Aktualności
W Internecie pojawiła się już druga część z serii trailerów Fault Line do Battlefield 3, zatytułowana "Good Effect On Target".
Do obejrzenia poniżej.
Komentarze
Genialne.
Ogladac na pelnym ekranie.
Ciarki na plecach
Fajnie ze przyszlo nam zyc w czasie ewolucji gier do poziomu 'interaktywnych filmow'
Ogladac na pelnym ekranie.
Ciarki na plecach
Fajnie ze przyszlo nam zyc w czasie ewolucji gier do poziomu 'interaktywnych filmow'
zwrócicie uwagę gdzie uderza pocisk od bazooki a gdzie powstaje wyrwa po wybuchu. Albo ja coś źle widzę albo coś z tym jest nie tak?!
#10
W realu po trafieniu z rakietnicy PP w taki wieżowiec na pewno się nie zawali
#09
Ta, coś jest nie tak - widać że animka :D
EA umie zawsze zepsuć filmik, w połowie najlepszego momentu wyskakują z informacją: "zapraszamy na część III 30 Marca" - niech to szlak
THX za minusy TROLE
W realu po trafieniu z rakietnicy PP w taki wieżowiec na pewno się nie zawali
#09
Ta, coś jest nie tak - widać że animka :D
EA umie zawsze zepsuć filmik, w połowie najlepszego momentu wyskakują z informacją: "zapraszamy na część III 30 Marca" - niech to szlak
THX za minusy TROLE
dziwi mnie jedna rzecz czemu na tych emkach nie ma szczerbinek?
no i wiadomo że będzie można się czołgać dobrze wiedzieć
no i wiadomo że będzie można się czołgać dobrze wiedzieć
Nie rozumiem co to za błoto się podrywa z ziemi jak biegną skoro po czystych płytkach latają? Chyba trochę przesadzili z efektami...
A ja poproszę w końcu filmik z MP a nie znowu jakieś uskryptowione, przesadzone CoD-owate single...
WoWo@
W BC2 miały się walić budynki i się waliły.
Teraz stworzyli nowy engine i twierdzą że z trafionego budynku odpada 400 części.
Dokładnie to tutaj widać, zresztą zależy co masz na myśli mówiąc animacja. Można powiedzieć że destrukcja w BC2 to też pewnym sensie była animacją.
W BC2 miały się walić budynki i się waliły.
Teraz stworzyli nowy engine i twierdzą że z trafionego budynku odpada 400 części.
Dokładnie to tutaj widać, zresztą zależy co masz na myśli mówiąc animacja. Można powiedzieć że destrukcja w BC2 to też pewnym sensie była animacją.
Chwila uderzenia jest cudowna
Nie rozumiem czemu kilka osób narzeka... Czego wy chcecie od gier? Jak narzekacie nawet na coś takiego to lepiej obejrzyjcie sobie jakiś film o strzale z bazooki a nie, psujecie innym humor...
Dla mnie bomba :D
(ale racja że w BF bardziej ciekawi multi :D)
Nie rozumiem czemu kilka osób narzeka... Czego wy chcecie od gier? Jak narzekacie nawet na coś takiego to lepiej obejrzyjcie sobie jakiś film o strzale z bazooki a nie, psujecie innym humor...
Dla mnie bomba :D
(ale racja że w BF bardziej ciekawi multi :D)
Gra wymiata. Tylko że z tej animacji leżenia te ręce i broń jakieś takie dziwne się wydają. Jakby wklejone w movie makerze. Ale ciekawe co będzie w następnej części. Nie mogę się doczekać.
xmariusz akcje z pojazadmi bedą pokazywane w trybie MP a natakie filmy trzeba poczekać
co do SP oczywiscie są pojazdy ale wiadomo dobrane odpowiednio do misji
ten fil moim zdaniem nie jest żadna sytuacja z orginalnego SP wiadomo dice nie chce spoilerowac i poprostu kreci sobie filmy oczywiscie to nadal jest gameplay SP
nowy engine powstawał w czasie premiert BC 1 (2008r)
uszol problem w tym ze w tym samym momencie nastapiło trzesienie ziemi
Miotla955 prawdziwy gracz nie patrzy na wymagania tylko w tej chwili ma GF580GTX albo HD6990 a nie czeka na cuda
co do SP oczywiscie są pojazdy ale wiadomo dobrane odpowiednio do misji
ten fil moim zdaniem nie jest żadna sytuacja z orginalnego SP wiadomo dice nie chce spoilerowac i poprostu kreci sobie filmy oczywiscie to nadal jest gameplay SP
nowy engine powstawał w czasie premiert BC 1 (2008r)
uszol problem w tym ze w tym samym momencie nastapiło trzesienie ziemi
Miotla955 prawdziwy gracz nie patrzy na wymagania tylko w tej chwili ma GF580GTX albo HD6990 a nie czeka na cuda
Peacemaker w nastepnej części bedzia walka i nasi zołnieze zostana złapani pierwszy fil który jest sekundową migawka pokazuje to wszystko
Ale jest jedn motyw który juz był a mianowicie widac że BF3 dużo zapożycza od Mirror Edge tyle ze tu kolory nie są kontrastowe tylko całkowicie stonowane do szarosci przez co gra wyglada dosyc realistycznie i nie banalnie
Nie wykluczone ze mirror edge powstał na załozenu tego nowego silnika jakośc tekstur była tam naprawde badzo dobra jak i tu wiec ten silnik juz był raz użyty
Nie wykluczone ze mirror edge powstał na załozenu tego nowego silnika jakośc tekstur była tam naprawde badzo dobra jak i tu wiec ten silnik juz był raz użyty
o, do emek magpule dodali
" Szmelc.
18:09 16-03-2011
2
dziwi mnie jedna rzecz czemu na tych emkach nie ma szczerbinek?
no i wiadomo że będzie można się czołgać dobrze wiedzieć"
Poprostu szczerbinka jest zdemontowana(cały chwyt jest zdemontowany), a w jej miejsce wchodzi ten koli na ris, czy coś innego.
" Szmelc.
18:09 16-03-2011
2
dziwi mnie jedna rzecz czemu na tych emkach nie ma szczerbinek?
no i wiadomo że będzie można się czołgać dobrze wiedzieć"
Poprostu szczerbinka jest zdemontowana(cały chwyt jest zdemontowany), a w jej miejsce wchodzi ten koli na ris, czy coś innego.
@15
szczerbinek nie ma bo prawdopodobnie zapomnieli albo mieli mieć też kolimatory zwykły lub x4 jak główna postać ale się im zapomniało wiec prawdopodobnie w pełnej wersji będą a jak nie napisz do nich email by im o tej rzeczy przypomnieć bo fakt wali po oczach jak już ma być ładnie pięknie to taki szczegół by się przydał choć w pierwszej części też ich brakło nikt nie zwrócił uwagi
szczerbinek nie ma bo prawdopodobnie zapomnieli albo mieli mieć też kolimatory zwykły lub x4 jak główna postać ale się im zapomniało wiec prawdopodobnie w pełnej wersji będą a jak nie napisz do nich email by im o tej rzeczy przypomnieć bo fakt wali po oczach jak już ma być ładnie pięknie to taki szczegół by się przydał choć w pierwszej części też ich brakło nikt nie zwrócił uwagi
@30
Ja nie widzę błędu, muszka jest, a szczerbinka jest zamontowana na rączce transportowej, której tutaj nie ma, bo została zdemontowana by założyć kolimator, czy tam ACOG.
http://www.famous-guns.com/wp-content/uploads/colt-m4-05-cqbr.jpg
Ja nie widzę błędu, muszka jest, a szczerbinka jest zamontowana na rączce transportowej, której tutaj nie ma, bo została zdemontowana by założyć kolimator, czy tam ACOG.
http://www.famous-guns.com/wp-content/uploads/colt-m4-05-cqbr.jpg
to jak nie ma błędu widziałeś by jakiś oddział atakował nie mając celownika w broni co mają na ślepo strzelać ... to ze uchwyt ze szczerbinką jest zdemontowany to wiem ale w tym miejscu powinien być kolimator a nie brak celownika może jeszcze im ślepaki do magazynka dali tak dla jaj ... jeśli nie ma kolimatora powinien być uchwyt z szczerbinką no chyba że mają celowniki laserowe czego nie zauważysz za bardzo w jasny dzień
http://www.airsoftcanada.com/showthread.php?t=55095 jak widzicie jest wiele kombinacji nawet ACOG. razem z kolimatorem
@27 Mirrors Edge działa na silniku Unreal 3, ale poza tym wygląda bardzo podobnie jak nowy trailer bf3
nosz ktwa, a czy tam napisane było jaki typ pocisku ma ten AT4? może był załadowany rakietą przeznaczoną do niszczenia bunkrów
@29
nie chodzi mi o tą emke typa co z jego oczu jest to nakręcone ale o te emki tych żołnierzy obok i to co jest zamontowane to jest ACOG 4x32 a nie kolimator , a tym botą mogli dać albo zespół szczerbinki wraz z chwytem transportowym(albo rączką transportową różnie to ludzie nazywają) albo military 600m flip up rear sight lepiej by to wyglądało z tą szczerbinką
nie chodzi mi o tą emke typa co z jego oczu jest to nakręcone ale o te emki tych żołnierzy obok i to co jest zamontowane to jest ACOG 4x32 a nie kolimator , a tym botą mogli dać albo zespół szczerbinki wraz z chwytem transportowym(albo rączką transportową różnie to ludzie nazywają) albo military 600m flip up rear sight lepiej by to wyglądało z tą szczerbinką
na multi to ładnie będzie mapa wygladała przez pierwsze 5 min
na a potem AT4 i inne wybuchowe cacka
na a potem AT4 i inne wybuchowe cacka
sama gierka zapowiada się fajnie lecz moment w 0:58 mnie strasznie denerwuje, oraz snajper ma strasznego pecha :D
Ludzie... tamci, którzy na swych emkach nie mają szczerbinek, mają na nich szynę, która jest naturalnie pod uchwytem transportowym i zostaje odsłonięta po jego zdjęciu.
A ślepaki to ja mam w multi BC2... I jeszcze co mi się w tym gameplayu nie podoba: część M240 tego gościa wnika w podłoże.
Tomisan już widze o co ci chodzi... dopiero teraz to widze... nie chodzi o broń bohatera, a jego kompana, przy ataku na miejscu szczerbinki nie ma NICZEGO.
no nigdy nie wiadomo czy naprawią EA jest ślepe wiec jeśli nikt o tym im nie wspomni mogą to olać i zostawić jak jest
Grafikę i tak większość zredukuje do grania w multi. Czekam na pokaz nowych rozwiązań mechaniki gry. Zabrli koma to muszą coś ciekawego dodać. Na razie pokazali, że mamy wysiadanie i wsiadanie w pełnej animacji zamiast teleportów. Podobają mi się wnętrza pomieszczeń. Widać duży postęp.
Booty i tak strzelają na ślepo więc po co im celowniki? One zawsze strzelają z pod ramienia
Happysad93 ta misja wogule w finale może cakowicie inaczej wyglądć więc nie ma się czym tu sugerować gra powstaje od dosyć sporego czasu nawet przed BFBc1 jesli
tej misji może nawet nie być ^^ bo jest wiele filmików z bc2 których ani misji ani map nie ma
Oglądając ten filmik tak jak powiedział Lisek_M36: ciarki po plecach przechodzą i to rzeczywiście. Tylko czekać na wydanie pierwszej premiery BF3
Episode 3- jeśli był to przepraszam, dla mnie najlepsza część jak narazie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=R2NL_6zxOJo[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=R2NL_6zxOJo[/url]
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!