Aktualności

W sieci pojawił się filmik ukazujący każdy aspekt nowego-starego Metra mającego pojawić się w dodatku Second Assault do Battlefield 4. Wszystkich przeciwników tej mapy powinien pocieszyć fakt, że poczyniono na niej wiele zmian. Są to zarówno zmiany graficzne, dodanie funkcji Levolution a także nowe drogi do celu. Powinny one sprawić, że rozgrywka stanie się bardziej taktyczna, a nie jak dotąd przypominająca konkurs kto wrzuci na schody najwięcej granatów. Listę nowości i filmik znajdziecie w rozwinięciu.

 

Jakie nowości czekają nas w nowym Metrze przygotowanym pod Battlefield 4?

- Usunięcie niebieskiego filtru graficznego

- Akcja dzieje się po ataku nuklearnym w Paryżu, stąd duża ilość zniszczeń na mapie

- Trawa jest gęstsza i może zostać podpalona - ogień rozchodzi się dynamicznie jak w grach Ubisoftu - Far Cry 2 i 3. Powoduje to całkowite zniszczenie trawy, a więc też potencjalnej kryjówki. Ponadto, co oczywiste - ogień zadaje obrażenia, a dym ogranicza widoczność.

- Przestrzeń atakujących po lewej stronie w trybie Rush jest większa

- Wewnątrz Metra podłogi są zalane wodą

- Wewnątrz znajdziemy liczne podpory sufitu, które można łatwo (aż za łatwo) zniszczyć. Wtedy kawałek sufitu się zapadnie, co zabije gracza znajdującego się pod nim. W wyniku tego powstanie też kurz ograniczający widoczność. Wg. autora filmiku takich miejsc ma być ok. 20-30.

- Na lewym torowisku dodano wejście do korytarza, którym możemy dostać się w okolice głównego holu przy centralnym punkcie w trybie Podboju. Niestety ta droga dostępna jest jedynie w trybie Rush.

- Kolejna droga to winda która przenosi nas w najbardziej oblegane przez jedną ze stron miejsce, czyli te między schodami a punktem centralnym (na wzniesieniu).

- Jest też trzecia nowa droga. Patrząc do strony broniących w trybie Rush, stojąc przed budynkiem Metra kierujemy się w prawą uliczkę gdzie standardowo jest duże boczne wejście. Kawałek dalej dodano pojedyncze wejście kierujące nas do wnętrza budynku Metra.

- W korytarzy z szafkami (szatnia) można zgasić światło.

Gameplay pochodzi z wersji na konsolę Xbox One

 

Nie wiem jak wy ale ja jestem zaskoczony ilością zmian. Widać, że twórcy zdają sobie sprawę z tego, że Metro to totalny niewypał pod względem projektu i by to naprawić dodają nowe ścieżki do celów. Jestem ciekaw jak teraz będzie wyglądała rozgrywka na tej mapie, szczególnie w trybie Podboju przy 64 graczach. Wyobraźcie sobie 20 kampiących ludzi z masą skrzynek pod nogami, na których spada sufit :D

 

Komentarze

[01] waclawek
22:35 20-11-2013
0
Nie jest źle, choć zdecydowanie za mhrocznie.
[02] Krex
23:46 20-11-2013
0
Graficzne poprawa jest spora, natomiast reszta zmian to bądźmy szczerzy - mało istotne detale: paląca się trawa, zalanie czy spadające kawałki sufitu (lelvolution....). Na rushu dodano całe dwie wąskie drogi i tyle Liczyłem na przeniesienie chociaż części gry na powierzchnię nad metrem, niestety nic z tego. Może chociaż duży podbój zrobią na 5-6 flag, które wyrzucą poza obręb samego metra, wtedy gra będzie miała większy sens niż tylko bicie się o punkt B (ew. o próbę wyjścia z respa).
[03] bf'iarz99
17:36 21-11-2013
0
Z tym korytarzem to może być konkurs " kto podłoży więcej C4", albo "kto lepiej przycupnie z Km-em".

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!