Aktualności

Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj EA wraz z DICE opublikowało kolejne informacje o dodatku do Battlefield 3, o nazwie Powrót do Karkandu, który będzie dodawany za darmo do wszystkich zamówień przedpremierowych gry. W rozwinięciu newsa bardzo krótkie streszczenie i trzy ciekawe grafiki.

 

Aktualizacja: W sieci pojawiło się zdjęcie, na którym można dostrzec fragmenty grafik przedstawiających koncept arty pozostałych trzech map z DLC, podobnych do znanej już grafiki z mapy Karkand. Do obejrzenia w rozwinięciu.

 

Ujawnione informacje pojawiły się na oficjalnym blogu serii Battlefield. Prawdę mówiąc to... nie dowiadujemy się z nich nic nowego. To po prostu wywiad z głównym projektantem dodatku Niklasem Fegraeusem i Davidem Göthbergiem, który odpowiadał za stworzenie mapy Strike at Karkand. Dlatego pozwólcie, że przedstawię to krótko i rzeczowo w formie kilku punktów:

 

  • Dodatek będzie zawierał 4 mapy: Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman i Sharqi Peninsula,
  • oprócz map, powrócą pojazdy i bronie dostępne w Battlefield 2,
  • pozostała część artykułu to wspomnienia Niklasa i Davida o mapie Strike at Karkand: jak powstała, dlaczego gracze określają ją mianem najlepszej z wszystkich serii Battlefield itp., czyli to co doskonale juz wiemy,
  • to raczej domysły po przeczytaniu artykułu - nie powinniśmy spodziewać się pełnej destrukcji mapy; deweloperzy wspominają, że silnik FB2 wprowadza sporą destrukcję, np. użycie RPG na ścianie budynku pozwoli na odsłonięcie broniących się w nim żołnierzy, ale zniszczenia te nie powinny w sposób szczególny zmieniać ogólnego zarysu walki na mapie.

 

W jaki sposób zniszczenia wpłyną na rozgrywkę na dotąd doskonale znanych nam mapach? Powinniśmy się o tym przekonać już niedługo. Przed nami targi E3, na których mam nadzieję, że EA/DICE ze swoim Battlefieldem 3 się pojawi i zapowiedziane beta testy gry.

 

 

Na koniec jeszcze trzy obrazki, które pojawiły się w artykule: tapeta na pulpit, wizualizacja mapy i fragment dokumentu, w którym możemy zapoznać się z tym jak powstawała mapa Strike at Karkand w Battlefield 2. A gdybyście chcieli przeczytać jego całość, to możecie zrobić to klikając tutaj.

 

 

Aktualizacja: Zdjęcie, na którym widać fragmenty nowych grafik z DLC.

 

Komentarze

[01] Rafson89
18:25 10-05-2011
1
Piekna tapeta! pozdrawiam wszystkich.. i do zobaczenia na polu walki w BF3
[02] Sasquacz
18:39 10-05-2011
-2
Karkand będzie ten z dwójki, czy z p4f?
18:59 10-05-2011
5
@2 Takie niesmaczne żarty to wiesz, gdzie sobie możesz schować.
[04] STmPL
19:35 10-05-2011
@Sasquacz - w tym screenie chodzi o to aby pokazać jaka będzie odległość widoczności w mieście, jak wygląda dym i inne bajery silnika. Jeśli przeczytałeś cały wywiad to wiesz że mapa będzie wręcz identyczna z tą z dwójki. Przecież to nawet nie możliwe ponieważ w 2142 było tylko kilka nowych budynków (wieżowców) a tutaj w roku 2014 miała by być metropolia? Wolał bym aby była taka jak z dwójki, a nie z p4f, ponieważ nie podoba mi się że Suburb (najbardziej wysunięty w lewo spawn) jest tam gdzie w oryginale było zwykłe skrzyżowanie, i w dodatku nawalili tam krzacorów.
[05] Krox
19:43 10-05-2011
@2
Powinieneś dostać medal od Strasburgera.
http://img.zryte.pl/czlowiek_suchar_10014.jpg
[06] Lisek_M36
19:55 10-05-2011
-2
I znow ty STmPL
to nie jest screen a digital painting - wizualizacja/ concept art ...............damn...
[07] WojtaaSs
20:18 10-05-2011
3
Blackhawk na karkandzie :D
[08] Eleanor
20:24 10-05-2011
0
Cześć, chciałem dopisać, że ten karkandopodobny miast przypomina bardziej Masthur City, dziękuję.
[09] legoingr
21:25 10-05-2011
I znowu nas okłamali... Myślałem, że będzie się dało zniszczyć wszystko (np. do 10 piętrowych wieżowców), a tu ****...
[10] 1ka11PL
21:28 10-05-2011
3
Tak, ale to na zdjęciu to chyba nie Karkand. Jeżeli ma być ten z dwójki to napewno nie będzie tak wyglądał, to chyba jest zdjęcie tak jak STmPL powiedział, że to tylko żeby pokazać jak gra w tego typu mapach będzie wyglądać.
[11] Patyk15
21:33 10-05-2011
@10 popatrz na opis pod zdjeciem. to chyba jednak Karkand
[12] 1ka11PL
21:37 10-05-2011
@11 Jak tak, to dla mnie będzie porażka. (mam nadzieję, że się mylisz)
[13] XerxesPL
21:50 10-05-2011
2
3 SCREEN TO NIE JEST PROJEKT MAPY DO BF3! TO BYŁ KONCEPCYJNY PROJEKT DO BF2! Wystarczy wejść w link z wywiadem i pod tym obrazkiem jest podpis...
[14] 1ka11PL
22:12 10-05-2011
@13 Ale mi chodzi o ten obrazek nr 2. Tam jest podpisane Strike at Karkand. Nie wiem może to jakaś inna mapa, ale raczej nie przypomina tych 4 map które są wymienione w dodatku. Tak jak kolega wyżej wymienił, to bardziej przypomina mapę Mashtuur City. Chociaż jej nie ma w dodatku.
[15] XerxesPL
22:26 10-05-2011
-3
na 2-gim to jest zrobione w edytorze dla picu, 4 meczety obok siebie...
[16] hermand
22:30 10-05-2011
-2
a ja tam widze 1942 rok... lewy gorny rog
23:06 10-05-2011
2
@14 Ten obrazek to nie screenshot z Karkandu w wersji BF3, a jedynie namalowana na tablecie grafika przedstawiająca koncept wyglądu mapy "blisko wschodniej" w Battlefield 3. Karkand w wersji BF3 ma maksymalnie przypominać układem mapy to, co było w "dwójce". Wszystko to jest napisane na oficjalnym blogu battlefield
[18] keczap
23:23 10-05-2011
Super filozofia "beda mapy z poprzednich bf-ow", jak to ma polegac na zasadzie: dobra nazwiemy to karkand bo jest rzeka, miasto i troche piachu - to ja podziekuje za cos takiego. DICE i EA w c*** leca nadrabiajac kiczowata fizyke i debilna mechanike kolejnymi tonami dymu, bluru i odpadajacych scian - juz widze ze na miejskich mapkach to sie szykuje poprostu BFBC3.
[19] xmariusz
10:34 11-05-2011
@18
to nie kupuj.
[20] Lisek_M36
12:31 11-05-2011
-1
Gosh ludzie nie ogarniaja co to concept art..............
Do tego rozumuja swoja malomiasteczkowa filozofia...
[21] Rafson89
13:52 11-05-2011
do Keczap. panie Keczap to odpuść sobie kupno tej gry i skladaj stóweczki na MW3 i jej przestarzały silnik graficzny +DLC(4mapki o powieszchni 10mkwadratowych).
[22] morzan
15:07 11-05-2011
-1
Jeśli potwierdzi sie że na mapach będzie cykl dnia i nocy to musze zobaczyc karkand w nocy
[23] XoLaMaRu
15:54 11-05-2011
I tak wole ****.

@22
Na szybko czytałem "Jeśli potwierdzi sie że na mapach będzie cykl...", to przeczytałem "Jeśli potwierdzi sie że na mapach będą ****...".

A co do gry, to by już mogli dać wymagania.
[24] STmPL
16:46 11-05-2011
i znowu atak minusujących botów...
[25] keczap
17:55 11-05-2011
-1
@19 nawet nie myslalem o wydawaniu na to nawet zlotowki - jednak mam do wykorzystania kupon z EAStore a w bfy gram od classica wiec przynajmniej z ciekawosci zagram - moze przez przypadek im cos dobrego wyjdzie

@21 akurat do serii COD (w ktora niestety poza kilkoma godzinami w multi MW1 nie bylo dane mi zagrac) zaczyna sie nam bf upodabniac i odwrotnie - kolejne CODy maja coraz wieksze mapy pojazdy etc. Czyzby szykowala sie jakas unifikacja? Porownaj sobie wielkosc map w bf2, 2142 czy classicu do map w bc2 i dopiero powiedz czy rzeczywiscie tylko COD ma coraz mniejsze mapy. A co do silnika to z checia bym widzial nowego bfa na unrealu czy ktoryms ze starszych cry enginow niz na tym gownie jakim jest frostbite - silnik ani dopracowany, ani zoptymalizowany pod pc i co najwazniejsze bez modtoolsow (mysle ze grubo ponad 20% osob gra w bf2 tylko na modach). Dlaczego tak sie czepiam 3 (bezpodstawnie?) - na gameplayach widze wszystko to czego sie obawiam czyli konsolizacji. Jednak to calkiem subiektywna opinia - jezeli komus podobaja sie wybuchy, dziury w scianach czy tumany kurzu to prosze bardzo - ja wole szybka rozgrywke, bardziej arcadowa - mam poprostu sentyment do bf2, do tych wszystkich delfinkow, seatswitchingu i braku jakiejkolwiek schematycznosci (nie wspominajac o czyms takim jak dostepne za darmo pliki serwerowe, modtool, dema, LAN). DICE karmi nas jakims shitem - dlaczego nic nie slychac o przygotowywanych narzedziach dla moddevov, plikach serwerowych, wsparciu dla rozgrywek turniejowych a zamiast tego wiemy ze bedziemy w stanie wybic dziure w domu, wlaczyc widok dla 32 monitorow wraz z turbo-cholerawieco-shader (ktory i tak bedzie wylaczony bo gra bedzie klatowac i/lub bedzie mniej widac z wlaczonymi jakimis dzikimi blurami) a po x tygodniach od premiery kupic sobie DLC z rozowym skinem do AK.
[26] Krox
18:41 11-05-2011
@25 BF3 skonsolizowany? Hahahaha, sami producenci się przyznali, że bc2 był ograniczany przez konsole, a bf3 będzie zrobiony z naciskiem pod PC. Konsole będą miały mniej graczy na serwerach, słabszą grafikę, i oczywiście mniej klatek. Obejrzyj jakieś wywiady z Bachem, chyba że nie znasz angielskiego, to na jakiejś stronie jest wywiad z polskimi napisami.
[27] edrushPL
18:48 11-05-2011
Ale ta mapa woglę nie przypomina Strike at Karkand z BF2 .To co to nowy Karkand ?
[28] keczap
18:55 11-05-2011
-1
To co producenci mowia a co robia to 2 rozne rzeczy - nie mozna jednoznacznie powiedziec bez pelniej wersji. Dlaczego smierdzi konsola - co bardziej przypomina (wywalajac cala grafike): bf2 czy bc2? Ja tam na gameplayach widze po prostu bc2 + jakies smieszne walki wrecz (zdaje mi sie ze na ktoryms filmiku to widzialem), siekanie z ckmu z 15 metrow i strzelanie do biegnacych prosto botow. Dla mnie ta gra to nie ma byc single player z miliardem skryptow (to co na gameplayach jest) tylko porzadna baza na multi z normalna fizyka w ktorej 1 head zabija a postacie nie zbieraja sie do sprintu (nieograniczonego!) 15s.

"sami producenci się przyznali, że bc2 był ograniczany przez konsole" zeby im sie nowy bf dobrze sprzedal to nawet do seksu analnego z oslem pewnie by sie przyznali
[29] keczap
19:09 11-05-2011
0
@26 jeszcze jak mowisz ze beda mialy mniej graczy etc. etc. jednak fizyka pozostanie ta sama czyz nie? Mozna domniemywac ze fizyka i silnik zostana te same (bo taniej) dla wszystkich platform, a okrojenie mapy czy wylaczenie kilku efektow graficznych jest latwiejsze niz pisanie gry od podstaw na konsole.
[30] Kmin
19:30 11-05-2011
-1
Na tym concept art to faktycznie meczet na meczecie - prawie jak w Polsce, tylko u nas tak kościoły budują ;P

Żeby trochę rozładować atmosferę i uniknąć kolejnych nieprzemyślanych komentarzy na temat owego obrazka pozwolę sobie przetłumaczyć podpis który znajduje się w blogu BF-a.

"An early piece of concept art for the Frostbite 2 reimagining of a true classic. Meant to represent lighting and color palette only. Actual map layout will be very similar to the original."
Wczesny szkic koncepcyjny do prawdziwego klasyka odtworzonego z pomocą (silnika) Frostbite 2. Ma reprezentować TYLKO oświetlenie i paletę kolorów. Właściwy układ mapy będzie bardzo podobny do oryginalnego."

@ 26
Zgadzam się z Tobą, ale z tą oczywistością co do mniejszej ilości klatek to bym nie przesadzał - jeżeli zoptymalizują grę na konsolach przynajmniej w takim stopniu jak to było z BC2 to ja już będę zadowolony. Na konsolach gra może nie będzie tak spektakularna jak na PC, ale przynajmniej nie będę musiał kupować nowego kompa i mój wysłużony Xbox pociągnie to bez zgrzytów
[31] Kmin
19:34 11-05-2011
@ edrushPL (#27)

Nie przypomina Karkand-u, bo to tylko bardzo wczesny projekt mapy, który później uległ całkowitej zmianie. W rogu obrazka możesz nawet zobaczyć że dłubali przy tym jeszcze przed BF2, gdy robili BF1942. To w żadnym wypadku nie jest mapa Karkandu który dostaniemy w DLC do BF3.
[32] czopor
21:42 11-05-2011
28
"+ jakies smieszne walki wrecz (zdaje mi sie ze na ktoryms filmiku to widzialem), siekanie z ckmu z 15 metrow i strzelanie do biegnacych prosto botow."
Walki wręcz będą tylko w singlu, a co do botów... wiesz co to jest film pokazowy? ... Nie wiesz, tak samo jak nie wiesz co to concept art.

btw jak jesteś taki pr0 to idź do DICE i sam zrób narzędzie modderskie bo wg ciebie to chyba żaden problem.

Mówisz o niezoptymalizowanym silniku - grałeś już w BF3 na fristbitte 2? Ciekawe...

Jak chcesz krytykować to argumenty a nie jakieś bzdury, bo debila tylko z siebie robisz ;f
[33] keczap
22:13 11-05-2011
-3
"Walki wręcz będą tylko w singlu, a co do botów... wiesz co to jest film pokazowy? ... Nie wiesz, tak samo jak nie wiesz co to concept art."
dobra to co ma pokazywac filmik pokazowy jak nie gre? czy ja gdzies napisalem ze nie podoba mi sie concept art - raczej sobie nie przypominam, napisalem natomiast ze nie podoba mi sie zmienianie oryginalu - a jezeli pojawiaja sie jakies koncepty to raczej zamierzaja go zmienic.
"tw jak jesteś taki pr0 to idź do DICE i sam zrób narzędzie modderskie bo wg ciebie to chyba żaden problem." - myslisz ze kolesie z dice robia obecnie mapy w notatniku? narzedzia developerskie (chociazby glupi map editor) sa juz dawno jednak na ich wlasny uzytek - nie wypuszczaja bo to by sie wiazalo z utrata kontroli nad ich kochanym dzieckiem jakim jest frostbite. W zamian za to daja informacje o DLC i nowych mapkach - to chyba tez o czyms swiadczy. I nigdzie nie napisalem ze to zaden problem zrobienie modtoola wiec nie wciskaj mi jakis bzdur.
"Mówisz o niezoptymalizowanym silniku - grałeś już w BF3 na fristbitte 2? Ciekawe..." mowie tak poniewaz frostbite to silnik multiplatformowy dodatkowo jest oparty na starym frostbicie wiec prawdopodobnym jest to ze nie uzyska wysokiej wydajnosci na PC (juz nie mowiac ze wywodzi sie z silnika stricte konsolowego ktory na PC goscil od pol roku i to w 2 tytulach ktore nie ciesza sie zbytnim zoptymalizowaniem)
[34] keczap
22:23 11-05-2011
-2
poltora roku nie pol cos zjadlo
[35] Rafson89
08:48 12-05-2011
keczap po prostu nie kupuj tej gry zapomnij o niej i graj sobie w te swoje beznadziejne Crysisy itp. a nie filozofie tu odprawiasz. dobra moze i nie bdzie z początku swietnie zoptymalizowany Silnik Graficzny ale po to sa BETA TESTY ze by dac czas naprawic co kolwiek ! jezeli uwazasz ze Frostbite czy Frostbite 2 to tylko dziury w scianach i kleby kurzu to jestes śmieszny. Widac ze mieszkasz w bloku, Siedzisz tam 24h i mala masz fantazje, pewnie podniecasz sie tymi silnikami graficznymi typu Crytek itp. gdzie sa plastikowe drzewa i makiety zamiast budynkow... Ja powiem jedno FROSTBITE ENGINE jest przelomowym silnikiem graficznym a nie jakims nastepnym czy kolejnym prostym Crytek czy Unreal Engine! Odpusc sobie ta gre i licz na nastepne MW
[36] czopor
09:19 12-05-2011
-3
Frostbite 2 został napisany od podstaw - i na tym kończę z tobą dyskusję bo nie masz pojęcia o czym mówisz, krytykujesz dla samego krytykowania ale argumentów brak.
[37] Rafson89
10:07 12-05-2011
Dokładnie Czopor...
[38] Dywan
18:03 12-05-2011
1
@35

tyyyyyyyy znawca od kilku miesiecy,przyszedl wielki fachowiec widze,gdy ketchup gral z swoimi chlopakami w bfa to ty oczami przecierales kurz z szyb w biedronce spoglodajac na komputer w promocji...wchodzisz tu nabie i szczekasz starszym graczom ktorzy jebali te serie od bf1942 i widzac ze seria sie komercjalizuje kosztem miodnosci pisza o tym smialo..a taki jak ty,no skill ktory nie ma pojecia o mechanizmie prawidzwego bfa srasz sie tutaj jakbys byl specem i guru polskiej sceny bfa.

Ketchup!!!!!!

Wygralismy cybersport bc2:vietnam,wygralismy bf.pl vietnam cup...mowilem ci ze konczymy gre w te slabizne,bo nawet poziom tych "znawcow" jest ponizej kurzu....a teraz retardow zapraszam do vote minus!

[39] Av3k
18:21 12-05-2011
0
Jak widze jak tutaj sie tacy ludzie jak Rafson czopor itp wypowiadaja to nie dziwie sie ze gry takie jak FPSY schodza na psy:P
[40] keczap
18:25 12-05-2011
-1
ciesze sie Rafson ze znowu swietnie mnie znasz i wiesz dokladnie co ja mysle - nawet nie chce mi sie odpiswyac na te bzdury co napisales. dywan dobrze napisal nie ma co sie **** bo pokolenie bc2 i tak wie lepiej.
[41] Rafson89
19:49 12-05-2011
@38

"to ty oczami przecierales kurz z szyb w biedronce spoglodajac na komputer w promocji..." I JESZCZE KILKA TAKICH WIERSZYKOW A BEDZIESZ PO PROSTU ZAJEBISTY ! pozdrawiam...
[42] Rafson89
21:49 12-05-2011
Av3k jak czytam takie wypowiedzi typu keczap to mnie mdli, wielki znawca, daj Ci Bóg by manna z nieba Ci spadła bo tego chyba oczekujesz...
[43] czopor
08:44 13-05-2011
ktoś ma przerośnięte ego...
[44]
11:36 13-05-2011
-2
he he ale wesoło tu jest. Dywan, keczap nie wysilajcie się. Oni nie wiedzą o czym piszecie. Pewnie już złożyli daninę na BF3 xD
[45] MATiASSek
14:35 13-05-2011
2
Widzę, że stara gwardia bf2 ma syndrom bf2, i dobrze, nie jestem sam ;D
[46] Av3k
16:25 13-05-2011
-2
42 mdli cie od poprawnych wypowiedzi keczapa?:p jak dla mnie jesli gra bedzie taka prosta jak BFBC2 ze po 2 tyg gry zaczyna sie zajebiscie nudzic to nie kupuje gry;P a przez ludzi ktorzy kupuja takie gry jak BFBC2 lub nowe CODy i sie tym jaraja to juz jest po grach klanowych;p
[47] czopor
17:28 13-05-2011
a rozumiesz, że nikt nie tworzy gier z myślą o "grach klanowych" bo jesteście promilem wszystkich graczy? to, że Ciebie gra nudzi po 2 tygodniach nie znaczy, że innych też. a wypowiedzi keczapa nie są poprawne, jak już pisałem mile widziana jest konstruktywna krytyka a nie pisanie bzdur dla samego krytykowania. idźcie grać csa najlepiej...
[48] Rafson89
17:44 13-05-2011
pożyjemy zobaczymy! ja jednak stawiam na to ze BF3 poradzi sobie z waszymi kryteriami. call o duty mw2 i black klops sa slabe. w mw2 grało sie z nudow w black klopsa nawet podczas nudów nie da sie grac. w BC2 do dzis gram praktycznie kiedy tylko sie da bo jest jak dla mnie Dobry! i nie liczy sie tylko w nim kto pierwszy nacisnie spust....
[49] legoingr
18:47 13-05-2011
Hahahahahaha!!!! Widzieliście te screeny z Cal od Dupy: Modern Sasquatch Shit 3? Po prostu podłubali przy oświetleniu i już. Nawet jest porównanie mapy z Black Loopsa i tej z MW3: ta z drugiego jest oświetlona ładniej ^^ Ale żałosne... jeśli to **** ma zamiar konkurować z Bf3 to... yyy... nie wiem co powiedzieć, tak się śmieję :D
[50] Rafson89
20:59 13-05-2011
legoingr to jest jakis szit pewnie a nie prawdziwe zdjecia z MW3.
[51] Av3k
22:28 13-05-2011
1
48 a co sie liczy?? skoro rozrzut kul jest 0rowy???? wlasnie to oczym mowisz kto pierwszy ten lepszy kto lepiej zakampi itp nie liczy sie to jak sie poruszasz tylko jak kampisz na flagach naprawde SKILL sie liczy wszystkie Cody do 4 sa bardziej skillowe i tak samo CSy;p
47
no i tacy ludzie jak wy lykaja gre ktora ma ladna grafike i fizyke to sie liczy w 90% a sam sens ogolnej gry ma prawie 0 znaczenie wiec zarabiaja tylko i wylacznie na glupocie ludzi

i tak wiem ze nie zrozumiecie co to jest dobra gra skoro lykacie tak zbuggowana i niedopracowana gre jaka jest BFBC2 patrzac na same pliki serwerowe widac jak gry sie cofaja
[52] Lisek_M36
00:50 14-05-2011
-2
A ja i tak kupie BF3.
06:38 14-05-2011
-1
Panie, Panowie nie ma co na dzień dzisiejszy fascynować, się czymś czego nie ma. Dice specjalnie będzie przedstawiać swój produkt w jak najlepszej oprawie, aby wywołać euforie i zachwyt do zakupu BF3. Poczekajmy do oficjalnych filmików z rozgrywki i wtedy przeprowadźmy konwersację na temat co dobre a co nie. Po co skakać sobie do oczu z powodu domysłów które sami tworzymy.
[54] czopor
07:34 14-05-2011
-3
Av3k wg Ciebie w BC2 można strzelać full auto i wszystko trafi? To raczej w tą grę nie grałeś... pozostawię bez komentarza to, że niby znasz kryteria jakimi się kieruje przy kupnie gry...
[55] bether
08:49 14-05-2011
-2
Bad Company 2 wypada taktycznie słabiej od BFPlay4Free
Ponieważ w tym drugim spokojnie można załamać linię wroga zajmując np. ostatnią flagę.
W BC2 praktycznie to niemożliwe wszystko odbywa się liniowo.
Niemniej jednak BC2 jest ładniutki ... hi hi
[56] Rafson89
09:33 14-05-2011
no w BC2 da sie przełamać linie wroga, trzeba znac miejsca i umiejetnie sie poruszac. setki razy to probowalem i nie wiem czy grałem na lowkow czy na dobry team ale co mape jestem w stanie to zrobic moze chodzisz liniowo po mapach i dla tego to Ci sie nie udaje.
[57] legoingr
12:59 14-05-2011
O, już widzę atak trolli... A poza tym, popieram rafsona: jak potrafisz, to możesz zająć nawet bazę najbliżej rozstawienia wroga na początku rundy.
[58] Lisek_M36
19:11 14-05-2011
-3
A ja i tak kupie BF3
Trzeba docenic dzielo DIECE i zapewnic im kase na chleb bo chlopaki wyznaczyli nowe tory w rozgrywce multiplayer.
[59] Sasquacz
00:47 15-05-2011
-2
@48
Nie żeby coś, ale ode mnie proszę się delikatnie odpier*lić, nie mam zamiaru mieć niczego wspólnego z kał of z dupy.

Rafson, widać że lecisz na grafikę, i efekty świetlne ;]
Polecam pograć w GTA 1/2 zobaczymy co o nich napiszesz
[60] Wilku:D
09:06 15-05-2011
1
dyskusja z pewnymi osobnikami nie ma wiekszego sensu
ja osobiscie powoli trace nadzieje ze nastepne czesci beda chociaz w polowie tak miodne jak bf1942 vietnam czy bf2 oraz mody ktore na nie wyszly:)
juz wlasnie sam brak mozliwosci tworzenia modow to bardzo duzy minus i problemem nie sa narzedzia czy trudnosci w okielznaniu silnika tylko najzwyczajniej w swiecie powodem jest kasa ktora beda chapac za DLC :D
EA i DICE doskonale wiedza ze darmowe mody przewyzszalyby ich DLC pod kazdym wzgledem
starzy wyjadacze moga tylko marudzic:)
na koniec dodam ze mnie rowniez rozpier***a grono osob ktore swoja przygode z bf zaczeli od bfbc2 :D:D:D mozemy im tylko wspolczuc bo nie wiedza ile stracili nie grajac w poprzednie czesci ktore w moim przypadku wyciely mi od ch**a czasu z zycia hehe
[61] Rafson89
11:24 15-05-2011
59: grałem w GTA 1 i 2 bardzo mi sie podobały i przeszedłem je...

60: BFBC2? zaczalem grac w BF1942 i tak naprawde to mi sie najbardziej podobało! myslisz ze mam 14 lat i mało widziałem i grałem....
[62] Huzar
12:52 15-05-2011
0
Mam tylko nadzieję ,że ta gra nie będzie takim gównem jak BFBC2 bo pozostanie mi grac 6 rok w bf2.
[63] XerxesPL
14:04 15-05-2011
Szkoda że właśnie nie ma Blackhawka na Karkandzie, zniknął jak reszta tych pojazdów,bo przecież jest tylko po 1 czołgu i 2ch APC, ale jakby dali helke to Plot nie byłyby potrzebne, takiego transportowca można by było zestrzelić ze ERYXa. A mimo wszystko po graniu w BC2 ilość klas w BF2 przytłacza, czuje że osobny inżynier i p-panc. jest niepotrzebny ;D. 4 klasy to jeden z lepszych pomysłów, tylko do zwiadu brakuje mi jakiś broni automatycznych (nie uniwersalnych) jakieś subkarabinki ale mogą być bez tłumika albo z lunetą takie pół-snajperki (no tak jest jedna - Vintoriez)
14:47 15-05-2011
@25 porównujesz b2 do bbc2 znawco jak by to była 1 seria,jakie ty gameplaye widziałeś z b3,bo ja chyba coś przegapiłem,chyba że chodzi ci o te filmiki zmontowane przez dice,piszesz żę interesuje cię multi a oceniasz gre w kórą nie grałeś na podstawie filmiku z singla@28 i znowu te bc2:)@38 gratuluje zwycięstw i nie będe szczekał takim pro znawcom jak ty bo nie grałem w b2,1943,mody itp.rozumiem sentyment do jakiejś gry sam jestem już zgredem i gram w gry video od dobrych 25lat(zaczynałem od zx81 ktoś jeszcze to pamięta?)ale tu chyba każdy może wyrazić zdanie po to ta stronka,od kilku lat gram tylko na konsolach,wychowałem się w "wozach drzymały"tzn.zadymionych salonach gier.Co do bbc2 to dla mnie best fps ever z 1 powodu,destrukcji wreszcie moge "usypiać"skilowców kampiących w oknach
14:49 15-05-2011
@62 chętnie powącham to **** tym razem w innym opakowaniu nazwane b3:)
[66] Huzar
15:09 15-05-2011
-1
@up
Spoko jeśli lubisz wąchać **** , każdy ma jakieś zboczenia.
[67] legoingr
17:42 15-05-2011
Hehehe, mimo to BC2 to wyperfumowane ****, oczywiście względem MW2 i BO :D
18:29 15-05-2011
BF3 skonsolizowany? WTF
Czytałem wypowiedź pracownika DICE, gdzie X360 miał problemy z renderingiem pojedynczje rzeczy (chyba kubka). BF3 bedzie innowacja głownie dlatego, że popchnie srodowisko gamingowe do przodu. Gry będa bardzeij wymagajace, z lepszymi szczegółami, z tym czego jeszcze kilka lat temu nie dało się zrobić. Konsole już blokują cały gier, które w ciągu ostatniego roku wyglądały tak samo. EA i inne firmy przerzucają się na PC, dlatego ze dają one większe możliwości. I ktoś tu śmie mówić że BF3 będzie skonsolizowany skoro biedne konsole mają problemy nawet z kubkami :D hahaha GET A LIFE
[69] veok
19:52 15-05-2011
-3
LIPTOX ładnie tak kopiować moja wypowiedź z innego serwisu ?
12:37 16-05-2011
nawet wiem z którego :D
[71] Solimo
12:45 16-05-2011
-1
Nie wiecie nic o robieniu gier. Ludzie z DICE kłamią a wy to łykacie.
12:58 16-05-2011
Nie interesuje się powstawaniem gier od podstaw szkoda mi czasu na takie bzdety i rozczulanie się na pierdołami :D skoro masz większe doświadczenie to polecam postarać się o dofinansowanie z UE, stworzyć własne studio i stworzyć takiego potwora żeby panom z DICE i AV szczena opadła :}
[73] Solimo
13:04 16-05-2011
-2
Nie zmieniaj tematu.
[74] veok
15:56 16-05-2011
-1
Wiesz co liptox szlag mnie trafia jak widzę takich ludzi jak ty. Przywłaszczenie mojego wpisu jest na poziomie 10 latka. Gratulacje.
[75] XerxesPL
18:08 16-05-2011
Idźcie nak***iać salta a nie się kłócicie.
[76] Dywan
18:41 16-05-2011
5
@71

Panie przyszly programista...daj Pan spokoj,bo cie debile swoim doswiadczeniem rozbija na drobne...szkoda czasu na te pomyje


@74


wlasnie taka scene doczekal sie Battlefield,z no skillowym gownem typu bc2 przybyly rzesze lewusow,za czasow bf2 dostawaliby czapki na serverach i gre odinstalowal by jeden z drugim juz po 2h-"bo oni maja czity,ta gra to syf, nic mi nie wchodzi", zero myslenia w zyciu,grze...nawet komentarz musi zapierdolic

@75

raczej dotlenic glowe,chociaz nie wiem czy w niej cokolwiek sie znajduje.



vote minus,dziekuje no-brainom
[77] keczap
21:30 16-05-2011
Heh Dywan tez sie nie denerwuj, ale masz calkowita racje. BF doczekal sie sceny gdzie ludzie obrzucaja sie gownem, niczym jakis CS czy inny COD. Nie dziwota - kiedys ciszylo zabicie z knifa metza czy innego napierda**** a teraz cieszy kawalek murku odpadajacy ze sciany czy "skillowe" rozwalenie domu z rpg. Szkoda slow, kiedys bfowcy byli uwazani za jednych z najfajniejszych (tylko takie slowo mi do glowy przychodzi) - nie bylo napinania o byle **** ale bylo granie, turnieje, nightcupy - wszystko. Ale nikt z pokolenia bc2 nie pamieta czasu gdy na serwerze po jednej stronie byli chlopaki z wildy, delty, sofu a z drugiej masa ludzi ktorzy malo co nie srali po gaciach jak sie udalo ich sfragowac. Nikt nie pamieta tego co znaczy serwer i jego specyficzny klimat i dlaczego czasami czekalo sie na slota po kilkanascie minut. Ale **** to bo i tak widzac co sie dzieje nie ma szans zeby wrocil tamten klimat.
21:48 16-05-2011
@76

wzruszyła mnie twoja historia.
Idź teraz wypłacz się mamusi że nie robią już takich BF jak pare lat wstecz.
Prosta rada nie podoba się graj dalej w BF2.
BF3 zostaw dla lewusów hahaha żalowy chłopasiu
[79] ttostry
01:05 17-05-2011
@77

Podtrzymuj ten klimat dalej o co chodzi?
[80] st3lms
08:02 17-05-2011
jeśli drugie zdjęcie to karkan to jestem to naprawdę imponująca grafika.
[81] Av3k
13:51 17-05-2011
1
78 konto masz Dołączył(a): 15 maja 2011, 18:24 a szczekasz jak bys gral we wszystkie BFy chodz mi sie nie wydaje mysle ze grales tylko i wylacznie w BC i bawi mnie to jak jedziesz po ludziach ktorzy kilka ladnych lat sa juz w scenie bfa wszyscy bardziej ogarnieci ich znaja a tu taki szczeniaczek szczeka i szczeka a malo co wie:P
[82] czopor
15:31 17-05-2011
-3
bawi mnie typ, który uważa że data dołączenia do tego serwisu oznacza datę pierwszej styczności z serią...
[83] czopor
15:32 17-05-2011
-3
zwłaszcza, że jego data dołączenia jak najbardziej wskazuje dołączenie po premierze bc2 ;D
15:55 17-05-2011
-3
@81 jesteś co najmniej żałosny sądząc iż data rejestracji na tym serwisie wskazuje iż moje 1wsza styczność z BF to BC2 :D
Gwizdam na scenę BF i tych pseudowymiataczy liczy się tu i teraz a teraz mamy zbliżającą się premierę BF3 ^^
[85] Av3k
22:03 17-05-2011
-3
84 wedlug mnie okresla ona stan umyslu POGRALEM WIEM WSZYSTKO i moge pisac glupie komentarze
83 to jest moje 2 konto do 1wszego maila wywalilem a hasla nie pamietam wiec nie mam jak sie zalogowac poza tym ludzie wiedza kim jestem i ze wiem co nieco na temat Bfow i tak naprawde nie mam szans z ludzmi co tylko grali w bfbc2 bo oni lepiej ogarniaja temat BFow grajac tylko w 1 tytul ktory tak naprawde jest tak UBOGI porownujac go z poprzednimi grami
[86] szymon08
23:06 17-05-2011
0
~@85
tak? niby kim jesteś?
[87] kuś
01:39 18-05-2011
0
Właśnie.... kim ty k***a jesteś......pajacu. ;]
[88] Solimo
08:54 18-05-2011
-1
szymon08, kuś, Liptox, czopor.... Avka to przynajmniej pamiętam, że grał. Btw, Av3k - nieobecni nie mają racji więc przestańmy rzucać grochem o ścianę. Jest masa ciekawszych gier niż odsłony nowych BF - jak któraś będzie zgrabna to ludzie zaczną znowu grać.
[89] legoingr
09:10 18-05-2011
-2
No, ok. Jak na razie to jedna osoba na 3 zna Avka. Ktoś jeszcze? ;P
[90] legoingr
09:10 18-05-2011
-2
Musimy podnieść mu średnią!!! :D
[91] keczap
09:21 18-05-2011
0
Av3k nikt nie uwierzy w twoje zalose tlumaczenie. Jestes nonamem grajacym w bf:heroes i kupujacym buty za golda!
[92] Av3k
14:10 18-05-2011
3
haha:D widze ze daliscie sie wkrecic szymonowi0700:D kusowi i keczupowi:D
[93] Koda007
16:37 18-05-2011
6
Jaaa cieeeee Wake Island zajebiście wygląda!!
[94] legoingr
16:43 18-05-2011
5
Z tego artworka, Wake wygląda jakby o 2/3 jeśli nie 2 razy większa od tej z Bf1942.
18:14 18-05-2011
6
Wake naprawdę ładnie wygląda, może to będzie najlepsza mapa w BF3 tak jak w innych BFach + ten frostbite ciekawe jak będzie wyglądać na koniec rundy
Teraz poza tematem:
Jeszcze 5 komentarzy i będzie setka, może nawet przed następnym newsem - postarajcie się
[96] Fulgrim7
20:11 18-05-2011
4
~86,87.Co za idioci... Z kim ja siedzę na ts Exavs... Avek<3 Jeden z nielicznych normalnych.
[97] Dywan
20:13 18-05-2011
11
@88

World of tanks....w ostatnim cupie bralem udzial 210 klanow sie zapisalo, dobra gierca i nie musisz placic zeby miec "super dzialo". W klanach gra po ok. 20 - 300 osob,w klanie w ktorym gram nie spotkasz ludzi przed mutacja,sa chlopy grubo po 30-40....fajna gra,wymaga myslenia i dorosle towarzystwo,ja na bfa juz nie licze a portal odwiedzam z przyzwyczajenia
[98] Koda007
20:35 18-05-2011
6
Czy czasem nie widzicie w Wake lotniskowca? :DDD
[99] legoingr
21:01 18-05-2011
5
@98 Tak, ale w środku tej ,,podkowy', a nie na zewnątrz. I to lotnisko wydaje się większe od tych poprzednio.
[100] Koda007
21:22 18-05-2011
6
Ważne że jest. Skoro jest tam lotnisko, i lotniskowiec to powinny być samoloty albo chociaż helikoptery :DDD
Jak będą Dogy to będzie rozpierducha
[101] legoingr
16:40 19-05-2011
5
Oho, już mendy minusują...

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!