Aktualności
Pierwsze polskie sklepy internetowe wprowadzają limitowaną edycję Battlefield 3 do przedsprzedaży. Jak na razie BF3 w wersji na wszystkie platformy oferuje m.in. serwis gram.pl . Ceny przedstawiają się następująco:
Platforma: | PC | Xbox 360 | Playstation 3 |
Cena: | 129.90 zł | 199.90 zł | 199.90 zł |
Premiera Battlefield 3 jest spodziewana jesienią bieżącego roku. Bonusy wynikające z zakupu edycji limitowanej są jak dotąd nieznane.
Aktualizacja: Wiemy już, co znajdzie się w edycji limitowanej! Więcej w rozwinięciu.
Edycja limitowana będzie dodatkowo zawierała pierwsze DLC, o nazwie "Back to Karkand". Pierwszy dodatek do Battlefield 3 będzie z pewnością prawdziwym rodzynkiem dla każdego fana BF 2. Będzie on zawierał 4 "legendarne" mapy znane z "dwójki", w których będzie działać system destrukcji i fizyki z BF3. Nie wiadomo jeszcze, jakie to będą mapy, ale wydaje się oczywiste, że jedną z nich będzie bardzo popularny "Strike at Karkand". Ale to nie wszystko! Na wszystkich poziomach z dodatku, gracze będą mieli do dyspozycji cały sprzęt, broń i pojazdy, jaki znajdował się na mapach w oryginalnej wersji z Battlefield 2. Udostępnione będzie także kilka nowych odznaczeń/osiągnieć do zdobycia. Dodatek będzie dostępny dla posiadaczy limitowanej edycji Battlefield 3 już w dniu premiery samej gry. Osoby nieposiadające wersji limitowanej będą mogły ściągnąć DLC ok. miesiąc po premierze Battlefield 3.
Komentarze
Czas pokaże : ]
I żadnego reanimowania ludzików, którzy dostali z czegokolwiek w głowę...
Właśnie BF2 miał/ma to coś w sobie, że granie sprawia radochę. Grając w BC2 tego się już nie czuje
"Battlefield 3" nie "Bad Company" co moze sugerowac tylko jedno...
Tak szumnie zapowiadana BC2 to nic innego jak gra pokroju Medal of Honor czy Call of Dutty - arcadówka, trzeba iść tylko jedną wymierzoną trasą. 8 lat temu EA złamała stereotypy wypuszczając 1942 (można było zaatakować z każdego kierunku, sprzętu od groma no i 64 graczy) potem to już tylko gniot za gniotem.
Teraz wyobraźcie sobie sytuację 1942 z dzisiejszą grafiką, możliwościami dzisiejszych komputerów, łatwość modowania gry, serwery dedykowane, ilość graczy, gra według mnie ma miano jedynego sieciowego fightera w swojej klasie, bo nawet dobre moim zdaniem późniejsze Vietnam czy BF2 są już tylko remarkami. Ale to tylko marzenia:)
Dlatego czekam na Ro2
Co do BF2 to myśle wnosił coś nowego do serii. Wszystko co po BF2 (moze jeszcze 2142 ale to był właściwie mod) ssie pałke i nic tego nie zmieni raczej.
Frostbite 2.0 będzie też na x360 i PS3. Wejdź sobie tu: http://publications.dice.se i sprawdź a nie podajesz jakieś informacje wyssane z palca.
gra będzie działała na nowej wersji enginu Frostbite (tym razem w wersji 2.0) - oprócz ulepszonej destrukcji nowy engine oferuje między inymi deferred rendering (znany m.in z Killzone2 i 3) - dający lepszą obsługe wielu źródeł światła w stosunku do tradycyjnego forward renderingu oraz nowość: realtime radiosity (w uproszczeniu mozna powiedzieć że jest to ulepszone liczenia oświetlenia - uwzględniające światło odbite i kolor odbijającej powierzchni)
tutaj macie prezentacje realtime radiosity w silniku frostbite 2.0 (najciekawsze zaczyna sie około 2.00)
http://www.youtube.com/watch?v=pRulx0HIDO0&feature=player_embedded
http://www.battlefield.pl/news-3032-Battlefield_3_nie_tylko_na_blaszakach_z_wykorzystaniem_Frostbite_2_0
Potwierdzone info o rozkładanych broniach i ciągnięcia swoich rannych kolegów to dla was za mało?
Połowa z was pisze jak byście już grali i wiedzieli ze to będzie jeden wielki Shit.
Ja jestem innej myśli,Chłopaki z DICE niepoto anulowali bf1943 oraz onslaught,gra będzie epicka.
@17 dobrze ze ktoś zwrócił uwagę na to-Battlefield a nie Bad Company.
a co być chciał w DLC? 20 map, 15 nowych broni, 30 nowych pojazdów, 2 nowe klasy?
@26
Większość map ma być raczej w miastach. Ciekawe tylko ak taki nowy jork będzie wyglądał. Czy to będą przedmieścia czy centrum miasta. Jeśli miasta to bardzo mnie interesuje jak to zoptymalizują - walące się wieżowce, samoloty bojowe, masa wozów bojowych i wszystko nawalajjąe do siebie - nie każdy ma nowego kompa ;p
Ogólnie jak czytam to sami maruderzy. Dla nich DICE mogłoby wydawać co roku BF 1942 tylko poprawiać grafikę.... Ale jak wam się nie podoba to nie musicie grać, nikt nie zmusza. Poczekacie, aż wyjdzie gra, która wam się spodoba.
Jump off the bandwagon faggs.. go back to CoD..
Osobiscie juz sie nie moge doczekac gra juz zamowiona
Tak swoją drogą, gdzie jest dział o Battlefieldzie 3 na forum? Bo przydał by się.
Jednym słowem plują nam w twarz ....
Zauwasz twórcom zamówisz w preorderze masz ten dodatek za darmo, nie zaufasz to płac i tyle...
**** prawda. Kupiłem sobie xboxa 360 pograłem może z rok czasu i sprzedałem - granie na konsoli kompletnie mi nie odpowiadało i nie odpowiada mi nadal (może od święta ze znajomymi ale nie na co dzień). Więc nie pisz za wszystkich bo to kwestia inwidualna na czym komu się lepiej gra.
Athlon II x4 640 @ 3,7, 8GB Ram
Na dokładniejsze info trzeba będzie poczekać, ale karty z DirectX 10 i 10.1 (jak Twoja 4850) powinny uciągnąć grę (może nie na ultra ale też nie będziesz musiał wyłączać wszystkich efektów)
@69
Spójrz choćby tutaj http://www.youtube.com/watch?v=2WJG14uLA3k i odpowiedz sobie czemu trzeba dużo(dużo? konsola 1000, taki komp 1900 - sam kupiłem niedawno, po ilu grach to się zwraca?) wydać na mocnego pc żeby mieć wszystko na high...
@72
Win 7 bezkonkurencyjnie.
cptMichaaX to ile klatek generują PS3/x360 ?
Wyciekł artykuł GI o BF3
@81 Chyba ci coś na mózg padło,wymagania będą na PC takie same jak miałyby być nawet z zarypistą grafiką.A poza tym zapewne chcesz mieć ładną grafikę,64 graczy,leżenie,duże mapy,czego w przypadku porta z konsoli na pc nie było by.
@76 Prawda w każdej odpowiedzi.
I tak do fanatyków konsol.To wasze PS3 i Xboxy ograniczają rozwój gier,bo chwilowa era ich dominacji graficznej i wydajności ogólnej w grach mineła dawno temu,ale twórcy sobie tego uświadomić chyba nie mogą.
GF460 1GB 256bit
Kingston 4GB lub 8GB Ram
Samsung F3 500GB
procesor z płytą pod 4 rdzenie Intel/AMD (Ci5/Phenom)
Podaj je nam
Takie bzdury pisz na forum onetu....
90
Oni nie płacą producentom, jest wręcz odwrotnie. Żeby zrobić grę na konsolę musisz kupić licencje. Wyjątkiem są exlusivy i takie przypadki jak dodatek do gta 4 (ms zapłaciło żeby na klocku pojawił się wiele wcześniej niż na ps3)
Programiści na pc to powinni brać przykład z programistów na konsole nt optymalizacji - bo tylko dzięki temu konsole mają wciąż ładne gry. A u nas zamiast optymalizacji wypuszczają takiee metra 2033 co potrzebują SLI/CF najwydajniejszych kart żeby to uciągnąć.
A u nas zamiast optymalizacji wypuszczają takiee metra 2033 co potrzebują SLI/CF najwydajniejszych kart żeby to uciągnąć. ---na 8600 GT nawet odpalisz metro na średnich detalach.
Może i by mogli brać przykład,no ale jak widać programisto na PC się nie chce ...W sumie są nawet przykłady Fifa 10 PC-Fifa 10 konsola...Różnica jest ogromna w grafice i grywalności.
No ale zobaczymy jak będzie z BF 3 ..
A CoD zrobiony został dość marnie byle dla kasy i to na każdą platformę więc to najgorszy przykład jaki mogłeś podać...
http://www.youtube.com/watch?v=REfb7qbUhC8&feature=player_embedded