Aktualności
Wiele razy pewnie zastanawialiście się gdzie podziała się hucznie reklamowana funkcja Levolution, której nie ma w dodatku China Rising. Jak się okazuje początkowo na mapach z dodatku miały znaleźć się efekty atmosferyczne ograniczające widoczność. Mapa Altai Range miała dostać burzę śnieżną, Silk Road burzę piaskową, a mapa Guilin Peaks gęstą mgłę. Wskazują na to pozostałości po tych efektach, w postaci plików dźwiękowych. Wskazują też one na inne wycięte rzeczy, takie jak możliwość wchodzenia i wychodzenia z trybu Dowódcy jak w BF2, czy też taki drobiazg jak gratulacje składane przez głos żołnierza przy awansie na wyższy stopień doświadczenia.
Nie wiadomo dlaczego studio DICE zdecydowało się na taki krok przy produkcji pierwszego z dodatków. Optymalizacja raczej nie była tego powodem, bo przecież w dodatku Second Assault który jak narazie wylądował tylko na Xbox One, również znajduje się się mapa z burzą piaskową - Gulf of Oman.
Z innych niedawnych informacji warto wspomnieć o zbliżającym się patchu który skupi się na poprawkach w balansie karabinów wyborowych, granatów i śmigłowców. Tryb Widza również ma doczekać się pewnych udoskonaleń.
Falstart Mantle dla Battlefield 4 - konkurent DirectX’a tworzony przez AMD miał pojawić się pod koniec grudnia 2013 roku. Niestety Battlefield 4 jest tak dziurawy, że implementacji Mantle doczekamy się najwcześniej w tym miesiącu. Jest na co czekać bowiem z Mantle wydajność BF4 wzrasta nawet o 45% (źródło).
Komentarze
Srata tata - komercyjny belkot - uwierze jak zobacze.
Nawet i tej magicznej wydajności. Po prostu nie zdziwi mnie już to : )