Aktualności
Już 17 sierpnia startują targi gamescom w Niemczech, na których nie zabranie oczywiście EA z przedstawicielami DICE. Co zaprezentuje szwedzkie studio? Z pewnością tryb Conquest, który pojawi się również w Battlefield 3.
Deweloperzy z DICE podkręcają atmosferę przed zbliżającymi targami. Z informacji docierających za pomocą Twittera dowiadujemy się m.in. iż podczas pokazu Battlefield 3 zostanie zaprezentowany tryb Conquest dostępny w trybie dla wielu graczy. Oprócz tego, powinniśmy poznać wiecej informacji na temat trybu CO-OP oraz datę startu otwartej bety BF3, której obecności uświadczymy na wszystkich platformach (PC, XBOX360 i PS3).
A dla oczekujących na widowisko związane z samolotami dostępnymi w grze jest nadzieja na to, że takowe uda się zobaczyć na konferencji EA. Świadczyć może o tym film z samolotem MIG-21, który znajdzie swoje miejsce na stanowisku Battlefield 3:
Komentarze
Gameplay z Conquest... aj, moze w becie dadza ten tryb, byla by miazga.
Pozdrawiam ^^
Uważaj, bo na twojej konsole będziesz miał lepszą grafikę niż MY na PC
Każdy się zgodzi że PC znowu przegoniły konsole, teraz czekać na nową PS4 to znowu konsole przez pewien okres czasu będą do przodu
A co ty kur*a byłeś tam i wiesz?
Tak kur*a byłem w muzeum bo inaczej niż ty chodziełem do szkoły.
#28
Wymagane jest min. 2gb ramu, Natomiast karta graficzna musi mieć tylko obsługę directa 10 lub 11 (nie jest podane ile pamięci). Ja mówię o minimalnych
Widzi, ale używa 3,2GB. To wynika z tego, że 32 bitowa wersja systemu więcej nie jest w stanie obsługiwać.
warto dodać żę Team Deathmatch 4v4 mają pokazać na jakiejś leśnej mapie. Mam nadzieję że zwiększą TDM do min. 8v8 a najlepiej by było 16v16 bo 4v4 to za mało tym bardziej dla takiego tytułu jak Battlefield.
A co do samolotu, co wy się czepiacie na pewno kosztował ich więcej niż Smok na stoisku Bethesdy na E3 a jak by wstawili F22 Raptora to zabrakło by kasy na ukończenie BF3 albo musieli by podnieśc cenę żeby odzyskać straty.
wątpie tym bardziej że niedawno powiedzieli że nie będą wypuszczać tytułu co rok:
“The business goals for us are not to release a game every year. If we were to release another big Battlefield title next year, that would mean that we’d have less than a year to build it, and that would mean that we’d have to have another studio building it for us, which would mean it wouldn’t have that DICE seal of approval, which would mean they’d just have to release a copy of the game we just released.”