Aktualności
Wczorajsza informacja o premierze bety Battlefield 3 rozgorączkowała całą naszą scenę. Co chwila pojawiają się coraz to nowe szczegóły dotyczące nadchodzących testów. Na forach i blogach możemy wyczytać różne ciekawe, kontrowersyjne i interesujące nowinki związane z tworem EA i DICE. Postanowiliśmy więc zebrać je w całość i przedstawić Wam w rozwinięciu tego newsa.
Jak wszyscy już wiedzą, 27 września rozpoczynają się beta testy dla osób, składających pre-order w Originie lub posiadających grę Medal of Honor w wersji limitowanej. Testy dla pozostałych wystartują 2 dni później. Plik ważyć będzie ok 2-3 GB. Osoby posiadające wersję Alpha nie będą mogły jej zaktualizować do wersji beta - niezbędne będzie ściągniecie nowego pliku. Za arenę rozgrywki wybrana została Operacja Metro w trybie Rush a cała zabawa potrwa do 10 października. Co w tym czasie producenci nam oferują?
INFORMACJE TECHNICZNE:
- Brak limitu wobec rang i odblokowywania broni - wszystko te statystyki i tak zostaną wyzerowane po zakończeniu testów.
- Maksymalna ilość graczy na serwerze to 32 osoby dla PC i 24 dla konsol.
- Kod gry odpowiedzialny za obsługę trybu multiplayer został zmieniony - mniej bugów przy strzelaniu do przeciwnika w porównaniu z wersją alpha.
- Zainstalowanie Origin'a jest niezbędne do uruchomienia bety.
INFORMACJE O ROZGRYWCE (dotyczące nie tylko bety):
- Podziemia Paryskiego metra, które widzieliśmy na filmach zostały lekko zmienione.
- Autoregeneracja pojazdów po 10 - 15 sekundach od zakończenia ostrzału (w przypadku gdy "życie" pojazdu spadnie poniżej 75%).
- W samolocie nie znajdziemy już swobodnie zrzucanych bomb - wszelkie pociski będą kierowane automatycznie.
- Caspian Border nie jest największą mapą (jak do tej pory byliśmy o tym przekonani).
- Jeżeli zostaniemy wyrzuceni z serwera, oficjalną przyczynę znajdziemy w Battlelogu.
- Automatycznie na serwerze ustawiany jest FriendlyFire. W normalnym trybie rozgrywki, FF jest domyślnie wyłączone. FF jest włączone domyślnie tylko w trybie Hardcore.
- Dostępna jest więcej niż jedna animacja dla zabicia przeciwnika nożem. Można zabić go od przodu, od tyłu oraz podczas leżenia na ziemi. Podczas animacji nie będzie możliwy kontratak.
- Granatów nie będzie można "gotować", czyli skracać czas wybuchu granatu poprzez jego dłuższe trzymanie w dłoni.
- Usłyszymy krzyk przeciwnika jeżeli w jego okolicy spadnie granat.
RÓŻNE CIEKAWOSTKI:
- O ile ktoś ma możliwości sprzętowe, istnieje opcja używania na raz 3 monitorów.
- W przeciągu najbliższych tygodni poznamy nowe mapy.
- Serwery rankingowe w każdej chwili mogą być zmienione na nierankingowe.
- Dostępna będzie aplikacja Battlelog na iPhone.
- Aktualizacja Battleloga nie jest powiązana ściśle z aktualizacją gry.
Jak sami widzicie, producenci kombinują na lewo i prawo by urozmaicić nam rozgrywkę. Co jednak z tego wyjdzie? Przekonamy się już za tydzień!
Komentarze
Wracając jednak trochę do tematu. Jestem ciekaw jak to jest z supportem gry przez inne przeglądarki. Jak ostatnio zauważyłem na Twitterze, wspierany będzie IE od wersji 8 wzwyż, Firefox od wersji 3.6 wzwyż i Chrome (wersji nie pamiętam). A co z userami Opery i innych przeglądarek? Wiem, że nie jest ich tak dużo, ale finalny produkt powinien wspierać te najważniejsze, do których Opera czy np. Safari należy.
Czy też można sobie włączyć kamerki z za pleców innych żołnierzy i mieć oko co u nich się dzieje?
Hehe... nie róbmy to bogów z "wielomonitorowców" ... to by było przegięcie :0
Co do samolotów to mam tylko nadzieję, że nie będzie czegoś na zasadzie
"kurde w tym budynku jest kilka żołnierzy... mógłbym go oznaczyć dla samolotu.. ale co ja mu będę takie łatwe kille dawał? sam ich wybiję..."
Moim zdaniem brak bomb to dobra wiadomość. Pamiętam jak w BF2 zdarzało się jak drużyna przeciwna zepchnęła Cię do ostatniego punktu respa i samoloty latały w tą i z powrotem zrzucając bomby. Wyjdziesz śmierć, nie wyjdziesz przegrana.
Chcą postawić na współprace. Jeżeli podświetlenie celu i zniszczenie go przez pilota spowoduje śmierć delikwentów a ja dostane punkty za asystę czy coś tam innego to mi to pasuje i zarobiony jestem.
Drugą sprawą jest regeneracja życia w pojazdach co mija się z celem- no bo cały BATTLEFIELD jest nastawiony na do pewnego stopnia realistyczną wizje wojny co oczywiście jest jednoznaczne z TEAM-WORK-iem a gdy będzie jakaś regeneracja to mechanicy nie będą tak potrzebni. Mam nadzieję że w finalnej wersji gry usuną tą pomyłkę :D
bedzie ponoc mozna ustawic na serwerze ze pojazdy sie nie regeneruja (pierwsze co zrobie to wlasnie to wylacze na serwie)
@14 - to jest wojna
A co do regeneracji to tak jak pisałem - Wystarczy porównać autoregeneracje życia żołnierza a regeneracje życia gdy życzliwy medyk podrzuci nam paczuszkę, a teraz proszę wyobrazić sobie tak stosunek autonaprawy a naprawę spawarką.
,,CZY W BECIE SĄ JAKIEŚ OGRANICZENIA? CZY MOGĘ ROBIĆ Z NIEJ ZDJĘCIA LUB FILMY?
ALEŻ PROSIMY! W BECIE NIE MA ŻADNYCH TEGO TYPU OGRANICZEŃ.''
Tym ,,ależ prosimy!'' mnie rozwalili :D
http://pl.wikipedia.org/wiki/GBU-10
http://pl.wikipedia.org/wiki/KAB-500L
U mad?
szkoda ze nie mozna "gotowac" granatow, bylo by to realistyczne, i szkoda ze pewnie granaty beda zucane automatycznie w ciagu ulamku sekundy po wcisnieciu magicznego guzika "G" badz innego..
Juz jakis obsrany origin potrzebny... pytam sie po kiego? chca nam typowo utrudnic zycie ;/ instalacja pewnie zajmie z godzine jak znam zycie. Pamietam jak sie pier.... z instalacja GTA4.
Autoregeneracja pojazdow - WTF, no szkoda slow... zrobili by jakies fajne detaliczne uszkodzenia pojazdow... cos w stylu uszkodzona gasienica, silnik, lufa, wierza, pancerz... w zaleznosci gdzie dostanie.
W samolocie nie znajdziemy swobodnie zrzucanych bomb? bez sens. Tak wiem marudze ale sami zobaczcie, ile nowych gier w tych czasach tak pieknie sie zapowiada a wiele z nich okazuje sie KUPSZTOLEM wszechczasow.. poprostu zeby nie przekombinowali
Battlefield nigdy nie był realistyczny (chyba że z fanowskimi modami, jak PR czy FH), to raczej arcade z lekkimi elementami realistyki.
Co do tej auto naprawy pojazdów, większość będzie to na serwerach wyłączało i na klanówkach też możecie o tym zapomnieć. Nie ma co panikować bo to jest na szczęście tylko opcja na serwerze i nie musi być zastosowana wszędzie .
rzeczywiscie uszkodzone pojazdy ledwo sie turlaja ale nie od 75% a bym powiedzial ze po "zabraniu" 75% czyli przy 25% 'hp' pojazdow
Bo w BFBC2 masz 2 HP Pojazdu i jezdiesz dalej...
Boje się, że "dzięki" zmianom wprowadzonym w bf3, gra czołgiem będzie przypominać granie snajperem//kampienie, np. tak jak pierwszy punkt w rushu na port valdez - stanie w mega odległości od pola bitwy (żeby w razie awarii móc się naprawić spokojnie) i strzelanie do celów.. bleeeeeee. Nie podoba mi się to.