Aktualności
Na Blogu Battlefield pojawił się wpis opisujący jak Dice radzi sobie z dziesięcioma najczęściej zgłaszanymi problemami w becie BF3. Lista do przeczytania w rozwinięciu.
1. Problem z drużynami. Nie mogę grać z przyjaciółmi w tej samej drużynie, jesteśmy dzieleni pomiędzy oba zespoły, itd.
Zarządzanie drużynami będzie usprawnione w pełnej wersji gry, między innymi zostanie dodane: możliwość tworzenia drużyn przed wejściem do samej gry, trzymanie się swojej drużyny przy dołączaniu do gry i zostawaniu w tym samym składzie (jeśli tylko pozwoli na to auto-balans na serwerze), zapraszanie przyjaciół do drużyny i zmiana składów w samej grze.
2. W kwestii dodania większej zawartości dla bety oraz łatek dla konsol, w tym o problemach z czatem i systemem drużynowym na Playstation 3
Chcielibyśmy się zająć naprawianiem Bety, ale teraz ekipa DICE skupia się na skończeniu finalnej wersji gry.
3. Czy DICE zdąży naprawić wszystko przed wydaniem pełnej wersji gry?
Prosimy przeczytać post Karla Magnus Troedssona który na to pytanie odpowiada.
4. Czy moglibyśmy dostać możliwość zmiany ustawień przed wejściem do gry na PC?
Funkcja zmiany ustawień z ekranu odrodzenia została dodana do finalnej wersji gry.
5. Problemy ze stabilnością terenu; "zapadanie się pod ziemię" na Operation Métro
Ten problem został naprawiony dla bety poprzez poprawkę serwerową.
6. Kill Cam oddala się czasem zbyt daleko, lub poza obszarem mapy
Ten problem został naprawiony w finalnej wersji gry.
7. Błąd powodujący, że niektórzy gracze nie mogą biec sprintem
Ten problem został naprawiony w finalnej wersji gry.
8. Ekran migocze, trzęsie się. Niebieski ekran zostaje po odrodzeniu się. Gra zawiesza się po podłożeniu C4 (Xbox 360)
Ten problem został naprawiony w finalnej wersji gry.
9. Leżące ciała towarzyszy wyglądają na martwe, choć w rzeczywistości takie nie są
Ekipa Dice zajmuje się tym problem, który jest spowodowany splotem określonych wydarzeń w określonych warunkach i intensywnie pracuje nad tym, aby naprawić ten bug do czasu wydania pełnej wersji gry.
10. Dlaczego wykrywanie trafień tak bardzo różni się od tego w Battlefield: Bad Company 2?
Kod sieciowy gry jest jedną z wielu rzeczy jakie testujemy podczas otwartej bety i niekoniecznie musi on odzwierciedlać to, co zobaczymy w pełnej wersji BF3.
Komentarze
Parę Twoich zgłoszonych błędów można wyrzucić do kosza gdyż samo EA stwierdziło że większość tekstur w wersji finalnej będzie nieco inna i nie będzie sytuacji że można zabijać przez skały. Wpadanie w tekstury jest już w większości naprawione. Bądź rzetelny
Pewnie te 200 tych błedów to jeden ten sam 200 razy inaczej opisany XD
Jak mówi Sokar musieli sprawdzić działanie gry na różnych komputerach bo przecież nikomu nie będzie chodziło tak samo mimo że ma taki sam PC jak ktoś inny.