Aktualności
DICE wyciąga przyjazną dłoń w stronę graczy, spełniając pewne zachcianki. Jak udostępniono do publicznej wiadomości, część bardzo istotnych, a jednak jeszcze nie poprawionych aspektów gry jest już na celowniku. Część zaproponowanych zmian znajdziecie w rozwinięciu newsa, zapraszam.
Nadchodzące zmiany to:
- Wewnętrzny VOIP.
- Większe bądź mniejsze nerfy broni i dodatków, w tym latarki taktycznej.
- Zmiany okna chatu, w tym zmiana pozycji i wielkości.
- Dodatkowe zmiany do systemu drużyn, w tym opcja tworzenia nowych!
- Klaksony, na liście do dodania lecz prawdopodobnie nie w nadchodzącym patchu.
- Zmiany interfejsu graficznego gry, w większości wedle propozycji graczy.
- Edycje pocisków TV.
- Dodanie Spectator/BattleRecorder, najbardziej pożądanej rzeczy przez graczy.
Lista wydaje się być obiecująca, czekamy na wyniki. DICE zaznacza iż bacznie przygląda się forum requestów dotyczących Battlefield 3 więc jeśli macie swoje propozycje, może warto by je tam umieścić?
Komentarze
Wkoncu zmiany ktore powinny byc juz od pczątku, aczkolwiek stabilnosc gry też pozostawia wiele do życzenia.
nareszcie jakieś porządne zmiany!! mam nadzieje, że nie będzie jakiegoś niewypału z tym
Niech helkę znerfią bo to parodia, że oni nerfią całe AA, a helka z drugiego końca mapy rozwala wszystkie pojazdy...
Bardzo ładnie ze strony Dice czekam na tego patcha z niecierpliwością. Po tym patchu gra bedzie jeszcze lepsze.. choć nie wiem czy może być jeszcze lepsza ;P
@03
od tego sa inne heli/jet's/ zeby je sciagac takich camperow w heli a nie plakac.
A dzialko AA jest tak jest przegiete, jak wali w helikopter to ten zaczyna obracac i spada na ziemie ;]
peace
od tego sa inne heli/jet's/ zeby je sciagac takich camperow w heli a nie plakac.
A dzialko AA jest tak jest przegiete, jak wali w helikopter to ten zaczyna obracac i spada na ziemie ;]
peace
nie wiem czy zauważyliście ale w poprzednim patchu spawn pointy trochę się zmieniły, znaczy bardzo często spawnujemy się zamiast w okolicy swoich w danym punkcie, to spawn rzuca nas w okolicy wroga najczęściej plecami do niego.
Wy też tak macie ostatnio ?
Wracając to tematu no ciekawy jestem jak to będzie wyglądało w praktyce.
Wy też tak macie ostatnio ?
Wracając to tematu no ciekawy jestem jak to będzie wyglądało w praktyce.
Wszystko wygląda obiecująco ale to wszystko się okaże
Co do noktowizora to moim zdaniem jest odpowiedni, nie bije po oczach...
Co do noktowizora to moim zdaniem jest odpowiedni, nie bije po oczach...
Noktowizor jest odpowiedni? Pewnie, BF to nie symulator, ale też nie Halo i sprzęt występujący w grze powinien zachowywać przynajmniej jakieś pozory realizmu, a tutaj mamy mieszankę noktowizora, który przyciemnia obraz(sic!) z termowizorem, który bardzo wybiórczo uwidacznia nam nagrzane obiekty. Noktowizora używam, bo nie zamierzam sobie zmniejszać szans względem innych predatorów, ale z radością powitam patch, który go wypieprzy lub poważnie znerfi. Swoją drogą, skoro Frostbite 2.0 jest taki och i ach, to dlaczego nie można zmienić pory dnia na każdej mapie wedle woli admina? W starym IL2: Sturmovik admin może zmienić godzinę na mapce w dowolnej chwili i robi się odpowiednio ciemno/jasno, a w grze z 2011 roku kosztującej pierdyliard dolarów się nie da? Wtedy przynajmniej miałby sens "realistyczny" noktowizor, który w obecnej sytuacji znalazłby zastosowanie najwyżej na Autostradzie i w Metrze. A tak mamy kosmiczny termowizor z zielonym filtrem do użytku w pełnym słońcu, na pustyni.
@10
looknij sobie jak wygląda współczesny noktowizor http://www.youtube.com/watch?v=yRLpDtpgptc
looknij sobie jak wygląda współczesny noktowizor http://www.youtube.com/watch?v=yRLpDtpgptc
@11
No, wszystko ładnie pięknie, ale to się dzieje w nocy a nie słoneczny dzień. Na początku i końcu filmiku widać jak wyglądają świata samochodu. W bf-ie ludzie biegają z noktowizorem na dziennych mapach. I jak by było tego mało to mają jeszcze podczepione latarki o.O
No, wszystko ładnie pięknie, ale to się dzieje w nocy a nie słoneczny dzień. Na początku i końcu filmiku widać jak wyglądają świata samochodu. W bf-ie ludzie biegają z noktowizorem na dziennych mapach. I jak by było tego mało to mają jeszcze podczepione latarki o.O
Jak już dali IRNV to niech także dodadzą Anti-Nightvision camouflage i będzie równowaga w przyrodzie:
http://www.youtube.com/watch?v=nx0ggSL8CkU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=nx0ggSL8CkU&feature=related
@12
To już chyba przeszłość bo ćwiczą z tymi nowymi nokto również w dzień http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=zGXbgWqpiUw więc BF3 po prostu jest na czasie
@13
Dali http://www.youtube.com/watch?v=R1EguLwUMQc
To już chyba przeszłość bo ćwiczą z tymi nowymi nokto również w dzień http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=zGXbgWqpiUw więc BF3 po prostu jest na czasie
@13
Dali http://www.youtube.com/watch?v=R1EguLwUMQc
05
Właśnie wyszedłem z caspiana bo helka sobie wisi gdzieś za D a mój team USA nie ma żadnego pojazdu, bo nic z maina nie wyjedzie przez tą helkę, a samoloty rozwala na pasie startowym. Helki są OP i to jest fakt. Jeden ostrzał i po tungusce. Jeden ostrzał i możesz uciekać z czołgu. Chore to jest, a oni jeszcze całe AA nerfią...
Właśnie wyszedłem z caspiana bo helka sobie wisi gdzieś za D a mój team USA nie ma żadnego pojazdu, bo nic z maina nie wyjedzie przez tą helkę, a samoloty rozwala na pasie startowym. Helki są OP i to jest fakt. Jeden ostrzał i po tungusce. Jeden ostrzał i możesz uciekać z czołgu. Chore to jest, a oni jeszcze całe AA nerfią...
Heli nie powinien strącić żadnego jeta chyba, że fuksem.
A tymczasem heli sobie wisi po środku na wysokości 1km i namierza jety jak chce i samolotem zamiast grać pozostaje tylko przed dziadostwem uciekać.
Swoją drogą to nikt nie kwapi się spotować pojazdów i tylko widzi swoje "PUNKTY"
A tymczasem heli sobie wisi po środku na wysokości 1km i namierza jety jak chce i samolotem zamiast grać pozostaje tylko przed dziadostwem uciekać.
Swoją drogą to nikt nie kwapi się spotować pojazdów i tylko widzi swoje "PUNKTY"
@11, @14, Przyznaję się do błędu, nie byłem dostatecznie na czasie z nowoczesnymi noktowizorami. Jednak w słoneczny dzień na pustyni chyba problemem będzie bardzo gorący piasek, skały, asfalt, powierzchnie metalowe jak np. wszechobecne cysterny i blachy, które powinny być bardzo gorące.
Noktowizor powinnien być znerfiony tak samo jak i latarka w kolejnych patchach oraz AA powinno być mocnejsze gdyż obecnie trafić z w śmigło lub jeta to równa się z cudem a jak już trafisz to sie naprawi zanim go ponownie się namierzy!
@19
Ja AA rozwalam czołgi i dziurawię helikoptery będąc w ciągłym ruchu. Raz sobie tak jeździłem to uwaliłem 26 ludzi, 4 czołgi i 8 helikopterów. W jednej tungusce. Nie, AA wcale nie są przekozaczone.
Ja AA rozwalam czołgi i dziurawię helikoptery będąc w ciągłym ruchu. Raz sobie tak jeździłem to uwaliłem 26 ludzi, 4 czołgi i 8 helikopterów. W jednej tungusce. Nie, AA wcale nie są przekozaczone.
[14]@
Niezły film. Ćwiczą w dzień, powinni im to znerfić. Tak nie może być, że w biały dzień w pełnym słońcu widzą wroga.
A tak na serio to niech naprawią to zbugowane Camo i po problemie.
Niezły film. Ćwiczą w dzień, powinni im to znerfić. Tak nie może być, że w biały dzień w pełnym słońcu widzą wroga.
A tak na serio to niech naprawią to zbugowane Camo i po problemie.
Mnie najbardziej denerwuje odradzanie ze spawna w trybie Squad Rush. Przed ostatnim patchem było OK teraz coś zrąbali. Z wszystkim się da grać dotychczas, ale z tym błędem to parodia. Jak może być drużyna alfa, beta w squad rushu i do tego wrzuca automatycznie i nie można zmienić drużyny. Ma ktoś tak? Pewnie tak bo u mnie wszyscy w Klanie
Ja nie wiem, ile można to samo powtarzać, ale UWAGA: w grze nie występuje noktowizja!!
Jest tylko IRNV, czyli podczerwień i wykrywanie ciepła!
I w grze już występuje kamuflaż anty - IRNV, zarówno dla pojazdów, jak i dla piechoty.
Jest tylko IRNV, czyli podczerwień i wykrywanie ciepła!
I w grze już występuje kamuflaż anty - IRNV, zarówno dla pojazdów, jak i dla piechoty.
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!