczę się JA.
To właśnie wzmacniają twórcy gier , a gracze cóż , każdy chce być top 10 , pro super hiper .........

Wprowadzenie unloków, leveli itp przez BF2 jest, dla mnie jedyną złą rzeczą którą przyniosła to gra., a dalej (BC2 ) to już z górki poszło. Swoje dołożyły oczywiście konsole i sposób gry na nich, bo teraz gra jest na PS, Xbox a może pojawi się na PC (oczywiście jako wersja konsolowa "dostosowana" do PC).

Jedna wole stare polowania z miną na Colara czy Konewe - KDR nie ważny ale satysfakcja z prezentu - niezapomniana
[44] PawelKult
12:00 03-08-2010
1
@43 Masz racje. Dobrym rozwiązaniem było by wprowadzenie nagród tylko za grę zespołową. Zdobywanie poziomów mogło by być zależne tylko od team points Wtedy wyższy poziom znaczył by że ten gość gra drużynowo.
[45] Ak-47
14:03 03-08-2010
1
Medal jak medal mi sie podoba, ale fakt mogli by troche go jeszcze poprawic Informacje najwcześniejsze o Bf3 pochodzą z 2007 roku . Jesli trójka bedzie taka sama jak dwójka tylko z nowa oprawa graficzna nowymi gadzetami i zabawkami to jestem jak najbardziej za. Moga sobie niech to nawet wydawac i na konsole oczywiscie jesli trójeczka będzie priorytetem na PC :]
[46] Dywan
14:07 03-08-2010
@43

5 goscia z kd 2,5-3 przeciwko 8-9 z kd: 0,5-0,8 i zamykaja was na spawnach na ataku nawet nie podejdziesz do planta a na obronie nawet sie nie zblizysz...nie mowa o gosciach z snipa co kampia w krzakach bo to dla snipera normalne kd ale o gosciach co graja asf,med,inz...wole gosci co maja skilla w druzynie niz lamagow co leca na pale by ginac,kd nie oznacza kampiacych albo takich co tylko fragi lapia...ktos kto ma duze kd ogarnia gre i zgranie go z celem mapy to pryszcz...nawet na ffa jak sie trafia paru skillowych chlopakow do jednego teamu to caly zespol porusza sie jak burza do przodu....zastanawiam sie tylko skad wydumales swoja teorie?!
[47] Spam<3
16:42 03-08-2010
0
+1 Dywan
[48] akasta
19:58 03-08-2010
0
http://i.neoseeker.com/gg/uploads/news/5-2010/news_img_33713_0.jpg
[49] Dywan
20:06 03-08-2010
-1
@48

"The page cannot be found"

wchodziles chodziaz na te strone zeby potwierdzic? czy wbijasz bezmyslnie fotomontaz?!
[50] akasta
22:18 03-08-2010
-2
mi sie wyswietla a ty na pewno dzieko neo
[51] Aldernay
03:18 04-08-2010
1
Slaba okladka .
04:29 04-08-2010
1
#46
Kobra nie lubi jak go biją na respie
[53] Dywan
08:38 04-08-2010
-2
@50

http://img15.imageshack.us/img15/8803/xxxxxxy.jpg


sam jestes dziecko neo kopiujesz bezmyslnie linki i wklejasz..ooo zgrozo jeszcze ci dziala hahah to trzeba byc bezmozgim yeti
[54] akasta
13:54 04-08-2010
-2
innym sie wyswietla baranie wiec sam jestes bezmozgim, bezmyslnym yeti pomiotem pokelania dzieci neo
[55] akasta
14:00 04-08-2010
-2
naucz sie kozystac z ctrl+c i ctrl+v a nie przepisywac linki do paska adresu to beda ci linki wchodzic
[56] Dywan
14:23 04-08-2010
-2
bezmozga tepa malpo nie mowie o http://i.neoseeker.com/gg/uploads/news/5-2010/news_img_33713_0.jpg tylko o tym linku ktory jest na tym srceenie oooooooooooo zajrzylem?!? nie to idzi po rodzicow
[57] Dywan
14:28 04-08-2010
-1
@54

bledy mlodosci rodzicow....zbyt duza dawka narkotykow nie sprzyja przyszlemu plodowi co akasta,czy tez nie rozumiesz?? wydaje mi sie ze jestes na poziomie dopsowywania klockow do otworow...wiesz taka zabawka dla malp?! i tak pewnie nie rozumiesz co napisalem, nie szkodzi...inni sie posmieja:)
14:34 04-08-2010
0
@up
ta... z was obojga

Skąd w ogóle z góry założenie, że MOH (jako cała gra) będzie do dupy, grałeś już w pełną wersje gry ? Fakt beta raczej nikogo nie zachwyciła ale nowy MoH to ma być przede wszystkim sp a tu licze, że gra dorówna serii CoD. Chociaż kupowanie gry dla samego SP w obecnych czasach to raczej chybiony pomysł.

Jeśli chodzi o nowego BFa to albo "remake" BF2 albo IIWŚ, tak czy siak wyjdzie na dobre
[59] Dywan
14:46 04-08-2010
0
@58

grales w bete bc2 i w orginal,grales w bete sc2 i orginal?? grales w bety roznych gier i potem w ich orginaly?!? ja gralem i co ci moge powiedziec to to ze wielkich zmian nie bedzie,tym bardziej ze w becie nawet patcha nie bylo! bc2 zaliczylo patcha podczas swojej bety,moh nie...stwierdzili ze gra im nie wyszla wiec po co sie dalej meczyc,dodamy ze dostep do bf3 i ludzie kupia....gdzie jest obiecany patch do 2142?? gdzie jest Bf1943(dzisaj wycofalem zamowienie) zgodnie z : http://www.cdaction.pl/news-13954/battlefield-1943-czy-gra-trafi-na-pc-nie-wiadomo.html oni jeszcze maja wydac DLC do bc2 zaraz jakis vietnam bc2 + moh + juz niedlugo bf3...masowka..na kg to kartofle sie kupuje
[60] PawelKult
15:54 04-08-2010
0
Tak tylko kto wie ilu ludzi nad tym pracuje, a bf3 może być już w zaawansowanym stadium tylko nie jest to ujawnione bo przecież dali BC2 jak na razie to po co 2 gry naraz wydawać. No i nie zapominajmy że beta BF3 ma być w ciągu roku od premiery MoHa w październiku tak że jeszcze czas. Dwa lata przerwy między BC2 a BF3 to moim zdaniem w sam raz.
[61] Dywan
16:11 04-08-2010
0
DICE robi nikt wiecej....zobacz ze nie ktore fajne gry studio devloperskie klepie pare lat...co ty w cuda wierzysz!??! no chyba ze programiscie z DICE to jak goro z mortala 4 lapy i klepia kod za 2 XD
[62] PawelKult
17:00 04-08-2010
0
Ale ilu ludzi pracuje w DICE ?
No i mają gotowy silnik bo nie sądzę żeby robili na innym niż tym z BC2 tak że to trochę daje.
[63] Dywan
17:42 04-08-2010
0
silnik tak...ale obecnie frostbite tylko spali bf3,bo raczej rewelacji nie bedzie,sugeruje poczekac z podnietami do 1-2 miesiecy po premierze niz tak jak z bc2 ze po 4 miesiacach od premiery scena praktycznie zniknela i nie ma walk ani na esl ani na cb...jeszcze tylko pare ekip gra ale to do cybersportu potem zapewne juz i oni zaprzestana,jezeli tak ma byc z bf3 to dziekuje i nie kupuje
[64] ankle
22:41 04-08-2010
0
@41 I tak to nic nie da bo moi rodzice kontrolują w co gram. A szkoda bo zabawa w MoHa była by przednia. A tak wogóle to dla czego postawiliście mi ocenę -5? przecież nikogo nie obraziłem anie nie upokorzyłem.
[65] Dywan
23:14 04-08-2010
0
@64

ciesz sie ze masz takich rodzicow ktorzy sie toba interesuja i nie chca zebys zostal glupim dzieckiem internetu,za pare latek bedziesz na tyle dorosly zeby sobie kupic samemu gre...ale nie bedziesz wypaczony jak co nie ktorzy ktorych sie spotyka
[66] Aldernay
00:41 05-08-2010
-3
Hahahahaha.dobre
[67] SaRtayE
16:10 31-08-2010
0
Z tego co czytałem, to Battlefield ma "zmasakrować" konkurencję. Wydaje mi się, że możemy spodziewać się olbrzymich bitew na lądzie i w powietrzu. Z tym naciąganiem to trochę prawda. Płaci się za coś, ale wkładu w dalszy rozwój danej gry nie widać. Gram w BC2. Przyznaję, że gra jest świetna, ale tzw. VIP packi mnie śmieszą. Wydają kilka "nowych map" (nowych w sensie przerobionych) i myślą, że takie coś załatwi sprawę. Liczę, że nowy BF rozgromi CoD.. Gdyby stworzyli jeszcze większe mapy, więcej pojazdów, dodali kilka frakcji do konfliktu, trochę ulepszyli Frostbite`a... Zamierzam kupić MOH`a więc przyjdzie mi także zagrać w betę BF3 Nie mogę się doczekać

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!