Aktualności
DICE zdradza nam zmiany w nadchodzącym patchu. Większość z nich dotyczy broni, oraz ich balansu. Więcej informacji w newsie - Zapraszam!
Jedną z najważniejszych zmian jakie będą to fakt iż karabiny snajperskie zabijać będą pojedynczym strzałem w klatkę piersiową z bliskich odległości, zapytano DICE - " Dlaczego? " Odpowiedzieli:
- Agresywny styl gry Recon'em był bardzo popularny (kontrowersyjny) w BFBC2, niestety nie występuje on w BF3, więc planujemy to zmienić.>
- Problemy z balansem gry istniejące w BC2 (amunicja Magnum zwiększająca zasięg możliwości zabicia 1 strzałem) nie istnieje w BF3, zasięg jest ustalony z góry i gracz nie ma na to wpływu. Ponadto 1 strzałowe zabójstwa nie są pewne w BF3, gdyż cel (głowa) jest mały i może być zablokowany przez ramiona gracza.
- Wszystkie klasy mają dostęp do wszelkiego rodzaju strzelb, które są o wiele mocniejsze niż broń snajperska, więc spotkanie z strzelbą jest zazwyczaj śmiercią dla snajpera.
>- Wreszcie, Recon ma zostać zauważalny w bliskich zwarciach.
Istotniejsze zmiany balansujące rozgrywkę:
- Zwiększenie recoilu AEK971
-Zwiększenie recoilu ASVAL.
- Powiększenie magazynka ASVAL.
- Zwiększenie recoilu M249.
- Zmniejszenie recoilu SKS. ( Miał jakiś? )
- Poprawienie celności Pecheneg'a.
- Zmniejszenie recoilu F2000 oraz zmiana wartości odpowiedzialnych za jego celność, tak jak wyglądało to w poprzednim patchu
- Shotgun'y będą miały zmniejszony splash dmg
- Zwiększenie dmg:G3, M60 i M240
Na zakończenie przypomnę iż Dodatek Powrót do Karkand już we wtorek :) Więc nic tylko czekać, a na zachętę, małe porównanie Karkandu z BF2 a BF3.
Komentarze
Generalnie proby zbalansowania broni moga wyjsc ostatecznie na plus, jesli zrobia to jak nalezy.
[04] będzie inaczej
[02] dlaczego kamperstwo? ja gram rconem ofensywnie z kolimatorem (nieraz z 3,4) i trochę to jest drażniące kiedy z armaty m98b która powinna rozerwać gościa z 20-30 metrów na części muszę poprawiać, bo kolo stoi... oczywiście w większości przypadków jest to nieudana próba, bo zanim przeładuję mam cały mag wroga w sobie. O to tu chodzi mam nikłe szanse z kar. szturmowymi i liczy się tylko mój reflex i celność, jeżeli przyceluję pierwszy i strzelę ma być trup i koniec.
Krótko - DICE u failed...
Wulgarne słowo to "m.e.n.d.a" Ciekawe.
Niech zostawia pukawki i zajma sie zwiechami, kulami ktore przelatuja przez glazy i sciany itd Nie wiem czemu ale zawsze wydaje mi sie ze gine 3 metry od naroznika jakiejs sciany gdy juz jestem za nia schowany od kilku sekund a gdy gosciu zaczol do mnie strzelac gdy tam bieglem to namierzyl mnie swoja pukawka jak igla i kule nie sa przyciagane tylko przez ciazenie ziemskie w dol ale i na bok za przeciwnikiem.
Odp: Bo to nazywa się redukcją opóźnienia, i stosowane jest w wieeeeelu grach FPS online. I nie jest to bug, jeśli masz słaby ( z dupy ) net, jesteś wcześniej u kogoś niż u siebie w chwili strzału, opóźnienie zostało zredukowane tak by gra była fair dla innych, mimo że ty masz opóźnienia.
No maja i co? Sniper ma kolosalna przewage na dalekie dystanse, a reszta juz tak różowo nie ma. Czyli teraz sniper bedzie power IMBa na dalekie i mega ogar na bliskie. Full Fan Arcade!
dokladnie ;] teraz bedzie latac stotysiecy snajperow bez lunety i beda ino w klate walic
zmniejszone jest o 40%... 60%zostaje
Po ostatnim patchu udało mi się przez przypadek rozwalić wieżę na Caspianie.