Aktualności

Na Blogu Battlefield pojawił się wpis opisujący jak Dice radzi sobie z dziesięcioma najczęściej zgłaszanymi problemami w becie BF3. Lista do przeczytania w rozwinięciu.


 

1. Problem z drużynami. Nie mogę grać z przyjaciółmi w tej samej drużynie, jesteśmy dzieleni pomiędzy oba zespoły, itd.

Zarządzanie drużynami będzie usprawnione w pełnej wersji gry, między innymi zostanie dodane: możliwość tworzenia drużyn przed wejściem do samej gry, trzymanie się swojej drużyny przy dołączaniu do gry i zostawaniu w tym samym składzie (jeśli tylko pozwoli na to auto-balans na serwerze), zapraszanie przyjaciół do drużyny i zmiana składów w samej grze.

 

2. W kwestii dodania większej zawartości dla bety oraz łatek dla konsol, w tym o problemach z czatem i systemem drużynowym na Playstation 3

Chcielibyśmy się zająć naprawianiem Bety, ale teraz ekipa DICE skupia się na skończeniu finalnej wersji gry.

 

3. Czy DICE zdąży naprawić wszystko przed wydaniem pełnej wersji gry?

Prosimy przeczytać post Karla Magnus Troedssona który na to pytanie odpowiada.

 

4. Czy moglibyśmy dostać możliwość zmiany ustawień przed wejściem do gry na PC?

Funkcja zmiany ustawień z ekranu odrodzenia została dodana do finalnej wersji gry.

 

5. Problemy ze stabilnością terenu; "zapadanie się pod ziemię" na Operation Métro

Ten problem został naprawiony dla bety poprzez poprawkę serwerową.

 

6. Kill Cam oddala się czasem zbyt daleko, lub poza obszarem mapy

Ten problem został naprawiony w finalnej wersji gry.

 

7. Błąd powodujący, że niektórzy gracze nie mogą biec sprintem

Ten problem został naprawiony w finalnej wersji gry.

 

8. Ekran migocze, trzęsie się. Niebieski ekran zostaje po odrodzeniu się. Gra zawiesza się po podłożeniu C4 (Xbox 360)

Ten problem został naprawiony w finalnej wersji gry.

 

9. Leżące ciała towarzyszy wyglądają na martwe, choć w rzeczywistości takie nie są

Ekipa Dice zajmuje się tym problem, który jest spowodowany splotem określonych wydarzeń w określonych warunkach i intensywnie pracuje nad tym, aby naprawić ten bug do czasu wydania pełnej wersji gry.

 

10. Dlaczego wykrywanie trafień tak bardzo różni się od tego w Battlefield: Bad Company 2?

Kod sieciowy gry jest jedną z wielu rzeczy jakie testujemy podczas otwartej bety i niekoniecznie musi on odzwierciedlać to, co zobaczymy w pełnej wersji BF3.

 

Komentarze

[01] Rudzik82
23:17 08-10-2011
6
DICE do roboty.. macie nie wiele czasu
[02] zebek911
23:21 08-10-2011
7
To życzę powodzenia DICE. Błędów jest o wiele więcej...
[03] ASMODATH
23:41 08-10-2011
-3
Ciekawe czy naprawią chociaż połowę z ponad 300 błędów, które zamieszczone są na forum i o których info ma być do nich wysłane.
[04] XerxesPL
00:42 09-10-2011
[03] za rok-dwa lata po 5 lub więcej patchach :D
[05] Sokar44
10:16 09-10-2011
1
Asmodath a dlaczego porównujesz Betę do wersji finalnej ?? Skąd masz pewność że finalna wersja jest tożsama z Betą ?? I jakie 300 błędów ? Ja tam widzę wiele powtarzających się błędów więc ich liczba jest dużo mniejsza ...
[06] GapcioxD
10:38 09-10-2011
3
Na PS3 mogliby troszke skrocic killcam'a ;o
[07] ASMODATH
10:47 09-10-2011
-1
[05] średnie zagęszczenie blędów to 30 na stronę, a jest ich 11 -> zakładając że są powtórki to na granicy błędu, to jest ich ~ 33, co daje nam ok 300 błedów. Beta po stronie klienta nie będzie się wiele róznić od samej gry -> tak było z BF1942,BF2,BC2 i tak pewnie będzie teraz. Mam dobrą ilość FPS, ale okropne artefakty - czarne tekstury - to mnie to interesuje i martwi. Jak by wszyscy tylko ich chwalili to by nawet tych 10 rzeczy nie poprawili.
[08] legoingr
10:56 09-10-2011
2
O, czyli nie tylko mi się zawieszał iksboks jak wywalałem C4.
[09] legoingr
10:57 09-10-2011
0
A ASMODATH jest chyba najaktywniejszym testerem ^^ Zobaczcie sobie jego posty pod tym tematem z konkursem.
[10] Sokar44
13:46 09-10-2011
-1
Ja nie mam artefaktów i czarnych tekstur wiec błąd będzie raczej leżał po Twojej stronie lub będzie to wina sterowników. Odrzuć ze swej listy kupę błędów wynikających z kłopotów sprzętowych userów i zaraz wyjdzie ci inna liczba . wiele błędów można wrzucić do jednego worka, czyli niewłaściwe wyświetlanie sprzętu/wyposażenie żołnierza ...
Parę Twoich zgłoszonych błędów można wyrzucić do kosza gdyż samo EA stwierdziło że większość tekstur w wersji finalnej będzie nieco inna i nie będzie sytuacji że można zabijać przez skały. Wpadanie w tekstury jest już w większości naprawione. Bądź rzetelny
[11] ASMODATH
18:46 09-10-2011
0
Sprawdziłem wszystkie stery jakie są mozliwe i nic nie działa -> jakoś na Metro jest ok, a na Caspian nie więc to ich wina nie moja. Jak dla mnie mogą mieć i 10 zmian byle by nie trzeba było żadnych patchów ściągać.
[12] Dakar
19:17 09-10-2011
1
u mnie tez nie ma blendów a gra chodzi bardzo płynnie na radeonie 6870 i procku i5 750, jedynie przeszkadja mi textury slabej jakosci
[13] Mcncc.pl
20:34 09-10-2011
2
300 Błędów Ta ?
Pewnie te 200 tych błedów to jeden ten sam 200 razy inaczej opisany XD
[14] Mayek
12:01 10-10-2011
1
Sadzac po filmiku z Operation Firestorm, duzo z tych bledow w wersji retail juz zostalo naprawione...
[15] bether
12:22 10-10-2011
2
12:15 właśnie zamknięto BETĘ
[16] K.C_pl
13:19 10-10-2011
6
to nie mam po co wracac do domu.
[17] Sokar44
13:22 10-10-2011
-1
Duża część zgłoszonych błędów to niestety tylko wynik za słabego sprzętu lub błędów usera. Jeśli komuś nie wyświetla tekstur lub wyświetla je błędnie to ten błąd będzie się powielał ...
[18] FiX3D
16:01 10-10-2011
1
[12] Beta: Ultra/ High -> Full: Mid więc będzie lepiej.
Jak mówi Sokar musieli sprawdzić działanie gry na różnych komputerach bo przecież nikomu nie będzie chodziło tak samo mimo że ma taki sam PC jak ktoś inny.
[19] Satyr
14:17 12-10-2011
2
Ja też mam artefakty tyle ze odwrotnie niz u ASMODATH. Ja mam na Metro a nie mam na.Caspian. Wina raczej bety niz kompow/sterow
[20] danek90
13:52 16-10-2011
1
Sporo tych błędów, nie wyobrażam sobie by to pojawiło się w wersji full, dodatkowe błędy można znaleźć wpisując w google bettefield 3 mistakes ;]
[21] Daymian
21:24 17-10-2011
1
Cos trzeba zrobic zeby po betce polowa nie wycofala Pre-orderow ^^

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!