Aktualności

Wczorajsza informacja o premierze bety Battlefield 3 rozgorączkowała całą naszą scenę. Co chwila pojawiają się coraz to nowe szczegóły dotyczące nadchodzących testów. Na forach i blogach możemy wyczytać różne ciekawe, kontrowersyjne i interesujące nowinki związane z tworem EA i DICE. Postanowiliśmy więc zebrać je w całość i przedstawić Wam w rozwinięciu tego newsa.

 

 

Jak wszyscy już wiedzą, 27 września rozpoczynają się beta testy dla osób, składających pre-order w Originie lub posiadających grę Medal of Honor w wersji limitowanej. Testy dla pozostałych wystartują 2 dni później. Plik ważyć będzie ok 2-3 GB. Osoby posiadające wersję Alpha nie będą mogły jej zaktualizować do wersji beta - niezbędne będzie ściągniecie nowego pliku. Za arenę rozgrywki wybrana została Operacja Metro w trybie Rush a cała zabawa potrwa do 10 października. Co w tym czasie producenci nam oferują?

 

 

INFORMACJE TECHNICZNE:

  • Brak limitu wobec rang i odblokowywania broni - wszystko te statystyki i tak zostaną wyzerowane po zakończeniu testów.
  • Maksymalna ilość graczy na serwerze to 32 osoby dla PC i 24 dla konsol.
  • Kod gry odpowiedzialny za obsługę trybu multiplayer został zmieniony - mniej bugów przy strzelaniu do przeciwnika w porównaniu z wersją alpha.
  • Zainstalowanie Origin'a jest niezbędne do uruchomienia bety.

INFORMACJE O ROZGRYWCE (dotyczące nie tylko bety):

  • Podziemia Paryskiego metra, które widzieliśmy na filmach zostały lekko zmienione.
  • Autoregeneracja pojazdów po 10 - 15 sekundach od zakończenia ostrzału (w przypadku gdy "życie" pojazdu spadnie poniżej 75%).
  • W samolocie nie znajdziemy już swobodnie zrzucanych bomb - wszelkie pociski będą kierowane automatycznie.
  • Caspian Border nie jest największą mapą (jak do tej pory byliśmy o tym przekonani).
  • Jeżeli zostaniemy wyrzuceni z serwera, oficjalną przyczynę znajdziemy w Battlelogu.
  • Automatycznie na serwerze ustawiany jest FriendlyFire. W normalnym trybie rozgrywki, FF jest domyślnie wyłączone. FF jest włączone domyślnie tylko w trybie Hardcore.
  • Dostępna jest więcej niż jedna animacja dla zabicia przeciwnika nożem. Można zabić go od przodu, od tyłu oraz podczas leżenia na ziemi. Podczas animacji nie będzie możliwy kontratak.
  • Granatów nie będzie można "gotować", czyli skracać czas wybuchu granatu poprzez jego dłuższe trzymanie w dłoni.
  • Usłyszymy krzyk przeciwnika jeżeli w jego okolicy spadnie granat.

RÓŻNE CIEKAWOSTKI:

  • O ile ktoś ma możliwości sprzętowe, istnieje opcja używania na raz 3 monitorów.
  • W przeciągu najbliższych tygodni poznamy nowe mapy.
  • Serwery rankingowe w każdej chwili mogą być zmienione na nierankingowe.
  • Dostępna będzie aplikacja Battlelog na iPhone.
  • Aktualizacja Battleloga nie jest powiązana ściśle z aktualizacją gry.

 

Jak sami widzicie, producenci kombinują na lewo i prawo by urozmaicić nam rozgrywkę. Co jednak z tego wyjdzie? Przekonamy się już za tydzień!

Komentarze

[01] DeathName
00:22 22-09-2011
2
A ja odejdę trochę od tematu i pogratuluje WojtaaSs'owi jego pierwszego newsa. GJ i oby tak dalej .

Wracając jednak trochę do tematu. Jestem ciekaw jak to jest z supportem gry przez inne przeglądarki. Jak ostatnio zauważyłem na Twitterze, wspierany będzie IE od wersji 8 wzwyż, Firefox od wersji 3.6 wzwyż i Chrome (wersji nie pamiętam). A co z userami Opery i innych przeglądarek? Wiem, że nie jest ich tak dużo, ale finalny produkt powinien wspierać te najważniejsze, do których Opera czy np. Safari należy.
[02] balbin_JD
00:29 22-09-2011
wyjdzie Kupa samoloty bez bomb :D zal ...
[03] czopor
00:31 22-09-2011
-2
żal to są te wasze ciągłe komentarze "nie będzie tego, będzie kupa..." . po prostu nie kupujcie tej gry i tyle.
00:47 22-09-2011
4
balbin naucz się czytać ze zrozumieniem bo wprowadzasz ludzi w błąd a najlepiej wcale się nie wypowiadaj skoro masz pewność że ta gra będzie shitem. Bomby będą ale kierowane, nie będzie już spuszczania bomb na pałę licząc, że kogoś zabiją tylko współpraca z piechotą która będzie musiała podświetlać cele dla pilotów. To z kolei oznacza, że wygra ten kto będzie dominował w powietrzu i umiejętnie obchodził się ze sprzętem, pamiętając że łatwo możemy to wsparcie stracić.
[05] balbin_JD
00:55 22-09-2011
-2
bomba a rakieta to różnica wiec sam pomyśl zanim napiszesz coś głupiego ... na freeplayu już widzę jak ktoś będzie podświetlał cele jak w bc2 nie ma komu strzelić strzałką by helka mogla strzelić z rakiety :D
[06] Swiezy19
01:20 22-09-2011
0
No i pewnie ty tez nie masz strzalek niekiedy trzeba liczyc na siebie Bedzie dobrze, pogramy zobaczymy.
[07]
06:30 22-09-2011
1
- Automatycznie na serwerze ustawiany jest FriendlyFire.
Alleluja - myślenie ON.
[08] czopor
06:57 22-09-2011
-2
skypan nie ciesz się za bardzo, już gdzieś czytałem te opcje i chodziło o to, że domyślnie jest włączone.
[09] Sodowy
09:49 22-09-2011
-3
Jak ktoś używa 3 monitorów na raz to może mieć róże widoki np z pojazdu, w sensie że jednocześnie widzi przód, tył i boki ?
Czy też można sobie włączyć kamerki z za pleców innych żołnierzy i mieć oko co u nich się dzieje?
10:02 22-09-2011
0
@Sodowy
Użycie 3 monitorów oznacza większe (szersze) pole widzenia, to wszystko.
[11] RazzoZ
10:18 22-09-2011
1
"Czy też można sobie włączyć kamerki z za pleców innych żołnierzy i mieć oko co u nich się dzieje?"
Hehe... nie róbmy to bogów z "wielomonitorowców" ... to by było przegięcie :0

Co do samolotów to mam tylko nadzieję, że nie będzie czegoś na zasadzie
"kurde w tym budynku jest kilka żołnierzy... mógłbym go oznaczyć dla samolotu.. ale co ja mu będę takie łatwe kille dawał? sam ich wybiję..."
[12] WojtaaSs
11:39 22-09-2011
1
@RazzoZ - i w tym momencie właśnie przydałby się pociski lotu swobodnego
[13] SEBA95
12:18 22-09-2011
2
Troche glupio z tym regenerowaniem ''zycia'' przez pojazdy .
[14] rambo0072
13:29 22-09-2011
0
@WojtaaSs
Moim zdaniem brak bomb to dobra wiadomość. Pamiętam jak w BF2 zdarzało się jak drużyna przeciwna zepchnęła Cię do ostatniego punktu respa i samoloty latały w tą i z powrotem zrzucając bomby. Wyjdziesz śmierć, nie wyjdziesz przegrana.

Chcą postawić na współprace. Jeżeli podświetlenie celu i zniszczenie go przez pilota spowoduje śmierć delikwentów a ja dostane punkty za asystę czy coś tam innego to mi to pasuje i zarobiony jestem.
[15] Daymian
13:32 22-09-2011
-2
Ogólnie to git ale szkoda że te bomby nie będą swobodnie spuszczane no bo jeśli będzie to na zasadzie "lotek" z bc2 (tych czerwonych strzałek) to będzie słabo no bo mało kto się w to bawi. Jeżeli jednak samolot sam by naprowadzał rakiety np. wykrywa czołg i bierze go za cel, to było by git ; P
Drugą sprawą jest regeneracja życia w pojazdach co mija się z celem- no bo cały BATTLEFIELD jest nastawiony na do pewnego stopnia realistyczną wizje wojny co oczywiście jest jednoznaczne z TEAM-WORK-iem a gdy będzie jakaś regeneracja to mechanicy nie będą tak potrzebni. Mam nadzieję że w finalnej wersji gry usuną tą pomyłkę :D
[16] marioseda
13:42 22-09-2011
-2
@up
bedzie ponoc mozna ustawic na serwerze ze pojazdy sie nie regeneruja (pierwsze co zrobie to wlasnie to wylacze na serwie)
[17] WojtaaSs
13:58 22-09-2011
-1
@16 - sam to ustawisz, ale czy będzie to tez wymagane w ligach?

@14 - to jest wojna
[18] XerxesPL
14:04 22-09-2011
-3
Z tego co wiem to nie będzie tracera, zapewne będą do wyboru rakiety które namierzają automatycznie inne "latawce" i te które będą namierzały pojazdy, ale to nie jest takie "overpowered" jak swobodne bomby z nielimitowaną amunicją, zawsze można to przerwać wypuszczając dym albo wyskakując na chwile z pojazdu
A co do regeneracji to tak jak pisałem - Wystarczy porównać autoregeneracje życia żołnierza a regeneracje życia gdy życzliwy medyk podrzuci nam paczuszkę, a teraz proszę wyobrazić sobie tak stosunek autonaprawy a naprawę spawarką.
[19] legoingr
14:53 22-09-2011
0
Tekst z oficjalnej strony Battlefielda 3, po polsku:
,,CZY W BECIE SĄ JAKIEŚ OGRANICZENIA? CZY MOGĘ ROBIĆ Z NIEJ ZDJĘCIA LUB FILMY?
ALEŻ PROSIMY! W BECIE NIE MA ŻADNYCH TEGO TYPU OGRANICZEŃ.''
Tym ,,ależ prosimy!'' mnie rozwalili :D
[20] Mcncc.pl
15:08 22-09-2011
:DD Klucz do bety już otrzymałem ;*
15:11 22-09-2011
1
Nie ma tracerów, jest bodajże SOFLAM, namierzasz a u pilota pojawia się magiczny kwadracik gdzie ma zrobić sieczkę D:.
[22] XerxesPL
15:18 22-09-2011
-1
[21] O to bardzo fajnie, teraz od razu jest rozwiązana kwestia z moździerzem, skoro będzie przenośny moździerz to snajperzy dostaną lornetkę do namierzania celów, będzie bardzo ciekawie Aż szkoda, że nie będzie modów ;/ bardzo chętnie bym pograł w Project Reality na silniku BFa 3.
[23] legoingr
15:30 22-09-2011
-1
@Mcncc.pl Wyjdź i zamknij za sobą drzwi.
[24] Mcncc.pl
15:40 22-09-2011
Komentarz zablokowany
20:19 22-09-2011
-1
"nie znajdziemy już swobodnie zrzucanych bomb" - o kompletnym braku bomb nie ma słowa. Zresztą jeśli nawet to wyjdzie na to samo, cele dla owych pocisków będzie podświetlała piechota. Skoro balbin nie wierzysz w coś takiego jak teamplay na publikach to chyba swoje przykre doświadczenia bierzesz z gównianych serwerów dla dzieciarni albo CoDa.
[26] WojtaaSs
20:25 22-09-2011
0
Tak Stowarzysz - tylko w przypadku swobodnych pocisków cele wybierał sobie sam pilot. A teraz uzależniony od będzie od pracy wojsk lądowych. Osobiście wolałem właśnie ten stary system.
[27] balbin_JD
21:28 22-09-2011
-3
@25 a widziałeś kiedyś namierzane bomby chyba mylisz bomby z rakietą bomby opadają swobodnie rakiety lecą do celu ... to będzie działało na zasadzie rakiet w bf2 jakie były na drugim stanowisku w f-15 czy su-34 i przeczytaj oryginalny tekst "No Bombs on Jets." a skoro masz problem z przetłumaczeniem tych 4 słów to już nie mój problem
22:30 22-09-2011
-1
[27]
http://pl.wikipedia.org/wiki/GBU-10
http://pl.wikipedia.org/wiki/KAB-500L
U mad?
[29] Zelatur
22:43 22-09-2011
2
kombinuja, kombinuja...
szkoda ze nie mozna "gotowac" granatow, bylo by to realistyczne, i szkoda ze pewnie granaty beda zucane automatycznie w ciagu ulamku sekundy po wcisnieciu magicznego guzika "G" badz innego..
Juz jakis obsrany origin potrzebny... pytam sie po kiego? chca nam typowo utrudnic zycie ;/ instalacja pewnie zajmie z godzine jak znam zycie. Pamietam jak sie pier.... z instalacja GTA4.
Autoregeneracja pojazdow - WTF, no szkoda slow... zrobili by jakies fajne detaliczne uszkodzenia pojazdow... cos w stylu uszkodzona gasienica, silnik, lufa, wierza, pancerz... w zaleznosci gdzie dostanie.
W samolocie nie znajdziemy swobodnie zrzucanych bomb? bez sens. Tak wiem marudze ale sami zobaczcie, ile nowych gier w tych czasach tak pieknie sie zapowiada a wiele z nich okazuje sie KUPSZTOLEM wszechczasow.. poprostu zeby nie przekombinowali
[30] STmPL
23:00 22-09-2011
0
@28 miałem napisać to samo. Mamy XXI wiek, to nie 1, 2 wojna światowa. Pozatym bomba w znaczeniu zrzucona z samolotu to pocisk bez napędu, a nie pocisk nie sterowany. Teraz już nie używa się takich bomb które są bezwładne.
[31] balbin_JD
00:06 23-09-2011
-1
skoro były by takie to i swobodnie można było by je zrzucać .... pożyjemy poczekamy na premierę może i się mylę ale póki nie zobaczę mam swoje zdanie :D
[32] Mario02
09:59 23-09-2011
0
A ja nadal nie rozumiem idiotycznie brzmiącej koncepcji samoregenerujących się pojazdów, jak ma byc choc troche realizmu to po cholere takie cos? czy ludzie siedzący w pojazdach nie będą mieli aby za łatwo ?
[33] WojtaaSs
11:05 23-09-2011
-1
@32 jeżeli do tego pojazdy będzie można zniszczyć 1 rurą to jeszcze jakiś sens jest
[34] DeathName
13:07 23-09-2011
-1
#32

Battlefield nigdy nie był realistyczny (chyba że z fanowskimi modami, jak PR czy FH), to raczej arcade z lekkimi elementami realistyki.

Co do tej auto naprawy pojazdów, większość będzie to na serwerach wyłączało i na klanówkach też możecie o tym zapomnieć. Nie ma co panikować bo to jest na szczęście tylko opcja na serwerze i nie musi być zastosowana wszędzie .
[35] Mario02
15:30 23-09-2011
-1
No cóż fakt, zawsze mozna grac na serwerach HC gdzie takich udziwnien raczej niema
[36]
17:23 23-09-2011
-3
Zawsze można swobodnie spaść samolotem "ala bomba" z tekstem - kabunga
[37] XerxesPL
17:35 23-09-2011
0
za łatwo? a co z pojazdem który mając poniżej 75% życia porusza się z prędkością 5km/h? masz apc/czolg jak na widelcu wtedy...
[38] XerxesPL
11:36 24-09-2011
-1
Dziękuje za minuski od niewiedzących tego że uszkodzone pojazdy poruszają się jak ślimaki i lecą z nich iskry -.-
[39] marioseda
08:45 25-09-2011
0
@up
rzeczywiscie uszkodzone pojazdy ledwo sie turlaja ale nie od 75% a bym powiedzial ze po "zabraniu" 75% czyli przy 25% 'hp' pojazdow
[40] Mcncc.pl
10:53 25-09-2011
0
[39] marioseda to jest dobre ale,bez tej regeneracji bylo by zajebiscie. Lepiej naprawić to narzędziem.

Bo w BFBC2 masz 2 HP Pojazdu i jezdiesz dalej...
22:21 25-09-2011
0
Mówcie sobie co chcecie ale mnie boli to ze nie ma bomb bo bym sobie bombardował budynki co bym chciał i gdzie wielkiego teamplay-a im się zachciało już widzę jak na publicznym serwie ktoś ci zaznacza cel, a jak już to pech nie masz samolotu. Ciekawe czy będzie artyleria w multi ?
[42] XerxesPL
23:52 25-09-2011
-1
Squad Leader będzie mógł wzywać arty, pewnie coś jak wookie w BC 2.
[43] calavero
11:09 26-09-2011
0
No pewnie.. najlepiej by ogólnie ludziom się grało, jakby czołg po draśnięciu nożem nie mógł w ogóle się poruszać ;]

Boje się, że "dzięki" zmianom wprowadzonym w bf3, gra czołgiem będzie przypominać granie snajperem//kampienie, np. tak jak pierwszy punkt w rushu na port valdez - stanie w mega odległości od pola bitwy (żeby w razie awarii móc się naprawić spokojnie) i strzelanie do celów.. bleeeeeee. Nie podoba mi się to.
[44] lexoo
15:05 27-09-2011
0
@ 43

A jak funkcjonują czołgi IRL?
[45] Golden_PL
13:00 29-09-2011
-1
No ładnie mamy 29.09 miała być ceta dla wszystkich a na Origin cisza.. wiecie coś na ten temat?

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!