Aktualności
Dość niespodziewanie, bo na dzień przed faktem dokonanym, Dice ogłosiło datę wydania nowego patcha do Battlefield: Bad Company 2 - zostanie on wydany 29 października, o godzinie 09:00 naszego czasu. Łatka naprawia rozmaite błędy i niedociągnięcia zgłaszane przez graczy na oficjalnym forum EA. Co ciekawe, najnowszy patch zostanie również dostępny do ściągnięcia "ręcznego" przez przeglądarkę jako zwykły plik, bez korzystania z aktualizatora gry. Gdy tylko pojawi się zewnętrzny link do łatki, opublikujemy go tutaj. W dniu wydania, w godzinach 07:00 - 11:00 mogą nastąpić problemy z dołączaniem do serwerów. Będzie to oczywiście spowodowane wdrażaniem nowej łatki, która będzie ważyć ok. 900MB.
[Aktualizacja] Link do ściągnięcia ręcznego - tutaj
W rozwinięciu newsa pełna lista zmian, jakie wprowadza patch R9 do gry.
Lista zmian:
- Poprawiono wymagania do zdobycia Insygni za zdobycie brązowej gwiazdki na każdej z broni - niemożliwa do zdobycia brązowa gwiazdka z Tracera nie jest już potrzebna
- Naprawiono hitboxy i rejestrację trafień przez grę poprzez zastosowanie kilkunastu różnych poprawek
- Usunięto błękitne, przezroczyste okienko czatu które czasami było widoczne wtedy, kiedy nie trzeba
- Usunięto 2-sekundową tarczę po reanimacji (więcej informacji tutaj)
- Naprawiono kompatybilność z Nvidia 3D Vision
- Naprawiono celownik strzelb podczas przybliżania, tak aby ułatwiał celowanie na dalszy dystans
- Zmniejszono celność u strzelb, kiedy gracz kuca i strzela bez przybliżenia
- Naprawiono błąd, który powodował, że G3 zadawał mniejsze obrażenia niż planowano
- Zrównano czułość sterowania bronią przeciwlotniczą VADS do broni p-lot. ZU23
- Zmniejszono siłę ognia i odrzut broni p-lot. VADS, aby zbalansować ją wobec broni p-lot. ZU23
- Naprawiono błąd, który powodował, że zasłona dymna / flary nie zawsze unieszkodliwiały strzałkę naprowadzającą
- Zmniejszono czas przeładowania perków pojazdów
- Lekko zwiększono obrażenia broni p-panc. AT4 wobec pojazdów opancerzonych
- Zwiększono prędkość i przyśpieszenie rakiet wystrzeliwanych przez AT4, aby gracze byli krócej narażeni na ogień przeciwnika podczas namierzania celu
- Zwiększono uszkodzenia splash broni AT4, aby przypominały one rozrzut pozostałych broni p-panc. Jednak AT4 dalej będzie miało najmniejszy splash z wszystkich broni AT
- Zmniejszono uszkodzenia splash broni Carl Gustav, jednak CG dalej będzie miał największy rozrzut spośród wszystkich broni AT
- Zwiększono dystans, z jakiego M95 zabija jednym strzałem w dowolne miejsce
- Naprawiono błąd związany z bronią SVU, który dawał jej większe obrażenia na krótkie dystanse niż inne bronie pół-automatyczne
- Zmniejszono uszkodzenia wszystkich broni wobec MCOMów o 50%
- Naprawiono exploit związany z C4 na mapie Atacama Desert
- Naprawiono błąd związany z polem widzenia podczas celowania z pistoletu M1911
- Zmniejszono obrażenia AN94 na krótkie dystanse, aby podkreślić jego zastosowanie na długich dystansach
- Zwiększono celność F2000 podczas poruszania się
- Zwiększono obrażenia strzelb na krótki dystans
- Lekko obniżono siłę ognia M60
- Lekko obniżono siłę ognia MG3 na krótki dystans
- Nieznacznie zwiększono obrażenia minigunów zamontowanych w UH60 (Blackhawk)
Komentarze
nie rozumiem tylko o co chodzi z tym m95; tu chodzi o hardcore czy ta broń od początku była taka ptężna?
stworzenie mapy na frostbicie nie jest takie łatwe,nowe mapy będą za niedługo.
Przecież jest gorączka na Atakamie, może chodziło Ci o Panama Canal lub Laguna Alta, na których to właśnie nia ma gorączki.
SZANOWNI PANOWIE (SZWEDZI) z DICE dziękuje wam za zwalenie gry ...<3333
PS czekam na nowe mapy
Idiotyzmem jest, ze najskuteczniejsza bronia przeciw piechocie jest bron ppanc, a na sredni i dlugi dystans -strzelby z amunicja typu sabot, paranoja jakas.Gra jest przykladem jak mozna cos naprawde dobrego z**** przez banalne zaniedbanie.Olbrzymie na prawde nieliche mapy, destrukcja terenu to niesamowity potencjal.
Zna moze ktos jakies mody na ktorych mozna zagrac w prawdziwy hard.Ta poprawka to zenada, zmniejsza sile niektorych broni (moja slavia ma wieksza sile obalania niz 3/4 broni w tej grze).