Aktualności
Na oficjalnym kanale Battlefield w serwisie Youtube, opublikowano zwiastun silnika graficznego Frostbite 3. Autorski silnik DICE napędza ich nadchodzące produkcje, czyli Battlefield 4, Mirror’s Edge oraz Stars Wars Battlefront, a także gry tworzone przez inne studia developerskie należące do EA. Twórcy chwalą się wieloma funkcjami nowego silnika, takimi jak realistyczne zachowanie oceanu, realistyczne odwzorowywanie emocji przez postacie czy też tzw. levolution wchodzącym w skład zaawansowanej destrukcji otoczenia. Kto wie, być może kiedyś Frostbite stanie się dostępny dla wszystkich, jak Unreal Engine 3 oraz CryEngine 3...
Komentarze
I to wszystko renderowne w czasie rzeczywistym w minimum 30 klatkach na sekundę. I nic tylko narzekać na optymalizację ... bo jak to polak powie, mogło być lepiej, szybciej, wydajniej...
Przy kazdym filmiku w którym mowa o zawalających sie budynkach w BF4 jest pokazywany ten wieżowiec PRZECIEŻ to skrypt! Niech pokażą te chatki co bedzie można rozp....
#03
Dyć było onaczone że aby zonaczyć tyn on to trza wyonaczyć te one co go onaczą, beznała 2 onaczydła na on, jak sie je wszyski wyonaczy to on sie zonaczy na zol, i to nima żodyn on yno to je we onaczyniu od onych
Dobra, teraz na polski:
przecież było mówione że aby zwalić wieżowiec trzeba wysadzić te filary co go podtrzymują, podobno 2 pociski na filar, jak się je wysadzi to się budynek zburzy na ziemię, to nie jest skrypt tylko od tego czy będzie stał czy nie zależy od graczy.
mam nadzieję że nie musieliście sięgać po tłumaczenie :D
Fakt, widać będzie jeden budynek taki który będzie się efektywnie walił, reszta z BC2, po więcej zapraszamy w BF5
Dyć było onaczone że aby zonaczyć tyn on to trza wyonaczyć te one co go onaczą, beznała 2 onaczydła na on, jak sie je wszyski wyonaczy to on sie zonaczy na zol, i to nima żodyn on yno to je we onaczyniu od onych
Dobra, teraz na polski:
przecież było mówione że aby zwalić wieżowiec trzeba wysadzić te filary co go podtrzymują, podobno 2 pociski na filar, jak się je wysadzi to się budynek zburzy na ziemię, to nie jest skrypt tylko od tego czy będzie stał czy nie zależy od graczy.
mam nadzieję że nie musieliście sięgać po tłumaczenie :D
Fakt, widać będzie jeden budynek taki który będzie się efektywnie walił, reszta z BC2, po więcej zapraszamy w BF5
To jest skrypt!!! Bo budynek sie zawsze zawali w jedną strone po wykonaniu pewnej czynności. Jest to wczesniej przygotowana animacja. Budynek nie je.b.nie w inną strone. Chodziło mi głównie o montaż filmu gdzie mowa jest o destrukcji i pokazują ten budynek. Według mnie jest to wciskanie ciemnoty i tyle. Gre i tak kupie bo jestem fanem .
PS: Praktyki EA są jak ten "budynek" Niby fajnie ale zawsze tak samo
PS: Praktyki EA są jak ten "budynek" Niby fajnie ale zawsze tak samo
Zaraz pewnie Max wyskoczysz z super destrukcją bc2, co pewnie tak samo będzie działać w bf4 - wcale nie na skryptach... jak ktoś oczekiwał fizyki w czasie rzeczywistym to powinien się rozpędzić, a ściana sama się znajdzie.
ostro sie robi widze
filmik jak i sama gra juz jest super i nie bedzie to tylko BF3.5 ale nowa odslona z wieloma udoskonaleniami i nowosciami o ktorych jeszcze nie wiemy..jestem tego pewien
ale ja o czym innym....zaintrygowalo mnie pokazane w przelocie narzedzie ( silnik ) pozwalajacy tworzyc to cudo....i cos znajomego nam widac na screenie ponizej gdy sie na niego uwaznie spojrzy...wasze opinie ?
http://i.imgur.com/2xjQzW1.jpg
filmik jak i sama gra juz jest super i nie bedzie to tylko BF3.5 ale nowa odslona z wieloma udoskonaleniami i nowosciami o ktorych jeszcze nie wiemy..jestem tego pewien
ale ja o czym innym....zaintrygowalo mnie pokazane w przelocie narzedzie ( silnik ) pozwalajacy tworzyc to cudo....i cos znajomego nam widac na screenie ponizej gdy sie na niego uwaznie spojrzy...wasze opinie ?
http://i.imgur.com/2xjQzW1.jpg
[06]czopor nie wyskocze bo to też była kupa (znikające sciany a potem walący się budynek. Zawsze było wyburzenie kontrolowane czyli zapadnięcie się do środka). Siedze w grafice od lat i wykorzystuje różne narzędzia do symulowania fizyki więc mam pojęcie co mozna a co nie. Efektownie mozna niszczyc różne obiekty bez zbytniego obciążania proca program pozwala dobierać dzielenie siatki jak nam sie podoba. Wystarczy kilka cięć i efekt bedzie robił wrażenie. Jakby fizyka przypominała troszke ta z Red Faction to byłoby bardzo fajnie
Naprawdę, nie chodzi o to, w jaki sposób, ale CZY coś ulega destrukcji, w bf3 najbardziej irytuje to, że możesz unicestwić kogoś razem z żelbetonowym murem, ale gdy ten ktoś schowa się za kontenerem, wykonanym z 2mm blaszki, staje się nietykalny.
[11] Dokładnie, to jest największa bolączka oskryptowanej destrukcji.. jeden mur rozwalisz, ale drugiego płotu już nie. Puki Battlefield nie przejdzie na jakiegoś typu fizycznej destrukcji to zawsze będzie ona w jakiś sposób tandetna czy ograniczona.
[11] To to jest jeszcze nic, mnie dosłownie wkvrwia jak jadę abramsem i nie mogę przesunąć stojącego wraku osobówki, i gdzie jest ta cała fizyka, gdzie ta cała destrukcja ja się pytam.
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!